Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
invisiblemike
Początkujący PlusManiak
Posty: 21
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 22 lis 2011, o 22:08

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: invisiblemike »

Basia_Plus pisze:invisiblemike,
invisiblemike pisze:może sprawdzić w DUK czy mają już w ofercie Sony XZ?
niestety na chwilę obecną ten telefon jest niedostępny.
Powiem Ci Basiu lipa... Przysyłacie mi pismo, że już kilkanaście lat razem, dziękujecie za zaufanie, chcecie pomóc rozwijać potencjał firmy... a jak chcę przedłużyć na kolejny okres dwa simy to brak słuchawki choć jest ogólnie w ofercie Plusa. Gdybym przyszedł z dwoma simami z innej sieci to pewnie bym go dostał? Jeśli chodzi o słuchawki Sony (bo tylko takie mnie interesują) to albo macie stare w "dziwnej" cenie albo gorsze od tego co już dwa lata użytkuję. Jak żyć Basiu jak żyć? Zmienić sieć?
pannakota
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 27 wrz 2016, o 10:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: pannakota »

Stosownie do informacji podanej przez moderatorów zgłosiłem się w formularzu kontaktowym, ale niestety Plus działa bardzo opieszale. Zero odzewu. W przypadku usług związanych z działalnością gospodarczą, a taką jestem zainteresowany, czas ma ogromne znaczenie. Czy jest szansa na sprawny kontakt. Proszę o uczciwą odpowiedź, bo jeżeli nie, przyjdzie czas mienić operatora.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

invisiblemike,

na chwilę obecną telefon dostępny jest w przedsprzedaży.
EDYCJA:
uzyskałam informację, że po zakończeniu przedsprzedaży czyli, około połowy października planujemy udostępnienie aparatu w ramach przedłużenia umowy.

pannakota,

przepraszam Cię za czas oczekiwania. Wysłałam interwencję w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ankawawa89
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 31 lip 2016, o 15:45

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: ankawawa89 »

W nawiązaniu do wcześniejszej wiadomości wywołałam wilka z lasu bo dostałam wiadomość dotyczącą wysyłki kuriera.

Z tym, że kilka dni załatwiałam z Plusem, że to ja mogę w imieniu mamy podpisać umowę, wysyłałam wszędzie pełnomocnictwo notarialne, dzwoniłam na infolinię w celu upewnienia się, że mogę umowę podpisać na pewno (mam też e-maila od BOKU, że tak będzie) po czym dostaję informację, że jednak tak się nie stanie bo musi być obecna moja mama. Nie wiem czy to wynika z tego, że wysyłacie takie same szablony wiadomości do każdego, czy macie tam istny burdel, czy jeszcze nie wiadomo co.

Czy może ktoś sprawdzić czy faktycznie takową umowę podpiszę w momencie pojawienia się kuriera. Z każdej ze stron otrzymuję sprzeczne informacjee.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

ankawawa89,

sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mati55
PlusManiak
Posty: 61
Rejestracja: 3 sty 2013, o 16:21

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: mati55 »

Nadal nikt nie potrafi się ze mną skontaktować ?

Lecicie sobie w kulki?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

mati55 ,

przepraszam za czas oczekiwania. Wysłałam interwencję w Twojej sprawie do konsultanta DUK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
invisiblemike
Początkujący PlusManiak
Posty: 21
Rejestracja: 22 lis 2011, o 22:08

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: invisiblemike »

Basia_Plus pisze:invisiblemike,

na chwilę obecną telefon dostępny jest w przedsprzedaży.
EDYCJA:
uzyskałam informację, że po zakończeniu przedsprzedaży czyli, około połowy października planujemy udostępnienie aparatu w ramach przedłużenia umowy.
Spoko, czyli nie załapię się na promocję ze słuchawkami ale co tam, w orange mam 3 simy, w play 1 coś tam sobie wymyślę. Dzięki za pomoc.
mati55
PlusManiak
Posty: 61
Rejestracja: 3 sty 2013, o 16:21

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: mati55 »

Przepraszacie i Przepraszacie a reakcji żadnej nie ma.. Co dają te interwencję jeśli nadal nikt nie może się ze mną skontaktować? Wcześniejszy konsultant podaje swoje fałszywe dane osobowe tak, że nie można na niego złożyć skargi ponieważ nie istnieje w waszej bazie. Gdy proszę o kontakt z innym konsultantem to nikt się nie kontaktuje od kilkunastu dni.. Czas na złożenie wypowiedzenia umowy minie za chwilę, wtedy duk się obudzi? Będzie za późno :)

Proszę po raz ostatni o stanowcza interwencję w mojej sprawie i oczekuję rozmowy z konsultantem w ciągu najbliższej godziny.

Próby wywołania konsultanta przez 2699 również nie działają.

Z poważaniem

EDYCJA:

Dodatkowo zaznaczę że oferta dla nowego numeru 29,99 zł na 24 miesiące bez telefonu przejście z karty na abonament została z tego co widzę wycofana - brak na stronie. Prosiłem o kontakt gdy jeszcze była i oczekuję że nadal mogę z niej skorzystać. W ofercie były również 3ms za darmo..

O ofercie dla przedłużenia umowy oczekuję porozmawiać z duk
Ostatnio zmieniony 30 wrz 2016, o 10:52 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono posty -post pod postem
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

mati55 ,

ponowiłam interwencję do konsultanta DUK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
torre24
Szalony PlusManiak
Posty: 245
Rejestracja: 24 sty 2016, o 20:55

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: torre24 »

Do mnie też, mimo ponowienia przez forum i umówionej wcześniej rozmowy, nikt nie dzwoni.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

torre24 ,

przepraszam za czas oczekiwania. Ponowiłam prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
torre24
Szalony PlusManiak
Posty: 245
Rejestracja: 24 sty 2016, o 20:55

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: torre24 »

Dziś finalizacja. Abonament 59,99 zł z e-fakturą, no limit komórki, stacjonarne, sms, mms, 14 GB internetu przez 24 miesiące, potem 7 GB. Do tego Honor 8 za 599 zł.
Awatar użytkownika
lodyga
Szalony PlusManiak
Posty: 1502
Rejestracja: 9 maja 2009, o 19:49
Lokalizacja: Legnica

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: lodyga »

Dziwne...w sklepie chodzi po 1500...
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: habish »

Ciekawe w jakim sklepie. :-)
ODPOWIEDZ