Pakiet internetowy w ofercie smartfonowej

Mobilny dostęp do internetu, wiadomości o technologi LTE - nowości, pytania, problemy
Dominique
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 31 sty 2012, o 13:53

Pakiet internetowy w ofercie smartfonowej

Post autor: Dominique »

Mam już aktywną taryfę Mix V, ale znowu mam pytanie: Ten pakiet internetowy mam wprowadzić sama jakimś kodem czy on się automatycznie aktywuje?
annika
Szalony PlusManiak
Posty: 351
Rejestracja: 14 lis 2011, o 17:31
Lokalizacja: opolskie

Re: Pakiet internetowy w ofercie smartfonowej

Post autor: annika »

Jeżeli chodzi Ci o TE pakiety internetowe, to tak, trzeba któryś z nich aktywować, potem będzie aktywowany cyklicznie co 31 dni.
Awatar użytkownika
Jrv
Szalony PlusManiak
Posty: 1208
Rejestracja: 5 paź 2011, o 20:10
Lokalizacja: Łódź

Re: Pakiet internetowy w ofercie smartfonowej

Post autor: Jrv »

A jeśli z oferty smartfonowej to aktywują się automatycznie przy każdym kontraktowym zasileniu - i wtedy nie polecam mieć włączonych pakietów non stop.
Nie pomagam na PW. Forum służy do zadawania pytań i tu odpowiadam w wolnej chwili.
Dominique
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 31 sty 2012, o 13:53

Re: Pakiet internetowy w ofercie smartfonowej

Post autor: Dominique »

Właśnie te pakiety w ofercie smartfonowej. Ale zasiliłam pierwszy raz i opłata nie została pobrana, pakiet internetowy nie został aktywowany. Czy to działa dopiero przy drugim doładowaniu w ciągu tych 30 dni?

A dlaczego nie poleca się wówczas pakietów non stop?
annika
Szalony PlusManiak
Posty: 351
Rejestracja: 14 lis 2011, o 17:31
Lokalizacja: opolskie

Re: Pakiet internetowy w ofercie smartfonowej

Post autor: annika »

Miałabyś dwa pakiety, po co, skoro w umowie masz już obowiązkowy pakiet?
Chociaż pakiety Non Stop są lepsze, bo nie trzeba kontrolować ich zużycia, ale Plus oferuje się, że będzie informować SMS-em o zużyciu tych obowiązkowych pakietów. Pytanie, jak szybko?
Co do tego, czy pakiet jest aktywowany po pierwszym kontraktowym zasileniu, hmm regulamin mówi tak:
"Liczba przyznanych Pakietów internetowych jest równa wybranej obowiązkowej liczbie zasileń.", więc powinien być zawsze uruchamiany i pobierane pieniądze.
Dominique
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 31 sty 2012, o 13:53

Re: Pakiet internetowy w ofercie smartfonowej

Post autor: Dominique »

No tak, to logiczne. Myślałam, że chodzi o jakis inny haczyk.

Właśnie mój pakiet internetowy nie został aktywowany. Chyba będę musiała skorzystać z uprzejmości BOK.

Dziękuję za pomoc :)
Awatar użytkownika
Jrv
Szalony PlusManiak
Posty: 1208
Rejestracja: 5 paź 2011, o 20:10
Lokalizacja: Łódź

Re: Pakiet internetowy w ofercie smartfonowej

Post autor: Jrv »

annika, nie do końca, ale już wyjaśniam.
Jeśli aktywujesz pakiet non stop (powiedzmy 9 czyli 150 MB) i również posiadasz pakiety z oferty smartfonowej to niezależnie od stanu tych drugich, jeśli wyczerpiesz pakiet non stop prędkość połączenia spadnie i w ogóle nie zaczniesz zużywać pakietów "smartfonowych".
Tak więc, aby w pełni kontrolować swoje zużycie w pakietach należałoby sprawdzać kodem *121# stan pakietów smartfonowych i dopiero jeśli taki się kończy czy już skończył włączać jakiś non stop. Następnie po zasileniu konta kwotą zakontraktowaną i wyczerpaniu pakietu non stop (w tym sprawdzamy zużycie kodem *136#) ponowne go wyłączenie by zresetować prędkość połączenia i wrócić na pakiet smartfonowy.
Trochę to zawiłe i niewygodne, ale niestety tak działa.

A teraz sprawa pakietu. Jeśli się nie dodał to musiała zaistnieć jedna z dwu sytuacji: albo kwota zasilenia była niższa niż ta w kontrakcie (napisz proszę jakie było zasilenie i swój kod promocji z umowy po prawej stronie, mniej więcej na środku kartki taki ciąg znaków), albo zasilenie było dokonane przed włączeniem promocji, ale jeśli to była całkiem nowa aktywacja to nie może mieć to miejsca.
Nie pomagam na PW. Forum służy do zadawania pytań i tu odpowiadam w wolnej chwili.
Dominique
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 31 sty 2012, o 13:53

Re: Pakiet internetowy w ofercie smartfonowej

Post autor: Dominique »

Doładowałam konto już po otrzymaniu SMS-a o aktywacji taryfy Mix V i doładowałam kwotą minimalną 40 zł. Dlatego też nie wiem, dlaczego pakiet internetowy nie jest aktywny?
Awatar użytkownika
Jrv
Szalony PlusManiak
Posty: 1208
Rejestracja: 5 paź 2011, o 20:10
Lokalizacja: Łódź

Re: Pakiet internetowy w ofercie smartfonowej

Post autor: Jrv »

A mogę prosić (może być PW) o oznaczenie promocji z Twojej umowy?
Wpisujesz do sprawdzenia pakietu kod *121#? A jeszcze jak wpiszesz *136# to pojawia się tam aktywna promocja pakietu 300mb?
Nie pomagam na PW. Forum służy do zadawania pytań i tu odpowiadam w wolnej chwili.
Dominique
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 31 sty 2012, o 13:53

Re: Pakiet internetowy w ofercie smartfonowej

Post autor: Dominique »

Niestety nie mam teraz dostępu do umowy, bo jestem poza domem na dwa tygodnie. Po wpisaniu kodu *136# w smsie otrzymałam, że pakiet internetowy (300MB) jest aktywny, ale opłata za niego nie została pobrana.
Awatar użytkownika
Jrv
Szalony PlusManiak
Posty: 1208
Rejestracja: 5 paź 2011, o 20:10
Lokalizacja: Łódź

Re: Pakiet internetowy w ofercie smartfonowej

Post autor: Jrv »

No dobrze skoro jest aktywny ten pakiet 300mb więc z pewnością masz kontrakt na 40zł. To zasilenie 40zł to było jednorazowe zasilenia tą kwotą czy rozbite np na 30 i 10?
Kod *121# pokazuje jakieś pakiety internetowe?
Nie pomagam na PW. Forum służy do zadawania pytań i tu odpowiadam w wolnej chwili.
Dominique
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 31 sty 2012, o 13:53

Re: Pakiet internetowy w ofercie smartfonowej

Post autor: Dominique »

Jednorazowe 40zł, nic nie rozbijałam. *121# powiedziało, że brak pakietów internetowych. Tylko MMSy i jakieś SMSy np Funscan (?).
Awatar użytkownika
Jrv
Szalony PlusManiak
Posty: 1208
Rejestracja: 5 paź 2011, o 20:10
Lokalizacja: Łódź

Re: Pakiet internetowy w ofercie smartfonowej

Post autor: Jrv »

Tak fun scan i wizytówki są dodawane bezpłatnie jako promocja takich usług.
Proponuję dzwonić pod numer 2601 (nawet teraz możesz) opłata to 1,97zł za całe połączenie i tam wszystko sobie wyjaśnisz. A jak już poznasz odpowiedź to podziel się proszę na forum ponieważ ciekawy jestem co się z tym pakietem stało.
Ja - i myślę, że pozostali użytkownicy również - niestety więcej nie jestem w stanie Ci pomóc (chyba, że zadzwonisz do mnie jak będę w pracy ;p).

Pozdrawiam.
Nie pomagam na PW. Forum służy do zadawania pytań i tu odpowiadam w wolnej chwili.
Dominique
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 31 sty 2012, o 13:53

Re: Pakiet internetowy w ofercie smartfonowej

Post autor: Dominique »

Zadzwonię, ale jutro. Obawiam się, że dziś już nie jestem w stanie logicznie działać. Ale jak się dowiem, co mi zeżarło pakiet, to napiszę :)

Dziękuję za pomoc!
annika
Szalony PlusManiak
Posty: 351
Rejestracja: 14 lis 2011, o 17:31
Lokalizacja: opolskie

Re: Pakiet internetowy w ofercie smartfonowej

Post autor: annika »

Nie mogło "zeżreć", skoro pakietu nie było. Nie pobrało opłaty --> nie aktywowało pakietu --> nie zeżarło nieaktywnego pakietu :) Błąd systemu?
Jrv - dziękuję za wyjaśnienia, tego nie wzięłam pod uwagę, ale wygląda na to, że dokupywanie pakietów Non Stop do smartfonowych numerów wymaga dużo wysiłku. Plus najwyraźniej ma misję rozwijania intelektualnego swoich klientów ;)
Ostatnio zmieniony 6 lut 2012, o 18:25 przez annika, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ