Strona 4 z 672

Re: Przedłużenie umowy

: 8 lut 2013, o 13:32
autor: MarcinJ
Wczoraj zostawiłem kontakt i czekam na odzew

Re: Przedłużenie umowy

: 8 lut 2013, o 14:19
autor: tomek274
witam. chce przedłużyć umowę na abonament indywidualny, juz od jakiegoś czasu mam dostępną na stronie internetowej oferte, ale dzisiaj do oferty plusa dołączyły nowe taryfy OMG, z których chciałbym skorzystać. niestety nie mam możliwości wyboru ich na stronie internetowej, dlaczego? czy musze poczekac az zmiany wejda w zycie czy wgl nie ma mozliwosci przedluzania umowy na te taryfy? z gory dzieki ;-)

Re: Przedłużenie umowy

: 8 lut 2013, o 15:20
autor: Krzysiek_Plus
tomek274 twoja oferta na stronie www.plus.pl/przedluz zostanie zaktualizowana w następnym tygodniu ;-)

Re: Przedłużenie umowy

: 8 lut 2013, o 16:33
autor: mariuszfmario
Witam, kiedy taryfa Oszczędzasz- Tylko Sim będzie dostępna dla przedłużających umowę?

Re: Przedłużenie umowy

: 8 lut 2013, o 17:36
autor: Krzysiek_Plus
mariuszfmario powinna być dostępna już od poniedziałku 11/02/2013. ;-)

Telefony w abonamencie

: 8 lut 2013, o 20:17
autor: krystian3333144
Jutro przedłużam umowę w Plusie w abonamencie 44,90 zł . :-( Jaki wziąć telefon klasyczny i zapłacić 1 zł? (15 telefonów)

Re: Przedłużenie umowy

: 11 lut 2013, o 10:58
autor: Dominik_Plus
Doprecyzuj proszę, o jaką taryfę Ci chodzi. ;-)

Re: Przedłużenie umowy

: 11 lut 2013, o 21:04
autor: tomek274
dlaczego w serwisie internetowym moge przedluzyc umowe tylko w ofercie gadasz? bo chcialbym przedluzyc umowe ale z taryfa masz smartfon i nie wiem czy bd mial taka mozliwosc przez internet czy musze do salonu sie wybrac? dzieki za odpowiedz ;-)

Re: Przedłużenie umowy

: 12 lut 2013, o 10:57
autor: Dominik_Plus
tomek274, na razie nie ma możliwości przedłużenia umowy w sklepie internetowym w promocji Masz Smartfon.
Ale możesz zostawić kontakt do siebie na tej stronie i konsultant oddzwoni do Ciebie z szerszą ofertą. ;-)

Re: Przedłużenie umowy

: 12 lut 2013, o 12:02
autor: mitek
Witam.
Mam pytanie? Czy konsultanci oddzwaniają do przedłużających umowę, 5x do BOK i 3x formularz i cisza jest. Ma to znaczenie że 3 dni przed wprowadzeniem taryf OMG, zrezygnowałem z przedłużenia umowy i nie przyjąłem paczki od kuriera. Teraz bok nie chce dzwonić :-(
Teraz chciałbym Rozmowne taryfy, te są droższe te OMG

Re: Przedłużenie umowy

: 12 lut 2013, o 14:42
autor: MarcinJ
Ja też wypełniłem formularz z prośbą o kontakt w piątek. Do tej pory cisza.

Re: Przedłużenie umowy

: 12 lut 2013, o 14:53
autor: Krzysiek_Plus
MarcinJ ciągle czekam na dane od ciebie: http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=33&t=7232

Re: Przedłużenie umowy

: 12 lut 2013, o 14:58
autor: MarcinJ
Ok, przepraszam
już wysłałem

Re: Przedłużenie umowy

: 12 lut 2013, o 15:24
autor: MarcinJ
:))
Dziękuje, zadzwonili z punktu i powiedzieli to co sam mogę sobie na stronie sprawdzić.
Ta sytuacja zaczyna mnie coraz bardziej irytować.
Jak zadzwoniono z Plus-a do znajomego z ofertą który chciał odejść,p to przełączono go do innego działu, gdzie od razu zaproponowano mu telefon który wybrał Samsung Galaxy Note 2 za 1 zł w abonamencie za 100 zł!!!
Jeśli dostaje HTC one x za 100 od konkurencji i chce sprawdzić co jesteście w stanie zaoferować, to dzwoni przedstawiciel z salonu i mówi mi o cenach ze strony ?!! Dzwonie na nr 2699 "twój konsultant jest w dniu dzisiejszym nieosiągalny, będzie dostępny 18.02".
To są już chyba kpiny!

Re: Przedłużenie umowy

: 12 lut 2013, o 19:59
autor: Zyndram
Chciałbym przedłużyć umowę na 24 miesiące w promocji OMG – Masz Smartfon w Sklepie Internetowym w taryfie 59,9 (dla stałych klientów, której odpowiada taryfa 64,9 dla nowych klientów) wraz z telefonem Samsung Galaxy S III mini Pebble Blue na warunkach zbliżonych dla nowych klientów to jest za 199 zł.

Próbowałem przez stronę http://www.plus.pl/przedluz ale tam mogę skorzystać tylko z oferty Gadasz w Sklepie Internetowych, która mi zupełnie nie odpowiada, głównie ze względu na cenę wspomnianego telefonu GT-i8190 - w promocji OMG Gadasz za 579 zł. Umowę telefonicznie anulowałem (601 101 200) w dniu 11.02.2013. Konsultant poinformował mnie, że nie mam jako obecny klient możliwości skorzystania tą drogą z innej oferty niż OMG – Gadasz.
Na stronach Sklepu Internetowego Plusa dla nowych i przenoszących numer klientów istnieje możliwość zawarcia nowej umowy na 24 m-ce w taryfie Masz Smartfon 64,9, która odpowiada taryfie Masz Smartfon 59,9 dla starych klientów, na wspomniany telefon w cenie 199 zł.
http://www1.plus.pl/si2/webapp/wcs/stor ... 1000000010
Pozostawiłem swoje namiary jako klient przedłużający umowę i w dniu dzisiejszym dzwonił konsultant, który stwierdził, że nie może mi zaproponować takich warunków, jak dla nowych klientów. Zaproponował skorzystanie z innych kanałów dystrybucji (BOK, Salon Firmowy).
W Bok-u (2601) nie mają obecnie tego telefonu, a w Salonie Firmowym PlusGSM w Olsztynie (Hugona Kołłątaja 4, 11-041 Olsztyn) poinformowano mnie, że jedyną wiążąco dla stałych klientów propozycją nowej taryfy OMG – Masz Smartfon jest regulamin promocji wraz z aneksem zawierającym ceny telefonów. http://www.plus.pl/indywidualna/Aboname ... on_MNP.pdf
Natomiast te propozycje cen telefonów w promocji OMG- Masz Smartfon na stronach internetowych http://www.plus.pl/indywidualna/ przeznaczone są dla nowych klientów. Zaproponowano mi w promocji Masz Smartfon na 24 miesiące w taryfie 59,9 zgodnie z regulaminem telefon Samsung Galaxy S III mini Pebble Blue za równo 499 zł, czyli równo 300 złotych drożej niż dla nowego klienta. Wspomniano, że moja taryfa jest przecież niższa miesięcznie o 5 zł (59,9 zamiast 64,9) w stosunku do nowych klientów…
Wolałbym jednak być potraktowany tutaj przynajmniej jak nowy klient i zapłacić 199 zł (albo kwotę zbliżoną).
Wszystko to jest bardzo nieprzejrzyste i dość pokrętne.
Dlaczego nie dbacie o swoich stałych klientów?
(Jestem 14 lat w Plusie, opłacam w waszej sieci 4 numery