Pakiet internetowy w ofercie smartfonowej
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 10
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 31 sty 2012, o 13:53
Pakiet internetowy w ofercie smartfonowej
Mam już aktywną taryfę Mix V, ale znowu mam pytanie: Ten pakiet internetowy mam wprowadzić sama jakimś kodem czy on się automatycznie aktywuje?
Re: Pakiet internetowy w ofercie smartfonowej
Jeżeli chodzi Ci o TE pakiety internetowe, to tak, trzeba któryś z nich aktywować, potem będzie aktywowany cyklicznie co 31 dni.
Re: Pakiet internetowy w ofercie smartfonowej
A jeśli z oferty smartfonowej to aktywują się automatycznie przy każdym kontraktowym zasileniu - i wtedy nie polecam mieć włączonych pakietów non stop.
Nie pomagam na PW. Forum służy do zadawania pytań i tu odpowiadam w wolnej chwili.
Re: Pakiet internetowy w ofercie smartfonowej
Właśnie te pakiety w ofercie smartfonowej. Ale zasiliłam pierwszy raz i opłata nie została pobrana, pakiet internetowy nie został aktywowany. Czy to działa dopiero przy drugim doładowaniu w ciągu tych 30 dni?
A dlaczego nie poleca się wówczas pakietów non stop?
A dlaczego nie poleca się wówczas pakietów non stop?
Re: Pakiet internetowy w ofercie smartfonowej
Miałabyś dwa pakiety, po co, skoro w umowie masz już obowiązkowy pakiet?
Chociaż pakiety Non Stop są lepsze, bo nie trzeba kontrolować ich zużycia, ale Plus oferuje się, że będzie informować SMS-em o zużyciu tych obowiązkowych pakietów. Pytanie, jak szybko?
Co do tego, czy pakiet jest aktywowany po pierwszym kontraktowym zasileniu, hmm regulamin mówi tak:
"Liczba przyznanych Pakietów internetowych jest równa wybranej obowiązkowej liczbie zasileń.", więc powinien być zawsze uruchamiany i pobierane pieniądze.
Chociaż pakiety Non Stop są lepsze, bo nie trzeba kontrolować ich zużycia, ale Plus oferuje się, że będzie informować SMS-em o zużyciu tych obowiązkowych pakietów. Pytanie, jak szybko?
Co do tego, czy pakiet jest aktywowany po pierwszym kontraktowym zasileniu, hmm regulamin mówi tak:
"Liczba przyznanych Pakietów internetowych jest równa wybranej obowiązkowej liczbie zasileń.", więc powinien być zawsze uruchamiany i pobierane pieniądze.
Re: Pakiet internetowy w ofercie smartfonowej
No tak, to logiczne. Myślałam, że chodzi o jakis inny haczyk.
Właśnie mój pakiet internetowy nie został aktywowany. Chyba będę musiała skorzystać z uprzejmości BOK.
Dziękuję za pomoc :)
Właśnie mój pakiet internetowy nie został aktywowany. Chyba będę musiała skorzystać z uprzejmości BOK.
Dziękuję za pomoc :)
Re: Pakiet internetowy w ofercie smartfonowej
annika, nie do końca, ale już wyjaśniam.
Jeśli aktywujesz pakiet non stop (powiedzmy 9 czyli 150 MB) i również posiadasz pakiety z oferty smartfonowej to niezależnie od stanu tych drugich, jeśli wyczerpiesz pakiet non stop prędkość połączenia spadnie i w ogóle nie zaczniesz zużywać pakietów "smartfonowych".
Tak więc, aby w pełni kontrolować swoje zużycie w pakietach należałoby sprawdzać kodem *121# stan pakietów smartfonowych i dopiero jeśli taki się kończy czy już skończył włączać jakiś non stop. Następnie po zasileniu konta kwotą zakontraktowaną i wyczerpaniu pakietu non stop (w tym sprawdzamy zużycie kodem *136#) ponowne go wyłączenie by zresetować prędkość połączenia i wrócić na pakiet smartfonowy.
Trochę to zawiłe i niewygodne, ale niestety tak działa.
A teraz sprawa pakietu. Jeśli się nie dodał to musiała zaistnieć jedna z dwu sytuacji: albo kwota zasilenia była niższa niż ta w kontrakcie (napisz proszę jakie było zasilenie i swój kod promocji z umowy po prawej stronie, mniej więcej na środku kartki taki ciąg znaków), albo zasilenie było dokonane przed włączeniem promocji, ale jeśli to była całkiem nowa aktywacja to nie może mieć to miejsca.
Jeśli aktywujesz pakiet non stop (powiedzmy 9 czyli 150 MB) i również posiadasz pakiety z oferty smartfonowej to niezależnie od stanu tych drugich, jeśli wyczerpiesz pakiet non stop prędkość połączenia spadnie i w ogóle nie zaczniesz zużywać pakietów "smartfonowych".
Tak więc, aby w pełni kontrolować swoje zużycie w pakietach należałoby sprawdzać kodem *121# stan pakietów smartfonowych i dopiero jeśli taki się kończy czy już skończył włączać jakiś non stop. Następnie po zasileniu konta kwotą zakontraktowaną i wyczerpaniu pakietu non stop (w tym sprawdzamy zużycie kodem *136#) ponowne go wyłączenie by zresetować prędkość połączenia i wrócić na pakiet smartfonowy.
Trochę to zawiłe i niewygodne, ale niestety tak działa.
A teraz sprawa pakietu. Jeśli się nie dodał to musiała zaistnieć jedna z dwu sytuacji: albo kwota zasilenia była niższa niż ta w kontrakcie (napisz proszę jakie było zasilenie i swój kod promocji z umowy po prawej stronie, mniej więcej na środku kartki taki ciąg znaków), albo zasilenie było dokonane przed włączeniem promocji, ale jeśli to była całkiem nowa aktywacja to nie może mieć to miejsca.
Nie pomagam na PW. Forum służy do zadawania pytań i tu odpowiadam w wolnej chwili.
Re: Pakiet internetowy w ofercie smartfonowej
Doładowałam konto już po otrzymaniu SMS-a o aktywacji taryfy Mix V i doładowałam kwotą minimalną 40 zł. Dlatego też nie wiem, dlaczego pakiet internetowy nie jest aktywny?
Re: Pakiet internetowy w ofercie smartfonowej
A mogę prosić (może być PW) o oznaczenie promocji z Twojej umowy?
Wpisujesz do sprawdzenia pakietu kod *121#? A jeszcze jak wpiszesz *136# to pojawia się tam aktywna promocja pakietu 300mb?
Wpisujesz do sprawdzenia pakietu kod *121#? A jeszcze jak wpiszesz *136# to pojawia się tam aktywna promocja pakietu 300mb?
Nie pomagam na PW. Forum służy do zadawania pytań i tu odpowiadam w wolnej chwili.
Re: Pakiet internetowy w ofercie smartfonowej
Niestety nie mam teraz dostępu do umowy, bo jestem poza domem na dwa tygodnie. Po wpisaniu kodu *136# w smsie otrzymałam, że pakiet internetowy (300MB) jest aktywny, ale opłata za niego nie została pobrana.
Re: Pakiet internetowy w ofercie smartfonowej
No dobrze skoro jest aktywny ten pakiet 300mb więc z pewnością masz kontrakt na 40zł. To zasilenie 40zł to było jednorazowe zasilenia tą kwotą czy rozbite np na 30 i 10?
Kod *121# pokazuje jakieś pakiety internetowe?
Kod *121# pokazuje jakieś pakiety internetowe?
Nie pomagam na PW. Forum służy do zadawania pytań i tu odpowiadam w wolnej chwili.
Re: Pakiet internetowy w ofercie smartfonowej
Jednorazowe 40zł, nic nie rozbijałam. *121# powiedziało, że brak pakietów internetowych. Tylko MMSy i jakieś SMSy np Funscan (?).
Re: Pakiet internetowy w ofercie smartfonowej
Tak fun scan i wizytówki są dodawane bezpłatnie jako promocja takich usług.
Proponuję dzwonić pod numer 2601 (nawet teraz możesz) opłata to 1,97zł za całe połączenie i tam wszystko sobie wyjaśnisz. A jak już poznasz odpowiedź to podziel się proszę na forum ponieważ ciekawy jestem co się z tym pakietem stało.
Ja - i myślę, że pozostali użytkownicy również - niestety więcej nie jestem w stanie Ci pomóc (chyba, że zadzwonisz do mnie jak będę w pracy ;p).
Pozdrawiam.
Proponuję dzwonić pod numer 2601 (nawet teraz możesz) opłata to 1,97zł za całe połączenie i tam wszystko sobie wyjaśnisz. A jak już poznasz odpowiedź to podziel się proszę na forum ponieważ ciekawy jestem co się z tym pakietem stało.
Ja - i myślę, że pozostali użytkownicy również - niestety więcej nie jestem w stanie Ci pomóc (chyba, że zadzwonisz do mnie jak będę w pracy ;p).
Pozdrawiam.
Nie pomagam na PW. Forum służy do zadawania pytań i tu odpowiadam w wolnej chwili.
Re: Pakiet internetowy w ofercie smartfonowej
Zadzwonię, ale jutro. Obawiam się, że dziś już nie jestem w stanie logicznie działać. Ale jak się dowiem, co mi zeżarło pakiet, to napiszę :)
Dziękuję za pomoc!
Dziękuję za pomoc!
Re: Pakiet internetowy w ofercie smartfonowej
Nie mogło "zeżreć", skoro pakietu nie było. Nie pobrało opłaty --> nie aktywowało pakietu --> nie zeżarło nieaktywnego pakietu :) Błąd systemu?
Jrv - dziękuję za wyjaśnienia, tego nie wzięłam pod uwagę, ale wygląda na to, że dokupywanie pakietów Non Stop do smartfonowych numerów wymaga dużo wysiłku. Plus najwyraźniej ma misję rozwijania intelektualnego swoich klientów ;)
Jrv - dziękuję za wyjaśnienia, tego nie wzięłam pod uwagę, ale wygląda na to, że dokupywanie pakietów Non Stop do smartfonowych numerów wymaga dużo wysiłku. Plus najwyraźniej ma misję rozwijania intelektualnego swoich klientów ;)
Ostatnio zmieniony 6 lut 2012, o 18:25 przez annika, łącznie zmieniany 1 raz.