Reklamacja modemu, brak modemu zastępczego
-
- PlusManiak
- Posty: 75
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 4 lip 2011, o 22:36
- Lokalizacja: Polkowice
Reklamacja modemu, brak modemu zastępczego
Pod koniec ubiegłego miesiąca zepsuł mi się modem Huawei E398 (znajdował sieć 2G/3G, ale nie wykonywał rejestracji CS/PS; sieci LTE w ogóle nie znajdował). 31 marca dokonałem w salonie Plusa złożenia reklamacji na modem. Niestety zdziwiło mnie bardzo, że nie dostałem nowego modemu od ręki lub przynajmniej modemu zastępczego (na formularzu reklamacji jest opcja "telefon zastępczy"). Przez następne 3 tygodnie kombinowałem więc z braniem LTE na próbę przez różnych członków rodziny. Po tym okresie wkurzyło mnie to i przestałem się w to bawić. Teraz nie wiem już co zrobić, bo niedługo minie miesiąc od reklamacji, a 115 zł abonamentu się należy. Czy mogę się teraz ubiegać o modem zastępczy i/lub zwrot niewykorzystanego abonamentu?
Re: Reklamacja modemu, brak modemu zastępczego
Taka prawda ze powinni miec modem zastepczy w Salonie Firmowym Plusa. Jesli ich nie ma to napisz reklamacje ze płacisz 110 zł abonamentu a nie masz modemu i niech Ci obniza abonament !
Re: Reklamacja modemu, brak modemu zastępczego
Modem zastępczy to dobra wola operatora. Jeśli jest na stanie to go dają. Można złożyć tę reklamację. Przy czym musi być już wystawiona faktura obejmująca ten okres, który uwzględnia oddanie modemu do serwisu, dwa najlepiej skserować dokument potwierdzający oddanie modemu i przedłożyć wraz z reklamacją. Wówczas to już jest decyzja DR.
Re: Reklamacja modemu, brak modemu zastępczego
Modemy na pewno mieli na stanie, bo po złożeniu reklamacji wydali mi LTE na próbę.
Re: Reklamacja modemu, brak modemu zastępczego
Tu nie chodzi o modemy nowe, tylko o modemy, które służą tylko do takich rzeczy. Z reguły to już są starsze modemy, zużyte, z których klient może skorzystać na czas naprawy swojego.
Re: Reklamacja modemu, brak modemu zastępczego
A to modem zastępczy może być bez LTE, skoro "starszy"?
Re: Reklamacja modemu, brak modemu zastępczego
Tak i z reguły jest. Po prostu na tej samej karcie USIM działają Ci wówczas inne technologie 2G i 3G, bez LTE, ale ten niedługi czas można się przemęczyć.
Re: Reklamacja modemu, brak modemu zastępczego
taka prawda ze abonament nie kosztuje 2 zł tylko 110 zł. Usługodawca dostarcza usługe ale bez modemu ona jest nic nie warta. Jesli jest to specjalna usługa to powinna byc jakas rekompensta jesli na stanie nie posiadali modemu LTE. Z telefonem czlowiek moze zakombinowac, pozyczyc ale z modemem LTE to raczej ciezko bedzie. Pisz reklamacje i tyle :D
Re: Reklamacja modemu, brak modemu zastępczego
Gdyby mi zależało na jakimkolwiek dostępie do internetu, to zawsze mogę włożyć do mojej Nokii N9 kartę iPlusa z modemu (pomijając kwestię microSIM), a ten telefon ma dosyć dobrą wydajność w sieciach 3G (14,4 Mb/s download, 5,76 Mb/s upload). Ale ponieważ jakiś tam dostęp mam "po sąsiedzku", to interesuje mnie tylko i wyłącznie LTE, które pozwala osiągać znacznie większe prędkości.
Re: Reklamacja modemu, brak modemu zastępczego
Ja Wam odpisze tak... Operator nie musi dawać telefonu czy modemu zastępczego. Modem jest Twoja własnością i jak się popsuł musisz czekać aż producent go naprawi. Operator świadczy usługi a modemy sprzedaje tak samo jak zwykły sklep. Jak oddajesz OTV do serwisu to też dostajesz OTV zastępczy? Przecież abonament też płacisz. Co innego jakbyś modem wypożyczał od operatora, wtedy dostałbyś drugi. Ale modemy nie byłyby wtedy Twoją własnością.
Re: Reklamacja modemu, brak modemu zastępczego
Dzisiaj wrócił do mnie modem i okazało się, że jest to nowy (inny) modem. Czy nie mogli mi dać od razu nowego (innego)?
I co mam zrobić z tym niewykorzystanym abonamentem? Faktura za okres rozliczeniowy, który kończy się dzisiaj jest już opłacona, a czas naprawy/wymiany nie zajął pełnego jednego okresu rozliczeniowego (31 marca - 24 kwietnia, a okres rozliczeniowy mam 25 marca - 24 kwietnia).
I co mam zrobić z tym niewykorzystanym abonamentem? Faktura za okres rozliczeniowy, który kończy się dzisiaj jest już opłacona, a czas naprawy/wymiany nie zajął pełnego jednego okresu rozliczeniowego (31 marca - 24 kwietnia, a okres rozliczeniowy mam 25 marca - 24 kwietnia).
Re: Reklamacja modemu, brak modemu zastępczego
To serwis producenta wydaje decyzję. Widocznie tyle im zajęło wykrycie usterki i wydanie ekspertyzy. Albo nie dało się go naprawić, albo nie opłacało. Tak czy tak to serwis producenta wydaje decyzję o wymianie na nowy również. Operator nie ma z tym nic wspólnego poza pośrednictwem w przesłaniu.Kamil1000 pisze:Dzisiaj wrócił do mnie modem i okazało się, że jest to nowy (inny) modem. Czy nie mogli mi dać od razu nowego (innego)?
Zareklamuj okres, dni, kiedy nie miałeś modemu.I co mam zrobić z tym niewykorzystanym abonamentem? Faktura za okres rozliczeniowy, który kończy się dzisiaj jest już opłacona, a czas naprawy/wymiany nie zajął pełnego jednego okresu rozliczeniowego (31 marca - 24 kwietnia, a okres rozliczeniowy mam 25 marca - 24 kwietnia).