Problem z siecia, internetem, sms, dzwonieniem
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 21
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 7 sty 2013, o 17:47
Problem z siecia, internetem, sms, dzwonieniem
Witam,
Posiadam telefon Samsung Corby II GT S3850. Mieszkam w Białej Rawskiej (województwo Łódzkie, ulica Mickiewicza 40)
Mniej więcej od czasu Świąt Bożego Narodzenia posiadam problem z internetem, siecią, gg.
A mianowicie:
-gdy próbuję do kogoś dzwonić ciągle wyskakuje mi komunikat ZAJĘTA SIEĆ,
-gdy Ktoś do mnie dzwoni słyszy ciągle że posiadam wyłączony telefon bądź jestem poza zasięgiem sieci (oczywiscie telefon mam włączony),
-mając telefon w ręku nic się nie dzieje, nikt nie dzwoni, a po chwili przychodzą smsy że ktoś próbował się ze mną skontaktować
-wysylajac smsa, odbiorca go nie dostaje
-nie chodzi mi internet, a gdy już się załączy to maksymalnie dwa razy dziennie i chodzi BARDZO BARDZO wolno
-nie chodzi ma GG -> gdy wchodze na stronę plusa i gdy chcę zainstalować gg tak jak zawsze to robiłam, wyskakuje mi komunikat że nie mogę tego zrobić -> "przepraszamy usługa dostępna tylko dla użytkowników sieci plus, z poprawnie skonfigurowanym internetem, wap, mms.." Konfiguracje z internetu wysylalam i na moje mniemanie skoro internet RAZ NA JAKIS CZAS laczy wiec chyba dziala poprawnie.
Byłam w salonie, pzreslano mi konfiguracje internetowa, aczkolwiek nic to nie dalo. Z pozostalymi bledami pozostyawiono mnie sama.. Od kilku dni dzwonie na BOK, aczkolwiek po 5h dzwonienia dalam sobie spokoj, bo nikt nie odbiera.
Proszę o pomoc. Będe bardzo wdzięczna :)
Posiadam telefon Samsung Corby II GT S3850. Mieszkam w Białej Rawskiej (województwo Łódzkie, ulica Mickiewicza 40)
Mniej więcej od czasu Świąt Bożego Narodzenia posiadam problem z internetem, siecią, gg.
A mianowicie:
-gdy próbuję do kogoś dzwonić ciągle wyskakuje mi komunikat ZAJĘTA SIEĆ,
-gdy Ktoś do mnie dzwoni słyszy ciągle że posiadam wyłączony telefon bądź jestem poza zasięgiem sieci (oczywiscie telefon mam włączony),
-mając telefon w ręku nic się nie dzieje, nikt nie dzwoni, a po chwili przychodzą smsy że ktoś próbował się ze mną skontaktować
-wysylajac smsa, odbiorca go nie dostaje
-nie chodzi mi internet, a gdy już się załączy to maksymalnie dwa razy dziennie i chodzi BARDZO BARDZO wolno
-nie chodzi ma GG -> gdy wchodze na stronę plusa i gdy chcę zainstalować gg tak jak zawsze to robiłam, wyskakuje mi komunikat że nie mogę tego zrobić -> "przepraszamy usługa dostępna tylko dla użytkowników sieci plus, z poprawnie skonfigurowanym internetem, wap, mms.." Konfiguracje z internetu wysylalam i na moje mniemanie skoro internet RAZ NA JAKIS CZAS laczy wiec chyba dziala poprawnie.
Byłam w salonie, pzreslano mi konfiguracje internetowa, aczkolwiek nic to nie dalo. Z pozostalymi bledami pozostyawiono mnie sama.. Od kilku dni dzwonie na BOK, aczkolwiek po 5h dzwonienia dalam sobie spokoj, bo nikt nie odbiera.
Proszę o pomoc. Będe bardzo wdzięczna :)
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z siecia, internetem, sms, dzwonieniem
Proszę prześlij poprzez formularz swój numer telefonu.
P.S próbowałeś ustawić aparat np tylko na GSM/2g ? Czy wtedy problem również występuje?
P.S próbowałeś ustawić aparat np tylko na GSM/2g ? Czy wtedy problem również występuje?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z siecia, internetem, sms, dzwonieniem
Chodzi o tryb pracy sieci? Nie znam się na tym, dlatego też nie ruszałam ustawień. W trybie pracy sieci mam GSM 900/1800 oraz GSM 850/1900 o to chodzi?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z siecia, internetem, sms, dzwonieniem
tak wybierz GSM900/1800binn pisze:Chodzi o tryb pracy sieci? Nie znam się na tym, dlatego też nie ruszałam ustawień. W trybie pracy sieci mam GSM 900/1800 oraz GSM 850/1900 o to chodzi?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z siecia, internetem, sms, dzwonieniem
Nic to nie dało.. Nadal te same problemy..
Re: Problem z siecia, internetem, sms, dzwonieniem
W boku standardowo nikt nie odbiera, tutaj cisza.. milo ze zostawiacie tak klientow.. Przykre jest to że najlepsza sieć ze wszystkich, stała się najgorszą :(
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z siecia, internetem, sms, dzwonieniem
Binn twój problem został wczoraj zgłoszony. Czekamy na odpowiedź i rozwiązanie problemu. Jeśli dalej masz ustawione na 2G/GSM proszę zrób teraz jeszcze restart telefonu.binn pisze:W boku standardowo nikt nie odbiera, tutaj cisza.. milo ze zostawiacie tak klientow.. Przykre jest to że najlepsza sieć ze wszystkich, stała się najgorszą :(
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z siecia, internetem, sms, dzwonieniem
Nic to nie daje.. :(
Problem z siecią
To staje się coraz bardziej chore.. Zróbcie coś z tą siecią.. Jakiś czas temu pisałam do Was, naprawiliście to..
Od czterech dni totalna klapa, brak zasięgu, brak mozliwości dzwonienia i dodzwonienia do mnie, nie mogę pisać i odbierac wiadomości.. Ludzie na litość Boską przez Wasze problemy straciłam bardzo ciekawą propozycje pracy, a siedze na bezroboci od ponad roku! .. Dzwonili do mnie z urzędu pracy od kilku dni ale oczywiście nawet o tym nie wiedziałam bo na telefonie nic się nie wyświetliło. Niestety, prace dostał Ktoś inny bo ja nie wykazałam zainteresowania.. WIELKIE DZIĘKI ZA ZMARNOWANA SZANSE;/ Zróbcie coś z tym wreszcie, bo tak dalej być nie może.
Od czterech dni totalna klapa, brak zasięgu, brak mozliwości dzwonienia i dodzwonienia do mnie, nie mogę pisać i odbierac wiadomości.. Ludzie na litość Boską przez Wasze problemy straciłam bardzo ciekawą propozycje pracy, a siedze na bezroboci od ponad roku! .. Dzwonili do mnie z urzędu pracy od kilku dni ale oczywiście nawet o tym nie wiedziałam bo na telefonie nic się nie wyświetliło. Niestety, prace dostał Ktoś inny bo ja nie wykazałam zainteresowania.. WIELKIE DZIĘKI ZA ZMARNOWANA SZANSE;/ Zróbcie coś z tym wreszcie, bo tak dalej być nie może.
Ostatnio zmieniony 28 sty 2013, o 19:40 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Proszę nie zakładać nowych wątków z tym samym problemem.
Powód: Proszę nie zakładać nowych wątków z tym samym problemem.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z siecia, internetem, sms, dzwonieniem
Binn zgłosimy w takim wypadku problem ponownie.
Proszę doprecyzuj tylko czy problem występuje niezależnie od technologii 2g /3g ?
Czy w ogóle nie ma zasięgu, czy jest bardzo słaby?
Jaki jest komunikat w przypadku nieudanego połączenia?
Proszę doprecyzuj tylko czy problem występuje niezależnie od technologii 2g /3g ?
Czy w ogóle nie ma zasięgu, czy jest bardzo słaby?
Jaki jest komunikat w przypadku nieudanego połączenia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z siecia, internetem, sms, dzwonieniem
Było dobrze do momentu gdy radził mi Pan zmienić sieć z automatycznej na 3G. Pomogło, wtedy wszystko wróciło do normy po kilku paru godzinach..
A teraz jest gorzej niż było.. Zasięgu od wczoraj nie mam w ogole.. Gdy póbuję dzwonić, bardzo, bardzo długo łączy po czym automatycznie mi rozłącza rozmowę.. Kilka razy udało mi się wykonać połączenie, ale gdy rozmówca odebrał po sekundzie mnie rozłączało.. I znowu gdy póbowalam dzwonić łaczyło i rozłączało się bez komunikatu..
Podobnie jest jak Ktoś dzwoni do mnie, długo łączy a w efekcie odrzuca bo albo mam wyłączony telefon, albo jestem niedostępna, albo jestem poza zasięgiem..
Lipa jest :(
A teraz jest gorzej niż było.. Zasięgu od wczoraj nie mam w ogole.. Gdy póbuję dzwonić, bardzo, bardzo długo łączy po czym automatycznie mi rozłącza rozmowę.. Kilka razy udało mi się wykonać połączenie, ale gdy rozmówca odebrał po sekundzie mnie rozłączało.. I znowu gdy póbowalam dzwonić łaczyło i rozłączało się bez komunikatu..
Podobnie jest jak Ktoś dzwoni do mnie, długo łączy a w efekcie odrzuca bo albo mam wyłączony telefon, albo jestem niedostępna, albo jestem poza zasięgiem..
Lipa jest :(
Re: Problem z siecia, internetem, sms, dzwonieniem
Próbowałaś na innym telefonie czy jest ten sam problem?
Odpowiadam tylko na Forum. Nie odpowiadam na PW.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z siecia, internetem, sms, dzwonieniem
binn jak widać parę postów wyżej radziłem zmianę ale na GSM/2G.
Więc jeśli masz inaczej to zmień.
Więc jeśli masz inaczej to zmień.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z siecia, internetem, sms, dzwonieniem
Tak, próbowałam na telefonach wszystkich domowników. Całkowity brak sieci.
Zmieniałam, jest tak samo jak było. Czyli brak sieci.
Zmieniałam, jest tak samo jak było. Czyli brak sieci.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z siecia, internetem, sms, dzwonieniem
binn dzięki za sprawdzenie, problem został zgłoszony.binn pisze:Tak, próbowałam na telefonach wszystkich domowników. Całkowity brak sieci.
Zmieniałam, jest tak samo jak było. Czyli brak sieci.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ