Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
koshin
Nowy
Posty: 8
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 14 lut 2013, o 16:32

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: koshin »

umowę może podpisać tylko właściciel lub osoba upoważniona notarialnie
W jakim wy świecie żyjecie - sama centrala plusa i główne salony - chyba we własnym zamkniętym światku.
Ustawiacie duże targety dla sprzedawców, a potem myślicie że oni je wypełniają przestrzegając super przepisów, gdy liczy się sprzedaż.

Niestety obsługa z którą miałem dziś kontakt, nie była zainteresowana żadną sprzedażą,
może to niewiele, ale 8 numerów dziś straciliście.
Garjusz
Administrator
Administrator
Posty: 2869
Rejestracja: 5 paź 2007, o 18:42
Lokalizacja: PlusForum
Kontakt:

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Garjusz »

koshin to chyba normalne że nie można podpisać umowy za kogoś

Jakby tam można było, to ja bym poszedł i podpisał umowę za kolegę, wziąłbym sobie abonament za 200 zł i super telefon, który zostawiłbym dla siebie, a kolega niech się martwi i płaci rachunki :-)
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Krzysiek_Plus »

koshin podpisanie umowy może być również zrealizowane przez prokurenta firmy.

Zaś sam właściciel nie musi udawać się do punktu/salonu.

Zamówienie można złożyć telefonicznie lub handlowiec Plusa może przyjechać do firmy : http://www.dlafirm.plus.pl/pomoc/kontak ... ktzdoradca
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
marti
Prawie PlusManiak
Posty: 38
Rejestracja: 12 sty 2013, o 21:50

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: marti »

koshin pisze: może to niewiele, ale 8 numerów dziś straciliście.
Tak już jest że nie może ktoś inny podpisywać umowy, jakby tak można było to pełno byłoby przekrętów. A obrażać się nie ma czemu, bo chyba nie chciałbyś aby ktoś za Ciebie podpisał umowę?
Awatar użytkownika
koshin
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 14 lut 2013, o 16:32

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: koshin »

Garjusz pisze:koshin to chyba normalne że nie można podpisać umowy za kogoś

Jakby tam można było, to ja bym poszedł i podpisał umowę za kolegę, wziąłbym sobie abonament za 200 zł i super telefon, który zostawiłbym dla siebie, a kolega niech się martwi i płaci rachunki :-)
Zgadzam się, ale z kolegą nie masz tego samego adresu zamieszkania, nie masz tego samego nazwiska. Twój numer nie jest na koncie kolegi.

W kilku punktach obsługi klienta nie wymagali aby właściciel przychodził, sprawdzili mój dowód, przekazali informacje o ofertach przygotowanych na ten numer, a do przedłużenia umowy chcieli tylko zadzwonić do właściciela i potwierdzić telefonicznie.

A jedynie co chciałem, to uzyskać w "profesjonalnym" salonie plusa, zbliżoną do play ofertę na przedłużenie umowy bez telefonu, pozostać lojalnym klientem plusa. A tak mam do przeniesienia 5 swoich numerów i 3 znajomego.

Wiem że wszędzie starzy klienci są traktowani tak samo, ale w końcu może kiedyś firmy zauważą, że coraz więcej numerów się przenosi że w końcu przeniesie się ich tyle, że ktoś to odczuje na własnej skórze.


Co do obrażania i podpisywania się za mnie.
Jeśli podpisywałaby się moja żona na swoim numerze (który sama korzysta) to raczej bym się nie obraził.
A jeśli chodzi o przeniesienie numerów, to nie kwestia obrażenia, ale skoro nie dostałem oferty, nie mogłem starać się wynegocjować lepszej, to zostałem pozostawiony bez wyboru.
Garjusz
Administrator
Administrator
Posty: 2869
Rejestracja: 5 paź 2007, o 18:42
Lokalizacja: PlusForum
Kontakt:

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Garjusz »

koshin to najlepiej zrobić tak jak podpowiada Krzysiek, aby handlowiec Plusa przyjechał do firmy. Myślę, że przedstawi ciekawą ofertę na te numery.
Pozdrawiam
DeeS
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 4 paź 2012, o 07:38

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: DeeS »

koshin pisze:Wiem że wszędzie starzy klienci są traktowani tak samo, ale w końcu może kiedyś firmy zauważą, że coraz więcej numerów się przenosi że w końcu przeniesie się ich tyle, że ktoś to odczuje na własnej skórze.
Ale przecież to nie jest kwestia złego podejścia do klienta tylko jego bezpieczeństwa. :-D

Najprostszy przykład - jeżeli miałbym firmę to raczej nie chciałbym, żeby pracownik bez mojej wiedzy i zgody podpisał za mnie umowę na abonament za 200 zł bo tam jest fajny telefon za 1 zł. Bo te rachunki później ja musiałbym płacić...
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
koshin
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 14 lut 2013, o 16:32

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: koshin »

DeeS pisze:
koshin pisze:Wiem że wszędzie starzy klienci są traktowani tak samo, ale w końcu może kiedyś firmy zauważą, że coraz więcej numerów się przenosi że w końcu przeniesie się ich tyle, że ktoś to odczuje na własnej skórze.
Ale przecież to nie jest kwestia złego podejścia do klienta tylko jego bezpieczeństwa. :-D

Najprostszy przykład - jeżeli miałbym firmę to raczej nie chciałbym, żeby pracownik bez mojej wiedzy i zgody podpisał za mnie umowę na abonament za 200 zł bo tam jest fajny telefon za 1 zł. Bo te rachunki później ja musiałbym płacić...
Szkoda że nikt nie czyta postów od początku, w których napisałem, że chodziło o przedstawienie oferty, a właścicielem firmy - jednoosobowej działalności gospodarczej - jest żona. Naprawdę nie jest to jakiś kosmiczny przypadek, a jeden z wielu w naszym kraju realnych przykładów.
invisiblemike
Początkujący PlusManiak
Posty: 21
Rejestracja: 22 lis 2011, o 22:08

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: invisiblemike »

Mi się zdarzyło, że nie chcieli ze mną rozmawiać pomimo upoważnienia złożonego w Plusie. Pani w punkcie sprzedaży stwierdziła, że niestety - musi być właściciel i nawet oferty nie przedstawiła. Co innego centrala, zapytała z kim rozmawiają, mam upoważnienie to przedstawiono mi ofertę.

Niestety, praktycznie w identycznych pieniądzach za abonament telefon który chciałem w Plusie kosztuje 500 z groszami brutto, a tydzień temu w Orange dostałem ten sam telefon za 180zł brutto. Także umowa przedłużana i też 6 miesięcy wcześniej. Ponadto sami zadzwonili.

Ja przypuszczam, że taka jest polityka firmy, czy sensowna nie wiem. Ludzie w sieci nie trzymają już usługi a jedynie telefon. Zgadzam się by płacić +100% więcej za abonament i dostaję ofertę na telefon za który mam zapłacić prawie 3x tyle co w innej sieci - to jak to ma się skończyć?

Jak ktoś chce to ja mogę pokazać umowę z Orange na dowód, że nie konfabuluję. Prawdopodobnie stracicie następne 3 simy. Może o to chodzi by w sieci zostali tylko Ci, którzy dają największą kasę i ja to rozumiem więc 3 simy mniej nie zrobią Wam różnicy pewnie. Ze swojej strony na tych warunkach kończę temat i niczego nie domagam się, wstyd robić z siebie dziada.

Pozdrowienia
DeeS
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 4 paź 2012, o 07:38

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: DeeS »

koshin pisze:Szkoda że nikt nie czyta postów od początku, w których napisałem, że chodziło o przedstawienie oferty, a właścicielem firmy - jednoosobowej działalności gospodarczej - jest żona. Naprawdę nie jest to jakiś kosmiczny przypadek, a jeden z wielu w naszym kraju realnych przykładów.
W takim razie, jeżeli żona by Cię upoważniła to wątpię żebyś miał jakiekolwiek problemy z uzyskaniem informacji na temat samej oferty... :roll:
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
koshin
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 14 lut 2013, o 16:32

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: koshin »

DeeS pisze:
koshin pisze:Szkoda że nikt nie czyta postów od początku, w których napisałem, że chodziło o przedstawienie oferty, a właścicielem firmy - jednoosobowej działalności gospodarczej - jest żona. Naprawdę nie jest to jakiś kosmiczny przypadek, a jeden z wielu w naszym kraju realnych przykładów.
W takim razie, jeżeli żona by Cię upoważniła to wątpię żebyś miał jakiekolwiek problemy z uzyskaniem informacji na temat samej oferty... :roll:
Szkoda że do tej pory przyzwyczajony byłem, że wszystko mogę ustalić na dowód, zresztą co dalej mogę robić w punktach sprzedaży.

No ale jak przedmówca napisał, stało się jak stało, nie ma co dalej marudzić, skoro nie było możliwości żadnej przedstawić mi oferty, jakiejkolwiek, to traci się tak klienta.
Garjusz
Administrator
Administrator
Posty: 2869
Rejestracja: 5 paź 2007, o 18:42
Lokalizacja: PlusForum
Kontakt:

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Garjusz »

koshin na pewno uda się pozytywnie rozwiązać tą sprawę...
Awatar użytkownika
koshin
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 14 lut 2013, o 16:32

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: koshin »

Garjusz pisze:koshin na pewno uda się pozytywnie rozwiązać tą sprawę...
Tak, ciśnienie już mi zeszło. Szkoda opuszczać po tylu latach plusa... no ale mówi się trudno.
k_sosnik
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 15 lut 2013, o 23:26

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: k_sosnik »

Witam,
Pomimo, że jestem klientem konkurencji to czytam od czasu do czasu Wasze forum. Chciałbym napisać, że podobna historia mnie spotkała bardzo wiele lat temu w salonie Plusa. Miałem wtedy jakieś 18-19 lat, uczyłem się a komórkę wzięta była na abonament na mamę (bo mama pracowała). Wybrałem się do salonu Plusa w celu poznania propozycji oferty, bo umowa kończyła się. A usłyszałem, że nie mogą mi powiedzieć i muszę przyjść z mamą. Już wtedy nie było to dla mnie za bardzo zrozumiałe, skoro mamy takie samo nazwisko, na dowodzie są te same adresy, znam numer telefonu, który to telefon miałem wtedy nawet w kieszeni. Powtarzam, że nie chciałem podpisywać nowej umowy tylko poznać warunki jakie mogą zaproponować przy przedłużeniu. Poszedłem sam żeby nie fatygować matki i nie łazić z nią po kilka razy po salonach. Ona i tak nie znała się na ofertach i robiła to co powiedziałem :-)

Ale w salonie niczego według nich mi nie mogli powiedzieć. Wyszedłem z salonu strasznie wkurzony i za godzinę przyszedłem z mamą żeby wypowiedzieć umowę, nawet nie chciałem słuchać ich propozycji. Pamiętam, że akurat trafiliśmy do tego samego stoiska i do tej samej pani co mnie godzinę wcześniej obsługiwała. Wtedy byłem o wiele młodszy, ale dzisiaj tak samo bym pewnie postąpił.
obcypowraca

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: obcypowraca »

Bezpieczeństwo danych na pierwszym miejscu, nikomu nie zależy na utrudnianiu życia - czy samemu sobie czy klientowi. Nieważne co jest w innych sieciach, skoro o to nie dbają.
ODPOWIEDZ