Cesja

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Cesja

Post autor: Marta_Plus »

borufa,
borufa pisze:Druga rozmowa z infolinią - nie ma takiej możliwości, żeby w okresie między cesją a nowym okresem rozliczeniowym zakupić pakiet. Zgłoszona reklamacja.
podeślij proszę numer reklamacji lub numer telefonu, którego dotyczy opisane zdarzenie pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Prześlę interwencję w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
amelk1961
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 31 gru 2022, o 18:44

Re: Cesja

Post autor: amelk1961 »

Uważajcie , cesja to bardzo kosztowna sprawa .
Cedent do momentu wejścia w życie aneksu do umowy ma tak fatalny pakiet (200 jednostek ??? wymiennnych na połączenia krajowe i SMS ) za 40 zł . Porażka . W punkcie PLUS-a nie zostałam uprzedzona o tym i niestety "w ciemno" zaufałam i podpisałam umowę cesji nie czytając . UWAŻAJCIE !!!!!
aga.a
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 11 sie 2014, o 11:52

Re: Cesja

Post autor: aga.a »

Witam,
Czy to normalna procedura, że w trakcie trwania cesji dezaktywowana jest karta SIM?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Cesja

Post autor: Basia_Plus »

Witaj aga.a,
aga.a pisze: 9 sty 2023, o 20:31 Czy to normalna procedura, że w trakcie trwania cesji dezaktywowana jest karta SIM?
nie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
AZRAEL
Szalony PlusManiak
Posty: 805
Rejestracja: 22 lut 2012, o 21:34
Lokalizacja: Kartuzy

Re: Cesja

Post autor: AZRAEL »

Dzień dobry, chwilkę nie było mnie na forum jednakże stwierdziłem, że czas wrócić bo nigdzie indziej nie uzyskam odpowiedzi na moje pytania.
Jeśli chodzi o cesję - prosiłbym o uzyskanie informacji - czy w każdym punkcie Plusa w Polsce wykonam taką cesję? Czy jest to uzależnione od tego czy jest to salon Plusa czy punkt partnerski Plusa? Czy jest możliwość aby któryś z punktów Plusa nie miał takiej możliwości/dostępu aby taką cesję wykonać?
W skrócie napiszę o co dokładnie mi chodzi - chciałem przedłużyć u Państwa abonament jednakże numer z którego korzystam był zarejestrowany na ojca. Postanowiłem wcześniej zrobić cesję i zostałem poinformowany, że taką cesję wykonam w każdym punkcie Plusa w Polsce i że koszt oczywiście 30zł z groszem. Przyjąłem do wiadomości i umówiłem się na kolejny dzień z ojcem aby taką cesję zrobić u nas w mieście.
I teraz zaczęły się schody - wybraliśmy się do punktu Plusa, który istnieje już od lat. Po wejściu do punktu i powiedzeniu, że chcemy wykonać cesję na numer telefonu uzyskaliśmy prostą odpowiedź - u nas Pan jej nie zrobi.
Po zapytaniu się dlaczego Pan odpowiedział bardzo aroganckim i niemiłym głosem, że oni są salonem partnerskim Plusa i że nie mają dostępu do takich rzeczy. Dodał dodatkowo, że mamy jechać do salonu, który mieści się kilkanaście kilometrów dalej. Niestety nie mieliśmy tyle czasu tego dnia aby wybierać się do tego salonu więc postanowiliśmy wybrać się do drugiego punktu (również w naszej opinii salonu partnerskiego) który znajdował się kilka set metrów dalej od punktu pierwszego.
W tamtym punkcie Pani odpowiedziała, że nie ma żadnego problemu żeby zrobić taką cesję no i oczywiście ją zrobiliśmy. Na pytanie dlaczego w tamtym punkcie nie chcieli nam takiej cesji zrobić Pani odpowiedziała, że nie wie i że często klienci przychodzą z tamtego punktu z prostymi problemami i ich zbywają.
Po zrobieniu cesji wróciłem do pierwszego punktu z papierami w ręce i grzecznie się zapytałem jak to jest w końcu z tą cesją i dlaczego wysłali nas kilkanaście kilometrów żeby jechać a nie żeby przejść kilkaset metrów. I teraz najlepsze - Pan siedzący tam i obsługujący znacznie podniósł ton, wręcz agresywnie zaczął odpowiadać mi na pytania - że go to nie obchodzi co tam jest za punkt i co robią, że nic nie mogą zrobić tak jak mówił bo nie, że jak mi się nie podoba to mam składać skargi nie wiadomo gdzie. Szczerze poczułem się bardzo źle w tamtym momencie, Pan chyba stwierdził, że najlepszym rozwiązaniem obsługując mnie w tamtym momencie będzie agresywny ton głosu i chamskie odpowiedzi.
Stąd moje kolejne pytanie, gdzie mogę wysłać jakąś reklamację na dany punkt Plusa za obsługę? I czy jest w ogóle sens i ktoś to weźmie pod uwagę? Bo jeśli to nie ma nic dać to szkoda mojego zachodu.
Z ciekawości zerknąłem na opinie w Google tego punktu, prezentują się one tak jak na załączonym zdjęciu - czyli nie byłem pierwszym klientem, który został tak potraktowany przez obsługę tego punktu + wystawiają sobie sami na 99% fałszywe opinie na 5 gwiazdek (konta, które mają wystawione jedną opinie na swoim koncie).
Liczę na odpowiedź z Państwa strony.
Pozdrawiam serdecznie.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Cesja

Post autor: Basia_Plus »

Witaj AZRAEL,
AZRAEL pisze: 9 lut 2023, o 21:27 czy w każdym punkcie Plusa w Polsce wykonam taką cesję?
tak.
AZRAEL pisze: 9 lut 2023, o 21:27 Stąd moje kolejne pytanie, gdzie mogę wysłać jakąś reklamację na dany punkt Plusa za obsługę? I czy jest w ogóle sens i ktoś to weźmie pod uwagę? Bo jeśli to nie ma nic dać to szkoda mojego zachodu.
Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj. Decyzję w opisanej sprawie podejmie Departament Reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
AZRAEL
Szalony PlusManiak
Posty: 805
Rejestracja: 22 lut 2012, o 21:34
Lokalizacja: Kartuzy

Re: Cesja

Post autor: AZRAEL »

Basia_Plus pisze: 10 lut 2023, o 11:26 Witaj AZRAEL,
AZRAEL pisze: 9 lut 2023, o 21:27 czy w każdym punkcie Plusa w Polsce wykonam taką cesję?
tak.
AZRAEL pisze: 9 lut 2023, o 21:27 Stąd moje kolejne pytanie, gdzie mogę wysłać jakąś reklamację na dany punkt Plusa za obsługę? I czy jest w ogóle sens i ktoś to weźmie pod uwagę? Bo jeśli to nie ma nic dać to szkoda mojego zachodu.
Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj. Decyzję w opisanej sprawie podejmie Departament Reklamacji.
Dziękuję bardzo za odpowiedź, złożyłem reklamację drogą mailową. Mam nadzieję, że choć coś uda się zrobić z tą sytuacją :evil:
Obrazek
taki tam
Początkujący PlusManiak
Posty: 18
Rejestracja: 8 lip 2021, o 15:21

Przeniesienie numeru z firmy na osobę prywatną.

Post autor: taki tam »

Mam w firmie (sp. z o.o. jestem właścicielem) cztery numery Plusa. Dwa telefony i dwa internet mobilny. Chcialbym je przenieść (cesja) na siebie prywatnie. Najchętniej na tych samych warunkach. Czy da się to zrobić w miarę sprawnie i przy zachowaniu tych samych numerów? Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 4 sty 2024, o 13:42 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie, ten sam temat.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Cesja

Post autor: Marta_Plus »

taki tam,

w tej sytuacji możesz dokonać cesji. Więcej informacji znajdziesz tutaj. Pozdrawiam również.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
taki tam
Początkujący PlusManiak
Posty: 18
Rejestracja: 8 lip 2021, o 15:21

Re: Cesja

Post autor: taki tam »

Dziękuję. Czy po cesji będę mógł skorzystać z rabatu na światłowód? Płacę koło 120 zł.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Cesja

Post autor: Marta_Plus »

taki tam,

nie wiem dokładnie, jaki rabat masz na myśli. W przypadku Abonentów posiadających REGON, można skorzystać z programu smartaFIRMA. Dla Klientów indywidualnych dostępny jest smartDOM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
taki tam
Początkujący PlusManiak
Posty: 18
Rejestracja: 8 lip 2021, o 15:21

Re: Cesja

Post autor: taki tam »

Witam. Wracam do sprawy cesji. Byłem punkcie obsługi klienta ale pracownicy wiedzę swoją czerpią ze strony internetowej i to trzeba ich jeszcze poprawiać.
Usłyszałem, że o ile cesja 2 numerów telefonicznych jest bezproblemowa, to Internet mobilny nie da się przenieść. Za to po przeniesieniu numerow głosowych tracę rabaty na internet lub biorę nowe numery, ale w cenie niekonkurencyjnej do innych operatorów. A potrzebuje 2 numerów mobilnych lub jeden (transfer kolo 150 Gb) plus światłowód. Czy można by porozmawiać z kimś kompetentnym w sprawie oferty?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Cesja

Post autor: Marta_Plus »

Witaj taki tam,

prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Jeśli podasz tutaj numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
taki tam
Początkujący PlusManiak
Posty: 18
Rejestracja: 8 lip 2021, o 15:21

Re: Cesja

Post autor: taki tam »

Dziękuję bardzo. Formularz został przesłany. Nr - CASE/240115/751
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Cesja

Post autor: Marta_Plus »

taki tam,
taki tam pisze: 15 sty 2024, o 13:46 Formularz został przesłany. Nr - CASE/240115/751
Dziękuję - poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ