Janusz1945 pisze:Aktywne pakiety: MAXI MINUTY tyle i tyle a zgodnie z regulaminem promocji powinien jeszcze podawać: kiedy kończy się pakiet i ile MB zostało do wykorzystania, nigdy tego nie podawał.
"tyle i tyle" to znaczy ilość minut i datę ważności pakietu MAXI MINUTY? Bo jakoś nie chce mi się wierzyć, żeby tego nie podawał. A pakietu MB nie może podawać, skoro go nie ma, bo nie doładowywałeś od czasu włączenia promocji
wczytaj się dobrze w sms, który przyszedł Ci po wklepaniu kodu *136*11*32#
Janusz1945 pisze:Kod *101# - Aktywne usługi: GPRS, Niski kredyt (nie wiem, co to jest za kredyt).
Niski kredyt, to usługa, dzięki której przychodzi Ci wiadomość, gdy masz na koncie mniej niż 2 zł. Widać nasze doładowania uważają za kredyt, tylko kto komu go udziela?
Janusz1945 pisze:Włączany kilkanaście razy kod *121*01*32#
Skąd wziąłeś taki kod? Kody na dezaktywacje tworzą się przez 00 w miejsce 11, a nie 01. Zresztą zauważ, że aktywowałeś "to coś" przez początek 136, a widzę że orientujesz się, że to początek na promocje, a nie na pakiety. Teraz tylko wyciągnąć wniosek.
Janusz1945 pisze:JA CHCĘ POZBYĆ SIĘ TEGO INTERNETU. Nadmieniam, że ten rzekomo darmowy internet na próbę pobiera pieniądze z konta.
Nie masz pakietu internetowego to i pobiera z konta za przeglądanie internetu.
Nie masz możliwości się tego pozbyć, bo to, czyli aktywna promocja, sama w sobie nie generuje ani w przyszłości nie będzie generować żadnych kosztów.
Masz dwa wyjścia - albo doładować konto za min 30 zł i przekonać się samemu, że mówimy prawdę, albo dalej tkwić w błędzie. Bo na to, że w końcu uwierzysz, albo przeczytasz regulamin już nie liczę...
______________
sl@w_es,
moim zdaniem dałoby się w tym samym czasie antenowym pokazać to inaczej. Zresztą reklamy z serii stylizowanych na amerykańskie filmy należą wg mnie do bardzo nieudanych. Na dobrą sprawę, tam nie ma żadnych pomocnych informacji. Może mają tylko zaciekawiać, nie wiem, mnie odstraszają. Choć muszę przyznać, że w starej już reklamie Oswajacza zdobyli się choć na dopisanie na końcu słów "po doładowaniu" - akurat ktoś je zobaczy. Natomiast reklama do Podwójnego Doładowania to strata ich pieniędzy - parasolki z drinków i komórki pływające w akwarium, tyle pokazują w te pół minuty. Ktoś lubi te reklamy?