Problem z siecia, internetem, sms, dzwonieniem

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
binn
Początkujący PlusManiak
Posty: 21
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 7 sty 2013, o 17:47

Problem z siecia, internetem, sms, dzwonieniem

Post autor: binn »

Witam,

Posiadam telefon Samsung Corby II GT S3850. Mieszkam w Białej Rawskiej (województwo Łódzkie, ulica Mickiewicza 40)

Mniej więcej od czasu Świąt Bożego Narodzenia posiadam problem z internetem, siecią, gg.
A mianowicie:

-gdy próbuję do kogoś dzwonić ciągle wyskakuje mi komunikat ZAJĘTA SIEĆ,
-gdy Ktoś do mnie dzwoni słyszy ciągle że posiadam wyłączony telefon bądź jestem poza zasięgiem sieci (oczywiscie telefon mam włączony),
-mając telefon w ręku nic się nie dzieje, nikt nie dzwoni, a po chwili przychodzą smsy że ktoś próbował się ze mną skontaktować
-wysylajac smsa, odbiorca go nie dostaje
-nie chodzi mi internet, a gdy już się załączy to maksymalnie dwa razy dziennie i chodzi BARDZO BARDZO wolno
-nie chodzi ma GG -> gdy wchodze na stronę plusa i gdy chcę zainstalować gg tak jak zawsze to robiłam, wyskakuje mi komunikat że nie mogę tego zrobić -> "przepraszamy usługa dostępna tylko dla użytkowników sieci plus, z poprawnie skonfigurowanym internetem, wap, mms.." Konfiguracje z internetu wysylalam i na moje mniemanie skoro internet RAZ NA JAKIS CZAS laczy wiec chyba dziala poprawnie.

Byłam w salonie, pzreslano mi konfiguracje internetowa, aczkolwiek nic to nie dalo. Z pozostalymi bledami pozostyawiono mnie sama.. Od kilku dni dzwonie na BOK, aczkolwiek po 5h dzwonienia dalam sobie spokoj, bo nikt nie odbiera.

Proszę o pomoc. Będe bardzo wdzięczna :)
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Problem z siecia, internetem, sms, dzwonieniem

Post autor: Krzysiek_Plus »

Proszę prześlij poprzez formularz swój numer telefonu.

P.S próbowałeś ustawić aparat np tylko na GSM/2g ? Czy wtedy problem również występuje?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
binn
Początkujący PlusManiak
Posty: 21
Rejestracja: 7 sty 2013, o 17:47

Re: Problem z siecia, internetem, sms, dzwonieniem

Post autor: binn »

Chodzi o tryb pracy sieci? Nie znam się na tym, dlatego też nie ruszałam ustawień. W trybie pracy sieci mam GSM 900/1800 oraz GSM 850/1900 o to chodzi?
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Problem z siecia, internetem, sms, dzwonieniem

Post autor: Krzysiek_Plus »

binn pisze:Chodzi o tryb pracy sieci? Nie znam się na tym, dlatego też nie ruszałam ustawień. W trybie pracy sieci mam GSM 900/1800 oraz GSM 850/1900 o to chodzi?
tak wybierz GSM900/1800
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
binn
Początkujący PlusManiak
Posty: 21
Rejestracja: 7 sty 2013, o 17:47

Re: Problem z siecia, internetem, sms, dzwonieniem

Post autor: binn »

Nic to nie dało.. Nadal te same problemy..
binn
Początkujący PlusManiak
Posty: 21
Rejestracja: 7 sty 2013, o 17:47

Re: Problem z siecia, internetem, sms, dzwonieniem

Post autor: binn »

W boku standardowo nikt nie odbiera, tutaj cisza.. milo ze zostawiacie tak klientow.. Przykre jest to że najlepsza sieć ze wszystkich, stała się najgorszą :(
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Problem z siecia, internetem, sms, dzwonieniem

Post autor: Krzysiek_Plus »

binn pisze:W boku standardowo nikt nie odbiera, tutaj cisza.. milo ze zostawiacie tak klientow.. Przykre jest to że najlepsza sieć ze wszystkich, stała się najgorszą :(
Binn twój problem został wczoraj zgłoszony. Czekamy na odpowiedź i rozwiązanie problemu. Jeśli dalej masz ustawione na 2G/GSM proszę zrób teraz jeszcze restart telefonu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
binn
Początkujący PlusManiak
Posty: 21
Rejestracja: 7 sty 2013, o 17:47

Re: Problem z siecia, internetem, sms, dzwonieniem

Post autor: binn »

Nic to nie daje.. :(
binn
Początkujący PlusManiak
Posty: 21
Rejestracja: 7 sty 2013, o 17:47

Problem z siecią

Post autor: binn »

To staje się coraz bardziej chore.. Zróbcie coś z tą siecią.. Jakiś czas temu pisałam do Was, naprawiliście to..

Od czterech dni totalna klapa, brak zasięgu, brak mozliwości dzwonienia i dodzwonienia do mnie, nie mogę pisać i odbierac wiadomości.. Ludzie na litość Boską przez Wasze problemy straciłam bardzo ciekawą propozycje pracy, a siedze na bezroboci od ponad roku! .. Dzwonili do mnie z urzędu pracy od kilku dni ale oczywiście nawet o tym nie wiedziałam bo na telefonie nic się nie wyświetliło. Niestety, prace dostał Ktoś inny bo ja nie wykazałam zainteresowania.. WIELKIE DZIĘKI ZA ZMARNOWANA SZANSE;/ Zróbcie coś z tym wreszcie, bo tak dalej być nie może.
Ostatnio zmieniony 28 sty 2013, o 19:40 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Proszę nie zakładać nowych wątków z tym samym problemem.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Problem z siecia, internetem, sms, dzwonieniem

Post autor: Krzysiek_Plus »

Binn zgłosimy w takim wypadku problem ponownie.

Proszę doprecyzuj tylko czy problem występuje niezależnie od technologii 2g /3g ?

Czy w ogóle nie ma zasięgu, czy jest bardzo słaby?

Jaki jest komunikat w przypadku nieudanego połączenia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
binn
Początkujący PlusManiak
Posty: 21
Rejestracja: 7 sty 2013, o 17:47

Re: Problem z siecia, internetem, sms, dzwonieniem

Post autor: binn »

Było dobrze do momentu gdy radził mi Pan zmienić sieć z automatycznej na 3G. Pomogło, wtedy wszystko wróciło do normy po kilku paru godzinach..


A teraz jest gorzej niż było.. Zasięgu od wczoraj nie mam w ogole.. Gdy póbuję dzwonić, bardzo, bardzo długo łączy po czym automatycznie mi rozłącza rozmowę.. Kilka razy udało mi się wykonać połączenie, ale gdy rozmówca odebrał po sekundzie mnie rozłączało.. I znowu gdy póbowalam dzwonić łaczyło i rozłączało się bez komunikatu..

Podobnie jest jak Ktoś dzwoni do mnie, długo łączy a w efekcie odrzuca bo albo mam wyłączony telefon, albo jestem niedostępna, albo jestem poza zasięgiem..

Lipa jest :(
PanMartik
PlusManiak
Posty: 105
Rejestracja: 4 sty 2013, o 01:58
Kontakt:

Re: Problem z siecia, internetem, sms, dzwonieniem

Post autor: PanMartik »

Próbowałaś na innym telefonie czy jest ten sam problem?
Odpowiadam tylko na Forum. Nie odpowiadam na PW.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Problem z siecia, internetem, sms, dzwonieniem

Post autor: Krzysiek_Plus »

binn jak widać parę postów wyżej radziłem zmianę ale na GSM/2G. :roll:

Więc jeśli masz inaczej to zmień.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
binn
Początkujący PlusManiak
Posty: 21
Rejestracja: 7 sty 2013, o 17:47

Re: Problem z siecia, internetem, sms, dzwonieniem

Post autor: binn »

Tak, próbowałam na telefonach wszystkich domowników. Całkowity brak sieci.

Zmieniałam, jest tak samo jak było. Czyli brak sieci.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Problem z siecia, internetem, sms, dzwonieniem

Post autor: Krzysiek_Plus »

binn pisze:Tak, próbowałam na telefonach wszystkich domowników. Całkowity brak sieci.

Zmieniałam, jest tak samo jak było. Czyli brak sieci.
binn dzięki za sprawdzenie, problem został zgłoszony.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ