Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 24 sty 2018, o 20:14
Re: Przedłużenie umowy
czekam wlasnie na kontakt i jezeli bedzie oferta standardowa, bedzie trzeba sie zastanowic powaznie ... takze zobaczymy co zaproponuje DUK
Re: Przedłużenie umowy
Jako, że na jesień kończy mi się umowa, chciałbym zapytać jaki pakiet (ile GB) można otrzymać przedłużając internet w opcji sim only? Jaka długa umowa? Teraz korzystam z abo 59,90 zł w Smartdomie, edycja I (płacę 11,08 zł).
Re: Przedłużenie umowy
Witam,
Proszę o kontakt kogoś z DUK w temacie przedłużenia umowy, gdyż oferty na stronie i w salonach są bardzo przeciętne, zdecydowanie gorsze niż dla osób przenoszących numer z innych sieci. Konkurencja nie śpi, ale skoro umowę mam u Was to chciałbym poznać ofertę przedłużenia z DUK.
Proszę o kontakt kogoś z DUK w temacie przedłużenia umowy, gdyż oferty na stronie i w salonach są bardzo przeciętne, zdecydowanie gorsze niż dla osób przenoszących numer z innych sieci. Konkurencja nie śpi, ale skoro umowę mam u Was to chciałbym poznać ofertę przedłużenia z DUK.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Przemo_,
ponownie wysłałam interwencję w Twojej sprawie do konsultanta DUK.
koziolmsw,
jeśli chcesz aby w sprawie przedstawienia oferty skontaktował się z Tobą konsultant DUK, podeślij proszę numer telefonu poprzez ten formularz.
karol2510,
poprosiłam konsultanta DUK o kontakt z Tobą.
torre24,
czy sprawa dotyczy numeru, który już posiadamy? Jeśli nie to podeślij proszę numer poprzez ten formularz.
Witaj fan5tomas,
ponownie wysłałam interwencję w Twojej sprawie do konsultanta DUK.
koziolmsw,
jeśli chcesz aby w sprawie przedstawienia oferty skontaktował się z Tobą konsultant DUK, podeślij proszę numer telefonu poprzez ten formularz.
karol2510,
poprosiłam konsultanta DUK o kontakt z Tobą.
torre24,
czy sprawa dotyczy numeru, który już posiadamy? Jeśli nie to podeślij proszę numer poprzez ten formularz.
Witaj fan5tomas,
prześlij proszę numer telefonu poprzez ten formularz.fan5tomas pisze:Proszę o kontakt kogoś z DUK w temacie przedłużenia umowy,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam,
Kończy mi się aktualna umowa na abonament telefonicznych i skończyła mi się umowa na internet dwa lata temu :) i cisza z Waszej strony. Chciałbym poznać aktualne oferty przedłużenia umowy dlatego proszę o kontakt.
Pozdrawiam
Kończy mi się aktualna umowa na abonament telefonicznych i skończyła mi się umowa na internet dwa lata temu :) i cisza z Waszej strony. Chciałbym poznać aktualne oferty przedłużenia umowy dlatego proszę o kontakt.
Pozdrawiam
Re: Przedłużenie umowy
Witaj karolekb,
- podeślij mi proszę przez ten formularz numery, o które chodzi wraz z numerem kontaktowym.
- podeślij mi proszę przez ten formularz numery, o które chodzi wraz z numerem kontaktowym.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam!
Rozpatruję przedłużenie umowy abonamentowej w Plusie, czy można uzyskać na maila pdf z nową umową (warunki przedstawione telefonicznie przez DUK) przed podjęciem decyzji?
Pozdrawiam
Andrzej
Rozpatruję przedłużenie umowy abonamentowej w Plusie, czy można uzyskać na maila pdf z nową umową (warunki przedstawione telefonicznie przez DUK) przed podjęciem decyzji?
Pozdrawiam
Andrzej
Re: Przedłużenie umowy
Witaj Plusandy,
- podeślij mi swój numer przez ten formularz. Poproszę konsultanta, aby do Ciebie oddzwonił, potwierdził warunki i wysłał ofertę e-mailem na wskazany przez Ciebie adres.
- podeślij mi swój numer przez ten formularz. Poproszę konsultanta, aby do Ciebie oddzwonił, potwierdził warunki i wysłał ofertę e-mailem na wskazany przez Ciebie adres.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 12
- Rejestracja: 31 maja 2014, o 21:04
Re: Przedłużenie umowy
Proszę o ponowny kontakt z DUK koniecznie dzisiaj.
Poprzedniego połączenia nie mogłam odebrać.
Poprzedniego połączenia nie mogłam odebrać.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
madziusia36,
przekazałam Twoją prośbę do konsultanta DUK.madziusia36 pisze:Proszę o ponowny kontakt z DUK koniecznie dzisiaj
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Proszę o kontakt z DUK
Re: Przedłużenie umowy
Manniek66 ,
- chodzi o ten sam numer, który kiedyś mi podawałeś? Albo najlepiej podeślij numer do przedłużenia wraz z nr kontaktowym przez ten formularz.
- chodzi o ten sam numer, który kiedyś mi podawałeś? Albo najlepiej podeślij numer do przedłużenia wraz z nr kontaktowym przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Przedłużenie umowy
W sobotę 27.01 zadzwonił do mnie konsultant z ofertą przedłużenia umowy. Trochę mnie to zaskoczyło ponieważ umowa kończy mi się w sierpniu 2018r. Do rozmowy podszedłem ze spokojem, nie musiałem koniecznie jej przedłużać, jednak po dłuższej rozmowie doszliśmy do porozumienia i zaakceptowałem warunki. Konsultant poinformował mnie że telefon zostanie wysłany w poniedziałek 29.01. Po tej rozmowie kontakt się urwał, brak jakiejkolwiek informacji kto, gdzie i kiedy dostarczy aneks wraz z telefonem. Czekałem cierpliwe, w końcu w piątek 2.02 przyjechał kurier z aneksem.
Jakie było moje zdziwienie, kiedy po przeczytaniu aneksu okazało się że warunki są zupełnie inne niż zapewniał mnie konsultant.
Czytajcie umowy i nie dajcie nabijać się w butelkę. A już myślałem że nastąpiła jakaś zmiana w stosunku do "starych i stałych" klientów. Szkoda. Drugi raz nie dam się już nabrać. Po zakończeniu umowy w sierpniu przenoszę się do konkurencji, ja i drugi abonament z którego korzysta żona.
Oświadczenie o odstąpieniu od aneksu zawartego na odległość już oczywiście wysłałem.
Pozdrawiam, niebawem były klient Polkomtela
Jakie było moje zdziwienie, kiedy po przeczytaniu aneksu okazało się że warunki są zupełnie inne niż zapewniał mnie konsultant.
Czytajcie umowy i nie dajcie nabijać się w butelkę. A już myślałem że nastąpiła jakaś zmiana w stosunku do "starych i stałych" klientów. Szkoda. Drugi raz nie dam się już nabrać. Po zakończeniu umowy w sierpniu przenoszę się do konkurencji, ja i drugi abonament z którego korzysta żona.
Oświadczenie o odstąpieniu od aneksu zawartego na odległość już oczywiście wysłałem.
Pozdrawiam, niebawem były klient Polkomtela
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
cocroack,
przepraszam za napotkane niedogodności. Czy chcesz, aby konsultant DUK jeszcze raz się z Tobą skontaktował?
przepraszam za napotkane niedogodności. Czy chcesz, aby konsultant DUK jeszcze raz się z Tobą skontaktował?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dziękuję, ale nie chcę już przedłużać umowy.