Plus ,,Jak dbamy o Klientów"

Wszystko na temat nowości i promocje w sieci Plus
Awatar użytkownika
ChuckyCiechanow
Szalony PlusManiak
Posty: 1046
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 10 paź 2008, o 21:49

Plus ,,Jak dbamy o Klientów"

Post autor: ChuckyCiechanow »

mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6170
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Plus ,,Jak dbamy o Klientów"

Post autor: mariusz9a »

Co za bełkot... Aż się czytać takiej samochwały nie chce :-/
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
zylo2010
PlusManiak
Posty: 73
Rejestracja: 18 sie 2011, o 10:05

Re: Plus ,,Jak dbamy o Klientów"

Post autor: zylo2010 »

Przyznam , że należe do tej 3% mniejszości.
Awatar użytkownika
gatuso_18
Szalony PlusManiak
Posty: 257
Rejestracja: 6 lut 2011, o 12:00

Re: Plus ,,Jak dbamy o Klientów"

Post autor: gatuso_18 »

mariusz9a pisze:Co za bełkot... Aż się czytać takiej samochwały nie chce :-/
A widziałeś reklame w telewizji ?? :D Ha Ha Ha :D to jest dopiero przegięcie :D Tutaj jest 97 % dla działu obsługi telefonicznej, a reklamie leci ze ogólnej :D ....

Nauczyli się od Gruszki który zróbił reklame internetu :D Najlepszy w Polsce wg Rankingu ... a na dole ekranu pisze małym druczkiem ze test był przeprowadzony w 2010 roku w 16 wiekszych miastach :D
Awatar użytkownika
gatuso_18
Szalony PlusManiak
Posty: 257
Rejestracja: 6 lut 2011, o 12:00

Re: Plus ,,Jak dbamy o Klientów"

Post autor: gatuso_18 »

zylo2010 pisze:Przyznam , że należe do tej 3% mniejszości.
Nalezysz z racji tego ze zle Cie obsłuzyli w punkcie czy na infolini ??:D
Wader
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 15 cze 2011, o 08:34

Re: Plus ,,Jak dbamy o Klientów"

Post autor: Wader »

Polkomtel tak dba o klienta iż w obecnej ofercie podniósł ceny telefonów nawet o 1000%, klient wogóle go nie obchodzi jedynie zyski, kierownictwo Polkomtela zbiera pieniążki na swoje odprawy po tym jak firmę przejmie Solorz.
Awatar użytkownika
CRAZY-HORSE
PlusManiak
Posty: 101
Rejestracja: 5 lip 2011, o 21:29

Re: Plus ,,Jak dbamy o Klientów"

Post autor: CRAZY-HORSE »

Zawsze po rozmowie z 2601 po chwili dzwoni "ankieta" -czy jestes zadowolony z usług plusa tak wybierz 1 nie wybierz ... Czy konsultant był itd itp Zawsze naciskam że jest ok, ale raz byłem wkurzony i zaznaczyłem wszystko na nie-następnego dnia zadzwonił konsultant z pretensjami
3G
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6170
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Plus ,,Jak dbamy o Klientów"

Post autor: mariusz9a »

CRAZY-HORSE pisze:następnego dnia zadzwonił konsultant z pretensjami
To miał pecha. Trzeba było tak pracować żeby klient był zadowolony :-P Chociaż sam wiem z doświadczenia że często się nie da :-D
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
Tess
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 21 sie 2011, o 16:31

Re: Plus ,,Jak dbamy o Klientów"

Post autor: Tess »

nie wiem gdzie oni maja te 97%................widać długoletnich klientów mają gdzieś...jestem w tych 3% niestety :evil:
kowcio
Szalony PlusManiak
Posty: 1571
Rejestracja: 19 wrz 2009, o 21:15
Kontakt:

Re: Plus ,,Jak dbamy o Klientów"

Post autor: kowcio »

Hm, jak byłem w Plusie, to też dziwnym trafem byłem w tych 3%, ale moze teraz się zmieniło ;-) Dla mnie kpina, by czekać miesiąc na durnowatą odpowiedź z BOK, która i tak niewiele wnosi do mojego życia, a problemy dalej są, tak samo ganianie na pocztę po odbieranie poleconych z informacją, że im gdzieś ta reklamacja wpłynęła - a wali mnie to, czy im wpłynęło, czy nie :-P Dla mnie się liczy efekt końcowy, a takie coś to mailem można wysyłać..
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6170
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Plus ,,Jak dbamy o Klientów"

Post autor: mariusz9a »

Co jak co, ale odpowiedzi na reklamacje bardzo się poprawiły - obecnie trwają zaledwie kilka dni. W moim przypadku raz były to 3 dni a raz 5 dni. Także pod tym względem bardzo dużo się zmieniło na lepsze. Te 97% to dotyczy podobno obsługi z numerem 2601 - także na ten temat się nie wypowiem bo ostatni raz dzwoniłem do nich z 5 lat temu :-D

Ja powiem tylko tak: wszędzie dobrze dopóki nie zaczną się problemy - taka prawda ;-) Mówię to z doświadczenia jako pracownik techniczny mający jakiś tam kontakt z klientem...
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
Awatar użytkownika
vod
Moderator
Posty: 1064
Rejestracja: 24 lut 2009, o 20:48
Kontakt:

Re: Plus ,,Jak dbamy o Klientów"

Post autor: vod »

mariusz9a pisze:Co jak co, ale odpowiedzi na reklamacje bardzo się poprawiły - obecnie trwają zaledwie kilka dni. W moim przypadku raz były to 3 dni a raz 5 dni. Także pod tym względem bardzo dużo się zmieniło na lepsze. Te 97% to dotyczy podobno obsługi z numerem 2601 - także na ten temat się nie wypowiem bo ostatni raz dzwoniłem do nich z 5 lat temu :-D
Nie wiem czy się poprawiły czy nie,osobiście żadnych problemów ze składaniem reklamacji i długim czasem oczekiwania na odpowiedź nie miałem ,czy to z numerem 2601 lub przez e-bok.
Jeżeli chodzi o rozmowy z numerem 2601 powiem więcej ,konsultant wysyłał w moim imieniu reklamacje (po rozmowie telefonicznej )i wszystko się zgadzało co do słowa,czyli zaoszczędził mi czasu na pisanie reklamacji, a sprawa została załatwiona pomyślnie z krótkim terminem oczekiwania ;-) więc raczej nie było i nie jest tak źle :-D
""... życie upiornym oddechem pluskiew
pisz ten aforyzm i noś na bluzce ..."

http://www.youtube.com/watch?v=SV0IPygR ... ure=relmfu
http://www.youtube.com/watch?v=7fU59FeRg2A
zylo2010
PlusManiak
Posty: 73
Rejestracja: 18 sie 2011, o 10:05

Re: Plus ,,Jak dbamy o Klientów"

Post autor: zylo2010 »

mariusz9a pisze:Co jak co, ale odpowiedzi na reklamacje bardzo się poprawiły - obecnie trwają zaledwie kilka dni. W moim przypadku raz były to 3 dni a raz 5 dni. Także pod tym względem bardzo dużo się zmieniło na lepsze. Te 97% to dotyczy podobno obsługi z numerem 2601 - także na ten temat się nie wypowiem bo ostatni raz dzwoniłem do nich z 5 lat temu :-D

Ja powiem tylko tak: wszędzie dobrze dopóki nie zaczną się problemy - taka prawda ;-) Mówię to z doświadczenia jako pracownik techniczny mający jakiś tam kontakt z klientem...
Zdecyduj się, czy jesteś masz kontakt z klientem, czy nie bo innym dziale na tym forum twierdziłeś , że nie :?:
gatuso_18 pisze:
mariusz9a pisze:Co za bełkot... Aż się czytać takiej samochwały nie chce :-/
A widziałeś reklame w telewizji ?? :D Ha Ha Ha :D to jest dopiero przegięcie :D Tutaj jest 97 % dla działu obsługi telefonicznej, a reklamie leci ze ogólnej :D ....
Fatycznie podnieśli, ale tylko cenę z 0,95 zł MIXIV do 1,97 zł w taryfie MIXV .
Klient płaci więcej za to samo, ale Plusowi % zadowolnych klientów wzrasta :lol: :lol:
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6170
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Plus ,,Jak dbamy o Klientów"

Post autor: mariusz9a »

zylo2010 pisze:Zdecyduj się, czy jesteś masz kontakt z klientem, czy nie bo innym dziale na tym forum twierdziłeś , że nie
Niby gdzie napisałem że nie mam kontaktu z klientem. Dokładny cytat proszę gdzie takie słowa padły :-)
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
Awatar użytkownika
Mr.Z
Starszy Plusmaniak
Posty: 181
Rejestracja: 22 lis 2011, o 11:49

Re: Plus ,,Jak dbamy o Klientów"

Post autor: Mr.Z »

Plus to powinien mieć na ulotkach i w reklamach hasło nie "jak dbamy o klientów" tylko "jak rżniemy klientów szybko i skutecznie"
Obrazek
ODPOWIEDZ