Stój przy swoim i tyle. Ja też się z nimi użerałem ale wyszedłem na swoje. Rób tyle reklamacji ile potrzeba .
Na moje reklamacje też kpiąco odpowiadali na początku (zaczynając od instrukcji obsługi i konserwacji (którą i tak miałem w zestawie), następnie od doczepiania się do mojego systemu i kompa (pomimo tego iż pisałem im że modem był sprawdzany na wielu komputerach z różnymi konfiguracjami sprzętowymi) aż do skutku - wymiany modemu (za 3 podejściem).
Życzę wytrwałości.
Chyba nic więcej nie możesz zrobić niż teraz zrobiłeś ale na prawie się nie znam.
Pozdrawiam.
Modem - spadek sygnału
- ubnt
- Starszy Plusmaniak
- Posty: 156
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 24 cze 2009, o 15:31
- Lokalizacja: Andrychów
Re: Modem - spadek sygnału
Do mnie (a raczej do mojego urzędu) Regeneresyf nic nie napisał. Teraz poszło jakby ponaglenie i mają tydzień na odpowiedź. Jeśli nic nie odpiszą to dostają karę 2000 zł z urzędu, a my dalej jesteśmy pokrzywdzeni i w tym przypadku można iść już tylko do sądu...
Transport w jedną stronę wg ich cennika to 18,45 zł, więc jeśli to nic nie da to wysyłam tyle razy na gwarancję ile to będzie potrzebne
Przy okazji: konkurencja - CCS miło mnie zaskoczyła. Pisałem do nich maila i pomimo braku wszystkich wymaganych dokumentów bez problemu uznali gwarancję, poza tym poprosili o telefon i sami zadzwonili do mnie!
Transport w jedną stronę wg ich cennika to 18,45 zł, więc jeśli to nic nie da to wysyłam tyle razy na gwarancję ile to będzie potrzebne
Przy okazji: konkurencja - CCS miło mnie zaskoczyła. Pisałem do nich maila i pomimo braku wszystkich wymaganych dokumentów bez problemu uznali gwarancję, poza tym poprosili o telefon i sami zadzwonili do mnie!
Re: Modem - spadek sygnału
Regeneresyf łaskawie odpisał (sporo po ustalonym czasie), że ma mnie łagodnie mówiąc gdzieś i nie uznaje moich roszczeń, bo modem działa... Przy szukaniu informacji o tej firmie znalazłem zdjęcia ich siedziby... Co zobaczyłem? Oni mają dokładnie za płotem maszt z Plusa. Sam wybrałem się pod maszt i rzeczywiście, jeśli znajdujemy się 10m od niego to wszystko działa przy minimalnym zasięgu...
Re: Modem - spadek sygnału
Sukces! Po wojnie, która trwała pół roku Regeneresyf wymienił modem na nowy! Kluczem do sukcesu okazało się dokładne opisanie zachowywania się modemu (opisane przeze mnie na 2 kartkach) i dołączenie tego przy składaniu reklamacji w salonie oraz wysłałem jeszcze screeny z niskim zasięgiem na ich maila. Trochę dziwne, że UOKiK nie umiał nic zdziałać... Widocznie wszystko trzeba robić samemu. Najważniejsze jest to, że sprawa się dobrze skończyła
Re: Modem - spadek sygnału
Gratuluję!
Nie pomagam na PW. Forum służy do zadawania pytań i tu odpowiadam w wolnej chwili.