Strona 1 z 1

Cesja z firmy na osobę - zmiana taryfy

: 17 gru 2012, o 11:11
autor: kozul
Dzień dobry wszystkim. Pierwszy mój post, forum przejrzałam i nie znalazłam odpowiedzi na moje pytanie... Pomocy!
Od jakiegoś czasu próbuję - póki co nieskutecznie - przenieść numer z firmy na osobę prywatną, tzn. na mnie. W salonie plusa dowiedziałam się, że taka cesja możliwa jest w każdym momencie trwania umowy, kosztuje 25 złotych, potrzebne są odpowiednie dokumenty itp. Wszystko to mam, wiem i warunki spełniam. Jednak opiekun - doradca z Plusa - firmy, z której numer chce przenieść, uparcie twierdzi, że przeniesienie numeru nie jest możliwe, "system odrzuca". Po kilku uporczywych maila dowiedziałam się, że to z powodu braku dostępnych taryf. Niestety, chyba z tym opiekunem nie potrafię się dogadać... I nie wiem, o co chodzi z tymi taryfami, ile mam niby czekać i na co???
Czy jest tu ktoś kto miał podobny problem? Jakie jest rozwiązanie?

Re: Cesja z firmy na osobę - zmiana taryfy

: 22 gru 2012, o 11:57
autor: mariusz9a
Ja pewności nie mam czy da się przenieść podczas trwania umowy (ale w sumie czemu miałoby się nie dać - np zlikwidowanie działalności). Ja bym na Twoim miejscu podjechał do jakiegoś salonu firmowego i tam to załatwił.

Re: Cesja z firmy na osobę - zmiana taryfy

: 3 sty 2013, o 10:15
autor: kozul
Zastanawiam się, czy jest opcja, żeby "mój" doradca coś kręcił i kombinował. Pytałam w salonie plusie i tam mi powiedziano, że bez żadnego problemu w każdym momencie trwania umowy - specjalnie dopytywałam kilka razy. Przed chwilą rozmawiałam z "moją" panią i stanowczo twierdzi, że każda próba przeniesienia numeru jest odrzucana przez system, z tego co się dowiedziała od znajomych takiego przeniesienia można dokonać dopiero pod koniec trwania umowy. Ciekawe. Wygląda na to, że muszę iść do salonu... ;)

Cesja

: 27 sty 2016, o 17:01
autor: karolinakarolina
Witam.
Dnia 25 stycznia 2016 roku udałam się do punktu Plusa, aby przepisać numer firmowy (działalność gospodarcza) na osobę prywatną. Umowa zakończyła mi się wraz z dniem 21 grudnia 2015 roku. Chciałam zmienić plan taryfowy z "Dla firm" dla osób prywatnych, jednak jeszcze nie miałam wybranej konkretnej taryfy. Oszem, numer telefonu został przeniesiony na prywatny, ale automatycznie moja umowa została przedłużona do 20 grudnia 2016 na jakiejś śmiesznej taryfie. Co co chodzi? Czy mogę coś z tym zrobić? Dodam, że Pani w punkcie Plusa poinfromowała mnie tylko i wyłącznie o koszcie tej procedury i nic więcej.

Cesja z nr firmowego na prywatny, a plan taryfowy

: 28 lis 2017, o 17:35
autor: arx_fatalix
Dzień dobry,

Dzisiaj byłem w salonie Plusa dokonać cesji z nr firmowego na nr prywatny (nie jestem właścicielem firmy), lecz osobą spokrewnioną. Fakt, że cesja zajmie kilka dni jeszcze zrozumiem, natomiast zdziwił mnie fakt, że proponowany abonament na ten okres przejściowy jest absurdalny tj. wykupiłem pakiet za 54,90 zł (OMG: nazwa zaiste adekwatna do sytuacji) + 25 zł cesja netto, i w tym pakiecie nie ma żadnego internetu i jedynie bodajze 180 min na rozmowy (ew. wymiana na sms-y).

Pani uprzedziła, żeby nie korzystać z internetu (poza wi-fi) bo może przyjść niemały rachunek.

Czy w 2017 taki abonament ma rację bytu? Dla mnie paranoja i totalnie demotywujące do pozostania w tej sieci.

Re: Cesja z nr firmowego na prywatny, a plan taryfowy

: 25 gru 2017, o 23:34
autor: Arkovianin
Witaj arx_fatalix,czy numer jest w promocji,czy po za,jeśli jest po za promocją, to taryfę OMG będziesz mieć do momentu przedłużenia,czyli np jeden okres rozliczeniowy. Jeśli natomiast jest w promocji to taryfa będzie do końca promocji numeru przejmowanego, aczkolwiek , można przedłużyć ją gdy okres promocji będzie dobiegać końca.