Strona 398 z 672

Re: Przedłużenie umowy

: 28 gru 2016, o 19:23
autor: michal8937
marcinosu002 pisze:
Andrzej62 pisze:
michal8937 pisze:Kilka pytań do pracowników Plusa oraz abonentów.
1. Która firma kurierska dostarcza telefony w ramach przedłużenia umowy z DUK?
2. Czy e faktura jest uruchamiania automatycznie, czy też muszę to zrobić samemu, żeby nie być obciążany kwotą 10 zł? Obecnie mam włączoną efakturę, ale nie wiem czy będzie to aktualne po podpisaniu nowej umowy?

Czy komuś udało nabyć telefon Samsung A5 2016 bądź S6 z opłatą jednorazową w ramach promocji Smart Dom?
michal8937, odpowiedzi będą z pamięci, ale myślę że niewiele się zmieniło w tej kwestii :-)
ad.1 - K-EX, są dosyć solidni i dostarczają paczki po uprzednim kontakcie telefonicznym
ad.2 - przy przedłużeniu i [prawdopodobnie przy nowej umowie też] pada pytanie czy uruchomić e-fakture więc tu sprawa jest jasna
ad.3 na ten moment nie ma chyba w ogóle możliwości "zdobycia" telefonu z jednorazową opłatą [chociaż "cuda" się zdarzają] ale to wszystko zależy od elastyczności "konsula" i sztuki negocjacji. Oficjalnie tylko raty.

btw. raty za sprzęt dla stałych/wieloletnich klientów, osobiście uważam za poroniony pomysł, który prędzej czy później odbije się czkawką. Zobowiązanie - 24 m-ce, raty 36 m-cy, kto to wymyślił??
Zależy na jakiego konsultanta trafisz jest możliwość bez rat w SD ale telefonu są za bajońskie sumy w porównaniu u konkurencji, ten sam telefon w plusie po rabacie 50% a5 kosztuje 399 zł w abo 99zł - 50% czyli 50 zł abo a w t-mobile abo za 49 zł i ten tel dostać można za 159 zł ( też przedłużenie) a bez przedłużenia to da się załatwić za 319 zł wiec to chore ceny ma plus. 2x abo wyższy a telefon droższy. Ludzie którzy nie maja SD to nie mają po co iść bo ceny tel są zabójcze.
Czyli nie była to żadna wyjątkowa oferta, a jak widać jest to normalna oferta na model A5 2016...

Edycja:
rezik pisze:Basia_Plus,
W obecnej chwili nie będę podejmował żadnych decyzji. Sprawę przekazałem do Miejskiego Rzecznika Konsumentów. Kolejne kroki podejmę po uzyskaniu porady prawnej.
było lepiej się odezwać na priv ;)

Re: SmartDOM

: 30 gru 2016, o 14:50
autor: gienek
Witam. Mam pytanko, trochę poszperałem, ale nie mogę znaleźć odpowiedzi ;-) Posiadam SmartDom, gdzie produktem uprawniającym jest telewizja CP, druga usługa rabatowana 50% to abonament telefoniczny, a trzecia usługa, to internet LTE za 1zł.
Zostało mi do zapłaty jeszcze dwa rachunki za telefon i internet do końca umowy. Oferta przedłużeniowa przedstawiona w salonie Plus, jak i przez konsultantów jest po prostu kiepska - delikatnie mówiąc ;-) Telefony na raty, brak możliwości zakupu telefonu w rozsądnej cenie za jednorazową opłatą itd...itp...
Do sedna: Chcę wysłać wypowiedzenie i przenieść nr do innego operatora z końcem umowy i tutaj moje pytanie - Czy wystarczy samo wypowiedzenie na telefon, który jest w abonamencie, czy trzeba również wysłać wypowiedzenie na internet. Usługi są połączone, dlatego nie mam pewności i wolę dopytać :) Drugie pytanie, czy mogę to wypowiedzenie wysłać już teraz, czy czekać jeszcze - umowa jest do marca 2017.
Pozdrawiam.

Re: Przedłużenie umowy

: 30 gru 2016, o 15:49
autor: Basia_Plus
Witaj gienek,
gienek pisze:Chcę wysłać wypowiedzenie i przenieść nr do innego operatora z końcem umowy i tutaj moje pytanie - Czy wystarczy samo wypowiedzenie na telefon, który jest w abonamencie, czy trzeba również wysłać wypowiedzenie na internet. Usługi są połączone, dlatego nie mam pewności i wolę dopytać :)
na wypowiedzeniu należy podać numery, których dotyczy rezygnacja. Jeżeli zamierzasz zrezygnować z numeru abonamentowego i internatu te numery należy podać na wniosku.
gienek pisze: Drugie pytanie, czy mogę to wypowiedzenie wysłać już teraz, czy czekać jeszcze - umowa jest do marca 2017.
Oświadczenie można złożyć w dowolnym momencie trwania umowy.
Na wniosku zaznacz, że rozwiązanie umowy ma nastąpić z końcem kontraktu.
Oświadczenie takie można złożyć w każdym punkcie Plusa lub przesłać listem poleconym na adres:

Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
z dopiskiem "Rezygnacja z usług".

Pismo powinno zawierać:
• informację, iż umowa nie będzie przedłużana po czasie oznaczonym,
• imię i nazwisko,
• numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
• czytelny podpis właściciela.

Re: Przedłużenie umowy

: 30 gru 2016, o 16:26
autor: gienek
O to właśnie mi chodziło. ;-)
Dziękuję serdecznie za odpowiedź Basia_Plus.
Pozdrawiam, wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

Re: Przedłużenie umowy

: 31 gru 2016, o 13:06
autor: SylwesterC
witam,

Czy przedłużenie umowy jest nadal możliwe 6 miesięcy przed końcem umowy ?

pozdr,
Sylwester

Re: Przedłużenie umowy

: 31 gru 2016, o 13:09
autor: habish
Tak

Re: Przedłużenie umowy

: 31 gru 2016, o 14:38
autor: SylwesterC
witam,

Mam pytanie odnośnie oferty na stronie internetowej. Zauważyłem dzisiaj, że przy wyborze abonamentu pojawiła się pozycja "opłaty za urządzenie", która jest dodawana do abonamentu. Czy to znaczy, że nie będzie już opcji kupna telefonu z po niższej cenie z abonamentem, tylko trzeba będzie za niego zapłacić w ratach???

pozdr,
Sylwester

Re: Przedłużenie umowy

: 1 sty 2017, o 18:33
autor: jacman
Mialem jutro przechodzic z mixa na abonement,nie ukrywam ze ze wzgledu na tanszy tel. Ale jak to zobaczylem,to zostaje przy mixie,albo tel z wolnego rynku i pre paid (na jedno wyjdzie,a czesto nawet taniej) Szczerze mowiac narazie tylko tak pobieznie przejrzalem ten nowy system,moze cos mi umknelo. Raty za urzdzenie przez 24,36 i 48 miesiecy + abonament,to tak srednio delikatnie mowiac.

Re: Przedłużenie umowy

: 1 sty 2017, o 22:52
autor: Gabriel12
Ceny są kosmiczne niektóre telefony podrożały 100%!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil: :evil:

Edycja:

Powiem szczerze ze nie wiem jak będzie z Duk ale ceny internetowe i salonowe macie koszmarne w tym momencie jesteście najdroższą siecią komórkową w Polsce!!!

Re: Przedłużenie umowy

: 1 sty 2017, o 23:47
autor: cable1
jak zobaczylem nową "promocje" na przedluzenie to na poczatku pomyslalem ze to jakis blad systemu! bo kwoty jakie mielibysmy placic w ratach przez 24 miesiace za te telefony dla mnie sa skandaliczne i obrazajace mnie... czy te oferty byly tworzone w srodku imprezy sylwestrowej?.. bo wygladaja jakby zostaly stworzone pod wplywem alkoholu... dno dna

Re: Przedłużenie umowy

: 2 sty 2017, o 00:14
autor: Gabriel12
Ceny są wyjątkowo skandaliczne i jak się nie zmienią to już widzę jak będziemy palić opony :lol: :lol: :lol:

Re: Przedłużenie umowy

: 2 sty 2017, o 01:49
autor: zbyszek1985
Mocno ich porypało z tymi cenami. Jak zobaczyłem po z sumowaniu rat na 24msc że za s6 musze dać 2124 zl a w Media Expert kosztuje on 1600zl to postanowiłem poczekać do konca umowy czyli do lutego i podzìękować im za współpracę. No chyba że sìę coś zmieni i zadzwoni ktoś z lepszą propozycją bo narazie to co za tel to inna oferta nie zawsze lepsza od poprzedniej.

Re: Przedłużenie umowy

: 2 sty 2017, o 11:32
autor: Magda_Plus
SylwesterC nic nam nie wiadomo o zmianie formy sprzedaży sprzętu z rat na ofertę subsydiowaną w sklepie internetowym. Czy sprawdzałeś inne kanały poprzez, które możesz przedłużyć umowę?

Jacman ten wątek dotyczy przedłużenia umowy. Kwestię przejścia do opcji abonamentowej możesz poruszyć w przeznaczonym do tego wątku.

Gabriel12 proszę o edycję postu z 1 stycznia 2017 z godziny 21:52 pod względem słownictwa oraz kolejnego z godziny 23:14.

Re: Przedłużenie umowy

: 2 sty 2017, o 12:54
autor: maniek_m
Witam wszystkich, 2 lata szybko minęło i ponownie otrzymuję "specjalne oferty" przedłużenia umowy.
Tym razem na 36 miesięcy, abonament wyższy od obecnego, a słuchawka którą bym sobie życzył jest niedostępna. Pomyślałem więc, że może jak poprzednim razem otrzymam coś lepszego za Waszym pośrednictwem ;-)

PS. Wszystkim życzę wszystkiego co naj w Nowym Roku. A szczególnie lepszych ofert ;-) !!!

Re: Przedłużenie umowy

: 2 sty 2017, o 13:56
autor: Basia_Plus
Witaj maniek_m,

przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.