"juleczka-1992", poczytaj wcześniejsze posty w tym wątku i z pewnością uda Ci się zmienić taryfę, jeśli nie to zajrzyj jeszcze TU.
P.S.
Proszę stosuj się do zasad obowiązujących na FORUM pkt 11 Reg. PF:
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymujemy tym sposobem odpowiedź lub kontynuujemy dany wątek.
Zakładki do Regulaminu są na u góry strony.
========================================
EDYCJA:
Zapomniałem dodać, że przejście do taryfy Simplus będzie Cię kosztować 2 x 1,50 zł (iPlus, Simplus).
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
"kliczek", proszę zapoznaj się z Regulaminem PlusForum, gdzie pkt 11 tegoż Regulaminu mówi:
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymujemy tym sposobem odpowiedź lub kontynuujemy dany wątek.
Co do zadanego pytania; zmiana taryfy Plus na Kartę na inną, wcześniejszą z oferty Simplus jest niemożliwa. To oczywiście wersja oficjalna, a nieoficjalnie... zapoznaj się z wcześniejszym moim postem w tym wątku, który pokieruje Tobą w celu zmiany taryfy (ciekawe czy ten sposób jeszcze działa?) lub użyj funkcji SZUKAJ, bo temat ten był już kilka razy poruszany na FORUM.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Witam. Mam taryfę Nowy Simplus. Uruchamiam usługę Maxi minuty i mam 5 gr w sieci, ale poza sieć płacę 70 gr. I moje pytanie: jak zmienię na usługę 29 groszy do wszystkich czy będę mógł uruchomić Maxi minuty? Czy może jest jakaś inna możliwość obniżenia kosztów do innych sieci?
stanpier,
w taryfie Nowy Simplus nie ma możliwości uruchomienia usługi 0,29 zł do wszystkich; aby z niej korzystać musiałbyś zmienić taryfę, a jeśli zmienisz taryfę to na stałe pożegnasz się z pakietem Maxi Minuty - nie wrócisz do tej taryfy choćbyś zaczął na rzęsach chodzić.
Podstawowa stawka za połączenie w Nowym Simplusie to 0,59 zł, a nie jak piszesz 0,70; skąd wziąłeś tę stawkę?
Moja dziewczyna po długich bataliach w końcu przeniosła numer do Plusa, bez umowy. Domyślnie ustawiła się jej taryfa "Plus na Kartę do wszystkich". Chcemy by włączyła taryfę zwykłą "Plus na kartę" kodem *147*11#, ale wyskakuje informacja, że usługa niedostępna, skontaktuj się z BOK - parafrazując.
Oszustwo! Jakim prawem bez uzgodnienia tego z klientem ustalają taryfę? To moja dziewczyna tyle się męczyła, żeby uzyskać numer w Plusie, a teraz i tak musi kupić inną startówkę... grrr!
W umowie było napisane Plus na karte, a nie "Plus na kartę więcej do wszystkich". Co to ma być w ogóle? Tamta taryfa nie ma żadnych zniżek, można przejść na taryfę Więcej w Plusie i wykupić dzwonienie do 5 numerów za 10 zł, ale gdzie się podziały pakiety na smsy?
Może jest jakiś pakiet na smsy w którejś z tych nowych taryf, bo tego standardowego na nielimitowane smsy *136*11*02# użyć nie można? :/
Heh, innymi słowy trochę polecieli... z klientami. Ja ze zwykłą taryfą Plus na Kartę mogę mieć nielimitowane smsy, a nowi klienci dostają jakieś dziwaczne taryfy w których albo musisz się zdecydować na to, albo na to...
Ale te 1000 smsów za 30 zł to jest jakaś parodia, ja płacę za nieskończoną liczbę tylko 39 gr dziennie, o ile tego smsa napiszę.
No niestety, nie dla wszystkich są opłacalne te nowe taryfy. Też uważam, że lepsza ta starsza taryfa.
Musicie albo się pogodzić z warunkami, albo znaleźć starter ze starszą taryfą. Ja znalazłam
rsx900 pisze:Heh, innymi słowy trochę polecieli... z klientami. Ja ze zwykłą taryfą Plus na Kartę mogę mieć nielimitowane smsy, a nowi klienci dostają jakieś dziwaczne taryfy w których albo musisz się zdecydować na to, albo na to...
Ale te 1000 smsów za 30 zł to jest jakaś parodia, ja płacę za nieskończoną liczbę tylko 39 gr dziennie, o ile tego smsa napiszę.
rsx900 chciałam tylko napisać, że Plus na Kartę może odnosić się do rodzaju opcji z jakiej miała skorzystać Twoja dziewczyna przenosząc numer do sieci Plus, a nie do nazwy taryfy.
Klienci przenoszący swoje numery do Plus korzystają z nowych taryf. W wypadku Twojej dziewczny to były taryfy WIĘCEJ:
Więcej do wszystkich, Więcej internetu i SMS-ów, Więcej w Plusie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Od niecałego miesiąca mam aktywną taryfę PNK SMSy i Internet. Niestety ta taryfa mnie nie zadowala. Chciałabym wrócić na poprzednią, czyli Twój Profil. Próbowałam już kodu: *147*50# ale przychodzi powiadomienie: Usługa chwilowo niedostępna. Skontaktuj się z BOK . Jak mogę wrócić na taryfę Twój Profil??? Proszę o pomoc
Ostatnio zmieniony 28 cze 2013, o 16:18 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:Przeniesienie wątku do podobnego tematu.