Aktywacja karty SIM
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Aktywacja karty SIM
monczek1993, sprawdziłem wszystkie opcje i niestety nie mam możliwości by przyspieszyć aktywacje.
Do wcześniejszej aktywacji służyło hasło aktywacyjne które otrzymałeś na maila.
np.: Password:EBWJTxxx a kodem jest numer karty SIM.
Niestety jeśli wpiszesz dane 3 razy błędnie, to jesteśmy zmuszeni czekać aż wrócą do nas dokumenty . I Wtedy dopiero aktywujemy numer.
Do wcześniejszej aktywacji służyło hasło aktywacyjne które otrzymałeś na maila.
np.: Password:EBWJTxxx a kodem jest numer karty SIM.
Niestety jeśli wpiszesz dane 3 razy błędnie, to jesteśmy zmuszeni czekać aż wrócą do nas dokumenty . I Wtedy dopiero aktywujemy numer.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 4 lut 2013, o 21:13
Re: Aktywacja karty SIM
Dzwonili do mnie z sieci i powiedzieli ze wciagu 10 min bedzie aktywne wszystko ;)
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Aktywacja karty SIM
monczek1993 jedank się udało, karta jest już aktywna.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 4 lut 2013, o 21:13
Re: Aktywacja karty SIM
Internet działa żeby nie powiedziec ze fruwa, pytanie techniczne mam taryfe wszechstronna (iplus) jak sprawdze ile zostało transferu?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Aktywacja karty SIM
SMS o treści P na numer 2580 (koszt 0,29 zł) lub poprzez Plus nline
EDIT:Do logowania na Plus online potrzebny jest Pluskod5
EDIT:Do logowania na Plus online potrzebny jest Pluskod5
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 4 lut 2013, o 21:13
Re: Aktywacja karty SIM
jak uzyskac ten kod? na umowie go nie widzę
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Aktywacja karty SIM
z linka Pluskod5
Twój Plus Kod znajduje się na pierwszej fakturze. Możesz go także otrzymać od konsultanta Działu Obsługi Klienta pod numerem 2601.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM
Z tym pluskodem to nieźle kogoś siekło. W umowach na Internet - musisz mieć efakture by skorzystać z promocji. Więc plus kod 5 dostajesz na pierwszej fakturze, która jest dostępna po zalogowaniu się e-hasłem. By ustalić sobie e-hasło musisz mieć plus kod 5. Więc wychodzi na to, że i tak musisz zadzwonić :)
[center]Moje posty nie odzwierciedlają oficjalnego stanowiska operatora sieci Plus. Zazwyczaj nie odpowiadam na pw.[/center]
Re: Aktywacja karty SIM
witam mam problem z aktywacja karty sim a dokladnie z oczekiwaniem na aktywacje. w piatek 1 lutego otrzymalem przesylke z modemem a do dzis nie mam jeszcze aktywowanej karty. ile musze czekac? wyrazilem zgode na aktywacje przed 10 dniami
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Aktywacja karty SIM
esiu9 proszę prześlij poprzez formularz, swój Pesel lub NIP jeśli umowa była na firmę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Aktywacja
Witam
Parę dni temu dzwoniła do mnie miła Pani z ofertą internetu. Zamówiłem przez telefon router D-link DWR 921 i kartą Usim .
Dzisiaj przyszła mi paczka kurierem. Włożyłem kartę do routera i wpisałem kod PIN. I teraz mam pytanie czy karta jest już aktywowana bo miga mi się pierwsza dioda od lewej (Signal Strength ) na czerwono i nie mam połączenia z Internetem
Parę dni temu dzwoniła do mnie miła Pani z ofertą internetu. Zamówiłem przez telefon router D-link DWR 921 i kartą Usim .
Dzisiaj przyszła mi paczka kurierem. Włożyłem kartę do routera i wpisałem kod PIN. I teraz mam pytanie czy karta jest już aktywowana bo miga mi się pierwsza dioda od lewej (Signal Strength ) na czerwono i nie mam połączenia z Internetem
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Aktywacja karty SIM
kotlet111 karta najprawdopodobniej jeszcze aktywna.
Czy wyraziłeś zgodę na aktywacje karty SIM przed okresem 10 dni?
Czy wyraziłeś zgodę na aktywacje karty SIM przed okresem 10 dni?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 8 maja 2013, o 13:33
wcześniejsza aktywacja karty sim
Witam, 9 lipca kurier dostarczył mi modem huawei e3131 z internetem hspa+. Podczas rozmowy z konsultantem zgodziłam się na rozpoczęcie świadczenia usług po 10 dniach od zawarcia umowy czego bardzo żałuję. Stąd moje pytanie czy jest możliwość aby aktywowac karte sim wcześniej?? Proszę o odpowiedź
Ostatnio zmieniony 12 lip 2013, o 16:37 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków, ten sam temat.
Powód: połączenie wątków, ten sam temat.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Aktywacja karty SIM
konwalia79, dyspozycję natychmiastowej aktywacji usług możesz złożyć kontaktując się z kanałem sprzedaży, przez który realizowałaś zamówienie. Zmiana ta powoduje utratę możliwości odstąpienia od umowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM
Witam.
Ja także dostałem przesyłkę z modemem i kartą, która jest nieaktywna we wtorek internet do tej pory nie działa co robić
EDIT:
Od sl@w_es:
korekta błędnej pisowni - Regulamin Plus Forum pkt 10:
- witam
- ja
- przesyłke
- kartom
- nie aktywna
- ftorek.
Poprawną pisownię wyróżniono w poście.
Interpunkcja!
Ja także dostałem przesyłkę z modemem i kartą, która jest nieaktywna we wtorek internet do tej pory nie działa co robić
EDIT:
Od sl@w_es:
korekta błędnej pisowni - Regulamin Plus Forum pkt 10:
- witam
- ja
- przesyłke
- kartom
- nie aktywna
- ftorek.
Poprawną pisownię wyróżniono w poście.
Interpunkcja!