To mój pierwszy pościk tutaj więc powitać wszystkic serdecznie pragnę na wstępie .
A teraz do rzeczy. Na moim tel.(Nokia6310i) od dłuższego juz czasu widnieje ciągle jedna i ta sama kwota bez względu czy dokonam uzupełnienia konta, wysłania esa czy wykonania rozmowy telefonicznej. Powiedzcie mi prosze czy idzie to jakoś ponownie zaktywowac żeby pokazywało aktualną kwote jaką mam??
A jeżeli nie idzie już z tym nic zrobić to może ktoś zna sie na tym modelu tel. bardziej i doradzi mi gdzie tą usługę(wyświetlania tej kwoty) można wyłączyć ??
Kwota doładowania na wyświetlaczu
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 sty 2009, o 13:36
- Lokalizacja: OOL
Byłem na tej stronie wcześniej ale nie doczytałem widocznie jednego:
'Aktywacja usługi "Dostępny limit Krótkim Kodem" następuje poprzez wpisanie: *101*11*99# i naciśnięcie przycisku inicjującego połączenie. Ważne: po aktywacji usługi „Dostępny limit” nie ma możliwości powrotu do sprawdzania limitu na karcie SIM'
Wynika z tego że mogę sprawdzać stan konta jedynie przez *100#. W takim razie dajcie mi forumowicze jedynie info czy wyłącznie tego stanu konta na ekraniku tel. jest możliwe czy ta wartość już mi tam zostanie na amen??
'Aktywacja usługi "Dostępny limit Krótkim Kodem" następuje poprzez wpisanie: *101*11*99# i naciśnięcie przycisku inicjującego połączenie. Ważne: po aktywacji usługi „Dostępny limit” nie ma możliwości powrotu do sprawdzania limitu na karcie SIM'
Wynika z tego że mogę sprawdzać stan konta jedynie przez *100#. W takim razie dajcie mi forumowicze jedynie info czy wyłącznie tego stanu konta na ekraniku tel. jest możliwe czy ta wartość już mi tam zostanie na amen??
Jest możliwe. Robisz tak:minimetr pisze:czy wyłącznie tego stanu konta na ekraniku tel. jest możliwe czy ta wartość już mi tam zostanie na amen?
Dzwonisz do BOK pod numer 2601 i wybierasz połączenie z konsultantem. Mówisz mu że zmieniłeś sposób sprawdzania konta na "krótkim kodem" a kwota nadal się wyświetla (domyślam sie że jest to 0,01PLN ). Konsultant wyśle konfigurację. Jeśli otrzymasz z sieci SMSa że zdalna konfiguracja karty SIM się nie powiodła, skontaktuj się z BOK to pozostaje Ci tylko i wyłącznie wymiana karty SIM na SIM OCP w salonie. Koszt to ok 12zł.