Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 20 wrz 2015, o 15:52
Re: Przedłużenie umowy
@gieape
Spróbuj zadzwonić na infolinię handlową Plusa nr 601 100 601 . Dali mi dobrą ofertę. Trochę było zamieszania (posty wyżej) ale teraz już OK. A za wynikłe problemy dostałem bonus
Spróbuj zadzwonić na infolinię handlową Plusa nr 601 100 601 . Dali mi dobrą ofertę. Trochę było zamieszania (posty wyżej) ale teraz już OK. A za wynikłe problemy dostałem bonus
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 9 maja 2018, o 11:17
Kontakt
Proszę o kontakt z działem utrzymania klienta!
Ostatnio zmieniony 10 maja 2018, o 10:02 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- podobny temat
Powód: połączono wątki- podobny temat
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Ewa_Plus pisze:Dzięki maciek129,
już poprosiłam DUK o jak najszybszy kontakt z Tobą :)
Niestety do dnia dzisiejszego brak kontaktu ze strony DUK
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
maciek129,
przepraszam za czas oczekiwania. Ponowiłam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
przepraszam za czas oczekiwania. Ponowiłam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 11 maja 2018, o 19:50
Re: Przedłużenie umowy
Chciałabym przedłużyć umowę Plus Internet.
Do końca umowy pozostały 3 miesiące.
Czy mogę liczyć na przedstawienie oferty dla mnie?
Do końca umowy pozostały 3 miesiące.
Czy mogę liczyć na przedstawienie oferty dla mnie?
Re: Przedłużenie umowy
Witam prosze o kontakt z duk a najlepiej z Panem Łukaszem Krupińskim
Re: Przedłużenie umowy
Wczoraj skończyła mi się umowa, numer od dziś został przeniesiony do Plus na kartę. W związku z tym mam kilka refleksji.
1. Poziom DUK jest fatalny, konsultanci nieuprzejmi bo klient (czyli ja) nie przyjmuje ich propozycji ze względu na orientację w ofertach jakie są na rynku. Przedstawione warianty przedłużenia umowy bardzo drogie! Od kilku tygodni już nikt nie dzwoni więc domyślam się, że zostałem spisany na straty.
2. Brak możliwości bezpośredniej migracji między ofertami Plusa to ogromna bolączka - ścieżka do przejścia do Plusha z Plus Abo jest kręta i wyboista, trwa o wiele dłużej niż przeniesienie numeru do konkurencji.
3. Procedury do poprawy - konieczność ponownej rejestracji numeru na którym zmieniam ofertę z abo na prepaid to bezsens (nie wydaję przecież przy tym dyspozycji zmiany właściciela więc oczywistym jest, że zostawiam numer sobie); dodatkowo rejestracja przez SMS oczywiście nie zadziałała, mimo że dokonałem jej prawie dwa miesiące przed końcem umowy. Szczęśliwie posiadam jeszcze jeden numer na abonament więc zrobiłem to przez telefon.
4. Plus dobrze wiedział, że umowa kończyła się w połowie okresu rozliczeniowego co nie przeszkodziło w wystawieniu faktury za cały miesiąc. Zapłaciłem odpowiednio mniej i zaczęło się bombardowanie sms-ami z windykacji. I to już jest draństwo.
Po ponad 11 latach w abo odchodzę bez większego żalu. Niestety.
1. Poziom DUK jest fatalny, konsultanci nieuprzejmi bo klient (czyli ja) nie przyjmuje ich propozycji ze względu na orientację w ofertach jakie są na rynku. Przedstawione warianty przedłużenia umowy bardzo drogie! Od kilku tygodni już nikt nie dzwoni więc domyślam się, że zostałem spisany na straty.
2. Brak możliwości bezpośredniej migracji między ofertami Plusa to ogromna bolączka - ścieżka do przejścia do Plusha z Plus Abo jest kręta i wyboista, trwa o wiele dłużej niż przeniesienie numeru do konkurencji.
3. Procedury do poprawy - konieczność ponownej rejestracji numeru na którym zmieniam ofertę z abo na prepaid to bezsens (nie wydaję przecież przy tym dyspozycji zmiany właściciela więc oczywistym jest, że zostawiam numer sobie); dodatkowo rejestracja przez SMS oczywiście nie zadziałała, mimo że dokonałem jej prawie dwa miesiące przed końcem umowy. Szczęśliwie posiadam jeszcze jeden numer na abonament więc zrobiłem to przez telefon.
4. Plus dobrze wiedział, że umowa kończyła się w połowie okresu rozliczeniowego co nie przeszkodziło w wystawieniu faktury za cały miesiąc. Zapłaciłem odpowiednio mniej i zaczęło się bombardowanie sms-ami z windykacji. I to już jest draństwo.
Po ponad 11 latach w abo odchodzę bez większego żalu. Niestety.
Ostatnio zmieniony 14 maja 2018, o 19:28 przez torre24, łącznie zmieniany 1 raz.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Kasiula924,
podeślij proszę numer, dla którego chcesz przedłużyć umowę oraz numer kontaktowy poprzez ten formularz.
Witaj maniek71,
przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt z Tobą.
podeślij proszę numer, dla którego chcesz przedłużyć umowę oraz numer kontaktowy poprzez ten formularz.
Witaj maniek71,
przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt z Tobą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
ja się przypnę do tematu:
W czerwcu kończy mi się umowa (pakiet rodzinny 3sim za 69,90zł). Nie chcę podpisywać nowej umowy na 24 miesiące, ale rezygnować też nie chcę. Czy jeśli nic nie podpiszę i nie zrezygnuję przed końcem umowy to czy przechodzi ona automatycznie na czas nieokreślony z możliwością miesięcznego wypowiedzenia w każdej chwili?
Pytam, bo w salonie usłyszałem, że ten pakiet już nie jest dostępny i jeśli nie podpiszę umowy to automatycznie dostanę nowy pakiet z obecnej promocji....
z góry dziękuję za informację, jak to naprawdę wygląda.
W czerwcu kończy mi się umowa (pakiet rodzinny 3sim za 69,90zł). Nie chcę podpisywać nowej umowy na 24 miesiące, ale rezygnować też nie chcę. Czy jeśli nic nie podpiszę i nie zrezygnuję przed końcem umowy to czy przechodzi ona automatycznie na czas nieokreślony z możliwością miesięcznego wypowiedzenia w każdej chwili?
Pytam, bo w salonie usłyszałem, że ten pakiet już nie jest dostępny i jeśli nie podpiszę umowy to automatycznie dostanę nowy pakiet z obecnej promocji....
z góry dziękuję za informację, jak to naprawdę wygląda.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
otek84,
Okres wypowiedzenia to 30 dni, które liczone są od pierwszego dnia Twojego cyklu rozliczeniowego.
zgadza się, po zakończeniu kontraktu umowa przechodzi na czas nieokreślony. Wysokość abonamentu się nie zmieni.otek84 pisze:Czy jeśli nic nie podpiszę i nie zrezygnuję przed końcem umowy to czy przechodzi ona automatycznie na czas nieokreślony z możliwością miesięcznego wypowiedzenia w każdej chwili?
Okres wypowiedzenia to 30 dni, które liczone są od pierwszego dnia Twojego cyklu rozliczeniowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witajcie,
pytanie do osób, które miały okazję rozmawiać z DUK, czy proponowali urządzenia bez rat nawet jak rzuciliście słowo "wypowiedzenie" ?
pytanie do osób, które miały okazję rozmawiać z DUK, czy proponowali urządzenia bez rat nawet jak rzuciliście słowo "wypowiedzenie" ?
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Przedłużenie umowy
BEZ rat to mogą ci zaproponować za pełną kwotę płatną przy podpisaniu umowy - żaden operator nie da ci nic za darmo...
Re: Przedłużenie umowy
Rok temu dali bez rat, więc pytam czy teraz dalej na słowo "wypowiedzenie" jest normalna oferta.largo pisze:BEZ rat to mogą ci zaproponować za pełną kwotę płatną przy podpisaniu umowy - żaden operator nie da ci nic za darmo...
I niech kolega w ten sposób nie okazuje swojego niepowodzenia w negocjacjach. P.S. jeżeli się nie zna oferty konkurencji, to lepiej nic nie mówić a nie tylko patrzeć na Plusa.