Wybrany Numer w MixPlus za darmo

Wszystko o 36.6, Simplus, MixPlus, Sami Swoi...
Awatar użytkownika
Bartplay
Prawie PlusManiak
Posty: 36
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 27 gru 2008, o 23:07

Post autor: Bartplay »

Kilka lat temu dostałem powiadomienie o zasileniu konta swojego Simplusa i bardzo się zdziwiłem. Zadzwoniłem na BOK i okazało się, że kolega zrobił mi niespodziankę. Zadzwoniłem, bo może ktoś zrobił to przez pomyłkę. A że jestem uczciwy wolałem mieć czyste sumienie :) Więc gdyby mi nie pobrało opłaty podrążyłbym temat.
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6159
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: mariusz9a »

Bartplay, no to Cię podziwiam. Szkoda tylko że jak operator się "pomyli" na niekorzyść klienta to czasami ciężko mu przychodzi przyznanie sie do błędu :-P
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
korpi
Szalony PlusManiak
Posty: 350
Rejestracja: 23 gru 2008, o 22:11
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: korpi »

A takie pytanko można w trakcie darmowego numeru zmienic go?
Awatar użytkownika
Bartplay
Prawie PlusManiak
Posty: 36
Rejestracja: 27 gru 2008, o 23:07

Post autor: Bartplay »

Jasne, że można zmienić. Wystarczy najpierw deaktywować poprzedni numer.
Niepotrzebne telefony komórkowe przyjmę.
korpi
Szalony PlusManiak
Posty: 350
Rejestracja: 23 gru 2008, o 22:11
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: korpi »

Bartplay pisze:najpierw deaktywować poprzedni numer.
Prosze powiedziec jak
Awatar użytkownika
tomek
Szalony PlusManiak
Posty: 1499
Rejestracja: 1 paź 2008, o 19:13
Lokalizacja: Polska

Post autor: tomek »

korpi pisze:
Bartplay pisze:najpierw deaktywować poprzedni numer.
Prosze powiedziec jak
Aby dezaktywować Usługę należy wysłać krótki kod, podając w jego treści Wybrany Numer:
*104*00*48 # (np.: *104*00*48601234567#).
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6159
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: mariusz9a »

Każde nowe wprowadzenie wybranego numeru to koszt 10zł. Tak pisze żeby ktoś nie myślał że to się płaci jednorazowo i można sobie dezaktywować i aktywować ile wlezie za te 10zł :-P
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
korpi
Szalony PlusManiak
Posty: 350
Rejestracja: 23 gru 2008, o 22:11
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: korpi »

Dzieki wam wielkie.
Wiem że koszt za każdym razem 10zł
Bo tak by każdy ciągle zmieniał i miał do wszystkich za darmo w Plusie
(przed połączeniem byśmy sobie zmienili)
Awatar użytkownika
madziq
PlusManiak
Posty: 97
Rejestracja: 8 lut 2009, o 10:40
Lokalizacja: Wieś ;D

Post autor: madziq »

No dobra, a jak już aktywowałam dzisiaj na Mixie IV to nic nie przychodzi z powrotem? Bo tylko mi pykło "Twoje zlecenie jest przetwarzane..."
Madźka. (;
pasqal
Szalony PlusManiak
Posty: 1368
Rejestracja: 3 paź 2008, o 21:31
Lokalizacja: Lublin

Post autor: pasqal »

Nie jestem użytkownikiem MixIV, ale wydaje mi się, że raczej nic nie przysyłają. Jedynymi oznakami przyjęcia i realizacji zlecenia jest ubytek środków na koncie i potwierdzenie aktywności usługi po wywołaniu kodu *104# - sprawdź, czy wszystko jest w porządku korzystając z tego krótkiego kodu.
And remember: respect is everything…
Awatar użytkownika
madziq
PlusManiak
Posty: 97
Rejestracja: 8 lut 2009, o 10:40
Lokalizacja: Wieś ;D

Post autor: madziq »

Też nic o.O
Madźka. (;
pasqal
Szalony PlusManiak
Posty: 1368
Rejestracja: 3 paź 2008, o 21:31
Lokalizacja: Lublin

Post autor: pasqal »

a kasę zeżarło? jeśli tak, to trzeba jeszcze trochę cierpliwie poczekać...
Znalazłem informację w Regulaminie usługi:
Usługa będzie aktywna najpóźniej w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania przez Polkomtel S.A. krótkiego kodu. O Aktywacji Usługi Użytkownik MIXPLUS zostanie powiadomiony zwrotną wiadomością SMS.
Czyli formalnie mają dobę na uruchomienie, o czym jednak poinformują wiadomością SMS.
And remember: respect is everything…
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6159
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: mariusz9a »

Zależy od tego jaki pakiet uruchamiamy. W jednych przychodzi potwierdzenie, w innych nie (pozostaje sprawdzanie stanu pakietów czy się włączyły). Darmowego numeru chyba też nie potwierdzają SMSem :-/
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
Awatar użytkownika
madziq
PlusManiak
Posty: 97
Rejestracja: 8 lut 2009, o 10:40
Lokalizacja: Wieś ;D

Post autor: madziq »

No nie zeżarło. Miało być za friko :P.
Madźka. (;
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6159
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: mariusz9a »

madziq pisze:No nie zeżarło. Miało być za friko :P.
To dobrze. Sprawdzaj pod *104# czy się aktywowało.
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
ODPOWIEDZ