Blokada SMS Premium
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 6
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 13 lis 2019, o 14:51
Re: Blokada SMS Premium
Witam, mam problem jak wiele osób wcześniej opisywało, jednak nie ma podanego rozwiązania jak z tego wybrnąć, więc piszę też i ja. Otóż mam problem z wysłaniem SMSa premium, mianowicie tak jak poprzednikom wszystkie smsy działają normalnie, lecz każdy płatny, typu 7126 na dzieci itp. Już nie chce się wysłać. Otrzymuje wiadomość że nie można wysłać smsa. Na infolinii usłyszałem, że mam coś ustawione w telefonie co blokuje te smsy, jednak nie mam zablokowanego nic, sprawdzałem w innym telefonie nawet, tam również nie dało sie wysłać takiego SMSa. Potem po kolejnej rozmowie usłyszałem, że technicy sie zajmują moja sprawa, wczoraj otrzymałem wiadomość, że sprawa została zamknięta, a wciąż SMSy nie chcą się wysyłać. Mógłbym liczyć na pomoc? :)
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Blokada SMS Premium
Witaj Wilku085,
Wcześniej takie wiadomości można było wysyłać?Wilku085 pisze:każdy płatny, typu 7126 na dzieci itp. Już nie chce się wysłać.
W jakim telefonie znajduje się ta karta SIM i do jakiego została przełożona?Wilku085 pisze:Na infolinii usłyszałem, że mam coś ustawione w telefonie co blokuje te smsy, jednak nie mam zablokowanego nic, sprawdzałem w innym telefonie nawet, tam również nie dało sie wysłać takiego SMSa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Blokada SMS Premium
Kiedyś dało się normalnie, później została zablokowana usługa SMSów premium i teraz nawet wysyłając SMSa 'STOP BLOKADA' otrzymuje smsa zwrotnego, że nie można zdjąć blokady. Telefon to stara Nokia E66, z tą wielka jeszcze kartą sim. Przełożona została również do innego starego telefonu, tam również nie działało. Ze względu na rozmiar karty sim, nie próbowałem w innych telefonach bo nie wchodzi ta gigantyczna karta :P
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Blokada SMS Premium
Wilku085,
najprawdopodobniej na koncie numeru ustawiona jest blokada SMS-ów Premium lub osiągnąłeś już próg limitu na usługi Premium.
Standardowy limit to 35 zł, ale można go zwiększyć. Więcej informacji znajdziesz na tej stronie.
Weryfikacji czy też ewentualnej zmiany limitu/blokady, możesz dokonać kontaktując się telefonicznie lub mailowo z naszym BOK
najprawdopodobniej na koncie numeru ustawiona jest blokada SMS-ów Premium lub osiągnąłeś już próg limitu na usługi Premium.
Standardowy limit to 35 zł, ale można go zwiększyć. Więcej informacji znajdziesz na tej stronie.
Weryfikacji czy też ewentualnej zmiany limitu/blokady, możesz dokonać kontaktując się telefonicznie lub mailowo z naszym BOK
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Blokada SMS Premium
Właśnie smsy premium nie były już od długiego czasu wysyłane ze względu na zablokowana ową funkcje. Limit zwiększyłem do 500 złotych i wciąż zablokowane. Na koncie uzbierala sie pokaźna suma i nie chciałbym żeby pieniążki przepadly :/ Muszę sie ponownie kontaktować z BOK, jednak tam twierdzą, że nie ma żadnego limitu nałożonego na konto.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Blokada SMS Premium
Wilku085,
w tym przypadku potrzebna będzie weryfikacja konta numeru, a my z pozycji forum nie mamy niestety takich możliwości.
Opisz proszę dokładnie sytuację i wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten formularz. Nasi pracownicy zweryfikują wówczas sytuację.
w tym przypadku potrzebna będzie weryfikacja konta numeru, a my z pozycji forum nie mamy niestety takich możliwości.
Opisz proszę dokładnie sytuację i wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten formularz. Nasi pracownicy zweryfikują wówczas sytuację.
Jaką taryfę posiadasz na wspomnianym numerze? Weryfikacji dokonasz za pomocą kodu *147#.Wilku085 pisze:nie chciałbym żeby pieniążki przepadly
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Blokada SMS Premium
Wysłałem zgłoszenie, moja taryfa to:Plus Elastyczna na Kartę.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Blokada SMS Premium
Wilku085,
Podaj proszę numer tego zgłoszenia. Poproszę wówczas o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi.Wilku085 pisze:Wysłałem zgłoszenie
Wilku085 pisze:moja taryfa to:Plus Elastyczna na Kartę
W tej taryfie istnieje możliwość aktywacji usługi Rok Ważności Konta. Jeżeli konto numeru będzie aktywne, to saldo nie ulegnie wyzerowaniu.Wilku085 pisze:nie chciałbym żeby pieniążki przepadly
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Blokada SMS Premium
#1121453 - to chyba ten numer.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Blokada SMS Premium
Wilku085,
dziękuję za numer zgłoszenia - już przekazałam sprawę dalej.
dziękuję za numer zgłoszenia - już przekazałam sprawę dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Blokada SMS Premium
Dziękuję ślicznie, czekam na efekty działań :)
Re: Blokada SMS Premium
Witam, jako że trochę kasy na karcie jednego z telefonów się nazbierało to chcieliśmy ją jakoś zużyć via Boku, pierwsza próba się nie udała ale wyczytałam o tej blokadzie do 35zł i niby odblokowałam większa kwotę wysyłając sms'a na 2601 ZABLOKUJ 500 (przyszedł sms zwrotny że limit zmieniony) jednak nadal dostaje informacje od boku że "Na twoim numerze został przekroczony limit platnosci", dodam tylko że w ostatnim miesiącu nawet nigdzie z tego telefonu nie dzwoniliśmy.
[edit] Po paru nieudanych próbach doszło do tego że nie mogę nawet spróbować wykonać transakcji bo według Boku "your latest transaction failed because we were unable to send you the billing text message"
[edit] Po paru nieudanych próbach doszło do tego że nie mogę nawet spróbować wykonać transakcji bo według Boku "your latest transaction failed because we were unable to send you the billing text message"
Ostatnio zmieniony 4 gru 2019, o 14:47 przez MarM, łącznie zmieniany 2 razy.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Blokada SMS Premium
Witaj MarM,
Doprecyzuj proszę o jakich transakcjach mowa.MarM pisze:nie mogę nawet spróbować wykonać transakcji
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Blokada SMS Premium
Trochę niefortunnie się wyraziłam, chodzi o to ze wcześniej z boku normalnie przychodził sms i się wykładało w momencie w którym miało pobrać środki, po kilku nieudanych próbach nie mogę nawet na boku dojść do tego etapu a według nich jest to z powodu ""your latest transaction failed because we were unable to send you the billing text message".Joanna_Plus pisze:Witaj MarM,Doprecyzuj proszę o jakich transakcjach mowa.MarM pisze:nie mogę nawet spróbować wykonać transakcji
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Blokada SMS Premium
MarM,
nadal nie wiem gdzie i co chcesz kupić.
nadal nie wiem gdzie i co chcesz kupić.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ