Witam,
mam problem z aktywacją pakietu internetowego. Po wpisaniu kodu aktywacyjnego w usłudze Non Stop na jakikolwiek rodzaj pakietu pojawia się komunikat: 'Usluga chwilowo niedostepna. Prosze sprobowac pozniej'
Nigdy nie mialam problemu z aktywacja tego pakietu.
Zaznacze ze usluga dezaktywowala sie automatycznie z przyczyn braku srodkow na koncie, ale konto jest juz doladowane, żadnych innych pakietow internetowych nie mam aktywnych.
Dla pewnosci jednak probowalam to sprawdzic, jednak po wpisaniu kodu *136# otrzymałam wiadomość o treści: 'Przepraszamy. Twoje zlecenie nie moze byc przetworzone w tym momencie. Prosimy sprobowac ponownie za 30 min'.
Kody dezaktywacyjne też poszły w ruch ale nic to nie pomogło, powiadomienie o niedostepnej usludze nie znika z wyswietlacza.
Problem - Internet Non Stop
-
- Nowy
- Posty: 1
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 6 cze 2012, o 13:22
Re: Problem - Internet Non Stop
To nie wina Twojego nr, aparatu telefonicznego czy wcześniejszego braku środków na koncie; dziś od rana nie działały żadne kody, nawet ten sprawdzający taryfę, że nie wspomnę o sprawdzaniu pakietów, promocji etc., a więc coś z systemem.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec