Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 70
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 3 lut 2016, o 14:23
Re: Przedłużenie umowy
Niedługo kończy mi się umowa , czy jest szansa na 19 netto dla firm no limint i 10 gbinternetu , oraz s7 edge w dobrej cenie nie tej co proponowana na stronie ??
Re: Przedłużenie umowy
Warunki przy złożonym wypowiedzeniu nie są najgorsze (25 zł na czas nieokreślony, 10 GB net,SMS,, brak MMSOW), ale i nie najlepsze konkurencja na P daje do tego Tidala i Showmaxa w cenie 25 zł, fajnie byłoby jakbyście dołożyli Iple chociażby do tego bez opłat np. jeden z wybranych pakietów.
Re: Przedłużenie umowy
@artur94,
Zamiast Tidala masz bezpłatnie Plus Music: https://plusmusic.pl w opcji "Muzyka za darmo" wraz z transmisją danych niepomniejszającą posiadanego pakietu.
Zamiast Tidala masz bezpłatnie Plus Music: https://plusmusic.pl w opcji "Muzyka za darmo" wraz z transmisją danych niepomniejszającą posiadanego pakietu.
Re: Przedłużenie umowy
cześć
pytanie do specjalistów PLUSA
mam smartdom 2 w skład którego wchodzi umowa abonamentowa PLUS-główna, oraz Cyfrowy Polsat.
umowa PLUS Ja+ 79.99zł kończy się na początku stycznia
umowa CyfrowyPolsat rabatowana 50% juz od pół roku jest w opcji bezterminowej.
Moje pytanie w związku z pojawieniem się nowej oferty PLUSA.
chciałbym przedłużyć umowe bez tel. korzystając z nowego planu taryfowego za 49,99zł.
w tym momencie umowa z CP przestanie być rabatowana.
czy po podpisaniu aneksu z PLUS i nastepnego dnia podpisania aneksu z CP dalej bedzie to para w ramach programu SD z tym ze w wersji 3 ?
pytanie do specjalistów PLUSA
mam smartdom 2 w skład którego wchodzi umowa abonamentowa PLUS-główna, oraz Cyfrowy Polsat.
umowa PLUS Ja+ 79.99zł kończy się na początku stycznia
umowa CyfrowyPolsat rabatowana 50% juz od pół roku jest w opcji bezterminowej.
Moje pytanie w związku z pojawieniem się nowej oferty PLUSA.
chciałbym przedłużyć umowe bez tel. korzystając z nowego planu taryfowego za 49,99zł.
w tym momencie umowa z CP przestanie być rabatowana.
czy po podpisaniu aneksu z PLUS i nastepnego dnia podpisania aneksu z CP dalej bedzie to para w ramach programu SD z tym ze w wersji 3 ?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
Pawel78,
andrejj,
jeśli sobie życzysz, abym zleciła kontakt naszego konsultanta DUK w sprawie przedstawienia oferty, to podeślij mi proszę swój numer przez ten formularz.
artur94,
poprosiłam DUK o ponowny kontakt z Tobą. Niebawem nasz konsultant powinien do Ciebie oddzwonić.
Witaj gopher,
przepraszam za zaistniałą sytuację. Twoją sprawę przekazałam do DUK.Pawel78 pisze:Pani powiedziała, że jeszcze postara się coś dowiedzieć i się odezwie. Niestety już się nie odezwała a numer został wyłączony w niedzielę.
andrejj,
jeśli sobie życzysz, abym zleciła kontakt naszego konsultanta DUK w sprawie przedstawienia oferty, to podeślij mi proszę swój numer przez ten formularz.
artur94,
poprosiłam DUK o ponowny kontakt z Tobą. Niebawem nasz konsultant powinien do Ciebie oddzwonić.
Witaj gopher,
możesz porozmawiać na temat szczegółów oferty z konsultantem DUK. W tym celu podeślij mi proszę swój numer telefonu przez ten formularz.gopher pisze:chciałbym przedłużyć umowe bez tel. korzystając z nowego planu taryfowego za 49,99zł.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Marta_Plus
wysłane
wysłane
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
gopher,
dziękuję - wiadomość dotarła. Sprawdź pocztę.
dziękuję - wiadomość dotarła. Sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
przepraszam za zaistniałą sytuację. Twoją sprawę przekazałam do DUK.Marta_Plus pisze:Pawel78,Pawel78 pisze:Pani powiedziała, że jeszcze postara się coś dowiedzieć i się odezwie. Niestety już się nie odezwała a numer został wyłączony w niedzielę.
To już nie aktualne. Dziś Pani zadzwoniła ponownie przepraszając, że to jej pomyłka lub systemu, iż kontakt nie nastąpił wcześniej dodając, że niestety już nic nie można zrobić bo numer został zarejestrowany na kartę. Jak to mówią "dla chcącego nic trudnego". Ja niestety nie mogłem już inaczej postąpić gdyż numer został wyłączony a kontakt musiałem mieć. Gdybym wiedział wcześniej, że ta Pani nie zadzwoni to pewnie taki niesmak by nie pozostał. Jedyne co zaproponowała to abym udał się do salonu i przeniósł numer na abonament na standardowych warunkach. Chyba sobie kpicie. Poczekam, aż w drugim telefonie również skończy się umowa i kończę z Plusem. Widocznie 18 lat z Wami to na tyle długo, że można traktować klienta na zasadzie "zostanie z nami z przyzwyczajenia". Poczekam i wszystkie usługi przeniosę do konkurencji łącznie z TV. Mógłbym pisać do Państwa reklamację z opisaniem sytuacji (jak to zostało mi podpowiedziane) ale nie zamierzam skoro błąd nie nastąpił z mojej strony.
-
- PlusManiak
- Posty: 95
- Rejestracja: 7 cze 2012, o 23:36
- Lokalizacja: Pabianice
Re: Przedłużenie umowy
Przedluzylem umowe okolo 28czerwca 2015r,konczy mi sie w czerwcu 28dnia w 2018r umowa,kiedy otrzymam oferte przedluzeniowa,albo kiedy ukaze mi sie na plus online oferta.Jestem z Wami od 2006r w raz z 2ma numerami.
Re: Przedłużenie umowy
Dziś następił ponowny kontakt ze strony konsultanta DUK. Niestety okazał się fiaskiem. Dzowniono do mnie już porzednio z ofertą bez KONTRAKTU za 25 (no limit wszystko bez MMSów 10 gb neta). Miałem zastanowić nad powyższym pakietem, ponieważ rozważałem przejście do Play. Konsultant przekazał infromacje, że nie ma takiej propozycji. Dlaczego mnie oszukał? Taka oferta jest dostepa wiem o tym z innych forów.
Re: Przedłużenie umowy
Bo on jak ci taką ofertę sprzeda ,to nic z tego nie będzie miał ,albo marne grosze. Więc wciska taką na której chociaż coś zarobi.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
Pawel78,
artur94,
jeśli sobie życzysz zlecę ponownie kontakt konsultanta DUK, abyś mógł jeszcze porozmawiać w sprawie oferty.
DARIUSZ-WLAZEL,
umowę można przedłużyć składając zamówienie przez stronę internetową WWW najwcześniej 7 miesięcy przed zakończeniem obecnego kontraktu. Standardowo oferta jest dostępna 6 miesięcy przed zakończeniem kontraktu.
w dniu wczorajszym poprosiłam jeszcze DUK o pomoc w Twojej sprawie. Oczywiście doceniamy Twoją lojalność i bardzo dziękujemy, że tak długo jesteś z nami.Pawel78 pisze: Widocznie 18 lat z Wami to na tyle długo, że można traktować klienta na zasadzie "zostanie z nami z przyzwyczajenia".
artur94,
jeśli sobie życzysz zlecę ponownie kontakt konsultanta DUK, abyś mógł jeszcze porozmawiać w sprawie oferty.
DARIUSZ-WLAZEL,
umowę można przedłużyć składając zamówienie przez stronę internetową WWW najwcześniej 7 miesięcy przed zakończeniem obecnego kontraktu. Standardowo oferta jest dostępna 6 miesięcy przed zakończeniem kontraktu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Czy mogę prosić o kontakt z DUK w sprawie oferty przedłużeniowej?
Re: Przedłużenie umowy
Tak, proszę o kontakt, wysłałem formularz w tej sprawie.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Rango,
artur94,
wiadomość dotarła - dziękuje. Przekazałam prośbę o kontakt.
prześlij proszę numer telefonu, którego dotyczy przedłużenie umowy poprzez ten formularz.Rango pisze:Czy mogę prosić o kontakt z DUK
artur94,
wiadomość dotarła - dziękuje. Przekazałam prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ