Strona 471 z 672

Re: Przedłużenie umowy

: 20 paź 2017, o 13:16
autor: Marta_Plus
Witaj zmirek1,

poprosiłam już pracownika DUK o kontakt z Tobą. :->

Re: Przedłużenie umowy

: 21 paź 2017, o 18:09
autor: joanna.m.c
Witam,
czy te wyżej opisane oferty: rozmowy i sms bez limitu/ 10GB/ 300 MMS za 25 zł to naprawdę są dostępne?
A jeśli są tylko dla wybranych, to od czego to zależy?
Mi konsultantka zaproponowała podobnie jak wyżej, z mniejszym pakietem internetu tj. 8GB i aż 40% (!) drożej tj. za 35 zł.
Nie rozumiem.
Pozdrawiam. Joanna

Re: Przedłużenie umowy

: 22 paź 2017, o 01:25
autor: torre24
Basia_Plus pisze:torre24,

konsultant zaproponował dostępne na tę chwilę oferty. Za jakiś czas oferta może się zmienić.
Jak widzisz...

Re: Przedłużenie umowy

: 22 paź 2017, o 16:04
autor: mati55
Jak wy prosicie o kontakt DUK, że od blisko 10 dni nikt się nie kontaktuje po tym jak ktoś spieprzył sprawę przedłużenia umowy?

Poniedziałek i Wtorek to dwa ostatnie dni na kontakt, poźniej umowa ma wyganąć zgodnie ze złożonym wypowiedzeniem i jego podtrzymaniem podczas ostatniej rozmowy z DUK. :roll:

Re: Przedłużenie umowy

: 22 paź 2017, o 16:33
autor: frgo
Witam, czy przy przeniesieniu 2 numerów z umowy na firmę na duet za 59,99 zł jest możliwość pozyskania rabatu -10zł?
Do tego czy aby uzyskać SmartDom muszę przejść na duet czy mogę przedłużyć 2 numery na jakąś inną ofertę np. 2x25 zł no limit 8gb
Wysłałem w formularzu również prośbę o kontakt z DUK

Re: Przedłużenie umowy

: 23 paź 2017, o 00:35
autor: marjano82
Przesyłałem swoje dane poprzez ankietę z linku, dostałem maila potwierdzającego, że niebawem odezwie się ktoś z działu utrzymania klienta, lecz ponad tydzień i zero kontaktu.
Kiedy przedłużałem swój pierwszy numer przez ten dział konsultant przedstawił mi też ofertę na mój drugi numer jednak by z niej skorzystać musiałem złożyć rezygnację z umowy a kiedy to zrobię dział utrzymania klienta miał się odezwać ponownie. Kontaktu brak :-)
Umowa wygasa 8.11.2017 (zawarta na 31 miesięcy z dniem 8.04.2015)
Proszę o pomoc.

Re: Przedłużenie umowy

: 23 paź 2017, o 10:10
autor: Basia_Plus
Witaj joanna.m.c,

czy chcesz aby konsultant DUK ponownie się z Tobą skontaktował?

mati55,

przekazałam do konsultanta DUK prośbę o ponowny kontakt.

Witaj frgo,
frgo pisze: czy przy przeniesieniu 2 numerów z umowy na firmę na duet za 59,99 zł jest możliwość pozyskania rabatu -10zł?
jakie usługi posiadasz?
frgo pisze:Wysłałem w formularzu również prośbę o kontakt z DUK
wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam do konsultanta prośbę o kontakt.

marjano82,

przepraszam za czas oczekiwania. Ponowiłam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.

Re: Przedłużenie umowy

: 23 paź 2017, o 17:35
autor: mati55
Nadal nikt nie zadzwonił a wywołanie DUK przez 2699 zostało mi wyłączone. Przekierowuje do BOK.

Nie zgadzam się na przedluzenie umowy które sami wprowadzacie i ma wejść w życie 25go października mimo złożonego wypowiedzenia!!!!

Re: Przedłużenie umowy

: 24 paź 2017, o 10:06
autor: Basia_Plus
mati55,

ponownie przekazałam do DUK prośbę o kontakt.

Re: Przedłużenie umowy

: 24 paź 2017, o 13:12
autor: mati55
Pozostawiam wam możliwość kontaktu ze mną dziś w godzinach od 16:00 do 17:00.

Do tej pory nikt nie dzwonił 8-) Żałosne jest to w jaki sposób traktujecie klientów... to i tak delikatnych słowach :)

Re: Przedłużenie umowy

: 24 paź 2017, o 14:03
autor: Basia_Plus
mati55,

ponownie wysłałam interwencję do konsultanta DUK o pilny kontakt z Tobą.

Problem z przedłużeniem umowy.

: 24 paź 2017, o 20:20
autor: ILoveMaslo
Witam, mam dość nietypową sprawę. Ok. 7 października dostałem telefon od jednego z Waszych konsultantów, który zaproponował mi przedłużenie 2 umów, obie w abonamentach. Jeden z telefonów dostarczony został wraz z umową 10 października, lecz nie wiem nic co z drugim telefonem. Tutaj nasuwa się jasne pytanie - co dalej? Kontakt z Działem Obsługi Klienta czy od razu udać się do najbliższego punktu Plusa?

Z góry dziękuję za odpowiedź :)

Re: Przedłużenie umowy

: 24 paź 2017, o 23:26
autor: joanna.m.c
Basia_Plus pisze:Witaj joanna.m.c,

czy chcesz aby konsultant DUK ponownie się z Tobą skontaktował?
Dziękuję,
tak jak wcześniej pisałam chciałabym, aby ktoś mi wyjaśnił dlaczego w tym samym czasie, różnym klientom, przedstawiane są oferty w miarę zbliżone jednak znacznie różniące się cenowo :(
Joanna

Re: Przedłużenie umowy

: 25 paź 2017, o 09:37
autor: mati55
Z tego co widzę w Plus Online mimo mojego sprzeciwu umowę przedłużyliście. Nie wiem jak to chcecie teraz rozwiązać ;) ja ponownie umowy wypowiadał nie będę a za ten abonament płacić nie zamierzam. Pozdrawiam

Re: Przedłużenie umowy

: 25 paź 2017, o 10:37
autor: Basia_Plus
Witaj ILoveMaslo,
ILoveMaslo pisze:który zaproponował mi przedłużenie 2 umów, obie w abonamentach.
z jakiego numeru dzwonił do Ciebie konsultant? Czy w trakcie rozmowy telefonicznej wyraziłeś zgodę na przedłużenie umów dla obu numerów?

joanna.m.c,

oferta zależy od wielu czynników, między innymi stażu w sieci, powiązania z dodatkowymi ofertami np. Programem smartDOM, czy jest to oferta z telefonem czy Tylko SIM.

mati55,

masz prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, jeśli została zawarta na osobę fizyczną.