reklamacja
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 9
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 3 sie 2018, o 16:44
Re: reklamacja
Witam.
W mojej sprawie potrzebuje pomocy, kogoś kto przełoży z polskiego na nasz.
Otóż, reklamacja złożona e-mailem, potwierdzenie przyjęcia, sms - odpowiedź dostaniesz pocztą.
Jest odpowiedź.
Pytanie reklamacyjne dlaczego przechodząc z Mix + Ja na MixX plus nie rozlicza mnie z danej taryfy a stosuje cennik standardowy?
Odpowiedź cyt"usługi zostały wykonane i poprawnie uwzględnione. Opłaty zostały naliczone zgodnie z Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych dla posiadanego planu cenowego.
Zatem dlaczego z konta zniknęło 52 zł w ciągu 1 dnia a nie 29 zł w ciągu miesiąca?
Nie będę przytaczał imienia i nazwiska kierownika sekcji bo nie wiem czy mogę ale szla mnie tr....a jak czytam takie wypociny. W Mixie+ Ja i MixX są podbne warunki za 29 zł na miesiąc a tu 1 dniu zabierają z konta 52 zł i mówią, że jest OK.
Ktoś mnie uświadomi, gdzie tkwi błąd w moim rozumowaniu?
W mojej sprawie potrzebuje pomocy, kogoś kto przełoży z polskiego na nasz.
Otóż, reklamacja złożona e-mailem, potwierdzenie przyjęcia, sms - odpowiedź dostaniesz pocztą.
Jest odpowiedź.
Pytanie reklamacyjne dlaczego przechodząc z Mix + Ja na MixX plus nie rozlicza mnie z danej taryfy a stosuje cennik standardowy?
Odpowiedź cyt"usługi zostały wykonane i poprawnie uwzględnione. Opłaty zostały naliczone zgodnie z Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych dla posiadanego planu cenowego.
Zatem dlaczego z konta zniknęło 52 zł w ciągu 1 dnia a nie 29 zł w ciągu miesiąca?
Nie będę przytaczał imienia i nazwiska kierownika sekcji bo nie wiem czy mogę ale szla mnie tr....a jak czytam takie wypociny. W Mixie+ Ja i MixX są podbne warunki za 29 zł na miesiąc a tu 1 dniu zabierają z konta 52 zł i mówią, że jest OK.
Ktoś mnie uświadomi, gdzie tkwi błąd w moim rozumowaniu?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22387
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: reklamacja
Witaj Artur55,
z poziomu forum nie mamy wglądu w konta numerów, więc jednoznacznie nie mogę się odnieść do opisanej przez Ciebie sytuacji.
z poziomu forum nie mamy wglądu w konta numerów, więc jednoznacznie nie mogę się odnieść do opisanej przez Ciebie sytuacji.
Artur55 pisze:przechodząc z Mix + Ja na MixX plus nie rozlicza mnie z danej taryfy a stosuje cennik standardowy?
Nie wiem w jakim wariancie ta umowa została zawarta, ale czy przypadkiem nie miała miejsca tutaj taka sytuacja, że nastąpiło użytkowanie numeru (połączenia/transmisja danych), przed zasileniem konta i aktywacją pakietów/promocji kontraktowych?Artur55 pisze:Zatem dlaczego z konta zniknęło 52 zł w ciągu 1 dnia
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: reklamacja
Dokładnie tak, dostałem sms-y potwierdzające przyjęcie oferty, i rozpoczęcie oferty i wiadomość o 2-krotnym zasileniu konta w ciągu miesiąca. Zasiliłem konto kwotą 30 na którym było już ponad 20 zł. I wciągu dnia pieniążki wyparowały. Później telefon do BOK, powtórne zasilenie i wtedy z konta 30 zł Plus zabrał 29 zł zgodnie z planem taryfowym.
I tutaj cały bałagan się zaczął. A kier. sekcji odpowiada cyt" Opłaty zostały naliczone zgodnie z Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych dla posiadanego planu cenowego."Tak, zgadza się tylko, że po drugim zasileniu a dlaczego nie po pierwszym? Nie ma obowiązku zasilić 2 razy w jednym dniu a tak wygląda, że czekali na 2 zasilenie.
Trudno, nie będę kruszył kopii o 50 zeta, ale się mocno zawiodłem i na konsultantce, która przemilczała, że wycięła mi MMS-y i na postępowaniu reklamacyjnym. Sztampowa odpowiedź źle wpływa na Waszą ocenę.
I tutaj cały bałagan się zaczął. A kier. sekcji odpowiada cyt" Opłaty zostały naliczone zgodnie z Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych dla posiadanego planu cenowego."Tak, zgadza się tylko, że po drugim zasileniu a dlaczego nie po pierwszym? Nie ma obowiązku zasilić 2 razy w jednym dniu a tak wygląda, że czekali na 2 zasilenie.
Trudno, nie będę kruszył kopii o 50 zeta, ale się mocno zawiodłem i na konsultantce, która przemilczała, że wycięła mi MMS-y i na postępowaniu reklamacyjnym. Sztampowa odpowiedź źle wpływa na Waszą ocenę.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22387
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: reklamacja
Artur55,
A po tym powiadomieniu, a przed zasileniem konta, transmisja danych w telefonie była aktywna?Artur55 pisze:dostałem sms-y potwierdzające przyjęcie oferty, i rozpoczęcie oferty i wiadomość o 2-krotnym zasileniu konta w ciągu miesiąca.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: reklamacja
Niestety, nie pamiętam dokładnej godziny sms-ów i zasileń, ani czy transmisja danych była aktywna.
Jeszcze jedno po 1 zasileniu 30 zl też zniknęło z konta.
P. Joanno nie chodzi mi o to, żeby Pani wyjaśniła to nieporozumienie, ono już zostało wyjaśnione przez kier. sekcji. Co do zasady mam 1 ofertę, przechodzę na 2 ofertę, gdzie tu czas na standardowe rozliczanie. Plus powinien rozliczać mnie w/g cennika oferty albo się wstrzymać z rozliczeniem, jeżeli nie było zasilenia.
Dostawałem też takie sms-y jak spóźniałem się z zasileniem, zasil konto bo inaczej zostaną zablokowane połączenia.....itd. chociaż pieniążki były na koncie w kwocie mniejszej niż zasilenie. Dwa różne sposoby postępowań. Mleko się rozlało, dzięki za zainteresowanie i zaangażowanie.
Jeszcze jedno po 1 zasileniu 30 zl też zniknęło z konta.
P. Joanno nie chodzi mi o to, żeby Pani wyjaśniła to nieporozumienie, ono już zostało wyjaśnione przez kier. sekcji. Co do zasady mam 1 ofertę, przechodzę na 2 ofertę, gdzie tu czas na standardowe rozliczanie. Plus powinien rozliczać mnie w/g cennika oferty albo się wstrzymać z rozliczeniem, jeżeli nie było zasilenia.
Dostawałem też takie sms-y jak spóźniałem się z zasileniem, zasil konto bo inaczej zostaną zablokowane połączenia.....itd. chociaż pieniążki były na koncie w kwocie mniejszej niż zasilenie. Dwa różne sposoby postępowań. Mleko się rozlało, dzięki za zainteresowanie i zaangażowanie.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22387
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: reklamacja
Artur55,
Weryfikacja rozliczeń jest możliwa w mobilnej wersji aplikacji Plus online z tym, że nie wiem kiedy powyższa sytuacja miała miejsce, ponieważ dostępny będzie biling maksymalnie z ostatnich 30 dni.
Jeżeli nadal pozostają wątpliwości co do aktywacji promocji po pierwszym zasileniu, to prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Następnie podaj mi tutaj numer zagadnienia, który dotrze w wiadomości zwrotnej.
Podejrzewam, że "winowajcą" w tym przypadku mogła być transmisja danych. Zanim system zrealizował procedurę aktywacji promocji, GPRS i aplikacje działające w tle, dokonały "spustoszenia" konta.Artur55 pisze:Jeszcze jedno po 1 zasileniu 30 zl też zniknęło z konta.
Weryfikacja rozliczeń jest możliwa w mobilnej wersji aplikacji Plus online z tym, że nie wiem kiedy powyższa sytuacja miała miejsce, ponieważ dostępny będzie biling maksymalnie z ostatnich 30 dni.
Niestety tak to nie działa . Gdy na koncie nie ma aktywnej promocji czy pakietu, to wówczas rozliczenia są dokonywane zgodnie z cennikiem posiadanego planu cenowego.Artur55 pisze: Plus powinien rozliczać mnie w/g cennika oferty albo się wstrzymać z rozliczeniem, jeżeli nie było zasilenia.
Jeżeli nadal pozostają wątpliwości co do aktywacji promocji po pierwszym zasileniu, to prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Następnie podaj mi tutaj numer zagadnienia, który dotrze w wiadomości zwrotnej.
Tę kwestię też w wiadomości poruszyć można.Artur55 pisze:mocno zawiodłem i na konsultantce, która przemilczała, że wycięła mi MMS
W przypadku numerów w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix, termin ważności konta nadaje doładowanie. Nie da się "pokryć" go ze środków zgromadzonych na koncie głównym.Artur55 pisze: Dostawałem też takie sms-y jak spóźniałem się z zasileniem, zasil konto bo inaczej zostaną zablokowane połączenia.....itd. chociaż pieniążki były na koncie w kwocie mniejszej niż zasilenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: reklamacja
Witam Pani Joanno,
Opisałem przedstawione zagadnienie w przesłanym formularzu jako "Reklamacja opłat [#290986]" dodatkowo ostatnio zauważyłem po zmianie pakietu na "Internet, Rozmowy, SMS/MMS bez limitu" za część połączeń internetowych jest naliczana opłata. mam zrobione zrzuty z aplikacji mobilnej bo pewnie po pewnym czasie juz bym do tego nie doszedł i musiałbym zamawiać biling szczegółowy. Obecnie mam 0,03 zł na koncie wiec internet raz działa a raz nie (pewnie nie działa w sytuacji gdy opłata ma być naliczona). Proszę mi powiedzieć czy mam na to zgłosić osobną reklamację czy to może być ujęte w powyższym zagadnieniu?
Pozdrawiam
Opisałem przedstawione zagadnienie w przesłanym formularzu jako "Reklamacja opłat [#290986]" dodatkowo ostatnio zauważyłem po zmianie pakietu na "Internet, Rozmowy, SMS/MMS bez limitu" za część połączeń internetowych jest naliczana opłata. mam zrobione zrzuty z aplikacji mobilnej bo pewnie po pewnym czasie juz bym do tego nie doszedł i musiałbym zamawiać biling szczegółowy. Obecnie mam 0,03 zł na koncie wiec internet raz działa a raz nie (pewnie nie działa w sytuacji gdy opłata ma być naliczona). Proszę mi powiedzieć czy mam na to zgłosić osobną reklamację czy to może być ujęte w powyższym zagadnieniu?
Pozdrawiam
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22387
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: reklamacja
Witaj andrzej54,
andrzej54 pisze:Reklamacja opłat [#290986]
andrzej54 pisze:dodatkowo ostatnio zauważyłem po zmianie pakietu na "Internet, Rozmowy, SMS/MMS bez limitu" za część połączeń internetowych jest naliczana opłata. mam zrobione zrzuty z aplikacji
Jeżeli powyższa sprawa nie została ujęta w korespondencji #290986, to w odpowiedzi na wiadomość zwrotną można opisać i tę kwestię. Proszę o informację jak powyższe uda się zrealizować.andrzej54 pisze:Proszę mi powiedzieć czy mam na to zgłosić osobną reklamację czy to może być ujęte w powyższym zagadnieniu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: reklamacja
Pani Joanno,
zgodnie z tym co Pani napisała dopisałem powyższą sprawę w odpowiedzi zwrotnej. Rozumiem, że teraz czekam?
Pozdrawiam
zgodnie z tym co Pani napisała dopisałem powyższą sprawę w odpowiedzi zwrotnej. Rozumiem, że teraz czekam?
Pozdrawiam
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22387
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: reklamacja
andrzej54,
Super .andrzej54 pisze:zgodnie z tym co Pani napisała dopisałem powyższą sprawę w odpowiedzi zwrotnej.
Poprosiłam o przyśpieszenie rozwiązania sprawy.andrzej54 pisze:Rozumiem, że teraz czekam?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: reklamacja
Witam Pani Joanno,
uzyskałem już odpowiedź od Plusa, jednakże nie różni sie za bardzo od tych wcześniejszych. W odpowiedzi mam że:
"W okresie od 17.4.2018 r. do 6.7.2018 r. z tytułu usług telekomunikacyjnych zrealizowanych dla Pana numeru pobrano łączną opłatę w wysokości 56,22 zł, w tym 1,27 zł za połączenia głosowe, 3,62 zł za wysyłane wiadomości SMS oraz 51,33 zł za połączenia internetowe"
Nie do końca jestem przekonany co do opłat za połączenia głosowe gdyż miałem wtedy aktywną uslugę Rozmowy, SMSy i MMS bez limitu.
Nie pozostaje mi nic innego jak zamowic rachunek szczegolowy bo znowu uslyszalem ze w ramach reklamacji takiego wykazu nie uzyskam i ze moge sobie zamowic odplatnie
Co do drugiej kwestii ostatnich naliczeń opłat za internet to chyba pracownik nie do końca sprawdził z zrzutu ekranu o jakie opłaty chodzi bo rozpatrzył okres od 22.09 a na zrzutach były połączenia internetowe np z 18.09, 19.09 itp przed 22.09 kiedy to został zmieniony pakiet z z "Rozmowy, SMSy/MMSy bez limitu" na "Internet, rozmowy, SMSy/MMSy bez limitu". Przed 22.09 tez posiadalem pakiet internetu co widac na zrzutach ekranu ze czesc polaczen jest darmowa a czesc nie, stad naliczone oplaty. Dodam, że po tym 20.09 kiedy to zostały naliczone opłaty na koncie mam 0,03 gr wiec ciezko stwierdzic czy zjawisko nadal wystepuje co nie zmienia faktu ze naliczone zostaly oplaty, ktore nie powinny byc naliczone.
Tak wiec poprosze ewentualnie zwrocic na to uwage bo nie o to chodzilo, moze nie do konca jasno sie wyrazilem mowiac ze po zmianie pakietu na "Internet, Rozmowy, SMSy/MMSy bez limitu" bo nie pamietalem kiedy dokladnie byl on zmieniony, jednakze nawet przed zmiana mialem pakiet internetowy i polaczenia transferu danych powinny byc darmowe a jak widac na przeslanych zrzutach ekranu nie sa. Moge Pani wyslac te zrzuty ekranu w wiadomosci prywatnej.
Pozdrawiam
uzyskałem już odpowiedź od Plusa, jednakże nie różni sie za bardzo od tych wcześniejszych. W odpowiedzi mam że:
"W okresie od 17.4.2018 r. do 6.7.2018 r. z tytułu usług telekomunikacyjnych zrealizowanych dla Pana numeru pobrano łączną opłatę w wysokości 56,22 zł, w tym 1,27 zł za połączenia głosowe, 3,62 zł za wysyłane wiadomości SMS oraz 51,33 zł za połączenia internetowe"
Nie do końca jestem przekonany co do opłat za połączenia głosowe gdyż miałem wtedy aktywną uslugę Rozmowy, SMSy i MMS bez limitu.
Nie pozostaje mi nic innego jak zamowic rachunek szczegolowy bo znowu uslyszalem ze w ramach reklamacji takiego wykazu nie uzyskam i ze moge sobie zamowic odplatnie
Co do drugiej kwestii ostatnich naliczeń opłat za internet to chyba pracownik nie do końca sprawdził z zrzutu ekranu o jakie opłaty chodzi bo rozpatrzył okres od 22.09 a na zrzutach były połączenia internetowe np z 18.09, 19.09 itp przed 22.09 kiedy to został zmieniony pakiet z z "Rozmowy, SMSy/MMSy bez limitu" na "Internet, rozmowy, SMSy/MMSy bez limitu". Przed 22.09 tez posiadalem pakiet internetu co widac na zrzutach ekranu ze czesc polaczen jest darmowa a czesc nie, stad naliczone oplaty. Dodam, że po tym 20.09 kiedy to zostały naliczone opłaty na koncie mam 0,03 gr wiec ciezko stwierdzic czy zjawisko nadal wystepuje co nie zmienia faktu ze naliczone zostaly oplaty, ktore nie powinny byc naliczone.
Tak wiec poprosze ewentualnie zwrocic na to uwage bo nie o to chodzilo, moze nie do konca jasno sie wyrazilem mowiac ze po zmianie pakietu na "Internet, Rozmowy, SMSy/MMSy bez limitu" bo nie pamietalem kiedy dokladnie byl on zmieniony, jednakze nawet przed zmiana mialem pakiet internetowy i polaczenia transferu danych powinny byc darmowe a jak widac na przeslanych zrzutach ekranu nie sa. Moge Pani wyslac te zrzuty ekranu w wiadomosci prywatnej.
Pozdrawiam
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22387
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: reklamacja
andrzej54,
Zapewniam, że reklamację rozpatrywały osoby, które jak mawia Misiek "znają się na swojej robocie jak mało kto", ale oczywiście decyzja pozostaje w kwestii właściciela numeru. Usługa bilingu jest jednak płatna.andrzej54 pisze:Nie pozostaje mi nic innego jak zamowic rachunek szczegolowy bo znowu uslyszalem ze w ramach reklamacji takiego wykazu nie uzyskam i ze moge sobie zamowic odplatnie
Po wejściu w aplikacji w tę promocję, jaka data tam widnieje?andrzej54 pisze:Co do drugiej kwestii ostatnich naliczeń opłat za internet to chyba pracownik nie do końca sprawdził z zrzutu ekranu o jakie opłaty chodzi bo rozpatrzył okres od 22.09 a na zrzutach były połączenia internetowe np z 18.09, 19.09 itp przed 22.09 kiedy to został zmieniony pakiet z z "Rozmowy, SMSy/MMSy bez limitu" na "Internet, rozmowy, SMSy/MMSy bez limitu".
Jaki to był pakiet?andrzej54 pisze:Przed 22.09 tez posiadalem pakiet internetu
My z pozycji forum nie mamy wglądu w konta numerów, więc ja tego bezpośrednio na numerze zweryfikować nie jestem w stanie .andrzej54 pisze:Moge Pani wyslac te zrzuty ekranu w wiadomosci prywatnej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: reklamacja
Witam Pani Joanno,
obecnie jak wchodze w aplikacje , to widze ze ten pakiet "Internet, Rozmowy... bez limitu jest aktywny od 22.09", ale został on włączony w ramach innej reklamacji, gdyż samemu nie byłem w stanie go włączyć, dlatego zleciłęm to konsultantowi na Infolinii, który potwierdził że to zrobił ale w aplikacji widziałem że był to pakiet "Rozmowy, SMSy/MMSy bez limitu", mimo iż prosiłem o pakiet Internet, rozmowy itp.. Reklamacja została rozpatrzona 22.09 stad też pakiet był aktywny od 22.09. Natomiast problematyczne połączenia internetowe były 18.09, 19.09, generalnie przed 22.09. Chwilowo mam 0,03 zł na koncie ze wzgledu że nie wiem czy znowu te pieniadze nie beda pobierane w sposob niekontrolowany przez Plusa.
Co do pakietu internetowego to powinien być wtedy jeszcze włączony "Internet Promo BS" stad też zdecydowana wiekszość połaączeń Internetowych była darmowa, niestety nie wszystkie.
Pozdrawiam
obecnie jak wchodze w aplikacje , to widze ze ten pakiet "Internet, Rozmowy... bez limitu jest aktywny od 22.09", ale został on włączony w ramach innej reklamacji, gdyż samemu nie byłem w stanie go włączyć, dlatego zleciłęm to konsultantowi na Infolinii, który potwierdził że to zrobił ale w aplikacji widziałem że był to pakiet "Rozmowy, SMSy/MMSy bez limitu", mimo iż prosiłem o pakiet Internet, rozmowy itp.. Reklamacja została rozpatrzona 22.09 stad też pakiet był aktywny od 22.09. Natomiast problematyczne połączenia internetowe były 18.09, 19.09, generalnie przed 22.09. Chwilowo mam 0,03 zł na koncie ze wzgledu że nie wiem czy znowu te pieniadze nie beda pobierane w sposob niekontrolowany przez Plusa.
Co do pakietu internetowego to powinien być wtedy jeszcze włączony "Internet Promo BS" stad też zdecydowana wiekszość połaączeń Internetowych była darmowa, niestety nie wszystkie.
Pozdrawiam
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22387
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: reklamacja
Witam ponownie ,
Ważne:
andrzej54 pisze:dodatkowo ostatnio zauważyłem po zmianie pakietu na "Internet, Rozmowy, SMS/MMS bez limitu" za część połączeń internetowych jest naliczana opłata.
Jeżeli zakwestionowane zostały połączenia internetowe realizowane po aktywacji wspomnianej promocji, to wówczas one zostały zweryfikowane.andrzej54 pisze:pakiet "Internet, Rozmowy... bez limitu jest aktywny od 22.09"
Powyższa promocja jest z tzw. pakietem z lejkiem, czyli po ewentualnym wykorzystaniu jednostek, rozliczenia nie są dokonywane z salda konta, tylko obniżeniu ulega prędkość połączenia. Należy tylko pamiętać o zapewnieniu odpowiednich środków w chwili odnowienia usługi, ponieważ jeżeli saldo będzie wynosiło np. 20 zł, to kwota ta nie wystarczy na jej wznowienie, a w przypadku nadal aktywnej transmisji danych w urządzeniu, wszystkie połączenia internetowe zostaną rozliczone z konta.andrzej54 pisze:Chwilowo mam 0,03 zł na koncie ze wzgledu że nie wiem czy znowu te pieniadze nie beda pobierane w sposob niekontrolowany przez Plusa.
Ważne:
https://www.plushbezlimitu.pl/documents ... db2dbb6d48Promocja nie dotyczy połączeń wykonywanych oraz SMS-ów i MMS-ów wysyłanych pod numery: o podwyższonej płatności (premium rate), usług dodatkowych, serwisów rozrywkowych i informacyjnych, oraz w roamingu międzynarodowym lub w ramach połączeń międzynarodowych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: reklamacja
Pani Joanno,
czy moze Pani przekazac osobie rozpatrujacej reklamacje zeby sprawdzila te polaczenia internetowe z okresu 11.09 do 22.09, którego to dotyczyła sytuacja wybiorczego naliczania opłat za połączenia internetowe? Czy musze skladac nowa reklamacje?
Pozdrawiam
czy moze Pani przekazac osobie rozpatrujacej reklamacje zeby sprawdzila te polaczenia internetowe z okresu 11.09 do 22.09, którego to dotyczyła sytuacja wybiorczego naliczania opłat za połączenia internetowe? Czy musze skladac nowa reklamacje?
Pozdrawiam