Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 25
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 12 wrz 2014, o 03:16
Re: Przedłużenie umowy
Tak, drugi numer był załatwiany przez infolinię.
Wysłane z mojego KIW-L21 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego KIW-L21 przy użyciu Tapatalka
-
- PlusManiak
- Posty: 78
- Rejestracja: 8 maja 2014, o 00:06
Re: Przedłużenie umowy
Zależy na jakiego konsultanta trafisz jest możliwość bez rat w SD ale telefonu są za bajońskie sumy w porównaniu u konkurencji, ten sam telefon w plusie po rabacie 50% a5 kosztuje 399 zł w abo 99zł - 50% czyli 50 zł abo a w t-mobile abo za 49 zł i ten tel dostać można za 159 zł ( też przedłużenie) a bez przedłużenia to da się załatwić za 319 zł wiec to chore ceny ma plus. 2x abo wyższy a telefon droższy. Ludzie którzy nie maja SD to nie mają po co iść bo ceny tel są zabójcze.Andrzej62 pisze:michal8937, odpowiedzi będą z pamięci, ale myślę że niewiele się zmieniło w tej kwestiimichal8937 pisze:Kilka pytań do pracowników Plusa oraz abonentów.
1. Która firma kurierska dostarcza telefony w ramach przedłużenia umowy z DUK?
2. Czy e faktura jest uruchamiania automatycznie, czy też muszę to zrobić samemu, żeby nie być obciążany kwotą 10 zł? Obecnie mam włączoną efakturę, ale nie wiem czy będzie to aktualne po podpisaniu nowej umowy?
Czy komuś udało nabyć telefon Samsung A5 2016 bądź S6 z opłatą jednorazową w ramach promocji Smart Dom?
ad.1 - K-EX, są dosyć solidni i dostarczają paczki po uprzednim kontakcie telefonicznym
ad.2 - przy przedłużeniu i [prawdopodobnie przy nowej umowie też] pada pytanie czy uruchomić e-fakture więc tu sprawa jest jasna
ad.3 na ten moment nie ma chyba w ogóle możliwości "zdobycia" telefonu z jednorazową opłatą [chociaż "cuda" się zdarzają] ale to wszystko zależy od elastyczności "konsula" i sztuki negocjacji. Oficjalnie tylko raty.
btw. raty za sprzęt dla stałych/wieloletnich klientów, osobiście uważam za poroniony pomysł, który prędzej czy później odbije się czkawką. Zobowiązanie - 24 m-ce, raty 36 m-cy, kto to wymyślił??
Re: Przedłużenie umowy
Witaj fifi88osw,
- warunkiem utrzymania rabatu na umowie uprawniającej jest pozostawienie miesięcznego zobowiązania na tym samym poziomie ewentualnie zmiana na wyższy.
rezik,
- rozwiązanie, o którym pisałam w piątek będzie prawdopodobniej najlepszym wyjściem. Nie mniej jednak spróbuję się jeszcze dowidzieć w naszej logistyce, czy na podstawie przesłanego przez Ciebie zgłoszenia, nie dałoby się inaczej rozwiązać tej sytuacji. Wrócę do Ciebie z odpowiedzią, jak tylko uda mi się coś ustalić.
- warunkiem utrzymania rabatu na umowie uprawniającej jest pozostawienie miesięcznego zobowiązania na tym samym poziomie ewentualnie zmiana na wyższy.
rezik,
- rozwiązanie, o którym pisałam w piątek będzie prawdopodobniej najlepszym wyjściem. Nie mniej jednak spróbuję się jeszcze dowidzieć w naszej logistyce, czy na podstawie przesłanego przez Ciebie zgłoszenia, nie dałoby się inaczej rozwiązać tej sytuacji. Wrócę do Ciebie z odpowiedzią, jak tylko uda mi się coś ustalić.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 78
- Rejestracja: 8 maja 2014, o 00:06
Re: Przedłużenie umowy
Niestety przedłużenia nie będzie, otóż konsultant mnie oszukał ponieważ w piątek rozmawialiśmy telefon miał być za 3 zł jednorazowej dopłaty a dzisiaj jak chciałem sfinalizować ofertę powiedział mi że dopłata będzie 149 zł. To już jest jawne oszustwo zwłaszcza ze przy normalniej ofercie jest za 3 zł w niższych abonamentach. Więc kończę skoro już nawet konsultanci oszukują. Nawet rozmowę mam utrwaloną szkoda że takie standardy u państwa są.
Re: Przedłużenie umowy
marcinosu002,
- przekazałam sprawę do wyjaśnienia w Dziale Utrzymania Klienta.
Czekaj proszę na kontakt naszego konsultanta.
- przekazałam sprawę do wyjaśnienia w Dziale Utrzymania Klienta.
Czekaj proszę na kontakt naszego konsultanta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 78
- Rejestracja: 8 maja 2014, o 00:06
Re: Przedłużenie umowy
Proszę przekazać do pododdziału ostatecznego dział rezygnacji gdyż tylko oni mogli taką ofertę z dopłata jednorazowa za telefon otrzymać, rozmowę mam utrwaloną z piątku i wyraźnie cena na jaka się umawialiśmy jest inna.Ewa_Plus pisze:marcinosu002,
- przekazałam sprawę do wyjaśnienia w Dziale Utrzymania Klienta.
Czekaj proszę na kontakt naszego konsultanta.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Przedłużenie umowy
marcinosu002 zgodnie z tym co napisała Ewa_Plus, sprawa została przekazana.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam, kończy mi się taryfa Progres Plus 89 i rozważam przejście na taryfę bez telefonu - komórki wszystkie sieci i stacjonarne no limit, sms/mms no limit i pakiet internetowy minimum 3gb wszystko w cenie ok 25-35 brutto jest coś takiego albo podobnego?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
rezik,
możesz odstąpić od umowy nawet gdy telefon ma odklejoną folię. My ze swojej strony postaramy się dopilnować, aby cały proces przebiegł możliwie jak najszybciej. Jeśli zdecydujesz się na odesłanie sprzętu daj nam znać.
Witaj Nieee,
prześlij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy poprzez ten formularz.
możesz odstąpić od umowy nawet gdy telefon ma odklejoną folię. My ze swojej strony postaramy się dopilnować, aby cały proces przebiegł możliwie jak najszybciej. Jeśli zdecydujesz się na odesłanie sprzętu daj nam znać.
Witaj Nieee,
prześlij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Basia_Plus,
W obecnej chwili nie będę podejmował żadnych decyzji. Sprawę przekazałem do Miejskiego Rzecznika Konsumentów. Kolejne kroki podejmę po uzyskaniu porady prawnej.
W obecnej chwili nie będę podejmował żadnych decyzji. Sprawę przekazałem do Miejskiego Rzecznika Konsumentów. Kolejne kroki podejmę po uzyskaniu porady prawnej.
Re: Przedłużenie umowy
Jeśli operator odszedł od subsydiowania telefonów to uczciwie by było jeśli dałby abonament 25-30 zł z no limit i do tego doliczał ratę za telefon (przez 1-3 lata w zależności od wyboru klienta). Teraz nic takiego nie ma, abonamenty po 60-70 zł plus obowiązkowa rata za telefon w Smartdom to zwykłe odbijanie sobie kosztów zrabatowanych usług w poprzednich latach umowy.Andrzej62 pisze:(...)btw. raty za sprzęt dla stałych/wieloletnich klientów, osobiście uważam za poroniony pomysł, który prędzej czy później odbije się czkawką. Zobowiązanie - 24 m-ce, raty 36 m-cy, kto to wymyślił??
I co najbardziej irytujące - kontakt z DUK to koszmar, niekompetencja konsultantów (głównie z BOK) i traktowanie przez nich klientów jak zwykłe stado baranów, również. Przedłużałem umowy u KAŻDEGO operatora w PL (chodzi o operatorów z wiodącej czwórki) i NIGDZIE poza Plusem nie ma żadnego problemu z kontaktem z DUK (jakość ofert pomijam - raz są lepsze raz gorsze).
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
torre24,
prześlij proszę numer telefonu, którego dotyczy przedłużenie umowy poprzez ten formularz, poproszę konsultanta DUK o kontakt i przedstawienie oferty.
prześlij proszę numer telefonu, którego dotyczy przedłużenie umowy poprzez ten formularz, poproszę konsultanta DUK o kontakt i przedstawienie oferty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Jeszcze jest druga sprawa, nie mniej irytująca (chociaż tutaj pasowały by bardziej słowa, powrzechnie uznawane za obraźliwe )torre24 pisze:/.../I co najbardziej irytujące - kontakt z DUK to koszmar, niekompetencja konsultantów (głównie z BOK) i traktowanie przez nich klientów jak zwykłe stado baranów, również. Przedłużałem umowy u KAŻDEGO operatora w PL (chodzi o operatorów z wiodącej czwórki) i NIGDZIE poza Plusem nie ma żadnego problemu z kontaktem z DUK (jakość ofert pomijam - raz są lepsze raz gorsze).
To sama forma przedłużenia umowy. Aneksować można już kilka m-cy przed datą końca okresu "promocyjnego". Niby fajnie, tylko że te m-ce zostaną DOLICZONE do kolejnego aneksu. I to już nie jest fajnie.
Ja rozumiem sytuacje że klient aneksuje pierwszy raz, nie okrzepł jeszcze, trzeba podchodzić do niego z rezerwą, nabrać zaufania ect. Ale wieloletni?
Przecież druga firma "z tej samej stajni" [albo lepiej pierwsza. bo wiadomo kto kogo] CP, nie stosuje tego typu "ciasnego krawata"(*).
Tam wystarczy zadzwonić w całkiem innej sprawie a i tak za zakończenie rozmowy "konsul" sam wychodzi z inicjatywą "...a nie chce Pan/Pani przedłużyć umowy?".
Jeżeli jesteśmy już w tym magicznym okresie "6 m-cy przed" to już można negocjować umowy 15/5, 15/3, a nawet 12/5 (wtajemniczeni wiedzą o co chodzi) I CO NAJLEPSZE W TYM TO TO, że pozostały okres aktualnej umowy zostaje anulowany i od nowego okresu rozliczeniowego "cieszymy się darmowymi m-cami"
W Plus'ie taka sytuacja jest nie do pojęcia.
Nawet wspólnego "flagowego" produktu [smartDOM] nie da się zsynchronizować czasowo. Bo jak się ma to do hasła "masz telewizje w CP?" no mam, na 15 m-cy " - a my "Plus" dajemy ci umowę [w najlepszym przypadku] na 24 -mce.
Zgrzyt !
Daleki jestem od tworzenia teorii spiskowych ale...tu potrzeba głębokich reform.
(*) - i za to wybaczam im nawet "Kevina..." po raz -enty
Re: Przedłużenie umowy
Ja umowy mam przedłużone, bez Smartdomu, przedstawiłem tylko taką swoją refleksję...Basia_Plus pisze:torre24,
prześlij proszę numer telefonu, którego dotyczy przedłużenie umowy poprzez ten formularz, poproszę konsultanta DUK o kontakt i przedstawienie oferty.
Re: Przedłużenie umowy
Cześć,
Mam dwa numery telefonów z taryfą firmową. Umowy kończą się za około kilka dni, obydwa numery chciałem zlikwidować. Ale... w międzyczasie znalazły się dwie osoby, które chcą przejąć te numery. Jedna na pewno dokona cesji i przejdzie do innej sieci (ta osoba ma firmę), druga najprawdopodobniej zostanie w Plusie (to jest osoba fizyczna, nie firma, więc trzeba zmienić taryfę). Najbardziej zależy mi na tej drugiej osobie, ona chce dokonać cesji i przedłużyć umowę wraz z nowym telefonem. Jakiś pomysł, jak się do tego zabrać?
Mam dwa numery telefonów z taryfą firmową. Umowy kończą się za około kilka dni, obydwa numery chciałem zlikwidować. Ale... w międzyczasie znalazły się dwie osoby, które chcą przejąć te numery. Jedna na pewno dokona cesji i przejdzie do innej sieci (ta osoba ma firmę), druga najprawdopodobniej zostanie w Plusie (to jest osoba fizyczna, nie firma, więc trzeba zmienić taryfę). Najbardziej zależy mi na tej drugiej osobie, ona chce dokonać cesji i przedłużyć umowę wraz z nowym telefonem. Jakiś pomysł, jak się do tego zabrać?