Aktywacja karty SIM
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Aktywacja karty SIM
abonentlte, a sprawdzałeś maila? Przy realizacji zamówienia przez sklep internetowy wysyłana jest wiadomość e-maila z linkiem aktywacyjnym.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 8 paź 2013, o 12:22
Re: Aktywacja karty SIM
tak, dostałem maila i po wpisaniu kodu/hasła coś nie zatrybiło, a za drugim razem pożegnało mnie. Konsultant powiedział, że ten link to lipa i że muszą czekać na dokumenty, które zabrał kurier ode mnie. Dokumenty powinny już być, a poza tym jestem abonentem Plusa od długiego czasu i chyba nie powinno być problemu z weryfikacją danych.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Aktywacja karty SIM
abonentlte, w takim razie pozostaje kontakt z obsługą sklepu internetowego
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Mam problem
Ostatnio kupiłem modem w plusie na abonament Huawei E3131 HSPA+ .Włożyłem modem do komputera i dioda na modemie świeci się na zielono 2 razy. Zainstalowałęm program Mobile Partner i uruchomilem go . Po włączeniu kliknąłem połącz ale po chwili wyskoczyl mi komunikat o treści : zarejstruj się w sieci przed próbą połączenia . co zrobić i jak ? prosze o odpowiedź.
Ostatnio zmieniony 18 paź 2013, o 16:36 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątkow,
Powód: połączenie wątkow,
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Mam problem
dzemek, a karta SIM jest już aktywna? Sprawdzaleś np.: w telefonie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Mam problem
nie jest aktywna .realizowałem umowe przez kuriera .modem przyszedł we wtorek
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Aktywacja karty SIM
dzemek a przez jaki kanał zamawiałeś? (sklep internetowy, BOK?) Wyraziłeś zgodę na aktywacje karty SIM przed okresem 10 dni?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM
mam taki sam problem z kartą sim .można przyśpieszyć aktywacje?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Aktywacja karty SIM
dzemek,
Krzysiek_Plus pisze:dzemek a przez jaki kanał zamawiałeś? (sklep internetowy, BOK?) Wyraziłeś zgodę na aktywacje karty SIM przed okresem 10 dni?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM
Zamawiałem ten internet telefonicznie .tak wyraziłem
EDIT: i co z tego wynika?
EDIT: i co z tego wynika?
Ostatnio zmieniony 18 paź 2013, o 17:27 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: nie pisz post pod postem, korzystaj z opcji edycji
Powód: nie pisz post pod postem, korzystaj z opcji edycji
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Aktywacja karty SIM
dzemek, proszę prześlij przez formularz numer PESEL, postami się przyspieszyć proces aktywacji. Standardowo karta jest aktywowana w momencie wpłynięcia podpisanej umowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM
wysłałem e-mail coś jeszcze mam zrobić?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Aktywacja karty SIM
dzemek, pozostaje czekać, ewentualnie co jakiś czas sprawdzać czy karta nie już aktywna np.: w telefonie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM
ok.dziekuje. a tak około ile czasu?:)