Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
zbych_in_flames
V.I.P.
Posty: 1249
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: zbych_in_flames »

Ja ten pkt intepretuje następująco: jeśli chcesz mieć warunki promocyjne to numer podstawowy i dodatkowy musza być na tym samym koncie, jak przeniesiesz numer dodatkowy na inne konto to tracisz warunki promocyjne (opłata naliczana według cennika) i dostęp do współdzielonych usług (pakiet internetowy itp. itd.)
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1189
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ron »

Tak, zgadza się i o tym piszę, ale siłą rzeczy numer dodatkowy, który był podpięty w ramach grupy Duet L, przystępuje do innej promocji.

I co z numerem głównym...
Uzytkownik+
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 2 kwie 2024, o 14:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Uzytkownik+ »

A dla mnie jest niezrozumiała jedna sprawa. Mam 3 numery w Plusie. Kończy mi się na nie umowa i żeby ją przedłużyć na warunkach, które są korzystne dla mnie (więcej Internetu), to muszę najpierw wypowiedzieć umowę i wtedy otrzymam to, co chce. A nie można prościej zaproponować klientowi, który jest 20 lat w sieci korzystnych dla niego warunków bez zbędnych formalności? Tym bardziej, że inna sieć proponuję to samo.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Uzytkownik+,

podeślij proszę numery telefonów, których sprawa dotyczy oraz numer kontaktowy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Oddzwoni wówczas nasz pracownik i przedstawi aktualnie dostępne oferty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
WiTT
Prawie PlusManiak
Posty: 48
Rejestracja: 12 lip 2013, o 13:31

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: WiTT »

Witam, wysłałem wiadomość email z prośbą o kontakt z DUK, sam dzwoniąc pod nr DUK automat przekierowuje na BOK a tam... no wiadomo jaka oferta jest.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj WiTT,

dziękuję - wiadomość dotarła i przekazałam prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
WiTT
Prawie PlusManiak
Posty: 48
Rejestracja: 12 lip 2013, o 13:31

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: WiTT »

Dziękuję 🙂

Jak zawsze sprawnie i konkretnie sprawa przedłużenia z DUK załatwiona 👍

Dziękuję i pozdrawiam.
jazuch1982
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 14 lip 2022, o 18:02

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: jazuch1982 »

Basia_Plus pisze: 7 mar 2024, o 11:00 Witaj jazuch1982,
jazuch1982 pisze: 6 mar 2024, o 23:04 Szczegółowe informacje dotyczące kontaktu wysłałem pod adres: specjalista_plus@plus.pl.
wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam prośbę o kontakt.
Dzień dobry.
Szkoda, że nikt z DUK do mnie nie oddzwonił pomimo zgłoszenia o kontakt w sprawie przedłużenia umowy. W związku z czym dwa numery już pożegnały się z Plusem (przeniesione do innej sieci), a nie długo i trzeci numer czeka podobny los. Tylko, dlaczego Plus nie dba o swoich stałych klientów z długoletnim stażem? Brak ofert, które mogą zaproponować konsultanci DUK? Czy po prostu może im nie zależy. Jedyny kontakt jaki Plus podjął ze mną, to informacja listowna, że otrzymali wypowiedzenie :-) Zawiodłem się na Plusie i czas skończyć z sentymentem do niego. Nie palę mostów za sobą, bo nigdy nic nie wiadomo :-)
Pozdrawiam.
kamil141
Początkujący PlusManiak
Posty: 23
Rejestracja: 8 sty 2015, o 13:37

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: kamil141 »

Dzień dobry

prośba o kontakt specjalisty z DUK, skończyła mi się umowa na jednym z numerów - niestety aktualna oferta to tragedia, coraz częściej zastanawiam się nad przejściem do konkurencji mimo 20lat w plusie, niestety z zasięgiem też są coraz większe problemy
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj kamil141,

podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kamil141
Początkujący PlusManiak
Posty: 23
Rejestracja: 8 sty 2015, o 13:37

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: kamil141 »

Witam Marta_plus

wysłałem @ z danymi
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

kamil141,

dziękuję - wiadomość dotarła i przekazałam już prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Uzytkownik+
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 2 kwie 2024, o 14:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Uzytkownik+ »

kamil141 pisze: 16 kwie 2024, o 16:05 Dzień dobry

prośba o kontakt specjalisty z DUK, skończyła mi się umowa na jednym z numerów - niestety aktualna oferta to tragedia, coraz częściej zastanawiam się nad przejściem do konkurencji mimo 20lat w plusie, niestety z zasięgiem też są coraz większe problemy
Mam to samo. Oferta jest beznadziejna. Za sam zasięg plus powinien ceny obniżyć. O bonusach już nie wspomnę.

EDIT:
piątek 19 kwie 2024, 15:44

Wczoraj dzwonił do mnie konsultant i jedyne, co miał mi do zaproponowania, to żebym wypowiedział umowę i wtedy zaproponują mi 120 GB neta do podziału na dwa numery i 100 GB na trzeci numer. Play bije to propozycję na głowę. Tam dają 120 GB na każdy numer. Żałosny ten Plus jest :lol:. Za sam ciulowy zasięg powinni nie dyskutować tylko starać się zatrzymać klient.
Kolejoman
PlusManiak
Posty: 56
Rejestracja: 17 mar 2013, o 04:30

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Kolejoman »

Witam,

jakiś czas temu przedłużałem umowę w bardzo fajnej ofercie "Plus 7 2 x więcej GB dla stałych klientów". Wahałem się tylko czy zdecydować się na wariant S+ (30 GB miesięcznie i 45GB jednorazowy na cały kontrakt, 49 zł) czy na wariant M (100 GB miesięcznie i 150GB jednorazowy na cały kontrakt, 59 zł). Ostatecznie zdecydowałem się na S+, konsultant mi powiedział, że jeśli zacznie mi to nie wystarczać to mogę w dowolnym momencie zmigrować w górę na wyższy wariant w ramach tej samej promocji.

Teraz okazało się, że będę potrzebował zmigrować w górę bo zaczynam się nie wyrabiać z internetem. Zadzwoniłem 2 razy na infolinię i bardzo się rozczarowałem:

- Pierwszy konsultant zaproponował mi owszem 100GB miesięcznie za 59 zł ale bez pakietu dodatkowego. Zaciekawiło mnie co to za oferta, więc poprosiłem o wysłanie warunków. Okazało się, że zaproponował mi ofertę M Duet, co samo w sobie jest dla mnie dziwne bo ta oferta jak sama nazwa wskazuje przeznaczona jest dla klientów, którzy dobierają drugą umowę dodatkową (i nawet jest to napisane w warunkach, które zostały mi przesłane). Więc albo konsultant pobłądził (mimo że sam najpierw zapytał czy nie potrzebuję drugiego numeru i potwierdziłem mu że nie) albo chciał mi ukradkiem wcisnąć jednak drugi numer. No w każdym razie to i tak nie było to czego oczekiwałem, więc nie odważyłem się kliknąć w link do akceptacji aneksu.

- Drugi konsultant stwierdził że może mi zaproponować tylko zwykłe M bez podwojonych gigabajtów czyli 50GB miesięcznie i 150 GB jednorazowego, 59 zł

Żadna z powyższych ofert mnie nie satysfakcjonuje. Wiem, że promocja, którą mam obecnie nie została zlikwidowana bo raptem kilka dni temu znajomy przedłużył umowę właśnie w tej promocji i dostał ją bez najmniejszego problemu.
Czy mogę prosić o kontakt z konsultantem DUK, który umożliwi mi migrację w górę (a tym samym wydłużenie okresu lojalnościowego u Was, bo migracja w górę to nic innego jak podmiana dotychczasowej umowy na nową w wyższej cenie i z lojalką od nowa) w promocji, którą obecnie posiadam? Chcę zostawiać Wam więcej pieniędzy, ale na warunkach, które są dla mnie satysfakcjonujące.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Kolejoman,

przykro mi, że oferta nie spełniła Twoich oczekiwań. Podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Zlecę wówczas kontakt konsultanta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ