Miałem na koncie kasy na styk :) wybrałem od razu profil Bliskie Numery, a może zaraz po przejściu miałem inny. Nieważne. Istotne, że się da przejść :)annika pisze:Ale chyba za aktywację już konkretnego profilubenisz pisze:jestem przekonany, że mi pobrało.
Zmiana taryfy w simplusie.
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 30 cze 2012, o 13:21
Re: Zmiana taryfy w simplusie.
Re: Zmiana taryfy w simplusie.
Zmiana taryf NA RAZIE możliwa, ale nikt nie wie jak długo :D oficjalnie nie ma powrotu na inną, po wyborze PnK
Бяла нощ, бяла луна, две тела, сенки от рая
Re: Zmiana taryfy w simplusie.
Zmiana taryfy jest możliwa oficjalnie. Oficjalnie czyli tak, jak podaje strona Plusa
http://nakarte.plus.pl/v.do?idx=836381
Ja tam w tabelce widzę, że Plus nic przed nami nie ukrywa.
Do tego dochodzą regulaminy.
Regulamin promocji „Zmień taryfę na Plus na Kartę ”
"10. Po przeprowadzeniu zmiany taryfy na taryfę Plus na Kartę nie istnieje możliwość ponownej zmiany taryfy Plus na Kartę na taryfę Simplus, Twój Profil, Nowy Simplus, Team7, Easy, 36i6, PiszMówDobowy, Sami Swoi poprzednio obowiązującej na koncie Abonenta."
Taryfa Plus Internet na Kartę nie jest tu wymieniona, czyli na nią przejść można.
Potwierdza to Regulamin promocji "Rok ważności konta"
"7. k) W przypadku gdy Abonent skorzysta z promocji „Witamy w plus Internet na Kartę”, migracja na taryfę iplus na Kartę powoduje automatyczną dezaktywację promocji „Rok ważności konta”."
Dalszą możliwość migracji na 36i6 też potwierdza tabelka oraz Regulamin promocji „Witamy w 36i6” (zapis o tym, że jest skierowana także do korzystających z taryfy iPlus na kartę).
Najbardziej problematyczne są poprzednie taryfy oferty Simplus, ale otwórzcie sobie regulamin migracji do Simplus udostępniony na tamtej stronie. Tam oferują przejście z 36i6, iPlus lub Sami Swoi i do Plus na Kartę i do Simplus. A z Simplusa do Twój Profil można oficjalnie przejść.
Właściwie jedyna nieścisłość to możliwość przejścia od razu do Twój Profil z czegoś innego niż Simplus, ale tak było do tej pory i pozostało.
Podsumowując, uważam, że wszystko jest "w porządku jak u Plusa".
Choć nie trzeba dużo wyciąć z jakiegoś regulaminu, żeby zmiany nastąpiły.
http://nakarte.plus.pl/v.do?idx=836381
Ja tam w tabelce widzę, że Plus nic przed nami nie ukrywa.
Do tego dochodzą regulaminy.
Regulamin promocji „Zmień taryfę na Plus na Kartę ”
"10. Po przeprowadzeniu zmiany taryfy na taryfę Plus na Kartę nie istnieje możliwość ponownej zmiany taryfy Plus na Kartę na taryfę Simplus, Twój Profil, Nowy Simplus, Team7, Easy, 36i6, PiszMówDobowy, Sami Swoi poprzednio obowiązującej na koncie Abonenta."
Taryfa Plus Internet na Kartę nie jest tu wymieniona, czyli na nią przejść można.
Potwierdza to Regulamin promocji "Rok ważności konta"
"7. k) W przypadku gdy Abonent skorzysta z promocji „Witamy w plus Internet na Kartę”, migracja na taryfę iplus na Kartę powoduje automatyczną dezaktywację promocji „Rok ważności konta”."
Dalszą możliwość migracji na 36i6 też potwierdza tabelka oraz Regulamin promocji „Witamy w 36i6” (zapis o tym, że jest skierowana także do korzystających z taryfy iPlus na kartę).
Najbardziej problematyczne są poprzednie taryfy oferty Simplus, ale otwórzcie sobie regulamin migracji do Simplus udostępniony na tamtej stronie. Tam oferują przejście z 36i6, iPlus lub Sami Swoi i do Plus na Kartę i do Simplus. A z Simplusa do Twój Profil można oficjalnie przejść.
Właściwie jedyna nieścisłość to możliwość przejścia od razu do Twój Profil z czegoś innego niż Simplus, ale tak było do tej pory i pozostało.
Podsumowując, uważam, że wszystko jest "w porządku jak u Plusa".
Choć nie trzeba dużo wyciąć z jakiegoś regulaminu, żeby zmiany nastąpiły.
TARYFA TWÓJ PROFIL - problem z aktywacją
Witam bardzo serdecznie.
Mam problem z aktywacją taryfy Twój Profil. Zakupiłam dzisiaj nowy starter i chcę na nią przejść używając kody *147*50#, lecz wyskakuje mi następujący komunikat:
"Usługa chwilowo niedostępna. Skontaktuj się z BOK" (próbowałam również kodu *147*50# - też nic)
I tutaj pojawia się moje pytanie - co zrobić? Byłam już na Plus Online i moja marka to Simplus, ale w ofercie pokazują mi się tylko 3 taryfy, podczas gdy na innym starterze (znajomej, kupiony również dziś) jest ich 5 - w tym Twój Profil.
Czy to jakieś zmiany poczynione przez Plusa? Nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi.
Z góry dziękuję.
Mam problem z aktywacją taryfy Twój Profil. Zakupiłam dzisiaj nowy starter i chcę na nią przejść używając kody *147*50#, lecz wyskakuje mi następujący komunikat:
"Usługa chwilowo niedostępna. Skontaktuj się z BOK" (próbowałam również kodu *147*50# - też nic)
I tutaj pojawia się moje pytanie - co zrobić? Byłam już na Plus Online i moja marka to Simplus, ale w ofercie pokazują mi się tylko 3 taryfy, podczas gdy na innym starterze (znajomej, kupiony również dziś) jest ich 5 - w tym Twój Profil.
Czy to jakieś zmiany poczynione przez Plusa? Nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi.
Z góry dziękuję.
Re: Zmiana taryfy w simplusie.
Jeśli Twoja taryfa to Simplus a kod *147*50# nie działa to znaczy, że masz jeszcze nie aktywowaną kartę sim. Wykonałaś już jakieś płatne połączenie lub zasiliłaś konto?
Nie pomagam na PW. Forum służy do zadawania pytań i tu odpowiadam w wolnej chwili.
Re: Zmiana taryfy w simplusie.
Tak, dzwoniłam zarówno na 5252, jak i na zwykły numer, w dodatku wysłałam parę sms... Dalej nic.
Re: Zmiana taryfy w simplusie.
Mówisz, że masz MARKĘ Simplus ale czy nie czasem taryfę Plus na Kartę? Sprawdź kodem *147#. Jeśli tak to żeby przejść na Twój Profil będziesz musiała najpierw migrować do Iplus na kartę *147*02# (1,50zl) i dopiero z tej taryfy dalej ale o ile pamiętam przed taryfą TP najpierw na Simplus *147*10# (1,50zl).
Nie pomagam na PW. Forum służy do zadawania pytań i tu odpowiadam w wolnej chwili.
Re: TARYFA TWÓJ PROFIL - problem z aktywacją
Udało się. Wielkie dzięki! Pozdrawiam Cię serdecznie.
Re: TARYFA TWÓJ PROFIL - problem z aktywacją
Dziękuję i również pozdrawiam :)nuxie pisze:Udało się. Wielkie dzięki! Pozdrawiam Cię serdecznie.
Nie pomagam na PW. Forum służy do zadawania pytań i tu odpowiadam w wolnej chwili.
Taryfa Plus na Kartę, Problem
Witam.
Przeszedłem na taryfę Plus na kartę, ale potrzebny mi darmowy, albo bardzo tani numer na telefon stacjonarny.
Co ja teraz mogę zrobić? Może polecicie jakąś taryfę, która odpowiada moim potrzebom? Wcześniej miałem taryfę ,, Nowa taryfa simplus ".
Dzięki za pomoc i pozdrawiam.
Przeszedłem na taryfę Plus na kartę, ale potrzebny mi darmowy, albo bardzo tani numer na telefon stacjonarny.
Co ja teraz mogę zrobić? Może polecicie jakąś taryfę, która odpowiada moim potrzebom? Wcześniej miałem taryfę ,, Nowa taryfa simplus ".
Dzięki za pomoc i pozdrawiam.
Re: Taryfa Plus na Kartę, Problem
W PNK na stacjonarne jest 29gr/min. Najlepiej gdybyś wziął mix tam masz za 10zł/30dni darmowe 5 numerów w plus i stacjonarne.
W taryfie Simplus możesz dodać numer stacjonarny za 5zł/31dni i mieć do niego 19gr za min.
W taryfie Simplus możesz dodać numer stacjonarny za 5zł/31dni i mieć do niego 19gr za min.
Nie pomagam na PW. Forum służy do zadawania pytań i tu odpowiadam w wolnej chwili.
Re: Taryfa Plus na Kartę, Problem
No to widzę, że muszę szukać innej sieci. Zupełnie mnie takie coś nie zadowala. Tragedia
Re: Taryfa Plus na Kartę, Problem
najpierw się przegląda oferty, a potem wybiera sieć, a nie odwrotnie
Бяла нощ, бяла луна, две тела, сенки от рая
Re: Zmiana taryfy w Simplusie.
Przed zmianą taryfy trzeba było postąpić zgodnie z tym co napisał "armin84":abcdef pisze:(...) Przeszedłem na taryfę Plus na kartę, ale potrzebny mi darmowy, albo bardzo tani numer na telefon stacjonarny.
Co ja teraz mogę zrobić? Może polecicie jakąś taryfę, która odpowiada moim potrzebom? Wcześniej miałem taryfę ,, Nowa taryfa simplus ". (...)
Korzystałeś z taryfy Nowy Simplus to miałeś możliwość uruchomienia usługi Tańsze numery.najpierw się przegląda oferty, a potem wybiera sieć, a nie odwrotnie
Koszt:
- 2,50 zł za aktywację jednego nr (maksymalnie można uruchomić 5 nr)
- 0,05 zł za każdą minutę połączenia z wybranym nr.
Moim zdaniem to całkiem przyzwoita usługa; sam z niej korzystałem.
Cóż, przechodząc na taryfę Plus na Kartę (przez ciekawość?) zaprzepaściłeś tę możliwość, bo nie można w żaden sposób powrócić do taryfy Nowy Simplus.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 23 mar 2012, o 10:19
Czy można zmienić taryfę?
Kupiłam starter z taryfą Plus na karte, ale chciałabym zmienić taryfę na Simplus; nie podobają mi się pakiety w Plusie na karte, a w Simplusie pakiet SMS kosztuje 5 zł, a tu 1,5 na cały dzień... to się nie opłaca.
Proszę o pomoc.
Proszę o pomoc.
Ostatnio zmieniony 24 sty 2013, o 13:23 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie wątków
Powód: Połączenie wątków