Strona 1 z 2

Brak e-fakutry.

: 4 gru 2012, o 21:47
autor: Bojownik01
Witam,

Dziś mija okres rozliczeniowy, a ja nie otrzymałem jeszcze e-faktury. Na moim koncie w Plus Online nie ma żadnych naliczonych opłat, saldo równe zero, mimo to otrzymałem smsa informującego o tym, że nowa e-faktura jest dostępna, to mój pierwszy okres rozliczeniowy, mam w Plusie internet LTE. Czy to normalne, że jeszcze jej nie ma?

Pozdrawiam.

Re: Brak e-fakutry.

: 4 gru 2012, o 21:57
autor: Garjusz
Ja nigdy nie mam faktury w dniu w którym kończy mi się okres rozliczeniowy.
Przeważnie cztery dni później.
Nie ma co się martwić na pewno będzie :-)

Re: Brak e-fakutry.

: 7 gru 2012, o 12:52
autor: Bojownik01
Same problemy, e-faktura doszła i chcę za nią zapłacić za pośrednictwem portalu Plus Online, klikam 'zapłać rachunek' i wyświetla się, że przeglądarka nie obsługuje JavaScript bla bla bla, i żebym w takim wypadku kliknął zielony przycisk " zapłać " umieszczony pod tym tekstem. Klikam i takie coś się otwiera :-) :

Re: Brak e-fakutry.

: 7 gru 2012, o 12:59
autor: luki
A nie możesz skopiować numeru rachunku z faktury i zapłacić normalnym elektronicznym przelewem?

A odnośnie błędu to masz zablokowane wyskakujące okienka w przeglądarce. Dodaj wyjątek dla tej witryny i zrestartuj przeglądarkę to problemu nie będzie. Wtyczkę java też przydałoby się zainstalować.

Re: Brak e-fakutry.

: 7 gru 2012, o 13:30
autor: Bojownik01
Oczywiście, mam podany numer do wpłat, ale co mam podać w danych adresowych odbiorcy? Zdać się na swoją wyobraźnię? :)

Re: Brak e-fakutry.

: 7 gru 2012, o 13:35
autor: luki
To co na fakturze. Przecież podgląd masz. Polkomtel Sp. z. o. o. ul. Postępu 3, 02-676 Warszawa. Opłata za fakture.

Re: Brak e-fakutry.

: 7 gru 2012, o 13:59
autor: Bojownik01
Wybacz moje niedoinformowanie, ale to mój debiut, gdzie ten podgląd? :-/

Re: Brak e-fakutry.

: 7 gru 2012, o 14:20
autor: Garjusz
Klikasz u góry Płatności, pojawia Ci się Rachunki/ Historia płatności po prawej masz Dokumenty PDF i Faktura.
Otwierasz np w programie Adobe Reader

Re: Brak e-fakutry.

: 7 gru 2012, o 14:37
autor: Bojownik01
Garjusz pisze:Klikasz u góry Płatności, pojawia Ci się Rachunki/ Historia płatności po prawej masz Dokumenty PDF i Faktura.
Otwierasz np w programie Adobe Reader
Nie ogarniam już, sam spójrz, kwota do zapłaty jest podana, ale polu, o którym piałeś nic nie ma. :->

Re: Brak e-fakutry.

: 7 gru 2012, o 16:17
autor: Garjusz
Dlatego że nie masz jeszcze wystawionej faktury

A klikasz na faktura ...

Re: Brak e-fakutry.

: 7 gru 2012, o 18:01
autor: Bojownik01
Aha, dooobra, to czekam z płaceniem na fakturę, dzięki. ;-)


A ile trzeba czekać, aż odnotują, że zapłacono rachunek? W banku mam napisane, że przelew zrealizowano, a w Plus Online dalej tak, jakby nie doszły środki. :?:

PS. Faktura doszła.

Re: Brak e-fakutry.

: 14 gru 2012, o 10:38
autor: marcin94r
Widzę, że oni mają własnie z tymi fakturami problem, a najbardziej z działaniem strony Plus Online.

Re: Brak e-fakutry.

: 14 gru 2012, o 11:00
autor: Garjusz
marcin94r pisze:Widzę, że oni mają własnie z tymi fakturami problem, a najbardziej z działaniem strony Plus Online.
Ja korzystam z Plus Online i e-faktury od paru lat, nawet już nie pamiętam, ale 5 lat to już na pewno będzie.
I mówię szczerze, nigdy nie miałem problemów,
Owszem zdarzyło się że chwilowo serwis niedostępny, czy nie mogłem się zalogować, ale to było sporadycznie, i za chwilę było wszystko OK.
Fakturę zawsze miałem na czas, to ja się spóźniałem z płatnościami :-)

A jaki TY masz problem?

Jak otworzysz tą zakładkę Płatności, to powinno Ci się pojawić nad fakturą płatność,
I nie będziesz miał w tym samym dniu, tylko na drugi dzień po przelewie, czasami dopiero po dwóch dniach się pokaże.

Re: Brak e-fakutry.

: 14 gru 2012, o 12:10
autor: sl@w_es
marcin94r pisze:Widzę, że oni mają własnie z tymi fakturami problem, a najbardziej z działaniem strony Plus Online.
Zgadza się, przez kilka ostatnich dni występowały problemy z prawidłowym działaniem Plus Online (zrywało sesję zaraz po zalogowaniu), co mogło prowadzić do opóźnień w płatnościach, ale i na to jest rada. Żeby nie dosięgnął nas problem przy realizacji płatności można uruchomić Polecenie zapłaty, a wówczas nie musimy już o niczym pamiętać; nie czekamy na fakturę, chyba, że chcemy sprawdzić jak wysoki rachunek nabiliśmy.

E-Faktura problem

: 28 gru 2012, o 20:50
autor: kaczorgn
Witam serdecznie.
Jest to mój pierwszy post na tym forum dlatego liczę na szybkie rozwiązanie.

Mianowicie mam problem z e-fakturami. Loguję się do Plus Online, widzę wykaz faktur. Kolejnym krokiem jest klikniecie na e-fakturę, żeby ją ściągnąć-> otwiera się nowe okno w którym wyświetla się komunikat "ABY KONTYNUOWAĆ NALEŻY SIĘ ZALOGOWAĆ ZA POMOCĄ... niestety jest to jedyna rzecz którą widać w tym nowym okienku, nie ma okna do logowania itp.

Jak ściągnąć tą e-fakturę? Wcześniej też to występowało, ale po licznych kombinacjach udało mi się jakoś jednorazowo ją ściągnąć.