reklamacja
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 5658
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
- Lokalizacja: Polska
Re: reklamacja
http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... 38#p233238
Strach przed czym? W tamtym poście nawet nie potrafiłeś napisać z czym masz problem.
Strach przed czym? W tamtym poście nawet nie potrafiłeś napisać z czym masz problem.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22387
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: reklamacja
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: reklamacja
Witam
W jaki inny skuteczny sposób mogę skutecznie zgłosić reklamację telefonu na kartę, poza osobistą wizytą w punkcie plusa
Próbowałem poprzez formularz na stronie , ale nic z tego cały czas system próbuje zmusić mnie do założenia jakiegoś nowego konta , nadmieniam , że konto jako abonent na abonament już posiadam , ale jak widzę osoby mające telefony na kartę to coś gorszego .
Złożyłem już jedną reklamację , ale dostałem odpowiedź dla numeru abonamentowego na którego to numeru nic nie reklamowałem .
Dzisiaj i wczoraj znów zostały pobrane środki za wysłanie wiadomości SMS tym razem tylko 0,62zł/sms , ale za to w ilości 6x co daje 3,72zł. wcześniej 2,62zł i tak dojdzie do kilkunastu złotych w roku.
Czy w dobie internetu musimy się osobiście kłaniać pracownikom plusa w punktach obsługi?
Proszę o jakąś sensowną informację.
Wiesiek
W jaki inny skuteczny sposób mogę skutecznie zgłosić reklamację telefonu na kartę, poza osobistą wizytą w punkcie plusa
Próbowałem poprzez formularz na stronie , ale nic z tego cały czas system próbuje zmusić mnie do założenia jakiegoś nowego konta , nadmieniam , że konto jako abonent na abonament już posiadam , ale jak widzę osoby mające telefony na kartę to coś gorszego .
Złożyłem już jedną reklamację , ale dostałem odpowiedź dla numeru abonamentowego na którego to numeru nic nie reklamowałem .
Dzisiaj i wczoraj znów zostały pobrane środki za wysłanie wiadomości SMS tym razem tylko 0,62zł/sms , ale za to w ilości 6x co daje 3,72zł. wcześniej 2,62zł i tak dojdzie do kilkunastu złotych w roku.
Czy w dobie internetu musimy się osobiście kłaniać pracownikom plusa w punktach obsługi?
Proszę o jakąś sensowną informację.
Wiesiek
Re: reklamacja
Nie musisz kłaniać się pracownikom Plusa, wystarczy, że opiszesz dokładnie to co chcesz reklamować i wyślesz na adres: bok@plus.pl z podaniem swoich danych danych i rzecz jasna numeru, którego reklamacja dotyczy.wiesiorek pisze:(...) Czy w dobie internetu musimy się osobiście kłaniać pracownikom plusa w punktach obsługi?
Proszę o jakąś sensowną informację.
Wiesiek
Dodam, że reklamację może złożyć tylko właściciel numeru, a więc dane składającego reklamację i właściciela muszą być tożsame.
W informacji zwrotnej otrzymasz nr zagadnienia.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Bezsilność w sprawie reklamacji
Witam,
w kwietniu tego roku przeniosłem do Państwa numer i od dwóch od dwóch miesięcy żałuję że to zrobiłem. Początki mojej historii są dość standardowe. Po przeniesieniu uzyskałem rabat 100% na pakiet "Rozmowy, SMSy i MMSy", który teoretycznie skończył mi się 17 lipca. Brzmi jak na razie dobrze, niestety sprawy skomplikowały sie pod koniec tego promocyjnego okresu gdyż z doładowań, których dokonałem na kwotę 55 zł w tym 3 miesięcznym okresie nie pozostało nic. Z bilingu dostępnego w aplikacji nie było widać na co ta kwota została spożytkowana. Złożyłem zatem reklamację z prośbą o wyjaśnienie i wyszczególnienie jakie były wydatki które to doładowanie wykorzystało. Od Państwa uzyskałem odpowiedź że naliczone opłaty są prawidłowe i niestety nie doczekałem się wyszczególnienia pozycji, które doładowania pochłonęły. Ponowiłem wtedy prośbę o wyszczególnienie tych pozycji, które wygenerowały koszty i dostałem za to informację że mogę odpłatnie zamówić sobie billing szczegółowy i wtedy się dowiem co wygenerowały koszty. Po przeczytaniu odpowiedzi po prostu mnie zamurowało bo cóż można powiedzieć jeśli mogłoby się wydawać że jeden z większych operatorów sieci komórkowych po prostu ma mnie gdzieś. Prośba, która była przedmiotem reklamacji została całkowicie olana i zlekceważona. Piszę to bo może chociaż tutaj są kompetentne osoby, którym zależy na dobrej opinii wśród klientów. Mój numer sprawy zgłoszonej na BOK Plusa to: #158638 (0907.2018), #209854 (09.08.2018), #209823 (10.08.2018), #220220 (17.08.2018)
Podsumowując, co z tego że dostaje sie rabat 100% na pakiet skoro i tak te pieniądze znikają z konta. Ponadto podejście do klienta to coś nad czym Plus powinien popracować bo czas poświęcony na pisanie kwiecistych i mało wnoszących odpowiedzi jest 10 razy większy niż ten, który rozwiązałby cały problem i rozwiał moje wątpliwości.
Byłbym wdzięczny za pomoc!
Pozdrawiam
w kwietniu tego roku przeniosłem do Państwa numer i od dwóch od dwóch miesięcy żałuję że to zrobiłem. Początki mojej historii są dość standardowe. Po przeniesieniu uzyskałem rabat 100% na pakiet "Rozmowy, SMSy i MMSy", który teoretycznie skończył mi się 17 lipca. Brzmi jak na razie dobrze, niestety sprawy skomplikowały sie pod koniec tego promocyjnego okresu gdyż z doładowań, których dokonałem na kwotę 55 zł w tym 3 miesięcznym okresie nie pozostało nic. Z bilingu dostępnego w aplikacji nie było widać na co ta kwota została spożytkowana. Złożyłem zatem reklamację z prośbą o wyjaśnienie i wyszczególnienie jakie były wydatki które to doładowanie wykorzystało. Od Państwa uzyskałem odpowiedź że naliczone opłaty są prawidłowe i niestety nie doczekałem się wyszczególnienia pozycji, które doładowania pochłonęły. Ponowiłem wtedy prośbę o wyszczególnienie tych pozycji, które wygenerowały koszty i dostałem za to informację że mogę odpłatnie zamówić sobie billing szczegółowy i wtedy się dowiem co wygenerowały koszty. Po przeczytaniu odpowiedzi po prostu mnie zamurowało bo cóż można powiedzieć jeśli mogłoby się wydawać że jeden z większych operatorów sieci komórkowych po prostu ma mnie gdzieś. Prośba, która była przedmiotem reklamacji została całkowicie olana i zlekceważona. Piszę to bo może chociaż tutaj są kompetentne osoby, którym zależy na dobrej opinii wśród klientów. Mój numer sprawy zgłoszonej na BOK Plusa to: #158638 (0907.2018), #209854 (09.08.2018), #209823 (10.08.2018), #220220 (17.08.2018)
Podsumowując, co z tego że dostaje sie rabat 100% na pakiet skoro i tak te pieniądze znikają z konta. Ponadto podejście do klienta to coś nad czym Plus powinien popracować bo czas poświęcony na pisanie kwiecistych i mało wnoszących odpowiedzi jest 10 razy większy niż ten, który rozwiązałby cały problem i rozwiał moje wątpliwości.
Byłbym wdzięczny za pomoc!
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 12 wrz 2018, o 20:44 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22387
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: reklamacja
Witaj andrzej54,
W czasie korzystania z tej promocji, na numerze wykorzystywana była transmisja danych?andrzej54 pisze:Po przeniesieniu uzyskałem rabat 100% na pakiet "Rozmowy, SMSy i MMSy"
A jaki rodzaj usług (naliczeń) Departament Reklamacji podał w tej odpowiedzi?andrzej54 pisze:Od Państwa uzyskałem odpowiedź że naliczone opłaty są prawidłowe i niestety nie doczekałem się wyszczególnienia pozycji
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: reklamacja
Witam.
Mam takie pytanie, wysłałem reklamację e-mailem, dostałem zwrotną odpowiedź, że reklamacja została przyjęta i jak w najkrótszym czasie zostanie rozpatrzona. Brak numeru reklamacji, jak bym chciał zapytać co się w tej sprawie zmieniło to jak mam to zrobić?
Mam takie pytanie, wysłałem reklamację e-mailem, dostałem zwrotną odpowiedź, że reklamacja została przyjęta i jak w najkrótszym czasie zostanie rozpatrzona. Brak numeru reklamacji, jak bym chciał zapytać co się w tej sprawie zmieniło to jak mam to zrobić?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22387
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: reklamacja
Witaj Artur55,
Jeżeli reklamacja była składana drogą e-mail, to za pomocą tego samego kanału komunikacji, możesz zapytać o aktualny status sprawy.Artur55 pisze:wysłałem reklamację e-mailem
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: reklamacja
Dzięki, spróbuje coś podpytać bo lada dzień mija termin 30 dni a tu taka cisza.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22387
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: reklamacja
Artur55,
Zweryfikuj też dla pewności czy jakaś korespondencja nie trafiła do folderu SPAM. W przypadku odpowiedzi drogą e-mail, często korespondencja taka klasyfikowana jest przez systemy pocztowe jako "niechciana" .
Artur55 pisze:spróbuje coś podpytać
Zweryfikuj też dla pewności czy jakaś korespondencja nie trafiła do folderu SPAM. W przypadku odpowiedzi drogą e-mail, często korespondencja taka klasyfikowana jest przez systemy pocztowe jako "niechciana" .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: reklamacja
A to prawda, że Plus uznaję taką zasadę, że jak mija 30 dni a nie ma odpowiedzi to reklamacja zostaje uznana na korzyść klienta?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5192
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: reklamacja
Artur55,
zgodnie z RŚUT http://www.plus.pl/documents/16/13249446/RSUT_Mix.pdf & 9, punkt 13:
zgodnie z RŚUT http://www.plus.pl/documents/16/13249446/RSUT_Mix.pdf & 9, punkt 13:
W przypadku nierozpatrzenia reklamacji w terminie 30 dni od dnia jej wniesienia, uważa się, że reklamacja została uwzględniona.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: reklamacja
Witam Pani Joanno,
transfer mógł być wykorzystywany nieświadomie, przy czym telefon był doładowany przez wspomniany okres dwa razy więc na koncie były dodawane pakiety internetowe.
Departament Reklamacji podał że była to transmisja danych, przy czym w połączeniach nie widziałem ich więc poprosiłem o wskazanie połączeń, które wykorzystały te doładowania. Jednakże bezskutecznie, nie uzyskałem już żadnego wykazu ze strony Plusa mimo iż tego tyczy się reklamacja.
Pozdrawiam
transfer mógł być wykorzystywany nieświadomie, przy czym telefon był doładowany przez wspomniany okres dwa razy więc na koncie były dodawane pakiety internetowe.
Departament Reklamacji podał że była to transmisja danych, przy czym w połączeniach nie widziałem ich więc poprosiłem o wskazanie połączeń, które wykorzystały te doładowania. Jednakże bezskutecznie, nie uzyskałem już żadnego wykazu ze strony Plusa mimo iż tego tyczy się reklamacja.
Pozdrawiam
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22387
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: reklamacja
Witaj andrzej54,
Jeżeli chodzi o szczegółowe wykaz połączeń, to można go uzyskać na zasadach opisanych w tym artykule.
Joanna_Plus pisze:W czasie korzystania z tej promocji, na numerze wykorzystywana była transmisja danych?andrzej54 pisze:Po przeniesieniu uzyskałem rabat 100% na pakiet "Rozmowy, SMSy i MMSy"
Zapytałam właśnie o transmisje danych, ponieważ powyższa promocja nie obejmuje pakietu internetowego. Aby go uzyskać konieczna jest aktywacja usługi Plush Internet Promo BS i zasilenie konta, które wówczas zależnie od kwoty doładowania, uaktywnia paczkę danych zgodnie w wytycznymi opisanymi w regulaminie.andrzej54 pisze:transfer mógł być wykorzystywany nieświadomie, przy czym telefon był doładowany przez wspomniany okres dwa razy więc na koncie były dodawane pakiety internetowe.
Widzę, że tutaj Departament Reklamacji potwierdził nasze przypuszczenia .andrzej54 pisze:Departament Reklamacji podał że była to transmisja danych
Jeżeli chodzi o szczegółowe wykaz połączeń, to można go uzyskać na zasadach opisanych w tym artykule.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22387
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: reklamacja
Witaj andrzej54,
Opisz proszę dokładnie sytuację przez ten formularz wraz z danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) i numerem telefonu, a następnie podaj mi tutaj numer zagadnienia, który dotrze w wiadomości zwrotnej.
Joanna_Plus pisze:W czasie korzystania z tej promocji, na numerze wykorzystywana była transmisja danych?andrzej54 pisze:Po przeniesieniu uzyskałem rabat 100% na pakiet "Rozmowy, SMSy i MMSy"
Zapytałam właśnie o transmisje danych, ponieważ powyższa promocja nie obejmuje pakietu internetowego. Aby go uzyskać konieczna jest aktywacja usługi Plush Internet Promo BS i zasilenie konta, które wówczas zależnie od kwoty doładowania, uaktywnia paczkę danych zgodnie w wytycznymi opisanymi w regulaminie.andrzej54 pisze:transfer mógł być wykorzystywany nieświadomie, przy czym telefon był doładowany przez wspomniany okres dwa razy więc na koncie były dodawane pakiety internetowe.
Widzę, że tutaj Departament Reklamacji potwierdził te przypuszczenia .andrzej54 pisze:Departament Reklamacji podał że była to transmisja danych
Opisz proszę dokładnie sytuację przez ten formularz wraz z danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) i numerem telefonu, a następnie podaj mi tutaj numer zagadnienia, który dotrze w wiadomości zwrotnej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ