Strona 1 z 75

Aktywacja karty SIM

: 8 sty 2013, o 22:07
autor: TheOktik
Otrzymałem dzisiaj przesyłkę z modemem i kartą SIM zamówioną w sklepie internetowym. Ile czasu trwa jej aktywowanie?

Wysyłane z mojego iPad przy użyciu Tapatalk HD

Re: Aktywacja karty SIM

: 8 sty 2013, o 22:17
autor: Jrv
Do 7 lub po 10 dniach. To zależy czy zachowano opcję rezygnacji w ciągu 10dni od otrzymania przesyłki. Jeżeli tak to po 10tym dniu jest aktywacja, jeżeli nie to do 7 dni.

Re: Aktywacja karty SIM

: 8 sty 2013, o 22:42
autor: TheOktik
Nie można tego przyspieszyć? Umowa leci mi od dzisiaj i tydzień mam być bez internetu? To jest bandyctwo.


Wysyłane z mojego iPad przy użyciu Tapatalk HD

Re: Aktywacja karty SIM

: 8 sty 2013, o 23:15
autor: Jrv
No nie bardzo, operator musi mieć jakąś podstawę do aktywacji usług, a tą jest podpisana umowa.
Nigdzie też nie napisałem, że będzie to trwało 7 dni.
Ze słownika:
BANDYCTWO - dokonywanie morderstw, napadów, rozbojów; bandytyzm.

To chyba nie jest to jednak bandyctwo a bardziej... procedura?

Re: Aktywacja karty SIM

: 9 sty 2013, o 00:16
autor: TheOktik
Tylko czemu plus nie informuje wprost o tej procedurze zanim się złoży zamówienie?
Klient nastawia się, że odbierze przesyłkę i zacznie od razu korzystać z usługi, której czas już leci. Chyba, że okres rozliczeniowy będzie liczony od aktywacji?


Wysyłane z mojego iPad przy użyciu Tapatalk HD

Re: Aktywacja karty SIM

: 9 sty 2013, o 00:20
autor: Jrv
Oczywiście, że okres rozliczeniowy zaczyna się dopiero z chwilą aktywacji.

Re: Aktywacja karty SIM

: 10 sty 2013, o 22:17
autor: TheOktik
Wczoraj uzgodniłem telefonicznie z obsługą sklepu www wcześniejszą aktywację karty. Możemy sprawdzić status tego zlecenia?

Pani, z która miałem okazję rozmawiać mówiła bardzo niewyraźne i mam wrażenie, rozmawiała jednocześnie z kimś innym. Nie wiem jaki termin jest realizacji takiego zlecenia. Minęlo już ponad 24 godz.


Wysyłane z mojego iPad przy użyciu Tapatalk HD

Re: Aktywacja karty SIM

: 11 sty 2013, o 12:44
autor: Krzysiek_Plus
Cześć TheOktik!

A masz jakiś numer zlecenia? Ewentualnie prześlij swój PESEL poprzez fomularz ;-)

Re: Aktywacja karty SIM

: 11 sty 2013, o 13:53
autor: TheOktik
Temat dotyczy zamówienia w sklepie www o numerze 1787491. Reszta info leci za 2 minuty na priv

Re: Aktywacja karty SIM

: 11 sty 2013, o 15:44
autor: TheOktik
Dziękuję za pomoc. Nie wiem co się wydarzyło ale modem zaczął przed chwilą działać. Temat do zamknięcia


Wysyłane z mojego iPad przy użyciu Tapatalk HD

Re: Aktywacja karty SIM

: 11 sty 2013, o 17:56
autor: Krzysiek_Plus
TheOktik pisze:Dziękuję za pomoc. Nie wiem co się wydarzyło ale modem zaczął przed chwilą działać. Temat do zamknięcia
To super!

Jeśli będziesz miał jakieś problemy to zapraszam ;-)

Re: Aktywacja karty SIM

: 14 sty 2013, o 16:50
autor: kalinka08
Mam podobny problem. Jutro będzie tydzień jak podpisałam umowę (telefon abonament). Do BOK próbowałam dodzwonić się od piątku, bez powodzenia. A w ogóle pani z call center zapewniała, że aktywacja nastąpi najpóźniej 3 dni od dostarczenia przesyłki. A, wspomnę jeszcze, że zrezygnowałam z możliwości odstąpienia od umowy w ciągu dziesięciu dni.

Re: Aktywacja karty SIM

: 14 sty 2013, o 17:05
autor: Krzysiek_Plus
Cześć kalinka08!

Odpowiedź wysłałem na maila. Daj znać na forum czy wszystko oke ;-)

Re: Aktywacja karty SIM

: 14 sty 2013, o 17:33
autor: kalinka08
Karta działa, wszystko już w porządku. Bardzo, bardzo i jeszcze raz bardzo dziękuję za pomoc :-D Pozdrawiam!

Re: Aktywacja karty SIM

: 16 sty 2013, o 12:25
autor: truskaweczka321
Witam,

Hmmm, zacznę od tego, że Wasi konsultanci kłamią jak najęci, aby tylko sprzedaż usługi przypisać do swojego nazwiska. Poza tym dodzwonienie się na Waszą infolinię graniczy z cudem i zjadło mi z konta ogromną ilość kasy. Poza tym ja nie mam czasu, żeby wisieć całe dnie na telefonie z nadzieją, że uda mi się dodzwonić na tą diabelną infolinię. Teraz do rzeczy.
W piątek tj 11.01.13 otrzymałam od kuriera przesyłkę, a dziś jest środa, a mi dalej nie działa internet!!!!!!!!!!
Paniusia, która zaproponowała mi ofertę zapewniała solennie, że aktywacja nastąpi w pół godziny po odebraniu przesyłki. I po co tak kłamać w żywe oczy!!!!!!!!!!! Zostałam bez internetu i jak głupki sprawdzamy z mężem co jakiś czas czy już działa. Zrezygnowaliśmy również z możliwości odstąpienia po 10 dniach. I co ????????????????????????????????? Zaraz będzie tydzień od odebrania !!!!!!!!!