Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 21
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 26 wrz 2014, o 15:45
Re: Przedłużenie umowy
Witam.
Kilka dni temu prosiłem o kontakt przez DUK w sprawie przedłużenia abonamemtu na telefon, ale jest cisza. Oferta dostępna na stronie internetowej oraz w salonach wypada nieco słabo przy możliwości przeniesienia numeru do innej sieci, gdzie przy podobnym zobowiazaniu miesięcznym dostaje się te same telefony lub podobne w lepszej cenie, a dodatkowo przez 6 miesięcy płaci się 0 zł lub symboliczną 1 zł. Jestem klientem plusa od ok 6-7 lat, niedługo kończy mi się umowa, dlatego ponawiam prośbę o kontakt przez konsultanta z DUK.
Wysłane z mojego LG-D620 przy użyciu Tapatalka
Kilka dni temu prosiłem o kontakt przez DUK w sprawie przedłużenia abonamemtu na telefon, ale jest cisza. Oferta dostępna na stronie internetowej oraz w salonach wypada nieco słabo przy możliwości przeniesienia numeru do innej sieci, gdzie przy podobnym zobowiazaniu miesięcznym dostaje się te same telefony lub podobne w lepszej cenie, a dodatkowo przez 6 miesięcy płaci się 0 zł lub symboliczną 1 zł. Jestem klientem plusa od ok 6-7 lat, niedługo kończy mi się umowa, dlatego ponawiam prośbę o kontakt przez konsultanta z DUK.
Wysłane z mojego LG-D620 przy użyciu Tapatalka
Re: Przedłużenie umowy
Tofel
A jaki wziąłeś telefon i ile dałeś? To chyba się pozmieniało bo jak ja dzwonilam to konsultant mówił że przedłużenie Smartdom tylko w salonie.
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
A jaki wziąłeś telefon i ile dałeś? To chyba się pozmieniało bo jak ja dzwonilam to konsultant mówił że przedłużenie Smartdom tylko w salonie.
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
Re: Przedłużenie umowy
lodyga
Samsung Galaxy J5(2016) 99 zł przy abonamencie 69,90. Chciałem inny tel, na stronie jest dostępny, a na infolini nie, dziwne to wszystko. Powiem Ci szczerze że za każdym razem jak dzwoniłem na infolinie słyszałem co innego. Byłem w salonie, to tam tylko na raty, a na infolini udało się z jednorazową opłatą. Ale jak chciałem przedłużyć umowę na Internet to już tylko na raty co mi nie odpowiada, no chyba że łącznie płaciłbym tyle co w tej chwili.
Samsung Galaxy J5(2016) 99 zł przy abonamencie 69,90. Chciałem inny tel, na stronie jest dostępny, a na infolini nie, dziwne to wszystko. Powiem Ci szczerze że za każdym razem jak dzwoniłem na infolinie słyszałem co innego. Byłem w salonie, to tam tylko na raty, a na infolini udało się z jednorazową opłatą. Ale jak chciałem przedłużyć umowę na Internet to już tylko na raty co mi nie odpowiada, no chyba że łącznie płaciłbym tyle co w tej chwili.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Przedłużenie umowy
piter_00, foppa, tofel3 proszę, podajcie przez ten formularz numery kontaktowe i numery, których ma dotyczyć przedłużenie umowy.
Doctor czy życzysz sobie ponownego kontaktu naszego pracownika?
Doctor czy życzysz sobie ponownego kontaktu naszego pracownika?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Prośba o pomoc z DUK
Witam
W dni dzisiejszym ok. godz. 12:14 - zadzwonił do mnie pracownik z DUK a w zasadzie przedstawił się :
ja dzwonie z PLUSA, bo tam umowa jest wypowiedziana... itd.
Pracownik nie słuchał, na zadane pytanie podał dwie oferty które nie spełniały oczekiwań i do tego kazał wybierać już (ja wiem tak to działa).
O samych ofertach mówił dopiero jak zacząłem pytać co w nich jest.
Czy można prosić o kontakt z DUK kogoś bardziej kompetentnego??????
W dni dzisiejszym ok. godz. 12:14 - zadzwonił do mnie pracownik z DUK a w zasadzie przedstawił się :
ja dzwonie z PLUSA, bo tam umowa jest wypowiedziana... itd.
Pracownik nie słuchał, na zadane pytanie podał dwie oferty które nie spełniały oczekiwań i do tego kazał wybierać już (ja wiem tak to działa).
O samych ofertach mówił dopiero jak zacząłem pytać co w nich jest.
Czy można prosić o kontakt z DUK kogoś bardziej kompetentnego??????
Ostatnio zmieniony 31 paź 2016, o 13:36 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków
Powód: połączenie wątków
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Przedłużenie umowy
Witaj hyniks,
skorzystaj, proszę, z formularza z mojej poprzedniej odpowiedzi.
skorzystaj, proszę, z formularza z mojej poprzedniej odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
@Magda_Plus Dopóki nie złożę dyspozycji przeniesienia swoich numerów zawsze mogę porozmawiać z konsultantem. Dwa lata temu podczas przedłużania umowy zadzwoniła do mnie bardzo konkretna i rzeczowa pracownica DUK i bardzo szybko doszliśmy do porozumienia.
Re: Przedłużenie umowy
Basiu - dziękuję.
Szybki kontakt z DUK. Po kilku dniach już ustaliliśmy warunki przedłużenia umowy. Szybko i sprawnie bez wygórowanych żądań. A po kilku kolejnych dniach przyszła nowa umowa.
Abonament bez telefonu za 29,9 free tel., SMS, MMS i 5,5 GB.
Szybki kontakt z DUK. Po kilku dniach już ustaliliśmy warunki przedłużenia umowy. Szybko i sprawnie bez wygórowanych żądań. A po kilku kolejnych dniach przyszła nowa umowa.
Abonament bez telefonu za 29,9 free tel., SMS, MMS i 5,5 GB.
Re: Przedłużenie umowy
Doctor,
- przekazałam zatem prośbę do DUK o ponowny kontakt z Tobą.
kp8,
- to bardzo miła wiadomość. Cieszę się, że udało się znaleźć ofertę odpowiadającą Twoim oczekiwaniom.
- przekazałam zatem prośbę do DUK o ponowny kontakt z Tobą.
kp8,
- to bardzo miła wiadomość. Cieszę się, że udało się znaleźć ofertę odpowiadającą Twoim oczekiwaniom.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 73
- Rejestracja: 10 cze 2014, o 15:16
Re: Przedłużenie umowy
Witam właśnie kończy mi się umowa czy moge prosić o kontakt z DUK?
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
Re: Przedłużenie umowy
arturo1132,
- chodzi o ten sam numer, co podsyłałeś nam w zeszłym roku?
Numer kontaktowy się nie zmienił?
- chodzi o ten sam numer, co podsyłałeś nam w zeszłym roku?
Numer kontaktowy się nie zmienił?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 73
- Rejestracja: 10 cze 2014, o 15:16
Re: Przedłużenie umowy
Tak ten sam nic się nie zmieniło;)
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Przedłużenie umowy
arturo1132 przesłaliśmy Twoją prośbę o kontakt dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam
Mam już możliwość przedłużenia umowy. Proszę o kontakt któregoś z pracowników DUK.
Mam już możliwość przedłużenia umowy. Proszę o kontakt któregoś z pracowników DUK.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Przedłużenie umowy
marek1033,
Magda_Plus pisze: proszę, podaj przez ten formularz numer kontaktowy i numer, którego ma dotyczyć przedłużenie umowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ