Plus ,,Jak dbamy o Klientów"
- ChuckyCiechanow
- Szalony PlusManiak
- Posty: 1046
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 10 paź 2008, o 21:49
Plus ,,Jak dbamy o Klientów"
No to Plus ma się czym pochwalić http://plus.pl/indywidualna/Uslugi/Aktu ... /JakDbamy/
Re: Plus ,,Jak dbamy o Klientów"
Co za bełkot... Aż się czytać takiej samochwały nie chce
Re: Plus ,,Jak dbamy o Klientów"
Przyznam , że należe do tej 3% mniejszości.
Re: Plus ,,Jak dbamy o Klientów"
A widziałeś reklame w telewizji ?? :D Ha Ha Ha :D to jest dopiero przegięcie :D Tutaj jest 97 % dla działu obsługi telefonicznej, a reklamie leci ze ogólnej :D ....mariusz9a pisze:Co za bełkot... Aż się czytać takiej samochwały nie chce
Nauczyli się od Gruszki który zróbił reklame internetu :D Najlepszy w Polsce wg Rankingu ... a na dole ekranu pisze małym druczkiem ze test był przeprowadzony w 2010 roku w 16 wiekszych miastach :D
Re: Plus ,,Jak dbamy o Klientów"
Nalezysz z racji tego ze zle Cie obsłuzyli w punkcie czy na infolini ??:Dzylo2010 pisze:Przyznam , że należe do tej 3% mniejszości.
Re: Plus ,,Jak dbamy o Klientów"
Polkomtel tak dba o klienta iż w obecnej ofercie podniósł ceny telefonów nawet o 1000%, klient wogóle go nie obchodzi jedynie zyski, kierownictwo Polkomtela zbiera pieniążki na swoje odprawy po tym jak firmę przejmie Solorz.
- CRAZY-HORSE
- PlusManiak
- Posty: 101
- Rejestracja: 5 lip 2011, o 21:29
Re: Plus ,,Jak dbamy o Klientów"
Zawsze po rozmowie z 2601 po chwili dzwoni "ankieta" -czy jestes zadowolony z usług plusa tak wybierz 1 nie wybierz ... Czy konsultant był itd itp Zawsze naciskam że jest ok, ale raz byłem wkurzony i zaznaczyłem wszystko na nie-następnego dnia zadzwonił konsultant z pretensjami
3G
Re: Plus ,,Jak dbamy o Klientów"
To miał pecha. Trzeba było tak pracować żeby klient był zadowolony Chociaż sam wiem z doświadczenia że często się nie daCRAZY-HORSE pisze:następnego dnia zadzwonił konsultant z pretensjami
Re: Plus ,,Jak dbamy o Klientów"
nie wiem gdzie oni maja te 97%................widać długoletnich klientów mają gdzieś...jestem w tych 3% niestety
Re: Plus ,,Jak dbamy o Klientów"
Hm, jak byłem w Plusie, to też dziwnym trafem byłem w tych 3%, ale moze teraz się zmieniło Dla mnie kpina, by czekać miesiąc na durnowatą odpowiedź z BOK, która i tak niewiele wnosi do mojego życia, a problemy dalej są, tak samo ganianie na pocztę po odbieranie poleconych z informacją, że im gdzieś ta reklamacja wpłynęła - a wali mnie to, czy im wpłynęło, czy nie Dla mnie się liczy efekt końcowy, a takie coś to mailem można wysyłać..
Re: Plus ,,Jak dbamy o Klientów"
Co jak co, ale odpowiedzi na reklamacje bardzo się poprawiły - obecnie trwają zaledwie kilka dni. W moim przypadku raz były to 3 dni a raz 5 dni. Także pod tym względem bardzo dużo się zmieniło na lepsze. Te 97% to dotyczy podobno obsługi z numerem 2601 - także na ten temat się nie wypowiem bo ostatni raz dzwoniłem do nich z 5 lat temu
Ja powiem tylko tak: wszędzie dobrze dopóki nie zaczną się problemy - taka prawda Mówię to z doświadczenia jako pracownik techniczny mający jakiś tam kontakt z klientem...
Ja powiem tylko tak: wszędzie dobrze dopóki nie zaczną się problemy - taka prawda Mówię to z doświadczenia jako pracownik techniczny mający jakiś tam kontakt z klientem...
Re: Plus ,,Jak dbamy o Klientów"
Nie wiem czy się poprawiły czy nie,osobiście żadnych problemów ze składaniem reklamacji i długim czasem oczekiwania na odpowiedź nie miałem ,czy to z numerem 2601 lub przez e-bok.mariusz9a pisze:Co jak co, ale odpowiedzi na reklamacje bardzo się poprawiły - obecnie trwają zaledwie kilka dni. W moim przypadku raz były to 3 dni a raz 5 dni. Także pod tym względem bardzo dużo się zmieniło na lepsze. Te 97% to dotyczy podobno obsługi z numerem 2601 - także na ten temat się nie wypowiem bo ostatni raz dzwoniłem do nich z 5 lat temu
Jeżeli chodzi o rozmowy z numerem 2601 powiem więcej ,konsultant wysyłał w moim imieniu reklamacje (po rozmowie telefonicznej )i wszystko się zgadzało co do słowa,czyli zaoszczędził mi czasu na pisanie reklamacji, a sprawa została załatwiona pomyślnie z krótkim terminem oczekiwania więc raczej nie było i nie jest tak źle
""... życie upiornym oddechem pluskiew
pisz ten aforyzm i noś na bluzce ..."
http://www.youtube.com/watch?v=SV0IPygR ... ure=relmfu
http://www.youtube.com/watch?v=7fU59FeRg2A
pisz ten aforyzm i noś na bluzce ..."
http://www.youtube.com/watch?v=SV0IPygR ... ure=relmfu
http://www.youtube.com/watch?v=7fU59FeRg2A
Re: Plus ,,Jak dbamy o Klientów"
Zdecyduj się, czy jesteś masz kontakt z klientem, czy nie bo innym dziale na tym forum twierdziłeś , że niemariusz9a pisze:Co jak co, ale odpowiedzi na reklamacje bardzo się poprawiły - obecnie trwają zaledwie kilka dni. W moim przypadku raz były to 3 dni a raz 5 dni. Także pod tym względem bardzo dużo się zmieniło na lepsze. Te 97% to dotyczy podobno obsługi z numerem 2601 - także na ten temat się nie wypowiem bo ostatni raz dzwoniłem do nich z 5 lat temu
Ja powiem tylko tak: wszędzie dobrze dopóki nie zaczną się problemy - taka prawda Mówię to z doświadczenia jako pracownik techniczny mający jakiś tam kontakt z klientem...
Fatycznie podnieśli, ale tylko cenę z 0,95 zł MIXIV do 1,97 zł w taryfie MIXV .gatuso_18 pisze:A widziałeś reklame w telewizji ?? :D Ha Ha Ha :D to jest dopiero przegięcie :D Tutaj jest 97 % dla działu obsługi telefonicznej, a reklamie leci ze ogólnej :D ....mariusz9a pisze:Co za bełkot... Aż się czytać takiej samochwały nie chce
Klient płaci więcej za to samo, ale Plusowi % zadowolnych klientów wzrasta
Re: Plus ,,Jak dbamy o Klientów"
Niby gdzie napisałem że nie mam kontaktu z klientem. Dokładny cytat proszę gdzie takie słowa padłyzylo2010 pisze:Zdecyduj się, czy jesteś masz kontakt z klientem, czy nie bo innym dziale na tym forum twierdziłeś , że nie
Re: Plus ,,Jak dbamy o Klientów"
Plus to powinien mieć na ulotkach i w reklamach hasło nie "jak dbamy o klientów" tylko "jak rżniemy klientów szybko i skutecznie"