Strona 75 z 75

Re: Aktywacja karty SIM

: 28 sie 2017, o 10:59
autor: Skipi
Po rozmowie z waszym konsultantem ktory zapewnil mnie ze mozna w pozniejszym czasie sporzadzic aneks do umowy zadzownilem do kuriera ze nie oddam mu sprzetu tylko ma wyslac moja umowe, noi mam nadzieje ze tak wlasnie zrobil.
Czyli moge liczyc na to ze jezeli umowa do Panstwa dotrze, zapewne jutro internet zostanie aktywowany?

Gdzie moge zlozyc skarge na Pana z ktorym zawieralem umowe?

Re: Aktywacja karty SIM

: 28 sie 2017, o 11:10
autor: Michał_Plus
Skipi,
Skipi pisze:Gdzie moge zlozyc skarge na Pana z ktorym zawieralem umowe?
Najlepiej tu:
Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa

Albo tu: bok@plus.pl
Skipi pisze:Czyli moge liczyc na to ze jezeli umowa do Panstwa dotrze, zapewne jutro internet zostanie aktywowany?
Nie mogę obiecać że "jutro" ale na pewno najszybciej jak to będzie możliwe.

Re: Aktywacja karty SIM

: 30 sie 2017, o 15:03
autor: miNoxPL
Krótko i na temat, DUPA nie sieć, od 23 posiadam wasz pseudo internet który nie działa (tak podpisałem wcześniejszą aktywację), ale ona nie działa a niby działa znaczy Wy mówicie, że jest aktywna a ja widzę No Service, w modemie, ruterze, 3 telefonach itd, kazaliście wymienić kartę sim usim jeden grzyb, kartę, i dziś dowiaduje się, że macie problem z aktywacjami kart wymienionych od 9 sierpnia i globalny problem ogólnie z aktywacjami , z jakiej racji jakiś idiota bo inaczej nie można go nazwać każe mi wymieniać kartę wiedząc o czymś takim, mam coś co nie działa a niech przyjdzie mi faktura, to ją Wam odeśle z żądaniem zwrotu za przesyłkę. KIJ NIE INTERNET... Mało tego skoro wiecie o takim problemie to kto dał Wam prawo do sprzedawania usług... pytam się kto... pismo dziś zostało wysłane do UOIK oraz rezygnacja z umowy.

Re: Aktywacja karty SIM

: 4 wrz 2017, o 14:17
autor: Ewa_Plus
miNoxPL,
- przepraszam, że tak długo musisz czekać. Zgłoszenie jest jeszcze w trakcie rozwiązywania. Wysłałam interwencję w Twojej sprawie.

Re: Aktywacja karty SIM

: 4 wrz 2017, o 22:53
autor: miNoxPL
Ewo... zerknij na ostatnią linijkę mojego posta, wyraźnie napisałem iż umowa już z mojej strony rozwiązanac(Planowałem dobrać TV i przenieść swój telefon i chwała Bogu, że tego nie zrobiłem bo już całkiem był bym odcięty od świata). Faktury i tak nie otrzymam, bo e fakture posiadałem, a by ją zobaczyć muszę posiadać jakiś plus kod którego heh tu zabawna część nie dostanę bo niby jak jak nr był nigdy nie aktywowany??!! Tfu nie sieć. Nadmienię iż już mam umowę u konkurencji, również zamówione z domu, i patrzcie jakie cuda, włożyłem kartę do urządzenia i kurde działa... no ludzie mamy 21 wiek... a Wy dalej chyba w poprzednim stuleciu. Spróbujcie mi fakturę wysłać...

ps. Tak tragicznego BOK'u chyba w żadnej sieci nie było, nawet nikt nie usiłował mi pomóc a o usiłowaniu zatrzymania mnie w sieci nie wspomnę... a wystarczyła by minimalna dobra wola... ale po co, klienta ma się w dupie.

Re: Aktywacja karty SIM

: 22 mar 2018, o 16:24
autor: Tux
Witam. Podpisałem dzisiaj umowę na internet w biurze powiedziano mi, że w ciągu 2-3 godz nastąpi aktywacja. Nowy sprzęt podłączony, ale dalej wyświetla w systemie 192.168.0.1 Ograniczone usługi. Jak długo trwa aktywacja? Czy ma wpływ na to, że w ICOK wyświetla aktywacja ma nastąpić dopiero 21.04.18 ? Pozdrawiam.

Re: Aktywacja karty SIM

: 22 mar 2018, o 18:31
autor: Daniel_Plus
Tux, skontaktuj się proszę w tej kwestii z Cyfrowym Polsatem.

Re: Aktywacja karty SIM

: 21 gru 2018, o 17:57
autor: Kritania
Witam czy można przyspieszyć aktywację karty internetu?

Re: Aktywacja karty SIM

: 21 gru 2018, o 18:27
autor: Marta_Plus
Witaj Kritania,

rozumiem, że nie została wyrażona zgoda na aktywację przed 14 dniami?

Re: Aktywacja karty SIM

: 21 gru 2018, o 18:44
autor: Kritania
Nie pamiętam właśnie a w umowie nie mogę znaleźć tego punktu

Re: Aktywacja karty SIM

: 21 gru 2018, o 18:47
autor: Marta_Plus
Kritania,

w celu sprawdzenia daty aktywacji i ewentualnego przyśpieszenia włączenia numeru, skontaktuj się proszę z Działem Obsługi Klienta.