Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 271
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 24 sie 2016, o 19:37
Re: Przedłużenie umowy
Sprzęt do umowy można wziąć przy dowolnej wysokości abonamentu, czy jest jakieś minimum? Zbliża mi się przedłużenie na jednym z numerów, na którym obecny abonament wynosi 9,99 zł - i chętnie bym przy nim pozostał, bo zakres usług jest wystarczający.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
zif,
podeślij proszę numer telefonu, dla którego chciałbyś przedłużyć umowę poprzez ten formularz. Poproszę konsultanta DUK o sprawdzenie oferty i oddzwonienie do Ciebie.
podeślij proszę numer telefonu, dla którego chciałbyś przedłużyć umowę poprzez ten formularz. Poproszę konsultanta DUK o sprawdzenie oferty i oddzwonienie do Ciebie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam,
Kończy mi się aktualna umowa na abonament telefonicznych i chciałbym poznać aktualne oferty przedłużenia umowy.
Pozdrawiam
Kończy mi się aktualna umowa na abonament telefonicznych i chciałbym poznać aktualne oferty przedłużenia umowy.
Pozdrawiam
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj Fo0,
prześlij proszę numer telefonu, którego dotyczy przedłużenie umowy poprzez ten formularz.
prześlij proszę numer telefonu, którego dotyczy przedłużenie umowy poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
sazem pisze:Po kontakcie z DUK umowa przedłużona z komplikacjami których nikt nie potrafi rozwiązać.
Po pierwsze telefon dotarł po świętach a miał na 100% być przed świętami.
Telefon przyszedł koloru czarnego a miał być srebrny, co ciekawe nr imei się zgadza i we wszystkich dokumentach widnieje adnotacja że telefon z tym nr imei jest srebrny a na pudełku i w nim telefon ze zgodnym nr imei ale w kolorze czarnym. Sprawa zgłoszona 27 grudnia i do dnia dzisiejszego nikt nie potrafi powiedzieć co dalej. Nie ma ze strony PLUSA chęci naprawienia swojego błędu i wymienienia telefonu na odpowiedni kolor. Nie pozostanie chyba nic innego jak tylko odstąpić od umowy i przejść do innej sieci bo teraz cokolwiek by się z telefonem stało mógłbym mieć problemy żeby go oddać na naprawę bo towar nie jest zgodny z umową
Dostałem odpowiedź na reklamacje - w skrócie moja i żony wina i łaskawie PLUS zgodził się na odesłanie telefonu i rozwiązanie aneksu - dodam że żona chciała po prostu dostać inny kolor telefonu ale za to jak została potraktowana i za tą odpowiedź na reklamacje przenosimy się do orange gdzie cenę Samsunga S8 mamy niższa niż przy przedłużeniu umowy w Plusie
Niezgodność umowy
Witam,
16.01.2018 podczas rozmowy z konsultantem z DUK została mi zaproponowana oferta przedłużenia umowy na konkretnych warunkach. Przystałem na nią. Niestety po dotarciu aneksu do umowy zawarte w niej warunki różniły się od tych przedstawionych na moją niekorzyść.
Proszę o kontakt z konsultantem, gdyż dzisiaj nie mogę dodzwonić się do BOK.
16.01.2018 podczas rozmowy z konsultantem z DUK została mi zaproponowana oferta przedłużenia umowy na konkretnych warunkach. Przystałem na nią. Niestety po dotarciu aneksu do umowy zawarte w niej warunki różniły się od tych przedstawionych na moją niekorzyść.
Proszę o kontakt z konsultantem, gdyż dzisiaj nie mogę dodzwonić się do BOK.
Ostatnio zmieniony 24 sty 2018, o 13:16 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków - przeniesienie postu do wątku o poruszanej tematyce.
Powód: połączenie wątków - przeniesienie postu do wątku o poruszanej tematyce.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
Witaj Przemo_ ,
Podeślij mi proszę numer, którego sprawa dotyczy przez ten formularz. Zlecę taki kontakt.Przemo_ pisze:Proszę o kontakt z konsultantem, gdyż dzisiaj nie mogę dodzwonić się do BOK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
również kończy mi się umowa i prosiłbym o kontakt w sprawie jej przedłużenia z konkretna dobra propozycja, bo ostatnie konsultantów niestety nie są atrakcyjne
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
dziekuje, wlasnie wyslalem takze czekam na kontakt
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
karol2510,
dziękujemy za wiadomość. Już przekazałam Twoje zgłoszenie do konsultanta DUK.
dziękujemy za wiadomość. Już przekazałam Twoje zgłoszenie do konsultanta DUK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dzień dobry,
pomimo próśb nikt z konsultantów nie raczył skontaktować się ze mną w opisywanej wyżej sprawie.
Odstąpienie od umowy wysłane, nie pozostaje nic innego jak zmiana operatora.
pomimo próśb nikt z konsultantów nie raczył skontaktować się ze mną w opisywanej wyżej sprawie.
Odstąpienie od umowy wysłane, nie pozostaje nic innego jak zmiana operatora.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przedłużenie umowy
Witaj Przemo_,
poprosiłam ponownie o pilny kontakt.
poprosiłam ponownie o pilny kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Joanna_Plus: niestety, nikt się nie skontaktował.
Re: Przedłużenie umowy
Przy obecnej ofercie i cenach to ja dziwie się, że ktokolwiek sie decyduje na przedłużenie umowy. Ponadto dziwne praktyki teraz stosuje Plus: umowa kończy się 22.08.18 a w grudniu dostaje list z podziękowaniami jakim to super klientem jestem [ inni użytkownicy też już pisali o tym] generalnie miło się robi Plus docenia te tam kilka ładnych lat z abonamentem u nich i oferuje jako stałemu klientowi super promocje. Do tej pory nie interesowałem się aktualną ofertą, jednakże zaciekawiony propozycją mówie a co tam skoro podają stronę gdzie mogę spokojnie przejrzeć ofertę to sprawdzę i co wtedy się okazuje? Okazuje się że strona NIE ISTNIEJE . Mówie coś tu jest naciągane ale może jakiś błąd systemowy, to sprawdze przez opcje przedłuż umowę. Oczywiście trzeba wpisać numer więc z góry człowiek nastawia się na telefonowanie konsultantów no ale przynajmniej będę już znał ofertę- tutaj kolejny wałek bo po wpisaniu numeru strona się nie otwiera :o no nieźle oszukują sobie pomyślałem, no ale akoro tak to zapoznam się z normalną ofertą. Tutaj kolejne zdziwienie bo przez opcje raty za telefon itp to cała promocja drugi za połówkeitp traci jakikolwiek sens bo po tym niby połowicznym rabacie oferta jest równa lub gorsza jak u innych operatorów bez konieczności posiadania innych usług. Co więcej na przykładzie s8 widać że nowi klienci mają lepsze warunki niż starzy z rabatem smart dom. Na koniec oczywiście jak przewidziałem otrzymuje telefon za telefonem od konsultantem podczas rozmowy z którym informuje, iż z uwagi na ich dziwnr praktyki zapoznałem się z ofertą i odnosząc się do wcześniej wspomnianego listu , czy jest wstanie mi zaproponować coś lepszego niż na stronie, miml że oświadcza iż zde ydowanie tak to po chwili proponuje.... To samo co na stronie internetowej, a przepraszam plus 1 gb intermetu wiecej.
Podsumowując przez te dziwne zaloty i zabiegi już ponad pół roku wcześniej Plus pomógł mi podjąć decyzje o zakończeniu współpracy i pożegnaniu się z pilotażowym programem smartdom który z roku na rok stracił ogromnie na atrakcyjności oferty.
Podsumowując przez te dziwne zaloty i zabiegi już ponad pół roku wcześniej Plus pomógł mi podjąć decyzje o zakończeniu współpracy i pożegnaniu się z pilotażowym programem smartdom który z roku na rok stracił ogromnie na atrakcyjności oferty.