marcingrz pisze:tak jak Con pisze, udaj się do Salonu Firmowego. Nie Salonu Plusa tylko do reprezentującego markę Plus Salonu Firmowego. Widzisz różnicę ?
Mi dzisiaj przeniesiono numer z Ery (abonament) do Mixplusa - ale żeby było śmieszniej na taryfe mixplus III, pomimo że podpisywałem umowę już na nowego mixplusa. Ciekawe kiedy zostanie to poprawione...
Xander99 pisze:Zrezygnowałem z usługi przeniesienia numeru.
Nawet bym się nie dziwił jakbyś w ogóle zrezygnował z usług takiego operatora. Jakby mnie tak traktowali - aż tak by się garneli aby zdobyć mnie jako klienta, to ja już bym wolał gorszą ofertę konkurencji. Bo to bardzo źle wróży na przyszłość... Do tego na pewno odradziłbym takiego operatora wszystkim znajomym.
Także trzeba budować wizerunek już w podrzędnym salonie a nie tylko w reklamach wizerunkowych... Hasło "Plus razem lepiej" jakoś do tego przypadku się wcale nie odnosi
Co do przeniesienia numeru z usługi przed płacowej no jeszcze nie jest źle... przy abonamentach są czasem cyrki. Generalnie trzeba dobrze trafić na punkt i sprzedawce. Sklepów Firmowych mamy garstkę w polsce aa salony firmowe to to samo prawie co zwykle punkty sprzedaży. Uważam że cała procedura przekazywania numerów miedzy operatorami powinna być bardziej uproszczona !!
Marciano pisze:Uważam że cała procedura przekazywania numerów miedzy operatorami powinna być bardziej uproszczona !
Podobno ma wejść przepis (za sprawą UKE) gdzie przenoszenie numeru ma trwać 24 do 72h (już dokładnie nie pamiętam). Może to trochę uprości sprawę... Z tego co czytam w tym temacie to nawet w głowie mi się nie mieści że przedstawiciel operatora może tak potraktować klienta