Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj tklac,
w opisanej sytuacji należy dokonać cesji. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1. Po przepisaniu numeru można będzie dokonać przedłużenia umowy. Jeśli podeśle nam numer telefonu poprosimy konsultanta DUK o kontakt i przedstawienie oferty.
w opisanej sytuacji należy dokonać cesji. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1. Po przepisaniu numeru można będzie dokonać przedłużenia umowy. Jeśli podeśle nam numer telefonu poprosimy konsultanta DUK o kontakt i przedstawienie oferty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
A jak do tego ma się zmiana taryfy na osobę fizyczną? Bo wynika z tego, że muszę najpierw dokonać zmiany taryfy, dopiero po jej wejściu w życie będę mógł zrobić cesję, a potem dopiero ta osoba będzie mogła przedłużyć umowę, tak? Tego nie można jakoś skrócić?
Re: Przedłużenie umowy
tklac,
- zmiana taryfy jest realizowana w tym samym czasie co cesja umowy.
- zmiana taryfy jest realizowana w tym samym czasie co cesja umowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
WitamEwa_Plus pisze:Witaj sebekss,
- przekazałam do pracowników DUK prośbę o jak najszybszy kontakt z Tobą :)
Niestety, ale nikt od Was nie zadzwonił w sprawie przedłużenia umowy telefonu i zawarcia nowej na internet. Nie mam moze najwyższego abonamentu i moze nie zależy Wam na takich klientach... Ale chciałam tez kupic dodatkowy produkt internet. Chyba pora poszukać oferty innych sieci...
Pozdrawiam
Re: Przedłużenie umowy
sebekss,
- przepraszam za tę sytuację
Wysłałam jeszcze jedną interwencję do DUK w Twojej sprawie.
- przepraszam za tę sytuację
Wysłałam jeszcze jedną interwencję do DUK w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Ewa_PlusEwa_Plus pisze:sebekss,
- przepraszam za tę sytuację
Wysłałam jeszcze jedną interwencję do DUK w Twojej sprawie.
W dalszym ciagu nikt nie dzwonil....
Re: Przedłużenie umowy
sebekss,
- ponowiłam prośbę o kontakt.
- ponowiłam prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 26 gru 2016, o 14:04
Re: Przedłużenie umowy
Witam. Ten Wasz DUK jest o kant dupy potłuc. Nie dość że mieli zadzwonić i tego nie zrobili tylko ja to zrobiłem dzisiaj, to jeszcze jako że jestem w Wami od 2001r. to dali mi ofertę jak dla zwykłego Kowalskiego przy przedłużeniu umowy. Dziękuje za taką Sieć i pomimo że na 2 numerze mam SmartDom to zrezygnuję z Waszej Sieci nawet kosztem tego ze 2 numer nadal u Was bedzie nawet kosztem rabatu za Smart Dom ale uwolnię się od Was.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj zbyszek1985,
przykro nam, że przedstawiona oferta nie spełniła Twoich oczekiwań.
przykro nam, że przedstawiona oferta nie spełniła Twoich oczekiwań.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
witam,
mam telefon na firmę. Umową kończy mi się w styczniu. Niestety nikt się do mnie nie odezwał mimo próśb.
Interesuje mnie przedłużenie bez telefonu. Na co mogę liczyć?
Potrzebuję jedynie no limit na komórki i stacjonarne, sms i mms.
Jakiś podstawowy pakiet internetu.
Roaming niepotrzebny.
Marcin
mam telefon na firmę. Umową kończy mi się w styczniu. Niestety nikt się do mnie nie odezwał mimo próśb.
Interesuje mnie przedłużenie bez telefonu. Na co mogę liczyć?
Potrzebuję jedynie no limit na komórki i stacjonarne, sms i mms.
Jakiś podstawowy pakiet internetu.
Roaming niepotrzebny.
Marcin
Re: Przedłużenie umowy
Witaj Martinoss,
- podeślij mi swój numer telefonu przez ten formularz
- podeślij mi swój numer telefonu przez ten formularz
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Ewa_Plus czy logując się na PlusOnline mogę gdzieś sprawdzić do kiedy mam umowę?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przedłużenie umowy
Martinoss,
Datę końca promocji możesz sprawdzić w mobilnej wersji aplikacji Plus Online (nie webowej). Pisaliśmy o tym np. w tym wątku.Martinoss pisze:czy logując się na PlusOnline mogę gdzieś sprawdzić do kiedy mam umowę?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 26 gru 2016, o 14:04
Re: Przedłużenie umowy
Jeszcze takie jedno pytanie. Jak to jest możliwe że konsultant z 601 100 601 przedstawił mi lepszą ofertę niż DUK ???
Re: Przedłużenie umowy
zbyszek1985,
- każdy kanał obsługi dysponuje inną ofertą.
- każdy kanał obsługi dysponuje inną ofertą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ