Kilka lat temu dostałem powiadomienie o zasileniu konta swojego Simplusa i bardzo się zdziwiłem. Zadzwoniłem na BOK i okazało się, że kolega zrobił mi niespodziankę. Zadzwoniłem, bo może ktoś zrobił to przez pomyłkę. A że jestem uczciwy wolałem mieć czyste sumienie :) Więc gdyby mi nie pobrało opłaty podrążyłbym temat.
Każde nowe wprowadzenie wybranego numeru to koszt 10zł. Tak pisze żeby ktoś nie myślał że to się płaci jednorazowo i można sobie dezaktywować i aktywować ile wlezie za te 10zł
Dzieki wam wielkie.
Wiem że koszt za każdym razem 10zł
Bo tak by każdy ciągle zmieniał i miał do wszystkich za darmo w Plusie
(przed połączeniem byśmy sobie zmienili)
Nie jestem użytkownikiem MixIV, ale wydaje mi się, że raczej nic nie przysyłają. Jedynymi oznakami przyjęcia i realizacji zlecenia jest ubytek środków na koncie i potwierdzenie aktywności usługi po wywołaniu kodu *104# - sprawdź, czy wszystko jest w porządku korzystając z tego krótkiego kodu.
a kasę zeżarło? jeśli tak, to trzeba jeszcze trochę cierpliwie poczekać...
Znalazłem informację w Regulaminie usługi:
Usługa będzie aktywna najpóźniej w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania przez Polkomtel S.A. krótkiego kodu. O Aktywacji Usługi Użytkownik MIXPLUS zostanie powiadomiony zwrotną wiadomością SMS.
Czyli formalnie mają dobę na uruchomienie, o czym jednak poinformują wiadomością SMS.
Zależy od tego jaki pakiet uruchamiamy. W jednych przychodzi potwierdzenie, w innych nie (pozostaje sprawdzanie stanu pakietów czy się włączyły). Darmowego numeru chyba też nie potwierdzają SMSem