Nokia 500 - nie działa w dniu zakupu

Napraw serwisowych w Plusie, procedury, uwagi dotyczące serwisów....
qdlaty
Nowy
Posty: 3
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 29 lut 2012, o 13:12

Nokia 500 - nie działa w dniu zakupu

Post autor: qdlaty »

Witam,

w dniu wczorajszym zakupiłem telefon nokia 500 na przedłużeniu umowy w jednym z krakowskich salonów Plusa. Niestety po przyjeździe do domu i rozpoczęciu użytkowania telefonu, okazało się, że nie wydaje on żadnych dźwięków. W mojej ocenie nie działa głośnik zamontowany w obudowie. Telefon odniosłem do salonu. Zostanie on przesłany do ekspertyzy jako niezgodny z umową. Czas oczekiwania na odpowiedź to 14 dni..

Czytałem wiele wątków opisujących nieskończone batalie z serwisowaniem telefonów zakupionych w Plusie i sam obawiam się, że wpadnę w tę pętlę.

Znajomy (serwisant punktu sprzedaży i naprawy telefonów) wspomniał, że do 10 dni od zawarcia umowy mogę ją wypowiedzieć bez ponoszenia kar umownych, po czym zrobić nowe przedłużenie. Jego zdaniem to szybsze wyjście niż oczekiwanie na ekspertyzę. Jak do tej pory nigdy nie zawiodłem się na usługach Plusa, ilość bonusów jakie dostałem na przedłużeniu też bardzo mnie satysfakcjonuje - dlatego nie chciałbym kombinować.

Co Państwo radzicie mi zrobić?
Awatar użytkownika
Jrv
Szalony PlusManiak
Posty: 1208
Rejestracja: 5 paź 2011, o 20:10
Lokalizacja: Łódź

Re: Nokia 500 - nie działa w dniu zakupu

Post autor: Jrv »

Możliwość odstąpienia od umowy w terminie do 10 dni jest jedynie przy umowach zawieranych na odległość - internet, telefon - tak więc Ty nie będziesz mógł skorzystać z takiej opcji.
Jedynie co pozostaje to czekać na ekspertyzę. I pamiętaj, że to nie Plus - czy inna firma telekomunikacyjna, w której brałbyś telefon - odpowiada za naprawy/ekspertyzy a punkt serwisowy producenta telefonu.
Nie pomagam na PW. Forum służy do zadawania pytań i tu odpowiadam w wolnej chwili.
qdlaty
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 29 lut 2012, o 13:12

Re: Nokia 500 - nie działa w dniu zakupu

Post autor: qdlaty »

Dzięki za informację. W takim razie poczekam na wynik ekspertyzy.

W paru postach czytałem, że telefon po ekspertyzie/serwisowaniu często wraca porysowany. Z mojej noki nie zdążyłem nawet ściągnąć folii ochronnej :D:D:D

Co jeśli telefon wróci z (jak to się ładnie nazywa) śladami użytkowania np. na obudowie lub panelu dotykowym? Jestem strasznie przeczulony na tym punkcie.
Awatar użytkownika
luki
Szalony PlusManiak
Posty: 1577
Rejestracja: 19 wrz 2011, o 11:23

Re: Nokia 500 - nie działa w dniu zakupu

Post autor: luki »

Będzie dobrze. Nikt w internecie dobrych opinii nie napisze, bo mu się nie chce. Sporo serwisów wymienia telefon i jest zdecydowanie więcej dobrych opinii niż złych, pomimo, iż można poczytać w większości tylko o tych drugich. ;-)
qdlaty
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 29 lut 2012, o 13:12

Re: Nokia 500 - nie działa w dniu zakupu

Post autor: qdlaty »

Telefon wrócił z serwisu. Wymieniono w nim głośnik, który jak wynika z dokumentacji nie został uszkodzony w wyniku użytkowania. Naprawa oczywiście bezpłatna. Żeby nie było, że w internecie można poczytać tylko negatywne opinie o serwisowaniu telefonów - ja jestem usatysfakcjonowany "usługą".

Pozdrawiam!
ODPOWIEDZ