Strona 100 z 672

Re: Przedłużenie umowy

: 23 sty 2014, o 12:10
autor: Ewa_Plus
sylwek73 - przykro mi, że kurier się spóźnił, ale w takich sytuacjach to najlepiej kontaktować się bezpośrednio z firmą kurierską, a nie DOK, czy DUK, bo skąd konsultant ma wiedzieć gdzie w danej chwili jest kurier? Żeby się dowiedzieć, konsultant musiałby wysłać interwencję do innego działu, skąd dopiero osoba uprawniona do kontaktów z firmą kurierską mogłaby zacząć wyjaśnianie sprawy. Znacznie szybciej samemu bezpośrednio skontaktować się z kurierem ;-)

lodyga - Twój numer jest już przerejestrowany, tylko aplikacja do przedłużenia umowy jeszcze się nie odświeżyła. Wysłałam interwencję w tej sprawie więc niedługo dane w niej zostaną zaktualizowane i oferta też.


EDIT:
lodyga - sprawdź teraz ofertę i dane na stronie www.plus.pl/przedluz - powinno już być OK.

Re: Przedłużenie umowy

: 23 sty 2014, o 13:52
autor: lodyga
Pani Ewo już mogę przedłużyć ale mam pytanko pojawiają mi się dwie zakładki :
1) oferta bez telefonu - tylko sim
2) oferta z telefonem- ale tylko MASZ SMARTFON - DLA STAŁYCH KLIENTÓW.

Czy nie mogę wybrać innej taryfy? Interesuje mnie "Gadasz".

Re: Przedłużenie umowy

: 23 sty 2014, o 14:19
autor: Ewa_Plus
W SI nie mają oferty "Gadasz", ale jak chcesz to mogę poprosić DUK o kontakt telefoniczny i przedstawienie takiej oferty. Konsultant będzie mógł Ci ją potem wysłać e-mailem, żebyś na spokojnie sobie jeszcze przeanalizowała w domu.

Re: Przedłużenie umowy

: 23 sty 2014, o 14:26
autor: lodyga
Dobrze tylko prosiłabym o kontakt koło 20 stej, gdyż to mama ma ten telefon bo to jej numer ok?:)

Re: Przedłużenie umowy

: 23 sty 2014, o 14:48
autor: Ewa_Plus
Ok. przekazałam zgłoszenie do DUK z zaznaczeniem, żeby kontakt nastąpił około godziny 20-tej.

Re: Przedłużenie umowy

: 23 sty 2014, o 14:50
autor: lodyga
:)

BArdzo dziękuje mam nadzieje że mimo że już przedłużałam przez telefon to coś się uda zrobić;)

Re: Przedłużenie umowy

: 23 sty 2014, o 20:59
autor: regge
A ja czekam i czekam i czekam i czekam na telefon od konsultanta.
Konsultant miał zadzwonić w tym tygodniu ( wtorek, środa) i nic.
Dalej nie wiem czy macie już ten telefon ( sony z1) i jaką macie ofertę
Zdarzy mi się to pierwszy raz w życiu ale to co się dzieje z plusem to parodia.
Proszę o info gdzie mogę złożyć oficjalną skargę. dwóm pracownikom zakupiłem już telefony u konkurencji. Na czas sprawdzenia jakości ich usług chciałem pozostawić jeszcze dwa numery w plusie - jednak plus robi wszystko żeby stali klienci przechodzili do konkurencji.
Po waszym zachowaniu można wywnioskować, że za wszelką cenę na własne życzenie chcecie stracić klientów.

Re: Przedłużenie umowy

: 23 sty 2014, o 23:55
autor: lodyga
Do mnie tez nie zadzwonil po 20 jak prosiłam=p

Wysłane z mojego LG-E610 przy użyciu Tapatalk 4

Re: Przedłużenie umowy

: 24 sty 2014, o 12:58
autor: Justynaa.
Witam,

Otóż dokonałam konwersji z mixa na abonament przez telefon (w poniedziałek) i po prostu chciałabym się dowiedzieć czy jest możliwość uzyskania tutaj jakiegoś numeru nadania paczki do mnie? :) Przyznam szczerze, że wolałabym nigdzie nie dzwonić ;)
Będę wdzięczna za pomoc :)

Jeszcze mam jedno pytanie, czy konwersja jest traktowana jako przedłużenie umowy? Chodzi o wymianę SIM na micro SIM. Pani przez telefon mówiła, że będę mogła wymienić kartę bezpłatnie w dowolnym salonie. Mówiła prawdę? :)

Z góry dziękuję :)

Re: Przedłużenie umowy

: 24 sty 2014, o 13:29
autor: 22amazonka22
chyba nikt tu nie odpowiada z expertów - nie szanują stałych klientów

Re: Przedłużenie umowy

: 24 sty 2014, o 14:09
autor: Krzysiek_Plus
regge, przekazałem prośbę o ponowny kontakt.

Justynaa, jako nowa aktywacji. Od momentu aktywacji numeru jako abonamentowy przysługuje okres 7 dni na bezpłatną wymianę karty.
22amazonka22 pisze:chyba nikt tu nie odpowiada z expertów - nie szanują stałych klientów
Odpowiadamy ;-)

Re: Przedłużenie umowy

: 24 sty 2014, o 14:24
autor: karatesan
Przed chwila rozpisalem sie na temat mojego problemu i po kliknieciu wyslij przekierowalo mnie do strony logowania (mimo, ze bylem zalogowany) i post wyparowal.. Napisze w skrocie: mam mixa i pozostaly mi 3 doladowania. W grudniu poprosilem o kontakt i po rozmowie telefonicznej okazalo sie, ze oferta jest bardzo niekorzystna. Kilka dni temu zadzwoniono do mnie z salonu z informacja o super ofercei dla mnie. Okazalo sie, ze w mixie nic nie maja dla mnie (chcialem za 50zl i zaoferowano mi lg l3 II !!!). Poprosilem wiec o oferte w abonamencie i otrzymalem wydruk z cenami telefonow w roznych taryfachy. W domu po przegladnieciu strony plus/teefony (ze sporymi problemami bo jesli dziala to jak krew z nosa a zwykle nie dziala) okazalo sie, ze:

lg l7 II w salonie 250 online 1zł
lg l9 II w salonie 600 online 430zł
galaxy core + w salonie 300 online 30zł
xperia sp prawie 200 roznicy
I najlepsze: galaxy s3 za 1900zl (cena w ofercie bez abonamentu 3300zl!!)
Dalej juz strona odmowila posluszenstwa. I tu pytanie czy to jest ta super oferta dla stalego klienta (ponad 5 lat)? Na dzien dzisiejszy niestety rezygnuje z sieci plus. Pierwszy z brzegu przyklad: orange 50, 70 minut wiecej, telefony (interesujace mnie) w podobnej lub nizszej cenie (pakiet internetowy chyba nizszy, ale to jest bez znaczenia dla mnie).
Czy moglbym skontaktowac sie jakos z kims kto przedstawi mi jakas oferte (tych wyzej nie mozna tak nazwac)?

Re: Przedłużenie umowy

: 24 sty 2014, o 14:59
autor: Krzysiek_Plus
karatesan, zostaw do siebie kontakt przez baner z mojego podpisu.

Re: Przedłużenie umowy

: 24 sty 2014, o 15:09
autor: karatesan
Juz rozmawialem z Panem z biura obslugi (2x) i mimo niekorzystnej oferty nie bylo podobno zadnej mozliwosci negocjowania lub poprawienia warunkow. Dlatego tym razem wolalbym skontaktowac sie z kims kto bedzie mogl zaoferowac mi naprawde wyjatkowa oferte, bo szczerze mowiac nic mnie w plusie juz nie trzyma.

Re: Przedłużenie umowy

: 24 sty 2014, o 15:15
autor: Krzysiek_Plus
karatesan, ale interesuje cię oferta w Plus Abonament czy Plus MIX?

Prześlij numer przez ten formularz.