Strona 489 z 672

Re: Przedłużenie umowy

: 16 sty 2018, o 00:28
autor: barylaa
Witam, dzisiaj kurier przyjechał z umową i tel dogadaliśmy się na przedłużenie umowy. Przez pierwszy rok abonament mam mieć 25 zl a po roku 49,99 natomiast w umowie nigdzie nie ma napisane o tych rabatach/ upustach i stąd moje obawy że jak przyjdzie faktura będę musiał płacić 59,99 przez cały czas jak to jest zawarte w umowie..

Re: Przedłużenie umowy

: 16 sty 2018, o 07:18
autor: torre24
W regulaminie promocji miałem dotychczas taki punkt, który mówił o przyznaniu rabatu (jeśli mi takowy zaproponowano).
Jeśli ja takiego mieć nie będę nie odbiorę przesyłki.

Re: Przedłużenie umowy

: 16 sty 2018, o 11:04
autor: Marta_Plus
Witaj barylaa,

sprawdź proszę regulamin swojej promocji, jak pisze torre24, prawdopodobnie w § 2 UPRAWNIENIA ABONENTA znajdziesz zapisy dotyczące promocyjnych planów cenowych. :->

Re: Przedłużenie umowy

: 16 sty 2018, o 11:17
autor: barylaa
Witam, faktycznie jest to wszystko ładnie w tabelce opisane. Pozdrawiam u

Re: Przedłużenie umowy

: 16 sty 2018, o 11:41
autor: madziusia36
Witam,
chciałabym przedłużyć umowę na telefon z najniższym ababonamentem, który będzie uprawniał do programu SmartDom. Jako drugi produkt wzięłabym telewizję i trzeci drugi numer na abonament z najniższym możliwym abonamentem. Ten drugi zostałby przeniesiony z innej sieci. W chwili obecnej jest na męża. Czytałam, że konsultant może zaproponować pierwszy abonament już za 39,90zl. Chcę wszystko no limit i Internet. Jesli chodzi o drugi abonament to również no limit i internet. Co Plus może mi zaoferować? Pozdrawiam

Re: Przedłużenie umowy

: 16 sty 2018, o 12:02
autor: Marta_Plus
Witaj madziusia36,

podeślij mi proszę swój numer przez ten formularz. Zlecę kontakt konsultanta DUK w sprawie szczegółów oferty. Pozdrawiam.

Re: Przedłużenie umowy

: 16 sty 2018, o 12:15
autor: madziusia36
Marta_Plus pisze:Witaj madziusia36,

podeślij mi proszę swój numer przez ten formularz. Zlecę kontakt konsultanta DUK w sprawie szczegółów oferty. Pozdrawiam.
Wiadomość wysłana. Czekam na kontakt z interesująca ofertą.
Pozdrawiam

Re: Przedłużenie umowy

: 16 sty 2018, o 13:27
autor: Marta_Plus
madziusia36,

dziękuję - wiadomość dotarła. Sprawdź pocztę.

Re: Przedłużenie umowy

: 17 sty 2018, o 11:16
autor: pawel_f
Witam.
Pytanie do forumowiczów lub przedstawicieli Plusa.

Posiadam abonament telefoniczny - 10 lat + abonament internetowy - 8 lat.
W tej chwili telefon jest abonamentem podstawowym + internet jako smartdom 50%.

Kilka dni temu zakończył się okres oznaczony abonamentu telefonicznego.
Abonament internetowy jest od kilku miesięcy w okresie nieoznaczonym.

Od końca grudnia miałem telefony od przedstawiciela Plusa, niestety ze względu na delegację zagraniczną mogłem zacząć konkretne rozmowy po Nowym Roku.
Od 4 stycznia do 11 stycznia rozmawialiśmy prawie codziennie.
Warunki na obydwa abonamenty mieliśmy w większości ustalone.
Konsultant polecił mi rezygnację z abonamentu internetowego i założenie nowego abonamentu z internetem na lepszych, preferencyjnych warunkach.
Polecił mi również rezygnację z abonamentu internetowego poprzez e-mail, co wykonałem.
Na moje kilkukrotne pytania, czy nie będzie takiej sytuacji, że zostanę z dwoma abonamentami internetowymi, odpowiedział, że nie ma takiej możliwości.

Ostatni raz z konsultantem rozmawiałem 11 stycznia rano, również 11 stycznia dostałem e-maila z bok@plus.pl, że nie można dokonywać rezygnacji poprzez e-mail. Odpisałem, że taki sposób realizacji wypowiedzenia został mi podpowiedziany przez konsultanta.
Z bok@plus.pl dostałem zwrotkę, że w takim razie ktoś się ze mną skontaktuje , aby wyjaśnić tą sytuację.
Niestety od tamtej pory nikt do mnie nie dzwoni, ani konsultant z którym rozmawiałem wcześniej, ani nikt z bok/duk.
Wczoraj rano wysłałem przypomnienie do bok@plus.pl, dostałem odpowiedź, że niezwłocznie ktoś się skontaktuje.

Jak do tej pory - żadnego kontaktu.
Zazwyczaj przy przedłużeniach ten kontakt był lepszy lub gorszy, ale zawsze jakiś był.

Miał ktoś z Was podobną sytuację?

Jak dla mnie stosunek Plusa do mnie jako do klienta - jest to prosta droga do rezygnacji ze wszystkiego i przejście z telefonem do konkurencji lub Plusha, a z internetem gdziekolwiek indziej.

Re: Przedłużenie umowy

: 17 sty 2018, o 11:48
autor: Marta_Plus
Witaj pawel_f,

przepraszam najmocniej za napotkane niedogodności.
pawel_f pisze:Niestety od tamtej pory nikt do mnie nie dzwoni, ani konsultant z którym rozmawiałem wcześniej, ani nikt z bok/duk.
Wczoraj rano wysłałem przypomnienie do bok@plus.pl, dostałem odpowiedź, że niezwłocznie ktoś się skontaktuje.
Podaj mi proszę numer zagadnienia lub numer telefonu poprzez ten formularz. Postaram się przyśpieszyć rozwiązanie Twojej sprawy.

Re: Przedłużenie umowy

: 17 sty 2018, o 12:23
autor: pawel_f
Marta_Plus dzięki za szybką odpowiedź.
Wysłałem wiadomość poprzez formularz.
Marta_Plus pisze:Witaj pawel_f,

przepraszam najmocniej za napotkane niedogodności.
pawel_f pisze:Niestety ...
Podaj mi proszę numer zagadnienia lub numer telefonu poprzez ten formularz. Postaram się przyśpieszyć rozwiązanie Twojej sprawy.

Re: Przedłużenie umowy

: 17 sty 2018, o 13:12
autor: Marta_Plus
pawel_f,
pawel_f pisze:Wysłałem wiadomość poprzez formularz.
Dziękuję bardzo - wiadomość dotarła. Sprawdź proszę pocztę.

Re: Przedłużenie umowy

: 17 sty 2018, o 15:56
autor: torre24
torre24 pisze:A ja się wreszcie dogadałem. Umowa na 26 mies. plus to co do końca obecnego kontaktu, no limit, 14 GB Internetu, 25 zł/12 mies. reszta 50 zł. Do tego LG G6 za 1250 zł. Chciałem zestaw ze słuchawkami BeoPlay ale dostępny jest tylko przez www, jak twierdził konsultant.
A ja jednak pozwoliłem sobie rozmyślić się. Przechodzę do Plusha.

Re: Przedłużenie umowy

: 18 sty 2018, o 15:31
autor: slobodan
Czy można ponownie prosić o kontakt ze strony DUK?

Re: Przedłużenie umowy

: 18 sty 2018, o 15:51
autor: Marta_Plus
slobodan,

już przekazałam Twoją prośbę o kontakt konsultanta DUK.