Witam. Piszę tutaj pierwszy raz i nie wiem czy w dobrym dziale. Jeżeli nie to przepraszam.
Mam problem z internetem na kartę od plusa. Moja taryfa to Pnk Bez Limitu i mam włączony pakiet 1 gb na 30 dni. Nie mogę go żadnym kodem wyłączyć. Może coś źle wpisuje? Czy możecie podać mi poprawny kod do wyłączenia internetu 1 GB w sieci Plus z taryfą Pnk bez limitu?
Ostatnio zmieniony 7 lut 2018, o 11:11 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:Połączono wątki - ten sam temat.
jeżeli to standardowy pakiet przewidziany dla tej taryfy to powinieneś go wyłączyć kodem: *136*00*12#.
Możesz również zalogować się do Plus Online lub aplikacji mobilnej i jeśli pakiet będzie widoczny to po prostu wyłączysz go.
W przypadku gdy kod nie zadziała lub pakiet w Plus Online będzie niewidoczny pozostaje Ci kontakt z DOK: 601 102 601(opłata wg posiadanej taryfy) lub 2601(opłata za całe połączenie 1,97 zł).
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Dziękuję za odpowiedź. Wpisywałem ten kod rano i pisało, że promocja jest już nieaktywna lub ni była aktywowana, teraz przed chwilą przyszedł mi sms, że usługa została wyłączona. Nie wpisywałem żadnego kodu.
pakiet nie jest już widoczny pod kodem 136#, tak? Jeżeli nie posiadasz innych pakietów na tym numerze, to pamiętaj o wyłączeniu transmisji danych, aby nie zostały naliczone jakieś dodatkowe koszty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Możesz również zalogować się do Plus Online lub aplikacji mobilnej i jeśli pakiet będzie widoczny to po prostu wyłączysz go.
W przypadku gdy kod nie zadziała lub pakiet w Plus Online będzie niewidoczny pozostaje Ci kontakt z DOK: 601 102 601(opłata wg posiadanej taryfy) lub 2601(opłata za całe połączenie 1,97 zł).
Witam, mam problem z pakietem internetu. Mam taryfę ja + na kartę i od kilku miesięcy korzystałam z pakietu ja + 1gb na 30 dni za 10 zł. Ostatnio zdarzyło się że moje konto straciło ważność i internet przestał działać. Po doładowania konta nadal jednak nie działa. Po wpisywaniu kodu *136# pojawiała się informacja że pakiet internetu jest aktywny do 8 marca (dziś 26 luty). Bardzo mi zależy na tym internecie więc wyłączyłam pakiet kodem *136*00*15# po czym aktywowałam raz jeszcze kodem *136*11*15#. Mimo to internet nadal nie działa.
Środki na koncie posiadam i konto jest aktywne.
Margolb pisze:Po doładowania konta nadal jednak nie działa.
Jaki komunikat pojawia się przy próbie połączenia? Model posiadanego telefonu, to ten podany w opisie profilu? Podaj proszę co aktualnie dociera w wiadomości zwrotnej po wpisaniu kod *136#? W jakiej technologii następuje połączenie (3G, LTE)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Podepnę się pod ten temat, bo nie mogę nic znaleźć.
Mam włączony cykliczny pakiet Ja + Internet 6GB (15 zł/miesiąc).
Kończy mi się pakiet, zostanie odnowiony pojutrze (04.03.2018).
Czy mogę jakoś go szybciej "zresetować", aby pobrało mi te 15 zł i był odnowiony pakiet?
Ewentualnie jakiś pakiet dokupić na te dwa dni? Potrzebuję pilnie internetu w telefonie i nie mogę pozwolić, by nie mieć.
Moja taryfa to JA + MIX