Przenoszenie numeru z Orange Go do Simplus

Roaming, Muzodajnia, Program 5Plus, Drogowskaźnik, Plus Online. Wszytko inne co związane z siecią Plus+...
Xander99
Prawie PlusManiak
Posty: 43
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 26 paź 2008, o 19:06

Przenoszenie numeru z Orange Go do Simplus

Post autor: Xander99 »

Witam,
posiadam kartę pre-paid Orange Go i chciałbym przenieść jej numer do oferty Simplus.
Czy po przeniesieniu numeru do Simplusa dostanę jakiś bonus w postaci minut, smsów lub pakietu kwotowego ?
Ile praktycznie trwa taka operacja od momentu zostawienia pełnomocnictwa w salonie Plus ?
(Orange Go jest naturalnie zarejestrowany)
Czy przeniesiony numer będzie na nowej platformie bilingowej ?
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Connected
Szalony PlusManiak
Posty: 216
Rejestracja: 16 wrz 2008, o 23:20
Lokalizacja: Salon Firmowy Plus /3miasto
Kontakt:

Re: Przenoszenie numeru z Orange Go do Simplus

Post autor: Connected »

Xander99 pisze:Witam,
posiadam kartę pre-paid Orange Go i chciałbym przenieść jej numer do oferty Simplus.
Czy po przeniesieniu numeru do Simplusa dostanę jakiś bonus w postaci minut, smsów lub pakietu kwotowego ?
Ile praktycznie trwa taka operacja od momentu zostawienia pełnomocnictwa w salonie Plus ?
(Orange Go jest naturalnie zarejestrowany)
Czy przeniesiony numer będzie na nowej platformie bilingowej ?
Pozdrawiam
Witam,

W przypadku przeniesienia numeru z Orange do sieci Plus, Twój macierzysty operator (patrz Orange) pobiera opłatę w wysokości 61 pln. W/w kwotę musisz posiadać na swoim koncie. Najlepiej mieć około 75 zł żeby po pobraniu opłaty przez Orange (podczas oczekiwania na PN) wykonywać w razie potrzeby połączenia głosowe.


Cała procedura w przypadku PREPAID odbywa się o wiele szybciej niż w przypadku przenoszenia numeru z POSTPAID na POSTPAID. Myślę, że 7 dni roboczych wystarczy.

Plus zwróci Ci kwotę ( która musiałeś wydać za przeniesienie) w formie doładowania na konto albo w formie pakietu minut.

Numer przeniesiony będzie znajdował się od razu na najnowszej taryfie czyli na "Nowym Simplusie".

Mam nadzieję, że nieco naświetliłem proces Przenaszalności :)


Pozdrawiam
Xander99
Prawie PlusManiak
Posty: 43
Rejestracja: 26 paź 2008, o 19:06

Re: Przenoszenie numeru z Orange Go do Simplus

Post autor: Xander99 »

Connected pisze:Mam nadzieję, że nieco naświetliłem proces Przenaszalności :)
Jasne, dzięki :-D
kapier
Początkujący PlusManiak
Posty: 25
Rejestracja: 14 wrz 2008, o 08:48

Re: Przenoszenie numeru z Orange Go do Simplus

Post autor: kapier »

Connected pisze: Plus zwróci Ci kwotę ( która musiałeś wydać za przeniesienie) w formie doładowania na konto albo w formie pakietu minut.
To ja też mam pytanie :)
Czy jak przenoszę numer z Ery (Abonament) na Mixplusa, to też mogę liczyć na taki bonus? :)
Awatar użytkownika
Connected
Szalony PlusManiak
Posty: 216
Rejestracja: 16 wrz 2008, o 23:20
Lokalizacja: Salon Firmowy Plus /3miasto
Kontakt:

Re: Przenoszenie numeru z Orange Go do Simplus

Post autor: Connected »

kapier pisze:
Connected pisze: Plus zwróci Ci kwotę ( która musiałeś wydać za przeniesienie) w formie doładowania na konto albo w formie pakietu minut.
To ja też mam pytanie :)
Czy jak przenoszę numer z Ery (Abonament) na Mixplusa, to też mogę liczyć na taki bonus? :)
Oczywiście, że tak! Tylko w przypadku Ery będzie to kwota 50 pln.

Pozdrawiam
kapier
Początkujący PlusManiak
Posty: 25
Rejestracja: 14 wrz 2008, o 08:48

Re: Przenoszenie numeru z Orange Go do Simplus

Post autor: kapier »

Connected pisze: Oczywiście, że tak! Tylko w przypadku Ery będzie to kwota 50 pln.
Tzn. ja nie pytam, czy muszę zapłacić za przeniesienie numeru - bo to oczywiste.
Tylko czy potem Plus w jakiejś formie mi to zwróci? :)
Awatar użytkownika
tomek
Szalony PlusManiak
Posty: 1499
Rejestracja: 1 paź 2008, o 19:13
Lokalizacja: Polska

Re: Przenoszenie numeru z Orange Go do Simplus

Post autor: tomek »

kapier:
Connected pisze: Oczywiście, że tak!
:-)
kapier
Początkujący PlusManiak
Posty: 25
Rejestracja: 14 wrz 2008, o 08:48

Post autor: kapier »

ok ;-)
Xander99
Prawie PlusManiak
Posty: 43
Rejestracja: 26 paź 2008, o 19:06

Post autor: Xander99 »

Byłem w salonie i Pani powiedziała mi, że nie przyjmie wniosku o przeniesienie numeru bo nie ma karty sim 96OCP. Cokolwiek to znaczy...
Awatar użytkownika
Connected
Szalony PlusManiak
Posty: 216
Rejestracja: 16 wrz 2008, o 23:20
Lokalizacja: Salon Firmowy Plus /3miasto
Kontakt:

Post autor: Connected »

Xander99 pisze:Byłem w salonie i Pani powiedziała mi, że nie przyjmie wniosku o przeniesienie numeru bo nie ma karty sim 96OCP. Cokolwiek to znaczy...
LOL ?? A co to ma do rzeczy? Karta OCP (Czyli tak zwana karta przedpłacona czyt. pre-paidowa), potrzebna jest do procedury PN ale dopiero po tzw. "uwolnieniu" numeru przez obecnego operatora, kiedy można sporządzić umowę akywacyjną w systemie.

W Salonach nie ma odpowiedniej karty ? :roll:

Czasem aż brak mi słów na niekompetencję niektórych pracowników. I to dzięki takim "kwiatkom" klienci wyrabiają sobie opinie o sieci i puszczają ją pocztą pantoflową.

Spróbuj w innym punkcie Plusa albo dawaj do Salonu Firmowego w Gdańsku lub Gdyni :) 8-)
Xander99
Prawie PlusManiak
Posty: 43
Rejestracja: 26 paź 2008, o 19:06

Post autor: Xander99 »

Ja chyba mam pecha :-( :-( :-( :-( :-(
Salon Plus nr 2:
Pani powiedziała, że nic nie załatwi bo skończył się toner w drukarce.
Salon Plus nr 3:
Pani odpowiada, że nie ma "tej karty" i nawet w magazynach jej nie mają gdy próbowała zamówić.
Salon Plus nr 4:
Nie mamy niezbędnej karty do wykonania usługi.
Salon nr 5 (mPunkt):
UWAGA! Pani odpowiada. "Nie ma możliwości przenoszenia numerów na kartę"
Nie chciałem być niegrzeczny i po prostu opuściłem lokal :evil:
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6159
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: mariusz9a »

Xander99, to jakiś żart, prawda?

Heh, kabaret jakiś :-D

Może trzeba napisać jakieś zażalenie? Bo przecież tak być nie może :-/
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
Xander99
Prawie PlusManiak
Posty: 43
Rejestracja: 26 paź 2008, o 19:06

Post autor: Xander99 »

mariusz9a pisze:Xander99, to jakiś żart, prawda?
Heh, kabaret jakiś :-D
Niestety nie. Mówię całkiem poważnie.
Awatar użytkownika
Connected
Szalony PlusManiak
Posty: 216
Rejestracja: 16 wrz 2008, o 23:20
Lokalizacja: Salon Firmowy Plus /3miasto
Kontakt:

Post autor: Connected »

Xander99 pisze:Ja chyba mam pecha :-( :-( :-( :-( :-(
Salon Plus nr 2:
Pani powiedziała, że nic nie załatwi bo skończył się toner w drukarce.
Salon Plus nr 3:
Pani odpowiada, że nie ma "tej karty" i nawet w magazynach jej nie mają gdy próbowała zamówić.
Salon Plus nr 4:
Nie mamy niezbędnej karty do wykonania usługi.
Salon nr 5 (mPunkt):
UWAGA! Pani odpowiada. "Nie ma możliwości przenoszenia numerów na kartę"
Nie chciałem być niegrzeczny i po prostu opuściłem lokal :evil:

No comments... Czasem ręce opadają jak się słyszy takie historie. Nikt nie jest idealny ale praca w takiej branży zobowiązuje do przekazywania rzetelnych i prawdziwych informacji. Jak pracownik czegoś nie wie, albo jest niedouczony to zawsze pozostaje ZWO (Zespół Wsparcia Operacyjnego), które wyjaśni i pomoże w różnych sytuacjach. Nie mam zamiaru skłaniać Ciebie do składania pisemnej reklamacji ale po pracy sam też jestem klientem i napewno taka sytuacja w kilku punktach Plusa pod rząd przyprawiłaby mnie o palpitację serca i wiązanke słów powszechnie uznawanych za obraźliwe i wulgarne.

Pozdrawiam

ps. Moim skromnym zdaniem taka sytuacja w (podkreślam) Salonach Firmowych Plus'a jest karygodna i niedopuszczalna.
marcingrz
PlusManiak
Posty: 59
Rejestracja: 12 lis 2008, o 12:05

Post autor: marcingrz »

tak jak Con pisze, udaj się do Salonu Firmowego. Nie Salonu Plusa tylko do reprezentującego markę Plus Salonu Firmowego. Widzisz różnicę ? :mrgreen:
Pracownik Plusa
ODPOWIEDZ