Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
lukas.czarek
Nowy
Posty: 4
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 12 kwie 2014, o 13:05

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: lukas.czarek »

Dzień dobry,
Napisałem maila z prośbą o kontakt z DUK.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj lukas.czarek ,
lukas.czarek pisze: 14 lut 2024, o 14:15 Napisałem maila z prośbą o kontakt z DUK.
wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Anaa181
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 29 lut 2024, o 14:49

Przedłużenie Umowy

Post autor: Anaa181 »

Witam.
Mam problem z przedłużeniem umowy. Gdy chce przedłużyć umowę przez internet wyskakuje powiadomienie "Obecnie mamy dla Ciebie przygotowaną ofertę bez sprzętu. Czy chcesz się z nią zapoznać?" (Umowa kończy się za 2 miesiące) Problem powstał przez zadłużenie, które zostało spłacone. Nie ma problemu bym podpisała nową umowę i dostała telefon bo próbowałam tydzień temu, jednak nie potwierdziłam umowy bo nie chce zmieniać numeru telefonu. Kontaktowałam się mailowo i telefonicznie i nikt nie potrafi mi wyjaśnić dlaczego tak jest.
Ostatnio zmieniony 29 lut 2024, o 15:09 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie do istniejącego wątku o poruszanej tematyce.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Anaa181,

z pozycji forum nie mamy możliwości zweryfikowania powyższej kwestii. Tym samym proszę o kontakt z obsługą sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Anaa181
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 29 lut 2024, o 14:49

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Anaa181 »

Oni też nie wiedzą co z tym zrobić, dostałam taka odpowiedź "W zaistniałej sytuacji proszę skontaktować się z Działem Obsługi Klienta nr. 601 102 601, aby wyjaśnić pojawiający się błąd."
Dział obsługi klienta też nie wie o co chodzi, zgłosili reklamacje do Działu Aktywacji, Dział Aktywacji też nie wie 🤣
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Anaa181,

prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) poprzez ten formularz. Jeśli podasz nam numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Klaudyyna
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 4 mar 2024, o 12:46

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Klaudyyna »

Witam, wysłałam maila na adres specjalista_plus@plus.pl w sprawie kontaktu z duk. Proszę o kontakt
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Klaudyyna,

wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sosna
Początkujący PlusManiak
Posty: 22
Rejestracja: 21 cze 2014, o 16:09

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: sosna »

Witam
Chcę przedłużyć umowę na dwóch numerach należących do mnie. Proszę o formularz zgłoszeniowy poprzez który uzyskam kontakt z DUK. Jakiś czas temu rozmawiałem z konsultantem podobno z DUK, dostałem ofertę którą miałem przemyśleć i konsultant miał się odezwać za dwa dni i do tej pory cisza. Dzwoniąc pod nr. 601102699 automat odpowiada że mój konsultant jest zajęty i oddzwoni jak to będzie możliwe. I tak kilka dni z rzędu. Z góry dziękuję za szybką rekcję. Pozdrawiam Sosna.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj sosna,

podeślij proszę numery telefonów, których sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Zlecę wówczas prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jazuch1982
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 14 lip 2022, o 18:02

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: jazuch1982 »

Dzień dobry.
Jestem stałym klientem sieci Plus, z którą rozpocząłem swoją przygodę z telefonią komórkową. Kilka razy przedłużałem swoje umowy i zawsze byłem zadowolony z nowych warunków, leczy tym razem kiedy mój Plus Abonament dobiegł końca kilka razy kontaktowałem się z Działem Handlowym, gdzie przedstawione oferty przez konsultantów na przedłużenie umowy nie były dla mnie satysfakcjonujące, począwszy od czasu trwania nowej umowy, a kończywszy na ofercie gorszej niż dla nowych klientów. Nie chciałbym się rozstawać z Plusem. Podczas ostatniej rozmowy z DUK przystałem na propozycję odłożenia przedłużania umowy do czasu, aż wszystkie moje numery będą miały taką możliwość, co właśnie nastąpiło, było to związane z przedstawieniem lepszej oferty. Pracownik DUK miał się ze mną skontaktować na początku roku i dlatego proszę o ponowienie kontaktu z DUK. Szczegółowe informacje dotyczące kontaktu wysłałem pod adres: specjalista_plus@plus.pl. Z góry dziękuję. Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj jazuch1982,
jazuch1982 pisze: 6 mar 2024, o 23:04 Szczegółowe informacje dotyczące kontaktu wysłałem pod adres: specjalista_plus@plus.pl.
wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1189
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ron »

Mistrzowska oferta Duet L 😐

Czy ja dobrze czytam Regulaminy Abonamentów.
Przypisanie umowy dodatkowej do innego Konta Abonenta spowoduje zaprzestanie współdzielenia zasobów na umowie dodatkowej przypisanej do innego Konta Abonenta oraz naliczanie opłat za Usługi w ramach tej umowy dodatkowej na zasadach określonych w „Cenniku świadczenia usług telekomunikacyjnych Taryfy „Plus. 2” oraz „Cenniku połączeń międzynarodo..
Czyli zmieniamy warunki umowy głównej, na umowie dodatkowej koszty są naliczane zgodnie z Cenniekiem ??🤦🫣

Co jak zmienimy warunki umowy dodatkowej? Co się dzieję z umową główną (numerem)?? Na jakich zasadach korzysta z usług? Regulamin promocji czy Cennik??
zbych_in_flames
V.I.P.
Posty: 1249
Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: zbych_in_flames »

Sugeruje jeszcze raz powoli przeczytać tę część tego punktu:
Ron pisze: 11 mar 2024, o 22:33 Przypisanie umowy dodatkowej do innego Konta Abonenta spowoduje zaprzestanie współdzielenia zasobów na umowie dodatkowej przypisanej do innego Konta Abonenta
Tak w ogóle to w tym zdaniu nie ma nic o zmianach umowy.
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1189
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ron »

@zbych_in_flames, Umowa Duet jest w innym regulaminie. Rozczłonkowanie Grupy powoduje naliczanie Cennikowe z tym co powyżej, na numerze dodatkowym?? Nie bardzo te wszystkie zapisy są precyzyjne.
ODPOWIEDZ