1,2 . Czytaj umowę zanim podpiszesz, nie ma czegoś takiego, że kurier się spieszy to jego praca ma pecha, a ludzie boją się jak kurier ich postraszy, że nie ma czasu i podpisują na szybko.
3. Skoro powiedziała, że masz 10 dni to na pewno tak jest, ale pamiętaj, że taka opcja TYLKO przy przedłużaniu przez neta.
4. Ja zawsze przedłużam przez internet, bo lepsze oferty załatwisz przez telefon niż w salonie, ludzie chyba mają problem z czytaniem, bo w salonie konsultant wszystko wytłumaczy i pokaże palcem.
5. Jeszcze raz powtarzam CZYTAJ umowę różnie bywa. Mi wmawiała, że MIX PLUS już nie jest na doładowania tylko miesiące. :D
Więc czytaj i jeszcze raz czytaj.
Operator sieci Plus ma gdzieś klienta!!!
- lodyga
- Szalony PlusManiak
- Posty: 1502
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 9 maja 2009, o 19:49
- Lokalizacja: Legnica
Re: Operator sieci Plus ma gdzieś klienta!!!
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
Re: Operator sieci Plus ma gdzieś klienta!!!
Mikul22
to ja jeszcze trochę uzupełnię to co pisała lodyga
ad.1) 2699 - jest to numer działu lojalnośiowego w Plusie, więc z całą pewnością ta Pani była z Plusa.
ad. 2) zawsze możesz odmówić przyjęcia przesyłki. Jak nie odbierzesz, to nie podpiszesz żadnej umowy, więc nie wejdzie ona w życie, a gdyby jakimś cudem stało się inaczej, to pisz śmiało reklamację
ad.3) jeśli jesteś klientem indywidualnym i zawierasz umowę na odległosć, to możesz od niej dostąpić w ciągu 10 dni. W dokumentacji, którą dostarczy Ci kurier wraz z umową będziesz miał dokłądną instrukcję, jak to zrobić i nawet odpowiedni formularz.
ad. 4) moim zdaniem bezpiecznie i tak jak napisała lodyga w przypadku przedłużania umowy przez Internet oferty ceny telefonów są korzystniejsze. Każdy kanał sprzedaży dysponuje inną ofertą, tak więc co innego Ci zaproponują telefonicznie, co innego w Internecie, a jeszcze co innego w salonie Plusa
ad. 5) jeśli chodzi o ten pakiet 1 GB, to nie sądzę żeby odnawiał Ci się za darmo przez cały okres umowy. Zwykle taki pakiet kosztuje dodatkowe 10 zł, ale tak jak pisałam, każdy kanał sprzedaży dysponuje inną ofertą, więc to już musisz doczytać w regulaminie swojej promocji, lub możesz zadzwonić na 2699 ze swojego numeru (tego na którym przedłużasz umowę) i wypytać tam Panią dokładnie.
to ja jeszcze trochę uzupełnię to co pisała lodyga
ad.1) 2699 - jest to numer działu lojalnośiowego w Plusie, więc z całą pewnością ta Pani była z Plusa.
ad. 2) zawsze możesz odmówić przyjęcia przesyłki. Jak nie odbierzesz, to nie podpiszesz żadnej umowy, więc nie wejdzie ona w życie, a gdyby jakimś cudem stało się inaczej, to pisz śmiało reklamację
ad.3) jeśli jesteś klientem indywidualnym i zawierasz umowę na odległosć, to możesz od niej dostąpić w ciągu 10 dni. W dokumentacji, którą dostarczy Ci kurier wraz z umową będziesz miał dokłądną instrukcję, jak to zrobić i nawet odpowiedni formularz.
ad. 4) moim zdaniem bezpiecznie i tak jak napisała lodyga w przypadku przedłużania umowy przez Internet oferty ceny telefonów są korzystniejsze. Każdy kanał sprzedaży dysponuje inną ofertą, tak więc co innego Ci zaproponują telefonicznie, co innego w Internecie, a jeszcze co innego w salonie Plusa
ad. 5) jeśli chodzi o ten pakiet 1 GB, to nie sądzę żeby odnawiał Ci się za darmo przez cały okres umowy. Zwykle taki pakiet kosztuje dodatkowe 10 zł, ale tak jak pisałam, każdy kanał sprzedaży dysponuje inną ofertą, więc to już musisz doczytać w regulaminie swojej promocji, lub możesz zadzwonić na 2699 ze swojego numeru (tego na którym przedłużasz umowę) i wypytać tam Panią dokładnie.
Re: Operator sieci Plus ma gdzieś klienta!!!
Dzięki za odpowiedź.
Byłem dziś w salonie Plusa i Pan mnie poinformował, iż mogę nie odbierać przesyłki. Szkoda, że wcześniej nie poszedłem do salonu bo maja akurat Ace 2 na stanie i załatwiłbym wszystko od ręki. Niestety paczka została już wysłana do mnie i jej odwołanie (co mogę zrobić nie odbierając paczki) będzie trwało ok. tygodnia. Więc chyba zwyczajnie odbiorę, choć najpierw muszę się upewnić, co do pakietu 1gb. A pro po oferty - Pan w salonie mi to samo zaoferował i mówił to tak, jakby to było oczywiste dla wszystkich klientów przedłużających ofertę.
Byłem dziś w salonie Plusa i Pan mnie poinformował, iż mogę nie odbierać przesyłki. Szkoda, że wcześniej nie poszedłem do salonu bo maja akurat Ace 2 na stanie i załatwiłbym wszystko od ręki. Niestety paczka została już wysłana do mnie i jej odwołanie (co mogę zrobić nie odbierając paczki) będzie trwało ok. tygodnia. Więc chyba zwyczajnie odbiorę, choć najpierw muszę się upewnić, co do pakietu 1gb. A pro po oferty - Pan w salonie mi to samo zaoferował i mówił to tak, jakby to było oczywiste dla wszystkich klientów przedłużających ofertę.
Re: Operator sieci Plus ma gdzieś klienta!!!
Mikul22 pisze:(...)najpierw muszę się upewnić, co do pakietu 1gb.
Myślę, że zaproponowano Ci tę ofertę.
Pakiet internetowy 1 GB jest płatny 10 zł i nie można z niego zrezygnować do końca kontraktu. Jednak konsultant podał Ci już kwotę końcową abonamentu (tak jak na stronie), czyli 59,90 zł na którą składa się:
49,90 zł (abonament) + 10 zł (pakiet 1 GB)
Dodatkowo dostaniesz usługę "Niemlimitowanych rozmów w sieci", czyli do Plusa dzwonisz za free, a więc pakiet 400 minut nie bedzie się tak szybko kurczył
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Operator sieci Plus ma gdzieś klienta!!!
Co do Kuriera i godziny dostawy są to tylko i wyłącznie godziny orientacyjne.
Bez względu na to czy Mu się spieszy, czy nie ma obowiązek zaczekać aż się wstępnie zapoznacie z umową, a także wstępnie "sprawdzicie telefon", chociażby uruchamiając go (ja tak robię). Każda podpisana umowa jest umową wiążącą i jeżeli coś będzie nie tak, to później Wy będziecie mieli problem, a nie Kurier któremu się spieszyło.
Bez względu na to czy Mu się spieszy, czy nie ma obowiązek zaczekać aż się wstępnie zapoznacie z umową, a także wstępnie "sprawdzicie telefon", chociażby uruchamiając go (ja tak robię). Każda podpisana umowa jest umową wiążącą i jeżeli coś będzie nie tak, to później Wy będziecie mieli problem, a nie Kurier któremu się spieszyło.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Operator sieci Plus ma gdzieś klienta!!!
Datę i godzinę dostawy ustala Klient składając zamówienie. Niemniej mogą one ulec zmianie, gdy w skutek nieprzewidzialnych sytuacji nie można doręczyć przesyłki w wyznaczonym terminie.mareczek pisze:Co do Kuriera i godziny dostawy są to tylko i wyłącznie godziny orientacyjne.
Bez względu na to czy Mu się spieszy, czy nie ma obowiązek zaczekać aż się wstępnie zapoznacie z umową, a także wstępnie "sprawdzicie telefon", chociażby uruchamiając go (ja tak robię). Każda podpisana umowa jest umową wiążącą i jeżeli coś będzie nie tak, to później Wy będziecie mieli problem, a nie Kurier któremu się spieszyło.
Bez względu na to, na jaki czas ma nastąpić podpisanie umowy, zawsze należy zapoznać się z jej warunkami przed podpisaniem takiego dokumentu.
Jeśli chodzi o jakiekolwiek nieścisłości lub wątpliwości związane z podpisaną umową, można je wyjaśnić w kontakcie z Działem Obsługi Klienta, poprzez przesłanie e-mail na adres bok@plus.pl
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Operator sieci Plus ma gdzieś klienta!!!
ja raczej nigdy nie miałem problemu z telefonia plusa, zawsze mili i chętnie pomagają ale i tak najlepiej udać się do punktu, tam wszystko można załatwić bez problemu i szybko