Strona 73 z 75

Re: Aktywacja Karty Sim, pomocy!

: 14 lut 2017, o 15:05
autor: Daniel_Plus
Luni323, wymieniałeś kartę, czy chodzi o nową kartę w ramach podpisanej umowy? W jaki sposób oraz kiedy zawarłeś umowę? Czy została wyrażona zgoda na aktywację przez upływem 10 dni? Aby sprawdzić, czy karta jest już aktywna zrestartuj urządzenie.

Aktywacja karty SIM

: 16 lut 2017, o 11:05
autor: machar1978
Witam
Wczoraj otrzymałem router z kartą sim na internet mobilny. Umowa podpisana u kuriera. Po podłączeniu do laptopa - brak dostępu do sieci. Wszystkie 3 diody świecą, z tym, że dioda wi-fi ciągle miga na niebiesko.
Czy powodem tego jest brak aktywacji karty sim?

EDIT:
Faktycznie, następnego dnia po podpisaniu umowy usługa została włączona. Wszystko jest ok.

Re: Aktywacja karty SIM

: 16 lut 2017, o 11:42
autor: Daniel_Plus
machar1978, karta może nie być jeszcze aktywna. Czy wyraziłeś zgodę na aktywację usługi przed upływem 14 dni? Jeśli tak to aktywacja karty z reguły następuje kolejnego dnia roboczego od dostarczenia przesyłki.

Re: Aktywacja karty SIM

: 2 mar 2017, o 19:46
autor: server
Witam,
Jeżeli nie odznaczyłem żądania o rozpoczęciu świadczenia usług przed upływem 14 dni, czy da się to odkręcić było to po prostu niedopatrzenie a chciałbym żeby to już działało. Umowa podpisana 27.02

Re: Aktywacja karty SIM

: 3 mar 2017, o 11:04
autor: Daniel_Plus
server, możesz poprosić o wcześniejszą aktywację rezygnując z prawa do odstąpienia od umowy. Skontaktuj się w tej sprawie z kanałem sprzedaży, w którym zamówiłeś usługę.

Jeśli umowę zamówiłeś w sklepie internetowym to skontaktuj się w tej sprawie z obsługą sklepu: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=4365
Jeśli przez telemarketing to możesz zadzwonić pod numer 601100601 (od poniedziałku do soboty w godzinach 8:00 - 20:00). Do konkretnych przedstawicieli telemarketingowych kontakt znajdziesz na stronie: http://www.plus.pl/kontakt
Jeśli przez Dział Obsługi Klienta to sprawę załatwisz na infolinii pod numerem 601102601 (2601 z numeru w Plusie).

Re: Aktywacja karty SIM

: 3 mar 2017, o 17:44
autor: eloszki
Jak dzisiaj podpisałem umowę przy kurierze (koło 13 godziny) to jest szansa ze na sobotę wieczorem karta już zadziała? Jest to nowy abonament( tylko internet) + modem. Oczywiście tą prośbę o rozpoczęcie usług wcześniej niż przed 14 dniami dałem na tak. Nie wiem czy to ma jakiekolwiek znaczenie ale mam już usługi w plusie na takie dane na jakie podpisywałem ta właśnie umowę.

Dzięki

Re: Aktywacja karty SIM

: 3 mar 2017, o 17:49
autor: Krzysiek_Plus
eloszki, a przez jaki kanał sprzedaży realizowałeś to zamówienie (sklep internetowy, infolinia)?

Re: Aktywacja karty SIM

: 3 mar 2017, o 18:11
autor: eloszki
Sklep internetowy. Sorry nie dopisałem.

Re: Aktywacja karty SIM

: 3 mar 2017, o 18:19
autor: Krzysiek_Plus
eloszki, w takim wypadku do 4 dni roboczych, ale najprawdopodobniej już w poniedziałek karta zostanie aktywowana.

Re: Aktywacja karty SIM

: 3 mar 2017, o 18:21
autor: eloszki
Ok dziękuje.

ODU zielony, IDU czerwona - Typ sieci: Unknown

: 30 lip 2017, o 09:58
autor: mfenix
Dzień dobry,

wczoraj montowałem teściowej nowy zestaw ODU IDU 200. Wymieniła całkiem dobrze działający ODU IDU 100, który wcześniej u niej też zakładałem.
Po uruchomieniu przez chwilę modem ODU łapał dobry sygnał (zielona, niebieska dioda), ale w tym samym czasie router IDU migał czerwoną diodą.
W ustawieniach (192.168.0.1) nie ma nic. Tu gdzie normalnie mam napis Plus LTE był status Unknown i LTE. Czy jest możliwe, że karta nie została aktywowana wczoraj?

Nie znalazłem podobnego tematu, ale jak można go podpiąć pod ogólne problemy z ODU IDU proszę to zrobić.

Pozdrawiam.

Re: Aktywacja karty SIM

: 31 lip 2017, o 12:19
autor: Daniel_Plus
mfenix, czy sprawa dotyczy nowej aktywacji, czy przedłużenia umowy? W jakim kanale sprzedaży został zakupiony zestaw oraz kiedy? Czy do routera została włożona karta SIM? Czy została włożona nowa karta SIM, czy przełożona z innego urządzenia?

Re: Aktywacja karty SIM

: 31 lip 2017, o 21:20
autor: mfenix
Umowa była nowa. Zestaw został kupiony w salonie Plusa w sobotę (29.07.2017). Karta SIM na pewno jest w ODU, co do routera nie wiem. Karta SIM była nowa.
Z tego co mi mówiono to internetu dalej nie ma. Na ODU miga zielona dioda, na IDU czerwona. Jutro po południu postaram się wszystko bardzo dokładnie posprawdzać - zarobienie kabla i te karty SIM.

Re: Aktywacja karty SIM

: 1 sie 2017, o 10:49
autor: Daniel_Plus
mfenix, karta SIM nie zawsze jest aktywna od razu i w Twojej sytuacji najprawdopodobniej właśnie karta jeszcze nie działa. Maksymalny czas na aktywację to 7 dni. Podaj jeszcze proszę lokalizację (ulica, miejscowość), abym mógł sprawdzić dostępny zasięg.

Re: Aktywacja karty SIM

: 1 sie 2017, o 15:49
autor: mfenix
OK. Rozumiem. Lokalizacja niewesoła. Przeborowo 26, województwo lubuskie.