Strona 42 z 64

Re: Pakiet internetowy problem

: 29 lip 2016, o 13:10
autor: Joanna_Plus
maciek12041997,
maciek12041997 pisze:Taryfa: Plus na kartę
maciek12041997 pisze:Następnie kupiłem pakiet internetowy 1 gb
To jest na pewno taryfa Plus na Kartę? W niej nie da się aktywować pakietu 1 GB. Podaj proszę co dokładnie pojawia się po wpisaniu *147# i jakiego kodu użyłeś do aktywacji pakietu.

Re: Pakiet internetowy problem

: 29 lip 2016, o 13:22
autor: maciek12041997
Aktywna taryfa to PNK w Sieci

Pakiet kupiłem używając kodu *110# (eBOK) potem kliknąłem 3 czyli pakiety, potem znów 3 - pakiet internetowy 1 gb i na końcu kliknąłem 1 - Aktywacja Pakiet Internetowy 1 GB

Re: Pakiet internetowy problem

: 29 lip 2016, o 14:33
autor: Magda_Plus
maciek12041997 czyli masz inną taryfę. :->

Napisz mi proszę, jaki komunikat otrzymujesz po wpisaniu kodu *121#?

Re: Pakiet internetowy problem

: 29 lip 2016, o 15:29
autor: maciek12041997
Jak mam inną taryfę jak przed chwilą sprawdzałem... po wpisaniu *121# otrzymałem wiadomość: Aktywne pakiety: Pakiet Internetowy 1 GB(1008376 KBYTES) 22-08-2016

Re: Pakiet internetowy problem

: 29 lip 2016, o 16:12
autor: lodyga
Masz taryfę PNK w sieci.

Re: Pakiet internetowy problem

: 29 lip 2016, o 16:15
autor: Joanna_Plus
maciek12041997,

prześlij proszę opis sytuacji wraz z numerem telefonu przez ten formularz.

Re: Pakiet internetowy problem

: 29 lip 2016, o 16:17
autor: maciek12041997
Tak, trafne spostrzeżenie. Napisałem to całkiem niedawno ;)

Ok, już piszę.

Re: Pakiet internetowy problem

: 29 lip 2016, o 16:38
autor: Joanna_Plus
maciek12041997,

po wysłaniu wiadomości podaj proszę numer zagadnienia, który dotrze w informacji zwrotnej. Poproszę wówczas o przyśpieszenie sprawy.

Re: Pakiet internetowy problem

: 29 lip 2016, o 16:39
autor: maciek12041997
Numer referencyjny pytania: 160729-001599.

Re: Pakiet internetowy problem

: 29 lip 2016, o 16:59
autor: Joanna_Plus
maciek12041997,

przekazałam sprawę dalej.

Re: Pakiet internetowy problem

: 29 lip 2016, o 21:18
autor: maciek12041997
Dziękuję Pani Joanno, sprawa załatwiona :)

Nie działa internet.

: 31 lip 2016, o 11:16
autor: ishizaki
Mam plus na kartę i wykupiłem 1GB internetu. Przez pewien czas działał i zużyłem 100mb transferu, internet przestał działać. Jak chcę wejść na stronę w necie to mnie odsyła do Logowanie w Plusie. Komunikatory takie jak messager, gg, działają. Proszę o pomoc

Re: Nie działa internet.

: 31 lip 2016, o 11:22
autor: rzerzucha20
Lepiej zadzwoń do DOK bo w niedzielę Specjalistów Plusa tu nie ma.

Re: Pakiet internetowy problem

: 1 sie 2016, o 10:31
autor: Joanna_Plus
maciek12041997,
maciek12041997 pisze:Dziękuję Pani Joanno, sprawa załatwiona :)
Cieszę się bardzo i dziękuję za informację.

ishizaki,
ishizaki pisze:Jak chcę wejść na stronę w necie to mnie odsyła do Logowanie w Plusie.
O jakim logowaniu mowa?

Re: Pakiet internetowy problem

: 8 sie 2016, o 13:15
autor: ola.s
Witam, jestem w taryfie mix6, od dawna nie mam telefonu, który brałam na umowę, uzywam modelu HTC Desire 510. Nie działa mi żaden pakiet internetowy, po aktywacji odpowiedniego kodu opłata zostaje pobrana, natomiast transmisja danych pozodtaje rozłączona..