Modem - spadek sygnału

Napraw serwisowych w Plusie, procedury, uwagi dotyczące serwisów....
Awatar użytkownika
ubnt
Starszy Plusmaniak
Posty: 156
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 24 cze 2009, o 15:31
Lokalizacja: Andrychów

Re: Modem - spadek sygnału

Post autor: ubnt »

Stój przy swoim i tyle. Ja też się z nimi użerałem ale wyszedłem na swoje. Rób tyle reklamacji ile potrzeba . :-D
Na moje reklamacje też kpiąco odpowiadali na początku (zaczynając od instrukcji obsługi i konserwacji (którą i tak miałem w zestawie), następnie od doczepiania się do mojego systemu i kompa (pomimo tego iż pisałem im że modem był sprawdzany na wielu komputerach z różnymi konfiguracjami sprzętowymi) aż do skutku - wymiany modemu (za 3 podejściem).

Życzę wytrwałości. ;-)
Chyba nic więcej nie możesz zrobić niż teraz zrobiłeś ale na prawie się nie znam.

Pozdrawiam.
Obrazek
Awatar użytkownika
PC174
PlusManiak
Posty: 79
Rejestracja: 22 maja 2012, o 16:21
Lokalizacja: Olesno

Re: Modem - spadek sygnału

Post autor: PC174 »

Do mnie (a raczej do mojego urzędu) Regeneresyf nic nie napisał. Teraz poszło jakby ponaglenie i mają tydzień na odpowiedź. Jeśli nic nie odpiszą to dostają karę 2000 zł z urzędu, a my dalej jesteśmy pokrzywdzeni i w tym przypadku można iść już tylko do sądu...
Transport w jedną stronę wg ich cennika to 18,45 zł, więc jeśli to nic nie da to wysyłam tyle razy na gwarancję ile to będzie potrzebne ;-)
Przy okazji: konkurencja - CCS miło mnie zaskoczyła. Pisałem do nich maila i pomimo braku wszystkich wymaganych dokumentów bez problemu uznali gwarancję, poza tym poprosili o telefon i sami zadzwonili do mnie!
Awatar użytkownika
PC174
PlusManiak
Posty: 79
Rejestracja: 22 maja 2012, o 16:21
Lokalizacja: Olesno

Re: Modem - spadek sygnału

Post autor: PC174 »

Regeneresyf łaskawie odpisał (sporo po ustalonym czasie), że ma mnie łagodnie mówiąc gdzieś i nie uznaje moich roszczeń, bo modem działa... Przy szukaniu informacji o tej firmie znalazłem zdjęcia ich siedziby... Co zobaczyłem? Oni mają dokładnie za płotem maszt z Plusa. Sam wybrałem się pod maszt i rzeczywiście, jeśli znajdujemy się 10m od niego to wszystko działa przy minimalnym zasięgu...
Awatar użytkownika
PC174
PlusManiak
Posty: 79
Rejestracja: 22 maja 2012, o 16:21
Lokalizacja: Olesno

Re: Modem - spadek sygnału

Post autor: PC174 »

Sukces! Po wojnie, która trwała pół roku Regeneresyf wymienił modem na nowy! Kluczem do sukcesu okazało się dokładne opisanie zachowywania się modemu (opisane przeze mnie na 2 kartkach) i dołączenie tego przy składaniu reklamacji w salonie oraz wysłałem jeszcze screeny z niskim zasięgiem na ich maila. Trochę dziwne, że UOKiK nie umiał nic zdziałać... Widocznie wszystko trzeba robić samemu. Najważniejsze jest to, że sprawa się dobrze skończyła ;-)
Awatar użytkownika
Jrv
Szalony PlusManiak
Posty: 1208
Rejestracja: 5 paź 2011, o 20:10
Lokalizacja: Łódź

Re: Modem - spadek sygnału

Post autor: Jrv »

Gratuluję!
Nie pomagam na PW. Forum służy do zadawania pytań i tu odpowiadam w wolnej chwili.
ODPOWIEDZ