Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj michal8937,
zgłoszenia przekazywane do DUK, są obsługiwane po kolei. Kontakt powinien nastąpić w możliwie najkrótszym czasie.
zgłoszenia przekazywane do DUK, są obsługiwane po kolei. Kontakt powinien nastąpić w możliwie najkrótszym czasie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Zgłaszałem dziś prośbę pilnego kontaktu przez formularz email do BOK
Postanowiłem jednak tu też napisać ponieważ pierwsza moja próba kontaktu w sprawie
przedłużenia umowy była około 20 grudnia 2016 poprzez formularz www oraz poprzez telefon 2601
Oczywiście wszyscy byli zajęci i pomimo zapewnienia że oddzwonicie nikt tego nie zrobił.
Następne próby po świętach i początkiem stycznia efekt taki sam. Czy to jest normalne u Was ?!
Dzięki temu jedna umowa już się skończyła w grudniu (na internet) ale przecież płacę więc po co dzwonić.
Chyba przestanę może szybciej będzie jakiś kontakt
Postanowiłem jednak tu też napisać ponieważ pierwsza moja próba kontaktu w sprawie
przedłużenia umowy była około 20 grudnia 2016 poprzez formularz www oraz poprzez telefon 2601
Oczywiście wszyscy byli zajęci i pomimo zapewnienia że oddzwonicie nikt tego nie zrobił.
Następne próby po świętach i początkiem stycznia efekt taki sam. Czy to jest normalne u Was ?!
Dzięki temu jedna umowa już się skończyła w grudniu (na internet) ale przecież płacę więc po co dzwonić.
Chyba przestanę może szybciej będzie jakiś kontakt
Re: Przedłużenie umowy
sapient,
- wysłałam prośbę do DUK o jak najszybszy kontakt z Tobą w sprawie ofert.
- wysłałam prośbę do DUK o jak najszybszy kontakt z Tobą w sprawie ofert.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dziękuje
Re: Przedłużenie umowy
Witam.
Miałem z wami przedłużyć umowę wszystko załatwione przez telefon wybrany model tel abonament no wszystko telefon miał być dziś jeszcze przychodziły smsy w jakich godzinach i niestety nic nie ma a kontaktu z wybranym przez was kurierem też brak! Tam nie idzie się dodzwonić. Przykre jest to że tak traktujecie swoich klientów :( nie zostaje nic innego jak jutro przenieść siebie i żonę do innej sieci niestety sami zmuszacie ludzi i to po ponad 15 latach.
Pozdrawiam
Miałem z wami przedłużyć umowę wszystko załatwione przez telefon wybrany model tel abonament no wszystko telefon miał być dziś jeszcze przychodziły smsy w jakich godzinach i niestety nic nie ma a kontaktu z wybranym przez was kurierem też brak! Tam nie idzie się dodzwonić. Przykre jest to że tak traktujecie swoich klientów :( nie zostaje nic innego jak jutro przenieść siebie i żonę do innej sieci niestety sami zmuszacie ludzi i to po ponad 15 latach.
Pozdrawiam
Re: Przedłużenie umowy
MaciejZG,
- masz numer listu przewozowego? Sprawdzałeś status przesyłki na stronie kuriera?
EDIT:
ze swojej strony wysłałam też prośbę do DUK o sprawdzenie co się dzieje z przesyłką.
- masz numer listu przewozowego? Sprawdzałeś status przesyłki na stronie kuriera?
EDIT:
ze swojej strony wysłałam też prośbę do DUK o sprawdzenie co się dzieje z przesyłką.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Moglibyście się podzielić informacja na temat aktualnych ofert dla przedłużających z zakresu Tylko SIM?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
rawsky,
w sprawie oferty dostępnej dla Twojego numeru należy kontaktować się z DUK.
Jeśli jesteś zainteresowany warunkami prześlij proszę numer telefonu poprzez ten formularz, poproszę konsultanta DUK o kontakt.
w sprawie oferty dostępnej dla Twojego numeru należy kontaktować się z DUK.
Jeśli jesteś zainteresowany warunkami prześlij proszę numer telefonu poprzez ten formularz, poproszę konsultanta DUK o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
A ja czekam nadal...
Re: Przedłużenie umowy
IzaS,
- ponowiłam prośbę do DUK o jak najszybszy kontakt z Tobą.
- ponowiłam prośbę do DUK o jak najszybszy kontakt z Tobą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Ja też jeszcze czekam, choć 24h czasu na kontakt uważam za wystarczające, a jego brak
za lekceważenie klientów.
za lekceważenie klientów.
Re: Przedłużenie umowy
sapient,
- przykro mi z powodu tej sytuacji. Wysłałam interwencję do DUK w Twojej sprawie.
- przykro mi z powodu tej sytuacji. Wysłałam interwencję do DUK w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dziękuję za interwencję kontakt został nawiązany.
Oferta nieciekawa, telefonów brak i nie wiadomo kiedy będą (mimo że na stronie www są dostępne)
W efekcie właśnie drukuję wypowiedzenie interneta do BOK, a 2 numery szukają nowej sieci.
Pozdrawiam
Oferta nieciekawa, telefonów brak i nie wiadomo kiedy będą (mimo że na stronie www są dostępne)
W efekcie właśnie drukuję wypowiedzenie interneta do BOK, a 2 numery szukają nowej sieci.
Pozdrawiam
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 231
- Rejestracja: 27 paź 2015, o 00:27
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Przedłużenie umowy
Jaką dostałeś ofertę?
Re: Przedłużenie umowy
Internet za 46zł/msc 70gb nolimit LTE bez urządzenia umowa 24msc nawet nie skomentuje.
Na telefon ofertę dostałem ale potem konsultant się wycofał z niej niemniej propozycja padła
i rozmowa nagrywana więc dla mnie wiążąca oferta.
Chciałem Samsunga A5 ale podobno nie ma i nie będzie prędko dziwne że na stronię są jakoś.
Skoro go nie było to powiedziałem że innego nie miałem że tak powiem upatrzonego więc zaproponował
Samsung J5 za 3zł umowa 55zł/msc
rozmowy i sms bez limitu
11GB oraz LTE bez limitu
120minut roaming i 150MB także w roamingu
Konsultant nieprzygotowany do pracy nie potrafił wymienić które telefony w ich ofercie posiadają szkło Gorilla Glass 3 lub 4
Nie mniej dziękuję za telefon i rozwianie moich wątpliwości co do zmiany operatora.
PS.Oferta telefonu jest w smart dom z rabatem 50% już uwzględnionym !
Na stronie www.plus.pl oferta dla przenoszących numer:
Taryfa taka jak moja oferta od konsultanta w smart dom z rabatem 50% na abonament (69,99) czyli 35zł przez 18msc
Pierwsze 6 miesięcy gratis
Wychodzi średnio 26,25zł za miesiąc
Telefon Samsung J5 w tej ofercie 33zł miesięcznie przez 24 msc
Czyli podsumowując za 59,25zł miesięcznie więc całe 4zł więcej niż dla stałych klientów !
I telefon dostępny !
Na telefon ofertę dostałem ale potem konsultant się wycofał z niej niemniej propozycja padła
i rozmowa nagrywana więc dla mnie wiążąca oferta.
Chciałem Samsunga A5 ale podobno nie ma i nie będzie prędko dziwne że na stronię są jakoś.
Skoro go nie było to powiedziałem że innego nie miałem że tak powiem upatrzonego więc zaproponował
Samsung J5 za 3zł umowa 55zł/msc
rozmowy i sms bez limitu
11GB oraz LTE bez limitu
120minut roaming i 150MB także w roamingu
Konsultant nieprzygotowany do pracy nie potrafił wymienić które telefony w ich ofercie posiadają szkło Gorilla Glass 3 lub 4
Nie mniej dziękuję za telefon i rozwianie moich wątpliwości co do zmiany operatora.
PS.Oferta telefonu jest w smart dom z rabatem 50% już uwzględnionym !
Na stronie www.plus.pl oferta dla przenoszących numer:
Taryfa taka jak moja oferta od konsultanta w smart dom z rabatem 50% na abonament (69,99) czyli 35zł przez 18msc
Pierwsze 6 miesięcy gratis
Wychodzi średnio 26,25zł za miesiąc
Telefon Samsung J5 w tej ofercie 33zł miesięcznie przez 24 msc
Czyli podsumowując za 59,25zł miesięcznie więc całe 4zł więcej niż dla stałych klientów !
I telefon dostępny !
Ostatnio zmieniony 18 sty 2017, o 20:43 przez sapient, łącznie zmieniany 1 raz.