Kończąca się umowa i czas przedłużenia
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 6 paź 2010, o 11:47
Kończąca się umowa i czas przedłużenia
[ad]Witam wszystkich forumowiczów za 4 dni kończy mi się umowa
(12 miesięcy obecnie -rabat na abonament)
Przez ten czas nikt z ''czarodziejów'' jeszcze do mnie nie zadzwonił z nową ofertą,
choć zdaję sobie sprawę iż wielkość rachunków w mojej prywatnej taryfie jest taka
jaka jest więc i tak nie wynegocjuję żadnego wypasionego telefonu.
I tutaj takie pytanie czy ewentualnie gdybym nie chciał przedłużać umowy to:
muszę to zgłosić przed końcem daty ,czy dopiero jak dostanę ostatnią fakturę
do zapłaty. I ewentualnie jeśli nie pofatyguję się do salonu to automatycznie
"oni" wydłuża mi umowę? na kolejny miesiąc? dłużej?
Pytam ponieważ już raz rezygnowałem z jednego numeru w plusie jakieś
trzy lata temu i było z tego masło maślane. Na miesiąc przed końcem umowy wystąpiłem wtedy z rezygnacją i być może moja interpretacja była niewłaściwa- lub babka w salonie źle to wpisała (choć nie mam na celu jej oskarżać i się na niej wyżywać)
Wyszło tak że dostałem wtedy fakturę z karą potem żmudna telefoniada do BOK-u i
kilka listów poleconych z prośbą o anulowanie. Na szczęście wtedy się udało potraktowali to na prawdę z sercem i wystawili tylko zwykła fakturę za ostatni miesiąc używania abonamentu.
Opcja numer dwa gdybym (hipotetycznie) chciał przenieść numer do simplusa to mogę (czy muszę) zgłosić już teraz[/ad]
Generalnie nie mam zastrzeżeń do usług plusa przez te lata ale...korzystam obecnie z kilku pre-paid'ów i nie jestem do końca przekonany do kolejnego cyrografu.
(12 miesięcy obecnie -rabat na abonament)
Przez ten czas nikt z ''czarodziejów'' jeszcze do mnie nie zadzwonił z nową ofertą,
choć zdaję sobie sprawę iż wielkość rachunków w mojej prywatnej taryfie jest taka
jaka jest więc i tak nie wynegocjuję żadnego wypasionego telefonu.
I tutaj takie pytanie czy ewentualnie gdybym nie chciał przedłużać umowy to:
muszę to zgłosić przed końcem daty ,czy dopiero jak dostanę ostatnią fakturę
do zapłaty. I ewentualnie jeśli nie pofatyguję się do salonu to automatycznie
"oni" wydłuża mi umowę? na kolejny miesiąc? dłużej?
Pytam ponieważ już raz rezygnowałem z jednego numeru w plusie jakieś
trzy lata temu i było z tego masło maślane. Na miesiąc przed końcem umowy wystąpiłem wtedy z rezygnacją i być może moja interpretacja była niewłaściwa- lub babka w salonie źle to wpisała (choć nie mam na celu jej oskarżać i się na niej wyżywać)
Wyszło tak że dostałem wtedy fakturę z karą potem żmudna telefoniada do BOK-u i
kilka listów poleconych z prośbą o anulowanie. Na szczęście wtedy się udało potraktowali to na prawdę z sercem i wystawili tylko zwykła fakturę za ostatni miesiąc używania abonamentu.
Opcja numer dwa gdybym (hipotetycznie) chciał przenieść numer do simplusa to mogę (czy muszę) zgłosić już teraz[/ad]
Generalnie nie mam zastrzeżeń do usług plusa przez te lata ale...korzystam obecnie z kilku pre-paid'ów i nie jestem do końca przekonany do kolejnego cyrografu.
Re: Kończąca się umowa i czas przedłużenia
Witam musisz wypowiedzieć umowę z przyczyna Simplus sami swoi - aby przeszła na prepaida w punkcie POS tudzież SKFOpcja numer dwa gdybym (hipotetycznie) chciał przenieść numer do Simplusa to mogę (czy muszę) zgłosić już teraz
Musisz to zgłosić najlepiej przed końcem cyklu rozliczeniowego - wypowiedzenie trwa 1 cykl rozliczeniowy - jeżeli upłynie 12 miesięczny okres karencji - rabat który otrzymałeś czyli 50% zapewne - utracisz goI tutaj takie pytanie czy ewentualnie gdybym nie chciał przedłużać umowy to:
muszę to zgłosić przed końcem daty ,czy dopiero jak dostanę ostatnią fakturę
do zapłaty. I ewentualnie jeśli nie pofatyguję się do salonu to automatycznie
"oni" wydłuża mi umowę? na kolejny miesiąc? dłużej?
GG: 1546357
POMOGŁEM , podziękuj to zawsze motywuje :)
POMOGŁEM , podziękuj to zawsze motywuje :)
Re: Kończąca się umowa i czas przedłużenia
Dodam że umowa po minionym okresie karencji przechodzi na czas nieokreślony i posiada ceny z ogólnie dostępnego cennika,bez rabatów a jej okres wypowiedzenia to 30 dni.eciu pisze:Musisz to zgłosić najlepiej przed końcem cyklu rozliczeniowego - wypowiedzenie trwa 1 cykl rozliczeniowy - jeżeli upłynie 12 miesięczny okres karencji - rabat który otrzymałeś czyli 50% zapewne - utracisz goI tutaj takie pytanie czy ewentualnie gdybym nie chciał przedłużać umowy to:
muszę to zgłosić przed końcem daty ,czy dopiero jak dostanę ostatnią fakturę
do zapłaty. I ewentualnie jeśli nie pofatyguję się do salonu to automatycznie
"oni" wydłuża mi umowę? na kolejny miesiąc? dłużej?
Warto uważać z wysłaniem wypowiedzenia tak,aby złożone wypowiedzenie nie dotarło przed upływem daty do której mamy podpisany cyrograf,bo wtedy mogą naliczyć karę umowną.
""... życie upiornym oddechem pluskiew
pisz ten aforyzm i noś na bluzce ..."
http://www.youtube.com/watch?v=SV0IPygR ... ure=relmfu
http://www.youtube.com/watch?v=7fU59FeRg2A
pisz ten aforyzm i noś na bluzce ..."
http://www.youtube.com/watch?v=SV0IPygR ... ure=relmfu
http://www.youtube.com/watch?v=7fU59FeRg2A
- tomasz0859
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 6 gru 2010, o 19:28
Re: Kończąca się umowa i czas przedłużenia
Skończ i jak wydajesz 3-5 dych przejdź do Playa z numerem z plusa.
Musisz pisemnie wypowiedzieć umowę miesiąc wcześniej, zapłacić jednak za następny miesiąc a Oni Ci to później zwrócą.
Ja po ponad 10 latach bycia w Plusie mam już go serdecznie dość i czekam tylko na skończenie umowy abonenckiej. Znając ich i tak będą dzwonić ( jak co dwa lata) i truć, że TYLEEEEEEEEEEEEEEE mi dadzą a zawsze wychodzi na to, że ich dorabiam za bardzo.
Dostałem Nokię Navigator za 1 zł ( niestety tyle gadam ( ) W pakiecie napisali, że warta jest 1860 zł i jak zerwę umowę to tylę muszę zapłacić. Za miesiąc mój syn kupił w necie taką samą Nokię, z gwarancją za 7 stówek.
Wartość telefonów w "Sieci" jest zawsze zawyżona.
Jak sobie policzyłem z ostatnich 3 miesięcy, płacąc za rachunki ponad 750 zł w Playu by mnie to kosztowało niecałe 500. 12 miesięcy po 80 zł to 960, dwa lata to 1920zł - za tą kasę mam 2 full wypas telefony.
Musisz pisemnie wypowiedzieć umowę miesiąc wcześniej, zapłacić jednak za następny miesiąc a Oni Ci to później zwrócą.
Ja po ponad 10 latach bycia w Plusie mam już go serdecznie dość i czekam tylko na skończenie umowy abonenckiej. Znając ich i tak będą dzwonić ( jak co dwa lata) i truć, że TYLEEEEEEEEEEEEEEE mi dadzą a zawsze wychodzi na to, że ich dorabiam za bardzo.
Dostałem Nokię Navigator za 1 zł ( niestety tyle gadam ( ) W pakiecie napisali, że warta jest 1860 zł i jak zerwę umowę to tylę muszę zapłacić. Za miesiąc mój syn kupił w necie taką samą Nokię, z gwarancją za 7 stówek.
Wartość telefonów w "Sieci" jest zawsze zawyżona.
Jak sobie policzyłem z ostatnich 3 miesięcy, płacąc za rachunki ponad 750 zł w Playu by mnie to kosztowało niecałe 500. 12 miesięcy po 80 zł to 960, dwa lata to 1920zł - za tą kasę mam 2 full wypas telefony.
- femmemechante
- PlusManiak
- Posty: 68
- Rejestracja: 4 wrz 2010, o 00:42
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Kończąca się umowa i czas przedłużenia
nie płacisz tyle ile telefon był "warty". kary umowne nie są w wysokości cen telefonów. skoryguj to bo piszesz bzdury. to że operatorzy zawyżają ceny detaliczne aparatów to fakt. przy okazji pisząc że za tą kasę czyli 1920zł masz 2 telefony ok zgoda, ale nie masz minut, nie masz nic. żaden operator nie da Ci wszystkiego za darmo. Ludzie proszę... to jest biznes. kasa musi się zwracać. to tak jakbyś poszedł do sklepu i powiedział że chcesz oranżadę ale za darmo bo bierzesz bez butelki. skoro uważasz że w Play jest lepiej to nikt nikogo na siłę nie trzyma, ale swoją drogą masa ludzi ucieka z Play.tomasz0859 pisze:W pakiecie napisali, że warta jest 1860 zł i jak zerwę umowę to tylę muszę zapłacić.
Re: Kończąca się umowa i czas przedłużenia
Jakby masa ludzi uciekała z play,to nie miałby z kwartału na kwartał coraz większej liczby przyłączeń i abonentów. A luzie po prostu zaczynają liczyć że mogą mieć więcej bez proszenia i robienia w balona.
Re: Kończąca się umowa i czas przedłużenia
jakby w Play nie rwało rozmów i nie była zapchana sieć, to niektórzy moi znajomi nie wróciliby z powrotem do dawnych operatorów, a Play miałby jeszcze więcej abonentów Cena to nie wszystko.Tajemniczy30 pisze:Jakby masa ludzi uciekała z play,to nie miałby z kwartału na kwartał coraz większej liczby przyłączeń i abonentów.
- ChuckyCiechanow
- Szalony PlusManiak
- Posty: 1046
- Rejestracja: 10 paź 2008, o 21:49
Re: Kończąca się umowa i czas przedłużenia
Nie rwało rozmów możesz to dokładniej wyjaśnić?mariusz9a pisze: jakby w Play nie rwało rozmów i nie była zapchana sieć,
Re: Kończąca się umowa i czas przedłużenia
Jakoś ja mam play równolegle z +, już 3 lata ponad i jakoś nic sie nie rwie nic nie zacina a korzystałem z różnych punktów w kraju i zagranicą. Czemu zawsze pada ten sam argument- zasięg/jakość. a to przecież nie prawda.
Re: Kończąca się umowa i czas przedłużenia
Czasem korzystam z pleja i za każdym razem po 12 minutach i 16 sekundach trwania rozmowy na sieć obcą (czas połączenia telefonu) urywa mi połączenie i przez najbliższe 2-3 minuty przy ponownej próbie nawiązania połączenia pokazuje mi komunikat sieć zajęta. ale to się zdarza notorycznie przy długich połączeniach. Przy krótkich nie ma takiego problemu. W plej też nie. To przypadek?
Re: Kończąca się umowa i czas przedłużenia
Może ustaw wybieranie sieci ręczne a nie automatyczne, i ustaw albo na play albo na + moze wtedy nie będzie przeskakiwać.
Re: Kończąca się umowa i czas przedłużenia
Z plusa automatycznie wyrzuca po paru godzinach. A pley... nadajnik jeden w mieście :(
Re: Kończąca się umowa i czas przedłużenia
"Wycinanie" sylab ze słów rozmówcy. Występuje u mnie w mieście w dzielnicy PogońCHUCKYCIECHANOW pisze:Nie rwało rozmów możesz to dokładniej wyjaśnić?mariusz9a pisze: jakby w Play nie rwało rozmów i nie była zapchana sieć,
"Przytłumiony" dźwięk rozmowy występuje na nodeB znajdującym się obok mojego domu
Dwoje znajomych mających Play wybrali: pierwszy przypadek przeniesienie numeru do Plus, drugi przypadek przeniesienie numeru do Era. Od tej pory problemów z jakością połączeń brak.
Widać masz złota kartę klientaTajemniczy30 pisze:Jakoś ja mam play równolegle z +, już 3 lata ponad i jakoś nic sie nie rwie nic nie zacina a korzystałem z różnych punktów w kraju i zagranicą.
PS. Nawet dzwoniąc do Marcina Gruszki jakość połączenia z jego numerem Play jest w większości wykonanych połączeń żenująca. A tak na marginesie to sam Gruszka prywatnie korzysta z Plusa, także pokazuje tym, ze Play go raczej nie zadowala jakościowo
Re: Kończąca się umowa i czas przedłużenia
To jest dobry argument, ciekawe co by P. Gruszka powiedział dlaczego korzysta z +:) a pracuje gdzie indziej,rzeczywiście tam gdzie nie ma zasięgu,nie ma sensu brać playa,u mnie w lbn zaś jest a zniego sie ruszam może 1-2 na rok w wakacje więc mi to nie przeszkadza,no ale jak w innych miejscach jest rzeczywiscie tak to zostać w + trzeba.