reklamacja
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: reklamacja
maksiulek,
prześlij proszę przez ten formularz krótki opis sprawy, wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL).
Następnie podaj nam tutaj numer zagadnienia, a postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
prześlij proszę przez ten formularz krótki opis sprawy, wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL).
Następnie podaj nam tutaj numer zagadnienia, a postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: reklamacja
Uprzejmie proszę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji nr CASE/230216/217.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: reklamacja
sl@w_es,
Prośba przekazana dalej.
Prośba przekazana dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: reklamacja
Dziękuję,
reklamacja rozpatrzona w ciągu 75 min z pozytywnym skutkiem, choć jej uzasadnienie jest mało satysfakcjonujące, ale to nie temat do dywagacji w tej kwestii.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Re: reklamacja
Bardzo proszę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji nr CASE/230820/544.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: reklamacja
sl@w_es,
Poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi w powyższej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: reklamacja
Dziękuję za "popchnięcie" reklamacji dalej; sprawa zakończona pomyślnie, zgodnie z oczekiwaniem i przekonaniem.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 25 sie 2023, o 14:59
Re: reklamacja
Witam,
dziś po zalogowaniu do aplikacji okazało się, że saldo mojego konta jest ujemne i wynosi -1353 zł. Bardzo proszę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji nr CASE/230825/911
Z góry dziękuję za pomoc
dziś po zalogowaniu do aplikacji okazało się, że saldo mojego konta jest ujemne i wynosi -1353 zł. Bardzo proszę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji nr CASE/230825/911
Z góry dziękuję za pomoc
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: reklamacja
Witaj ujemnesaldo,
Prośba przekazana dalej.ujemnesaldo pisze: ↑25 sie 2023, o 15:09 Bardzo proszę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji nr CASE/230825/911
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: reklamacja
Witam. Poprosze o przyspieszenie mojej reklamacji- zostałem wprowadzony w błąd podczas rozmowy telefonicznej z konsulatem- zamiast wyłączenia danych komórkowych na moja prośbę, konsultant podał hasło do wyłączenia limitera- przez co po włączeniu się danych komórkowych ściągnęło mi ponad 3000 zł. Nr reklamacji: 23904/43
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: reklamacja
Witaj TIJO14,
prześlij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy na adres: specjalista_plus@plus.pl
W temacie wiadomości dodaj słowo FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
prześlij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy na adres: specjalista_plus@plus.pl
W temacie wiadomości dodaj słowo FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: reklamacja
Bardzo proszę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji nr CASE/230905/725
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: reklamacja
SzCz3Ry,
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na przesłaną korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: reklamacja
Już zostało to zrobione. Pozdrawiam.Basia_Plus pisze: ↑8 wrz 2023, o 10:12 Witaj TIJO14,
prześlij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy na adres: specjalista_plus@plus.pl
W temacie wiadomości dodaj słowo FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Re: reklamacja
Witam wszystkich.
Mam pytanie do specjalistów Plusa. Bo mam wrażenie że zostałem z tzw. "ręką w nocniku"
Zacznę od początku. Przeniosłem numer do sieci PLUS. Następnie ze strony Plusa / na kartę, wybrałem ofertę " Nawet 1500GB na lata przy pakietach 30 lub 35 zł. Krokiem pierwszym było wpisanie kodu *136*11*1500# - tak też zrobiłem. dostałem sms-a o włączeniu pakietu 1500GB. Pora na Krok drugi " doładuj się i włącz poniższy pakiet " Bez limitu". Wybrałem pakiet za 35 zł. Wbiłem kod ze strony *136*11*9203# no i tu zaczęły się schody. Kod okazał się kodem BŁĘDNYM, był to kod na pakiet za 40 zł. OK przy tym pakiecie za 40 zł bonusem były trzy miesiące za free i 2000GB nawet na rok. Lecz to by było zbyt piękne, skasowało mi 40 zł ze środków nie dało 3 miesięcy a o pakiecie 1500GB napisało " wykorzystany" a pakietu 2000GB nawet nie zaoferowało. Co mogą mi poradzić eksperci z sieci PLUS?
Mam pytanie do specjalistów Plusa. Bo mam wrażenie że zostałem z tzw. "ręką w nocniku"
Zacznę od początku. Przeniosłem numer do sieci PLUS. Następnie ze strony Plusa / na kartę, wybrałem ofertę " Nawet 1500GB na lata przy pakietach 30 lub 35 zł. Krokiem pierwszym było wpisanie kodu *136*11*1500# - tak też zrobiłem. dostałem sms-a o włączeniu pakietu 1500GB. Pora na Krok drugi " doładuj się i włącz poniższy pakiet " Bez limitu". Wybrałem pakiet za 35 zł. Wbiłem kod ze strony *136*11*9203# no i tu zaczęły się schody. Kod okazał się kodem BŁĘDNYM, był to kod na pakiet za 40 zł. OK przy tym pakiecie za 40 zł bonusem były trzy miesiące za free i 2000GB nawet na rok. Lecz to by było zbyt piękne, skasowało mi 40 zł ze środków nie dało 3 miesięcy a o pakiecie 1500GB napisało " wykorzystany" a pakietu 2000GB nawet nie zaoferowało. Co mogą mi poradzić eksperci z sieci PLUS?