Strona 485 z 672

Re: Przedłużenie umowy

: 29 gru 2017, o 16:58
autor: mati55
Proszę o kontakt DUK, przedłużenie numeru tego co ostatnio.

Re: Przedłużenie umowy

: 29 gru 2017, o 17:19
autor: marekk79
Sprawa pozytywnie rozpatrzona. Dziękuję

Re: Przedłużenie umowy

: 29 gru 2017, o 17:22
autor: Joanna_Plus
mati55,

prośba przekazana.

Re: Przedłużenie umowy

: 30 gru 2017, o 11:03
autor: andrejj
Dziękuje DUK zadzwonił oferta przedłużona ;)

Re: Przedłużenie umowy

: 1 sty 2018, o 20:57
autor: malymephisto
Witam

Czy moge zwiekszyc kwote abonamentu w trakcie trwania aktualnej umowy z 29.90 na minimalna kwote potrzebna do smart dom.

Re: Przedłużenie umowy

: 2 sty 2018, o 11:23
autor: Ewa_Plus
Witaj malymephisto,
- jeśli w regulaminie Twojej oferty są przewidziane wyższe plany taryfowe, to tak :)

andrejj,
-to dobra wiadomość Cieszymy się, że zostajesz z nami :)

Re: Przedłużenie umowy

: 4 sty 2018, o 18:18
autor: sazem
Po kontakcie z DUK umowa przedłużona z komplikacjami których nikt nie potrafi rozwiązać.
Po pierwsze telefon dotarł po świętach a miał na 100% być przed świętami.
Telefon przyszedł koloru czarnego a miał być srebrny, co ciekawe nr imei się zgadza i we wszystkich dokumentach widnieje adnotacja że telefon z tym nr imei jest srebrny a na pudełku i w nim telefon ze zgodnym nr imei ale w kolorze czarnym. Sprawa zgłoszona 27 grudnia i do dnia dzisiejszego nikt nie potrafi powiedzieć co dalej. Nie ma ze strony PLUSA chęci naprawienia swojego błędu i wymienienia telefonu na odpowiedni kolor. Nie pozostanie chyba nic innego jak tylko odstąpić od umowy i przejść do innej sieci bo teraz cokolwiek by się z telefonem stało mógłbym mieć problemy żeby go oddać na naprawę bo towar nie jest zgodny z umową

Re: Przedłużenie umowy

: 4 sty 2018, o 18:39
autor: Basia_Plus
sazem,
sazem pisze:Sprawa zgłoszona 27 grudnia i do dnia dzisiejszego nikt nie potrafi powiedzieć co dalej.
w jaki sposób sprawa była zgłaszana, czy posiadasz numer zgłoszenia?

Re: Przedłużenie umowy

: 5 sty 2018, o 09:17
autor: maraft151
Otrzymałem listem propozycje przedłużenia ale nie było tam cen smartfonow a na infolinii powiedzieli ze to nie jest ich oferta tylko pytać się w salonie?? Czy żeby dalej mieć zniżkę abonamentu w smart dom to musi być zachowana wysokość kwoty obecna lub więcej? Problem w tym że w sklepie internetowym propozycje są o 10 zł mniejsze niż mój abonament.
Gdzie można dostac lepszą oferte z reguły? W salonie czy w DUK

Re: Przedłużenie umowy

: 5 sty 2018, o 11:32
autor: Ewa_Plus
maraft151,
- mogło tak być, że otrzymałeś ofertę z salonu. Jeśli chodzi o utrzymanie rabów za smartDOM, to abonamentu nie wolno obniżyć, chyba że konsultant DUK zaproponuję ofertę specjalną z niższą taryfą i z zachowaniem rabatów. Więc może warto najpierw porozmawiać z DUK. Jeśli podeślesz mi swój numer telefonu przez ten formularz to zlecę kontakt.

Re: Przedłużenie umowy

: 5 sty 2018, o 12:33
autor: torre24
Ewa_Plus poproszę o zmianę konsultanta (na jakąś Panią, z Panami nie mogę sie dogadać) i ponowny kontakt.

Re: Przedłużenie umowy

: 5 sty 2018, o 13:22
autor: Ewa_Plus
torre24,
- ok. przekazałam prośbę o kontakt innego konsultanta/konsultantki DUK.

Re: Przedłużenie umowy

: 5 sty 2018, o 14:10
autor: maraft151
Numer wysłany czekam na kontakt z DUK

Re: Przedłużenie umowy

: 5 sty 2018, o 15:26
autor: Basia_Plus
maraft151,

wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawdź pocztę.

Re: Przedłużenie umowy

: 5 sty 2018, o 15:28
autor: PabloDelCasa
Witam, proszę o kontakt z DUK w celu przedłużenia umowy (4 numery + Internet)