Chciałbym przedłużyć umowę na 24 miesiące w promocji OMG – Masz Smartfon w Sklepie Internetowym w taryfie 59,9 (dla stałych klientów, której odpowiada taryfa 64,9 dla nowych klientów) wraz z telefonem Samsung Galaxy S III mini Pebble Blue na warunkach zbliżonych dla nowych klientów to jest za 199 zł.
Próbowałem przez stronę
http://www.plus.pl/przedluz ale tam mogę skorzystać tylko z oferty Gadasz w Sklepie Internetowych, która mi zupełnie nie odpowiada, głównie ze względu na cenę wspomnianego telefonu GT-i8190 - w promocji OMG Gadasz za 579 zł. Umowę telefonicznie anulowałem (601 101 200) w dniu 11.02.2013. Konsultant poinformował mnie, że nie mam jako obecny klient możliwości skorzystania tą drogą z innej oferty niż OMG – Gadasz.
Na stronach Sklepu Internetowego Plusa dla nowych i przenoszących numer klientów istnieje możliwość zawarcia nowej umowy na 24 m-ce w taryfie Masz Smartfon 64,9, która odpowiada taryfie Masz Smartfon 59,9 dla starych klientów, na wspomniany telefon w cenie 199 zł.
http://www1.plus.pl/si2/webapp/wcs/stor ... 1000000010
Pozostawiłem swoje namiary jako klient przedłużający umowę i w dniu dzisiejszym dzwonił konsultant, który stwierdził, że nie może mi zaproponować takich warunków, jak dla nowych klientów. Zaproponował skorzystanie z innych kanałów dystrybucji (BOK, Salon Firmowy).
W Bok-u (2601) nie mają obecnie tego telefonu, a w Salonie Firmowym PlusGSM w Olsztynie (Hugona Kołłątaja 4, 11-041 Olsztyn) poinformowano mnie, że jedyną wiążąco dla stałych klientów propozycją nowej taryfy OMG – Masz Smartfon jest regulamin promocji wraz z aneksem zawierającym ceny telefonów.
http://www.plus.pl/indywidualna/Aboname ... on_MNP.pdf
Natomiast te propozycje cen telefonów w promocji OMG- Masz Smartfon na stronach internetowych
http://www.plus.pl/indywidualna/ przeznaczone są dla nowych klientów. Zaproponowano mi w promocji Masz Smartfon na 24 miesiące w taryfie 59,9 zgodnie z regulaminem telefon Samsung Galaxy S III mini Pebble Blue za równo 499 zł, czyli równo 300 złotych drożej niż dla nowego klienta. Wspomniano, że moja taryfa jest przecież niższa miesięcznie o 5 zł (59,9 zamiast 64,9) w stosunku do nowych klientów…
Wolałbym jednak być potraktowany tutaj przynajmniej jak nowy klient i zapłacić 199 zł (albo kwotę zbliżoną).
Wszystko to jest bardzo nieprzejrzyste i dość pokrętne.
Dlaczego nie dbacie o swoich stałych klientów?
(Jestem 14 lat w Plusie, opłacam w waszej sieci 4 numery