Strona 105 z 672

Re: Przedłużenie umowy

: 7 lut 2014, o 23:24
autor: adam_sz
Kr-am - też dałem wypowiedzenie, był tylko jeden telefon z Plusa z ofertą, trochę lepszą niż standardowa, konsultant powiedział, że może da się zrobić lepszą ofertę i cisza. Jestem już na PNK i szukam lepszej oferty.

Re: Przedłużenie umowy

: 8 lut 2014, o 10:00
autor: Kr-am
Pewno zmienili politykę. Ja nie przejdę na PNK, tylko przeniosę - są o wiele lepsze oferty. Trochę szkoda, ale tylko trochę. Mit Plusa jako tej "naj" sieci po trochu upada, choć u mnie działa dobrze, ale inna sieć xxxxx (o której tyle złego mówią) działa co najmniej równie dobrze tyle, że pogorszyli ofertę i szukałem czegoś innego.

Re: Przedłużenie umowy

: 9 lut 2014, o 20:32
autor: misiek_str
podobno w Plusie awaria, nie można wystawić faktury na urządzenie ( na raty tv+telefon) umowę przedłużyłem 3 lutego :D nadal czekam na wydanie sprzętu i faktury :)

Re: Przedłużenie umowy

: 10 lut 2014, o 11:47
autor: lodyga
Czy będzie "kiedyś" możliwość przedłużenia umowy przez stronkę internetową ale z innymi taryfami niż: bez telefonu i z internetem?

Bo fajnie że jest możliwość przedłużenia przez neta ale szkoda że nie mogę sobie wybrać taryfy tylko narzucona jest z góry.
Wiem że przez internet jest taniej a dla mnie wygodniej niż rozmowa przez telefon z konsultantem. Wszystko mogłabym sobie przestudiować nawet pół nocy.

Re: Przedłużenie umowy

: 10 lut 2014, o 12:30
autor: achaau
Jak można przedłuzyć umowe z Plusem bez udawania sie do salonu Plusa. ? Byłam już tam 2 razy i wyszłam bez umowy, więc chciałabym już zaoszczędzić czas i nie jeździć na próżno.
Ze sklepu internetowego nie mogę skorzystać, bo już raz korzystałam- 2 lata temu
Formularz z prosbą o kontakt wysłałam w czwartek , do tej pory nikt nie zadzwonił.

Re: Przedłużenie umowy

: 10 lut 2014, o 12:33
autor: lodyga
Dziwne troszkę bo ja korzystałam z przedłużenia konsultanta i nadal mogę to zrobić. Zostaw kontakt przez formularz i oddzwonią do Ciebie, ale ja staram się tego uniknąć i przedłużyć albo salon albo internet bo nie mogę się dogadać z konsultantem:P

Do mnie oddzwonili po 2 tygodniach.

Re: Przedłużenie umowy

: 10 lut 2014, o 12:43
autor: achaau
Internet byłby dla mnie najlepszą opcją. Mozna spokojnie wszystko przemysleć bez wychodzenia w domu. Niestety z opcji " " Przedłuż umowe " na stronie plusa nie moge skorzystać. Z salonem jest taki problem, ze jak już sobie wybrałam telefon i pojechłam podpisac umowe to im sie ten model skonczył i zamawiac juz nie będą.

Re: Przedłużenie umowy

: 10 lut 2014, o 12:44
autor: lodyga
A jaki model chciałaś brać?

Re: Przedłużenie umowy

: 10 lut 2014, o 12:49
autor: achaau
za pierwszym razem z 2 tygodnie temu chciałam Samsung Galaxy Core, a za drugim podejściem tydzień temu -LG Swift 9. Zamiast pierwszego dawali mi gorszego Core Plusa,, a zamiast drugiego o wiele droższego LG Swift 9 II. I dlatego dla mnie jezdzenie do salonu jest strata czasu bo nigdy nie wiem co mają na stanie i 2 razy wyszłam z niczym

Re: Przedłużenie umowy

: 10 lut 2014, o 13:56
autor: Ewa_Plus
achaau - pwonnaś mieć już widoczną ofertę na www.plus.pl/przedluz

lodyga - trwają jeszcze prace na nową aplikacją skelpu internetowego, więc niedługo się coś tam zmieni. Nie zmam jednak szczegółów, dowiem się dopiero jak nowe strony wejdą w życie.

misiek_str - wysłałaliśmy dzisiaj kolejne pytanie do tego punktu, żeby ustalić czy już im działa aplikacja do wydruku faktur. Dam znać, jak czegoś się dowiem nowego w tej sprawie.

Re: Przedłużenie umowy

: 10 lut 2014, o 14:29
autor: jacooplacoo
Kr-am pisze:Pewno zmienili politykę. Ja nie przejdę na PNK, tylko przeniosę - są o wiele lepsze oferty. Trochę szkoda, ale tylko trochę. Mit Plusa jako tej "naj" sieci po trochu upada, choć u mnie działa dobrze, ale inna sieć xxxxx (o której tyle złego mówią) działa co najmniej równie dobrze tyle, że pogorszyli ofertę i szukałem czegoś innego.
Wydaje mi się, że nie "po trochu" tylko tylko jak najszybciej chcą się stać siecią z największa ilością odchodzących/rezygnujących klientów.

To co czytam tutaj na forum, oraz to, że przy składaniu wypowiedzenia w salonie pozostałe dwie osoby również przyszły zrezygnować w 100% mnie w tym utwierdza.

Dodatkowo zachowanie konsultantów w salonie na Marynarskiej, którzy udają zapracowanych i z wielkim oburzeniem muszą przyjąć kolejną osobę utwierdza mnie już na 150%

Re: Przedłużenie umowy

: 10 lut 2014, o 14:59
autor: achaau
niestety po zalogowaniu sie do konta -przdłuz umowę - ciagle ten sam komunikat " Dziękujemy za skorzystanie z serwisu!
Twoje zgłoszenie trafiło do realizacji.Pamiętaj, że jako nasz Stały Klient zawsze możesz liczyć na więcej! " .
Jak już wspominałam juz raz korzystałam z tej opcji . Czy ponowne skorzystanie jest mozliwe ?

Re: Przedłużenie umowy

: 10 lut 2014, o 15:58
autor: Ewa_Plus
achaau - tak, jeśli już była umowa w ten sposób przełużana, to nawet jeśli konsultant SI wrzuci ofertę na stronę, to się nie załaduje :(
Konsultant SI ma jednak możliwość sprawdzenia, oferty internetowej dla Twojego numeru i przyjęcia zamówienia podczas rozmowy telefonicznej. Dane kontaktowe są tutaj.

Re: Przedłużenie umowy

: 10 lut 2014, o 17:15
autor: Kr-am
Zadzwonili, zostaję w Plusie na (przynajmniej) 12 miesięcy. Dziękuję za pomoc, bo chyba taka była!
Obym nie żałował, bo u mnie w Wa-wie i okolicach wszystko działa super, ale za tydzień jadę na parę dni do Gdańska, skąd słyszałem sporo narzekań na Plusa. Będę także we Władysławowie i na Helu, więc sprawdzę dokładnie, czy tylko marudzą, czy mają rację.

Re: Przedłużenie umowy

: 10 lut 2014, o 23:04
autor: sseba
dziękuję za interwencję :) oferta internetowa się pojawiła, niestety nie ma telefonów, które by mnie interesowały.. owszem, jest Xperia SP, ale w interesującej mnie taryfie kosztuje 400zł i to dla mnie za dużo, tym bardziej, że w konkurencyjnej sieci mógłbym mieć ten telefon w podobnej ofercie (nie takiej samej, bo trochę słabszej), ale za 1/4 ceny Plusa :( czy telefony w ofercie będą się zmieniać? interesuje mnie Xperia L albo P (albo SP tylko taniej ;). pozdrawiam.