Prolongata faktury.

Wszytko o planach taryfowych, abonamencie w sieci plus. Wasze uwagi i opinie
Awatar użytkownika
ngoht
Nowy
Posty: 9
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 10 kwie 2010, o 01:22
Lokalizacja: 51° 14' N, 22° 34' E
Kontakt:

Prolongata faktury.

Post autor: ngoht »

Witam.
Mam takie szybkie pytanie - o ile dni można przesunąć maksymalnie termin płatności? 45 dni od daty wystawienia faktury?

Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
rafal2119
Szalony PlusManiak
Posty: 615
Rejestracja: 8 kwie 2010, o 12:40
Lokalizacja: Gdzieś na Kaszubach:)

Re: Prolongata faktury.

Post autor: rafal2119 »

Możesz po prostu nie płacić bieżącej faktury. A termin kiedy tobie wyłączą numer to zależy jaki masz kredyt zaufania w Plusie. Na przykład jesteś kilkuletnim klientem, wcześniejsze faktury były zapłacone na czas to możesz nie płacić przez dłuższy czas, aż do następnej faktury. 45 dni można osiągnąć: np. 3 września wystawiona faktura i termin płatności 14 dni, czyli 17 września, następna faktura wystawiona 3 października i tu termin będzie 17 październik, no tu płacisz obie i masz już prawie 45 dni. Tylko nie gwarantuję że nie wyłączą ci numeru wcześniej.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
ngoht
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 10 kwie 2010, o 01:22
Lokalizacja: 51° 14' N, 22° 34' E
Kontakt:

Re: Prolongata faktury.

Post autor: ngoht »

Klientem Plusa jest od kilku ładnych lat, ale wcześniej miałem prepaid. Jakoś na wiosnę przeszedłem na abonament (Syberyjska 75) i płacę wszystkie rachunki regularnie, zaraz na początku bilu. Myślałem, że w Plusie jest maksymalny czas prolongowania faktur. Wiem, że w Orange max. czas na prolongatę to 45 dni od daty wystawienia faktury (przynajmniej u Klientów Biznesowych), stąd też moje pytanie.
Awatar użytkownika
rafal2119
Szalony PlusManiak
Posty: 615
Rejestracja: 8 kwie 2010, o 12:40
Lokalizacja: Gdzieś na Kaszubach:)

Re: Prolongata faktury.

Post autor: rafal2119 »

w Plusie nie ma takiej opcji, żeby przesunąć sobie termin zapłaty za fakturę. Możesz spróbować zadzwonić do Działu Płatności 2607.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6159
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Prolongata faktury.

Post autor: mariusz9a »

ngoht pisze:Wiem, że w Orange max. czas na prolongatę to 45 dni od daty wystawienia faktury (przynajmniej u Klientów Biznesowych), stąd też moje pytanie.
Z tego co pamiętam to w Orange blokują numer wraz z następną fakturą, jeśli poprzedniej się nie zapłaciło - miałem taką sytuację w firmie gdzie pracowałem w czerwcu tego roku - klient indywidualny. Codziennie dzwonili i przysyłali SMSy z ponagleniem do zapłaty, a po otrzymaniu kolejnej faktury zablokowali połączenia wychodzące.
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
Kiciolda

Re: Prolongata faktury.

Post autor: Kiciolda »

W orange potrafią blokować rozmowy wychodzące nawet bez uprzedzenia lub upomnienia - zdarzyło mi się tak kiedyś. Miałam w banku polecenie zapłaty i przy pierwszej próbie podjęcia pieniędzy na opłatę faktury, nie miałam środków na koncie, więc orange postanowiło zablokować mi rozmowy, bez kolejnej próby podjęcia środków i bez poinformowania mnie, że rachunek nie został zapłacony (nie otrzymywałam papierowych faktur). Gdy zadzwoniłam do nich, na BOK (bo tylko to połączenie było możliwe przy zablokowanych rozmowach wychodzących) nikt nie potrafił mi powiedzieć dlaczego tak się stało i dlaczego nie próbowano powtórnie podjąć pieniędzy z konta, ani dlaczego nie zostałam uprzedzona o tym, że będę miała zablokowany telefon. Po chwili mój telefon już był odblokowany, pieniądze z konta podjęte i nie policzono nic za odblokowanie telefonu.

Wątpię, żeby u operatorów sieci komórkowych były jakiekolwiek prolongaty. Można jedynie dzwonić do BOK i próbować jakoś dogadać się i wynegocjować kilka dni, bo na więcej pewnie się nie zgodzą. Jak to jest u klienta biznesowego, nie wiem, więc nie będę się wypowiadać.
Na Plusa w tej kwestii nie mogę narzekać, bo kiedyś, gdy zapomniałam opłacić fakturę w terminie, zadzwonili żeby przypomnieć o tym i poczekali kilka dni, aż mogłam zapłacić - nie wyłączyli telefonu od razu, jak w orange...
Orfi
PlusManiak
Posty: 50
Rejestracja: 17 lis 2008, o 23:10
Lokalizacja: Lublin

Re: Prolongata faktury.

Post autor: Orfi »

Jako takiej możliwości prolongowania zapłaty za fakturę w Plusie nie ma. Maksymalny czas mija w momencie wystawienie następnej faktury. Później jest zakładana blokada na połączenia wychodzące a rozmowy przekazywane pod 2607 do Działu Windykacji. Podstawą do jej zdjęcia jest zaplata za 2 wystawione faktury ( nawet w przypadku, kiedy do zapłaty drugiej faktury pozostaje jeszcze np. 10-14 dni). Jest to warunkiem uruchomienia zablokowanych usług. Nie ma większego znaczenia czy wcześniej było się klientem prepaid Plusa, liczy się długość trwania umowy abonamentowej i jak do tej pory były realizowane płatności, więc jeżeli jest to kilka miesięcy nie należy liczyć na zbytnią pobłażliwość ( co innego gdyby było to np.kilka lat wtedy operator daje pewne fory, chociaż to często zależy od pracownika operatora, z którym się rozmawia).
Orfi
ODPOWIEDZ