Przenoszenie numeru z Orange Go do Simplus
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 43
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 26 paź 2008, o 19:06
Przenoszenie numeru z Orange Go do Simplus
Witam,
posiadam kartę pre-paid Orange Go i chciałbym przenieść jej numer do oferty Simplus.
Czy po przeniesieniu numeru do Simplusa dostanę jakiś bonus w postaci minut, smsów lub pakietu kwotowego ?
Ile praktycznie trwa taka operacja od momentu zostawienia pełnomocnictwa w salonie Plus ?
(Orange Go jest naturalnie zarejestrowany)
Czy przeniesiony numer będzie na nowej platformie bilingowej ?
Pozdrawiam
posiadam kartę pre-paid Orange Go i chciałbym przenieść jej numer do oferty Simplus.
Czy po przeniesieniu numeru do Simplusa dostanę jakiś bonus w postaci minut, smsów lub pakietu kwotowego ?
Ile praktycznie trwa taka operacja od momentu zostawienia pełnomocnictwa w salonie Plus ?
(Orange Go jest naturalnie zarejestrowany)
Czy przeniesiony numer będzie na nowej platformie bilingowej ?
Pozdrawiam
- Connected
- Szalony PlusManiak
- Posty: 216
- Rejestracja: 16 wrz 2008, o 23:20
- Lokalizacja: Salon Firmowy Plus /3miasto
- Kontakt:
Re: Przenoszenie numeru z Orange Go do Simplus
Witam,Xander99 pisze:Witam,
posiadam kartę pre-paid Orange Go i chciałbym przenieść jej numer do oferty Simplus.
Czy po przeniesieniu numeru do Simplusa dostanę jakiś bonus w postaci minut, smsów lub pakietu kwotowego ?
Ile praktycznie trwa taka operacja od momentu zostawienia pełnomocnictwa w salonie Plus ?
(Orange Go jest naturalnie zarejestrowany)
Czy przeniesiony numer będzie na nowej platformie bilingowej ?
Pozdrawiam
W przypadku przeniesienia numeru z Orange do sieci Plus, Twój macierzysty operator (patrz Orange) pobiera opłatę w wysokości 61 pln. W/w kwotę musisz posiadać na swoim koncie. Najlepiej mieć około 75 zł żeby po pobraniu opłaty przez Orange (podczas oczekiwania na PN) wykonywać w razie potrzeby połączenia głosowe.
Cała procedura w przypadku PREPAID odbywa się o wiele szybciej niż w przypadku przenoszenia numeru z POSTPAID na POSTPAID. Myślę, że 7 dni roboczych wystarczy.
Plus zwróci Ci kwotę ( która musiałeś wydać za przeniesienie) w formie doładowania na konto albo w formie pakietu minut.
Numer przeniesiony będzie znajdował się od razu na najnowszej taryfie czyli na "Nowym Simplusie".
Mam nadzieję, że nieco naświetliłem proces Przenaszalności :)
Pozdrawiam
Re: Przenoszenie numeru z Orange Go do Simplus
Jasne, dziękiConnected pisze:Mam nadzieję, że nieco naświetliłem proces Przenaszalności :)
Re: Przenoszenie numeru z Orange Go do Simplus
To ja też mam pytanie :)Connected pisze: Plus zwróci Ci kwotę ( która musiałeś wydać za przeniesienie) w formie doładowania na konto albo w formie pakietu minut.
Czy jak przenoszę numer z Ery (Abonament) na Mixplusa, to też mogę liczyć na taki bonus? :)
- Connected
- Szalony PlusManiak
- Posty: 216
- Rejestracja: 16 wrz 2008, o 23:20
- Lokalizacja: Salon Firmowy Plus /3miasto
- Kontakt:
Re: Przenoszenie numeru z Orange Go do Simplus
Oczywiście, że tak! Tylko w przypadku Ery będzie to kwota 50 pln.kapier pisze:To ja też mam pytanie :)Connected pisze: Plus zwróci Ci kwotę ( która musiałeś wydać za przeniesienie) w formie doładowania na konto albo w formie pakietu minut.
Czy jak przenoszę numer z Ery (Abonament) na Mixplusa, to też mogę liczyć na taki bonus? :)
Pozdrawiam
Re: Przenoszenie numeru z Orange Go do Simplus
Tzn. ja nie pytam, czy muszę zapłacić za przeniesienie numeru - bo to oczywiste.Connected pisze: Oczywiście, że tak! Tylko w przypadku Ery będzie to kwota 50 pln.
Tylko czy potem Plus w jakiejś formie mi to zwróci? :)
Re: Przenoszenie numeru z Orange Go do Simplus
kapier:
Connected pisze: Oczywiście, że tak!
- Connected
- Szalony PlusManiak
- Posty: 216
- Rejestracja: 16 wrz 2008, o 23:20
- Lokalizacja: Salon Firmowy Plus /3miasto
- Kontakt:
LOL ?? A co to ma do rzeczy? Karta OCP (Czyli tak zwana karta przedpłacona czyt. pre-paidowa), potrzebna jest do procedury PN ale dopiero po tzw. "uwolnieniu" numeru przez obecnego operatora, kiedy można sporządzić umowę akywacyjną w systemie.Xander99 pisze:Byłem w salonie i Pani powiedziała mi, że nie przyjmie wniosku o przeniesienie numeru bo nie ma karty sim 96OCP. Cokolwiek to znaczy...
W Salonach nie ma odpowiedniej karty ?
Czasem aż brak mi słów na niekompetencję niektórych pracowników. I to dzięki takim "kwiatkom" klienci wyrabiają sobie opinie o sieci i puszczają ją pocztą pantoflową.
Spróbuj w innym punkcie Plusa albo dawaj do Salonu Firmowego w Gdańsku lub Gdyni :)
Ja chyba mam pecha
Salon Plus nr 2:
Pani powiedziała, że nic nie załatwi bo skończył się toner w drukarce.
Salon Plus nr 3:
Pani odpowiada, że nie ma "tej karty" i nawet w magazynach jej nie mają gdy próbowała zamówić.
Salon Plus nr 4:
Nie mamy niezbędnej karty do wykonania usługi.
Salon nr 5 (mPunkt):
UWAGA! Pani odpowiada. "Nie ma możliwości przenoszenia numerów na kartę"
Nie chciałem być niegrzeczny i po prostu opuściłem lokal
Salon Plus nr 2:
Pani powiedziała, że nic nie załatwi bo skończył się toner w drukarce.
Salon Plus nr 3:
Pani odpowiada, że nie ma "tej karty" i nawet w magazynach jej nie mają gdy próbowała zamówić.
Salon Plus nr 4:
Nie mamy niezbędnej karty do wykonania usługi.
Salon nr 5 (mPunkt):
UWAGA! Pani odpowiada. "Nie ma możliwości przenoszenia numerów na kartę"
Nie chciałem być niegrzeczny i po prostu opuściłem lokal
- Connected
- Szalony PlusManiak
- Posty: 216
- Rejestracja: 16 wrz 2008, o 23:20
- Lokalizacja: Salon Firmowy Plus /3miasto
- Kontakt:
Xander99 pisze:Ja chyba mam pecha
Salon Plus nr 2:
Pani powiedziała, że nic nie załatwi bo skończył się toner w drukarce.
Salon Plus nr 3:
Pani odpowiada, że nie ma "tej karty" i nawet w magazynach jej nie mają gdy próbowała zamówić.
Salon Plus nr 4:
Nie mamy niezbędnej karty do wykonania usługi.
Salon nr 5 (mPunkt):
UWAGA! Pani odpowiada. "Nie ma możliwości przenoszenia numerów na kartę"
Nie chciałem być niegrzeczny i po prostu opuściłem lokal
No comments... Czasem ręce opadają jak się słyszy takie historie. Nikt nie jest idealny ale praca w takiej branży zobowiązuje do przekazywania rzetelnych i prawdziwych informacji. Jak pracownik czegoś nie wie, albo jest niedouczony to zawsze pozostaje ZWO (Zespół Wsparcia Operacyjnego), które wyjaśni i pomoże w różnych sytuacjach. Nie mam zamiaru skłaniać Ciebie do składania pisemnej reklamacji ale po pracy sam też jestem klientem i napewno taka sytuacja w kilku punktach Plusa pod rząd przyprawiłaby mnie o palpitację serca i wiązanke słów powszechnie uznawanych za obraźliwe i wulgarne.
Pozdrawiam
ps. Moim skromnym zdaniem taka sytuacja w (podkreślam) Salonach Firmowych Plus'a jest karygodna i niedopuszczalna.