Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
andrejj
PlusManiak
Posty: 70
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 3 lut 2016, o 14:23

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: andrejj »

Niedługo kończy mi się umowa , czy jest szansa na 19 netto dla firm no limint i 10 gbinternetu , oraz s7 edge w dobrej cenie nie tej co proponowana na stronie ??
artur94
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 7 kwie 2017, o 09:53

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: artur94 »

Warunki przy złożonym wypowiedzeniu nie są najgorsze (25 zł na czas nieokreślony, 10 GB net,SMS,, brak MMSOW), ale i nie najlepsze konkurencja na P daje do tego Tidala i Showmaxa w cenie 25 zł, fajnie byłoby jakbyście dołożyli Iple chociażby do tego bez opłat np. jeden z wybranych pakietów.
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: habish »

@artur94,
Zamiast Tidala masz bezpłatnie Plus Music: https://plusmusic.pl w opcji "Muzyka za darmo" wraz z transmisją danych niepomniejszającą posiadanego pakietu.
gopher
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 2 paź 2017, o 10:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: gopher »

cześć
pytanie do specjalistów PLUSA :-)
mam smartdom 2 w skład którego wchodzi umowa abonamentowa PLUS-główna, oraz Cyfrowy Polsat.
umowa PLUS Ja+ 79.99zł kończy się na początku stycznia
umowa CyfrowyPolsat rabatowana 50% juz od pół roku jest w opcji bezterminowej.

Moje pytanie w związku z pojawieniem się nowej oferty PLUSA.

chciałbym przedłużyć umowe bez tel. korzystając z nowego planu taryfowego za 49,99zł.
w tym momencie umowa z CP przestanie być rabatowana.
czy po podpisaniu aneksu z PLUS i nastepnego dnia podpisania aneksu z CP dalej bedzie to para w ramach programu SD z tym ze w wersji 3 ?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Pawel78,
Pawel78 pisze:Pani powiedziała, że jeszcze postara się coś dowiedzieć i się odezwie. Niestety już się nie odezwała a numer został wyłączony w niedzielę.
przepraszam za zaistniałą sytuację. Twoją sprawę przekazałam do DUK.

andrejj,
jeśli sobie życzysz, abym zleciła kontakt naszego konsultanta DUK w sprawie przedstawienia oferty, to podeślij mi proszę swój numer przez ten formularz.

artur94,
poprosiłam DUK o ponowny kontakt z Tobą. Niebawem nasz konsultant powinien do Ciebie oddzwonić.

Witaj gopher,
gopher pisze:chciałbym przedłużyć umowe bez tel. korzystając z nowego planu taryfowego za 49,99zł.
możesz porozmawiać na temat szczegółów oferty z konsultantem DUK. W tym celu podeślij mi proszę swój numer telefonu przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
gopher
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 2 paź 2017, o 10:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: gopher »

Marta_Plus

wysłane
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

gopher,
dziękuję - wiadomość dotarła. Sprawdź pocztę. :->
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Pawel78
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 12 paź 2016, o 21:28

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Pawel78 »

Marta_Plus pisze:Pawel78,
Pawel78 pisze:Pani powiedziała, że jeszcze postara się coś dowiedzieć i się odezwie. Niestety już się nie odezwała a numer został wyłączony w niedzielę.
przepraszam za zaistniałą sytuację. Twoją sprawę przekazałam do DUK.

To już nie aktualne. Dziś Pani zadzwoniła ponownie przepraszając, że to jej pomyłka lub systemu, iż kontakt nie nastąpił wcześniej dodając, że niestety już nic nie można zrobić bo numer został zarejestrowany na kartę. Jak to mówią "dla chcącego nic trudnego". Ja niestety nie mogłem już inaczej postąpić gdyż numer został wyłączony a kontakt musiałem mieć. Gdybym wiedział wcześniej, że ta Pani nie zadzwoni to pewnie taki niesmak by nie pozostał. Jedyne co zaproponowała to abym udał się do salonu i przeniósł numer na abonament na standardowych warunkach. Chyba sobie kpicie. Poczekam, aż w drugim telefonie również skończy się umowa i kończę z Plusem. Widocznie 18 lat z Wami to na tyle długo, że można traktować klienta na zasadzie "zostanie z nami z przyzwyczajenia". Poczekam i wszystkie usługi przeniosę do konkurencji łącznie z TV. Mógłbym pisać do Państwa reklamację z opisaniem sytuacji (jak to zostało mi podpowiedziane) ale nie zamierzam skoro błąd nie nastąpił z mojej strony.
DARIUSZ-WLAZEL
PlusManiak
Posty: 95
Rejestracja: 7 cze 2012, o 23:36
Lokalizacja: Pabianice

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: DARIUSZ-WLAZEL »

Przedluzylem umowe okolo 28czerwca 2015r,konczy mi sie w czerwcu 28dnia w 2018r umowa,kiedy otrzymam oferte przedluzeniowa,albo kiedy ukaze mi sie na plus online oferta.Jestem z Wami od 2006r w raz z 2ma numerami.
artur94
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 7 kwie 2017, o 09:53

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: artur94 »

Dziś następił ponowny kontakt ze strony konsultanta DUK. Niestety okazał się fiaskiem. Dzowniono do mnie już porzednio z ofertą bez KONTRAKTU za 25 (no limit wszystko bez MMSów 10 gb neta). Miałem zastanowić nad powyższym pakietem, ponieważ rozważałem przejście do Play. Konsultant przekazał infromacje, że nie ma takiej propozycji. Dlaczego mnie oszukał? Taka oferta jest dostepa wiem o tym z innych forów.
ktry
Szalony PlusManiak
Posty: 212
Rejestracja: 4 maja 2014, o 13:18
Lokalizacja: ZACH-POM

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: ktry »

Bo on jak ci taką ofertę sprzeda ,to nic z tego nie będzie miał ,albo marne grosze. Więc wciska taką na której chociaż coś zarobi.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Pawel78,
Pawel78 pisze: Widocznie 18 lat z Wami to na tyle długo, że można traktować klienta na zasadzie "zostanie z nami z przyzwyczajenia".
w dniu wczorajszym poprosiłam jeszcze DUK o pomoc w Twojej sprawie. Oczywiście doceniamy Twoją lojalność i bardzo dziękujemy, że tak długo jesteś z nami.

artur94,
jeśli sobie życzysz zlecę ponownie kontakt konsultanta DUK, abyś mógł jeszcze porozmawiać w sprawie oferty.

DARIUSZ-WLAZEL,
umowę można przedłużyć składając zamówienie przez stronę internetową WWW najwcześniej 7 miesięcy przed zakończeniem obecnego kontraktu. Standardowo oferta jest dostępna 6 miesięcy przed zakończeniem kontraktu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Rango
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 4 paź 2017, o 17:32

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Rango »

Czy mogę prosić o kontakt z DUK w sprawie oferty przedłużeniowej?
artur94
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 7 kwie 2017, o 09:53

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: artur94 »

Tak, proszę o kontakt, wysłałem formularz w tej sprawie.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Rango,
Rango pisze:Czy mogę prosić o kontakt z DUK
prześlij proszę numer telefonu, którego dotyczy przedłużenie umowy poprzez ten formularz.

artur94,

wiadomość dotarła - dziękuje. Przekazałam prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ